Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2016 08:56:47 // 1786
majd a BMW lehasal, jobb ez így, azt sem bánom, hogy a benyásnál is növelték 200cm3-vel sokkal tartósabb ... egyébként szép kis autó lett, már várom a lehetőségeket ....
droberto02-03-2016 08:38:24 // 1785
VKG231!!! (156+75)02-03-2016 07:15:35 // 1784
Azért az a 6.9 elég morci százra... a GTA 6.3, a 75 3.0 7,3...
Béci Ɨ|ѯ02-03-2016 07:01:44 // 1783
Azért dicséri is. A gombok működése meg szerintem ízlés kérdése, én jobban szeretem az olaszokban, hogy határozottan kell tekergetni, nem olyan, mint valami főzeléket kavargatni. :)
droberto01-03-2016 22:17:46 // 1782
Giulia - by Origo
Kíváncsi lennék, hogy beltér kidolgozási minőségét, gombok működését konkrétan mihez mérték?!?
A Haleszék pont az ellenkezőjét mondták a Frankfurti szalonon. (Persze nem kell mindenben a legjobbnak lenni, de itt megint erős elfogultság szagot érzek.)
A trollok külön figyelmet érdemelnek. :)
Phon01-03-2016 21:17:02 // 1781
igy van tehát nézegethetem évekig :( :)
Haddel01-03-2016 20:58:35 // 1780
Hamarabb lesz bontott alkatrész ,mint megrendelt autó 😃
Phon01-03-2016 20:47:01 // 1779
igy van, pl a 2.0 volt tesztpadon 190 lovas egyturbos válttozatban is, tudom mert én kaptam meg a maradékot a motorból, mert sajnos maga a tömb megadta magát elég hamar, de legalább szép nagy turbo tulélte! a 2.2 tutira tartosabbnak kell lennie.
Phon01-03-2016 20:44:25 // 1778
Jó ez a Genfi autószalon mert így már a 2.2es dieselt legalább jövőhéten szétszedhetem, mert eddig nem engedtek a közelébe a protoipusnak, de már igen :)
Haddel01-03-2016 20:42:52 // 1777
Tetszik nagyon😃
Stef01-03-2016 20:28:21 // 1776
Én megnéztem az eddigi összes képet és videot. Nekem összességében tetszik az "alapváltozat". Egy dolgot nem tudunk még: a magyar árát. Egyébként pedig remélem, hogy jókora értékvesztést fog produkálni 3-4 éves korára...
Tedi01-03-2016 20:12:56 // 1775
Furcsa módon ma egy árva szó nem volt róla. Vagy elsunnyogják, vagy nagyon nagy titokban tartják :)
Halesz01-03-2016 20:11:16 // 1774
A fehérnek dupla napfényteteje volt, az első része nyitható.
Putyesz01-03-2016 19:19:09 // 1773
Ez fasza.. !!!!!
Haddel01-03-2016 19:11:02 // 1772
A fehérnek üvegteteje lenne?
Szabeee01-03-2016 17:14:49 // 1771
nekem az az antenna szúrja a szemem...
Kazes☻01-03-2016 16:31:53 // 1770
A sima sokküllős nekem sem tetszik (mondjuk kb. egyiken sem), de ez a másik azért jó, szvsz. :)
Giuntini01-03-2016 14:20:04 // 1769
Mikor jön a V6 dízel?
redbull9001-03-2016 13:58:35 // 1768
Facebookon amik vannak képek....
Semmi bajom az alapváltozattal, egy kivétellel: alufelnik , nekem nagyon szúrja a szemem, sztem nem hozzá illik.... főleg a QV felnik után nagyon nyers...
droberto01-03-2016 11:53:48 // 1766
B@sz az ideg. Itt van már dél, aztán nincsenek képek. :)
Liquid01-03-2016 11:52:02 // 1765
Dumi24-02-2016 22:31:15 // 1762
Tévedés! A PSA és a BMW közösen fejlesztette a motort.Tehát se nem Francia,se nem Német...
Liquid19-02-2016 08:58:04 // 1761
A Giu úgy néz ki jelentősen könnyebb lesz, ezt ne feledd el.
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2016 08:53:00 // 1760
szerintem meg inkább legyen 2.2-es 180 lóval, mint a 2.0 ugyan annyival vagy többel, minden véges ...
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2016 08:38:10 // 1759
elég gáz, hogy egy BMW nem fejleszt saját 1.6d-t ami valójában PSA motor :) szóval vesz az ember egy Peug 308-at más köntösben...Faternak az van és már megint ezzel az elrugaszkodott hülye fogyasztásoddal jössz, próbáltad már, mentél ilyennel? Fater mivel nyugdíjas úgy is közlekedik 5,5 alatt nem áll meg neki sehogy sem :)))
Tedi19-02-2016 08:27:22 // 1758
Alapvetően nem ördögtől való dolog egy háromhengeres turbómotor. Egy Fiat 500-ban pl. De egy alapáron 8 milliós bimbibe én bele nem tenném :)
.......................19-02-2016 06:52:43 // 1757
Semmi baj nincs egy 3hengeres benzinessel,
3évig volt rohangálós 1000es 3hengeres Corsa a cégautónk,a basf ben,
Nem kíméltük,semmi gondja nem volt
És 5litereket evett
Én tankoltam sokszor
.......................19-02-2016 06:31:56 // 1756
Nem születtem aranykanállal,
Amúgy meg útálok pocsékolni,és még arra adózni,hogy kisvasút legyen az adómból,másnak...
..ha annyiba kerülne a benzin mint USA ban ,akkor én is legyintenék..
Tedi18-02-2016 22:55:57 // 1755
Kérdésedet költőinek veszem :D
osee_selespeed18-02-2016 22:52:06 // 1754
Aha . Tehát még nagyon friss. De minek oda 3 henger, ha a 6 hengeres is 306 lóvan beéri 10 literrel? :)
Tedi18-02-2016 22:43:54 // 1753
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2015/showroom/engines.html#3cylinderpetrol
osee_selespeed18-02-2016 22:38:51 // 1752
Hol láttad azt?
Tedi18-02-2016 22:28:21 // 1751
316d tényleg nincs háromhengeres, ellenben benzines 318i viszont van :) 1,6-os turbós háromhengeres. Hátő....
Dömpi (il dottore)18-02-2016 22:25:10 // 1750
hagyd már ezt a fillérbaszós fogyasztás témát! Egy igazi alfás kurvára leszarja a fogyasztást! Erő legyen bazdmeg, és vezetési élmény! A többi másodlagos!
Tedi18-02-2016 22:23:33 // 1749
Elvileg kétféle dízelmotor lesz, legalább is az utolsó pletyka ez volt. A 2,2-es három teljesítményszinttel, illetve VM Motori V6-os dízele, ami a Ghibliben is van. Hogy utóbbiból mi lesz, az reméljük kiderül március 1-jén Genfben
.......................18-02-2016 21:19:20 // 1747
Nincs 3hengeres 316d !
Az is 2 literes 4hengeres ,aB47 motor,ami az N47 továbbfejlesztése
Ja és olyan gáz hogy 3,9et eszik

A miniben van 3hengeres diesel
.......................18-02-2016 21:13:03 // 1746
Gyanús hogy csak ez
Gondolom az első évek főként céges vagy éiesing autók lesznek,netán bérautók
Oda meg untig elég egy 4hengeres dejzel
csokagm18-02-2016 20:05:13 // 1745
Erősebb nem lesz mert az 210le volt. Tehát gyengébb az új, viszont a régi meg nyomaték szegényebb.
Egyébként hallani valamit arról, hogy csak ez az egy dízel motor lesz-e?
G-MANN🍀18-02-2016 19:03:54 // 1744
159-ben 170 LE volt :) a 2.0 Jtdm
.......................18-02-2016 18:28:40 // 1743
450Nm es lesz a csúcs diesel
Tök mindegy hogy hány ló,sőt jobb is ha kevesebb mert nem kell adózni sokat
A 2,4is csak 400Nm ert ad le
Ergo erősebb lesz a Giulia 2,2jtdm mint a 159 2,4jtdm volt
450Nm már szépen tolja a 159et is,a Gulia meg könnyebb lesz(talán)
BeeGee18-02-2016 17:52:48 // 1742
Miért pont 220 LE? :D

Létezik BMW 3 136 LE, 3 azaz három hengerrel. Na ez a gáz, nem a 180 LEs dízel :) Az teljesen rendben van.
mizooo18-02-2016 17:42:46 // 1741
Ezek a motorok is tudják ne aggódj, de fogyasztás, adózás egyéb dolgok miatt lehet gyengébbet is venni.
csokagm18-02-2016 17:11:33 // 1740
Alapvetően nincs probléma a belépő dízelekkel de jó lenne egy überdízel is. 5-6 hengerrel sok lóerővel.
Dömpi (il dottore)18-02-2016 17:01:08 // 1739
értem de szerintem önmagában gáz, hogy egyáltalánaz alfa előáll egy 2.2 dízellel 200 LE alatt
már 2.0-ás jtdm is a 159-ben tudta a 175 LE-t!
Szerintem az alfának a GIULIA-ba nem szabad lenne olyan motort raknia, ami 220 LE alatt van!
Béci Ɨ|ѯ18-02-2016 16:25:51 // 1738
Később lesz belőle erősebb is még, elvileg 210 lóerővel, de mint ahogy Tedi is írta "a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be".
Dömpi (il dottore)18-02-2016 14:45:35 // 1737
Nem fér a fejelmbe, a 2.2 diesel miért CSAK 180 LE???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.