Forum >> Giulia

Shadin31-01-2024 09:13:47 // 33925
Visszatekeri a kézifék motort a "tokjába", utána lehet a hidraulikát a szokásos módon visszatekerni, majd betétet cserélni. Utána a kézifék a kövi használatnál majd nyomatékra kalibrálja magát tudtommal.
Shadin31-01-2024 09:11:02 // 33924
Akkor pont úgy mint az S-Maxban :-)
Shadin31-01-2024 09:09:35 // 33923
Köszi!
Piritu - 1.000.00031-01-2024 08:31:13 // 33922
Tényleg, a kétütemű ott is szabadonfutós volt. Mondjuk nekem a Zsigulival együtt kimaradt :-) vagy :-(
Liquid30-01-2024 21:59:23 // 33921
waresz is tudta :)
Zselé30-01-2024 21:25:21 // 33920
Pontosan mit csinál egyébként a szerviz mód? Engedi, hogy az amúgy rögzített hátsó fékhengert vissza lehessen tekerni?

Valamit kell utána is kalibrálni vele, nem?

(Egyébként a My21 utáni menübe is benne van? Minden tutorialt csak korábbiakkal láttam)
SanyiJTD30-01-2024 20:05:34 // 33919
Rakd a féket szervíz módba, és pont úgy kell csinálni, mint bármit. Gyerekjáték. Elöl még könnyebb, csak a merev fékcső elég szar megoldás szerintem szerelésnél.
SD30-01-2024 18:28:49 // 33918
Fékcsere ha magán-akció érdemes utána olvasni különben letiltott fékkörrel fogsz menni a szervízig, kódot töröltetni :D Arra alergiás hogy ha az ő tudta nélkül nyomod vissza a féket.
Én féket sosem mertem magamnak szerelni de hát én nyúl vagyok:D

Vitorlázni sík terepen hajlandó, alacsony sebességnél ereszti alapjáratra, ami miatt idegesítő hogy lejtőn csincs motorfék ezért a féket kell nyomkodni, vagy irritálóan magas fordulatra visszaváltogatni..

Emellett még hajlamos állítólag 15l/100km értékre beállni katalizátor fűtés címén..

De nem vész meg lehet szokni D-ben nem bohóckodik teszi a dolgát:)
Shadin30-01-2024 18:04:28 // 33917
Értem, köszi :-)
Piritu - 1.000.00030-01-2024 17:43:34 // 33916
Neked szerintem csak A-ban van. Mész, lelépsz a gázról és mintha üresbe tenné magát gurul. Motor alapjáraton, motorfék még jelképesen sem. Utoljára a Trabant tudott ilyet, de az is csak 4-ben a szabadonfutó miatt.
Shadin30-01-2024 17:36:33 // 33915
Hamarosan fékcsere lesz, a hátsó kerekeknél számíthatok meglepire, vagy teszi a dolgát rendesen a menüben a szerviz üzem?

Ja meg tudom már mit akartam kérdezni még, a sailing per vitorlázós üzemmód az mi a rák és mikor, hogy működik?
Shadin30-01-2024 15:21:52 // 33913
Akkor már minimum ketten vagyunk, de sztem volna itt még jelentkező.
SD30-01-2024 12:45:36 // 33912
kikérem magamnak én nem:D
Shadin30-01-2024 12:38:19 // 33911
Pont így! Akkor ez IS normális.
SD30-01-2024 12:05:27 // 33909
Az normális és szeretjük:)))
SD30-01-2024 12:04:59 // 33908
1400-nál magasabbra nem nagyon veszi nekem, utána beáll 1-2 perc alatt 900-ra.
Shadin30-01-2024 12:01:19 // 33907
Egyenletesen jár ~1200giri környékén, de olyan karcos a hangja :-)
Eskü a GT JTS is pont így csinál.
WarbiRunner (Gyuri)30-01-2024 11:08:56 // 33906
Mit jelent az, hogy furcsán jár? Igazából megemeli a fordulatot (azért nem az egekbe) és hátul ércesebben szól a kipufogó egy kis ideig. Ez valóban a gpf előmelegítés miatt is van.
Shadin30-01-2024 10:58:43 // 33905
Két kérdésem lenne, indításkor a fordulat az egekben és furcsán jár az autó alapjáraton 1-2 percig, jól tudom/gondolom, hogy ez a részecskeszűrő előmelegítése miatt történik?

Másik kérdés, az alap fék konfig első féktárcsa mérete 305mm?
SD29-01-2024 20:42:07 // 33904
Úgy nézem ennek a Giuliának nem kell erőssen lenyomni a csomitaróját.)

Enyém is szépen finoman csukódik amúgy.:D
Shadin29-01-2024 19:05:20 // 33903
Penge vagyok mi? :-)
SD29-01-2024 19:03:15 // 33902
5x98-ról 110-re mozgókúp?:D

Olyan BMW alpinás:)
Shadin29-01-2024 18:22:27 // 33901
Shadin29-01-2024 18:18:50 // 33900
GT 18" Jetfins a Giun?
SD29-01-2024 16:41:32 // 33899
Mondanám hogy azért a Giulia meg csak simán tájidegen az ovi előtt:D:D:D De már volt párszor:D
Megáll a forgalom:D
SD29-01-2024 15:44:45 // 33898
jellemzően a 200-300k+ német ingázó autók idekerült porhüvelyei:)

Lehet pont ezért is akar SUV-ot az újautós, mert az az újautó:D:D:D
Mert azzal nem lehet vagizni az ovi előtt hogy bibibi nem 6-os hanem 8-as passzát:D

De hogy SUV új rendszámmal na ez nem import szar:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 13:58:27 // 33897
Szóval igen, passatból jött több, másból nem
SD29-01-2024 13:57:34 // 33896
Pestmegyeit minek vegyek, az csak arra jó hogy azthiszem van aztán közben lejárt vagy addig már nemjó:P

Az évest határeset hogy érdemes-e megvennem:D

Ja hogy vegyek és akkor randalírozhatok?:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 13:57:25 // 33895
Végeztem egy rektális rendszer torzításait kiküszöbölő nem reprezentatív megfigyelést amíg elsétáltam kajálni. Miből volt legtöbb? Hát ..nem suv-ból. Furgonból! Rengeteg. Fel sem tűnik, be sem épül a gondolatunkba, hogy mennyi. És a suvok aránya egész kicsi volt, és köztük 1db igazán nagy Merci volt. Szóval nem kell aggódni XD Egyterű egy volt, kis városi méretű autó kettő. Közepes méretű hatchback, sedan, ezekből volt sok, mindenféle. Talán két egyforma autó nem is jött el mellettem 8+8 perc alatt. Jó sok VW Passat van. És rengeteg régi autó.
RomeoOne29-01-2024 13:51:09 // 33894
Az M0 meg fizetős lett már ott sem randalírozhatok.. most akkor mi legyen?:D:D:D


A kérdést sem értem. Mi az, hogy nincs éves matrica a Giulia-n? Vagy legalább egy pesti megyei... :D
SD29-01-2024 13:09:46 // 33893
SD29-01-2024 12:59:31 // 33892
Pl: ma reggel már majdnem rávettem magam hogy akkro autó, mert 1 hete nem ültem benne:D De megint ránéztem a google térképre és full piros.. minek gyilkoljam:P

Az M0 meg fizetős lett már ott sem randalírozhatok.. most akkor mi legyen?:D:D:D
SD29-01-2024 12:58:35 // 33891
De valóban sajnos legtöbbször nem az ideális megoldás hanem az anyagi kényszer dönti el a napi rohangálóst.

Én városba legszívesebben talán valami Fiat500 méretűt is megkockáztatnék, de ha belémrongyol szemből egy 3 tonnás SUV csak 50-nél.. akkor én 100-al ütköztem ő meg csak megigazítja a műmellét...

Szóval tényező a súly.. de legjobb ha kényszereket csökkenti az ember a jó megoldások onnan tudnak elindulni:)
SD29-01-2024 12:56:30 // 33890
A legjobb autó ami nem kerül balesetbe, tehát van rajta fék, jól manőverezhető, és aki vezeti az nem alszik be az unalomtól:)))

Ezt a Giulia tudja, tehát ha félted, óvod, és nem feszíted a végsőkig, akkor komoly előny:)

A Giulia bitang erős:)
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 12:50:41 // 33889
Kivéve, ha a suvos családban is kis anyuautó van XD Kamion van nagyon sok amúgy.. És itt a sok gyár miatt csak emelkedni fog a számuk. Lehet veszek egy Kraz-t az asszonynak XD Bár néha magamnak is elgondolkodok rajta, könnyebb lenne haladni vele, nem kéne megállni XD
RomeoOne29-01-2024 12:15:00 // 33888
Csak betonnal teli mixerkocsi nincs annyi az úton, nem is mennek olyan gyorsan, stb. De SUV-ból mennyivel van több, mnit 10 évvel ezelőtt volt? És ha azt nézzük, hogy ma már - ha akarsz, ha nem - szinte csak SUV-ot vehetsz, akkor 10 év mulva milyen lesz az arány? A kis anyuautó szinte csak SUV-okkal fog találkozni.
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 12:03:27 // 33887
A felfele beülést mai napig nem értem, nekem nem megy, állandóan kiröhögnek amikor megpróbálok bemászni egy ilyen hórihorgas böszmetegbe XD
Az óvoda előtt a parkolóban érdekes tanulmányt lehetne erről készíteni. A tízenéves ovibajárós autók nagyrészt nem suvok. Ezeket 99%-ban anyu vezeti. Vajon akkor hányan gondolkodnak a családjuk biztonsága kérdésben? Vagy hányan tehetik ezt meg? Ezek ilyen úri körökben kérdések valószínűleg. Gazdaganyuka suvval jön, a fiatalabb autók közt több a telekjáró. És ez egy kertvárosi, nem lepattant környék, bizony sokkal több a régebbi 10+ -os anyuautó.
Azzal egyetértek, hogy a nagyon öreg autó biztonsági szempontból nem feltétlen okés, gyerek hurcolós napi mászkálósként sem. De hogy azon filózzak, hogy jajj az én autóm csak 1450 kiló és emiatt fogunk meghalni...na ezt egy kicsit extrémnek érzem. Mint ahogy a Giuliettát is tartom annyira biztonságosnak, hogy meg sem fordul a fejemben hogy mások suvjai miatt rettegnünk kéne benne :-) Ennyi erővel retteghetek a buszoktól, vagy a kamionoktól, pláne egy betonnal teli mixerkocsitól. Szerintem nem reális ennyire elméleti síkon fűzni ezt a dolgot.
RomeoOne29-01-2024 11:18:57 // 33886
Egyébként a nagyobb hasmagasság és a ballonosabb kerék bárhol előny. Nem csattan akkorát a kátyúban a kerék, simán felhajthatsz a padkára, stb. Ez nem csak tanyán hasznos. Összességében kényelmesebb is nagyobb helyre pakolni, még ha nincs is kihasználva teljesen. Sokaknak szempnot az is, hogy nem le- hanem fel kell ülni a kocsiba. Nincs a nyomasztó érzés, hogy mindenki magasabb körülötted és csak az ajtólemezt látod, ha oldalra nézel, meg a lökhárítót ha elölre.

És akkor ott van még a biztonság. Lehet akármilyen jó utascellája a kis autónak, ha a tömege "m", míg az átlag suv-nak "1,5-2 m", akkor a fizika alapján egy ütközésnél sokkal nagyobb erők fognak hatni a kis autóban utazókra. És ha az autók nagyobb részét már a nagyobb tömegű suv-ok teszik ki, akkor jelentős lesz az esélye, hogy egy ilyennel találkozol baleset során. Egy kis autó vásárlással kvázi a többiek választása miatt te vagy a családod sokkal nagyobb veszélyben lesz. És akkor elkezded végiggondolni, hogy asszony/gyerek súlyos sérülése/lenyomorodása/halála megéri-e azt, hogy dacból meg elvekből ne vegyél SUV-ot...

Érdekes kérdések ezek, még én sem fejtettem meg.
SD29-01-2024 10:15:18 // 33885
Meg a szarvas is be kell férjen hátulra, ha hazafele vinne egy pörköltnek valót:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 10:06:33 // 33884
Lassan nincsenek is már műfajok :-) Az árkategóriákra osztás azt is jelzi, hogy a suv eladhatóbb ma. A Giulia helyére lépett a Tonale, és nagyobbak is az eladások állítólag :-)
A nagy hasmagasság az általános igény, hisz mindenkinek tanyája van, földút vezet oda. Kell a nagy csomagtér is, hisz van hogy mázsaszám kell a tápot vinni, de az se baj, ha a hízó befér hátra ha vinni kell állatorvoshoz mert döglődik valamiért. Vagy esetleg a tehenyekhez ha ki kell menni a mezőre, és még a kaszát is vinni kell, hát kell a suv.
SD29-01-2024 09:02:32 // 33883
Még a Stelvio is Giulia:))) Sőtt, minden Alfa Giulia akart lenni, és később is az akar majd lenni:D:DD
SD29-01-2024 09:01:42 // 33882
Ebben nem értünk egyet, szerintem a Giulia az Giulia:)))

Apropó hogy-hogy nem épített még senki egy Stelvio QV-ből egy Q4 QV Giuliát?:)))
G-MANN🍀29-01-2024 00:27:35 // 33881
Régen alma, most már körte. 😅😇
G-MANN🍀29-01-2024 00:25:30 // 33880
De igen, eltűnt az alap Giulia, máshová árazza, mást gondol és akarja, hogy mi is másként gondoljunk rá. Nálam bejött. Nem lesz egy népautó, az biztos. Lassan az lesz a kuriózum, ha felbukkan egy Giulia (Giulia), '16 kerék, szövet ülés. A Super már bőven extrás!
G-MANN🍀29-01-2024 00:17:59 // 33879
Köszönöm. Akkor értem, most sokkal jobban hangzik a példa. (Vagy?) Most 18.8😉 De mindegy is. Picit sok(k) volt, de biztos csak nekem. 🫡
SD28-01-2024 22:18:42 // 33878
Hát én már nem értem ezeket a műfajokat:D

Az egyterűek kihaltak de lettek rövid orrú suvok 7 üléssel:D
A kombik kihaltak de lettek lentebb ültetett kombi formájú suvok:D:D
a kupé is kihalt de van kupéformájú suv:D:D:D
van ugye már sportautóból készült suv szerű valami:D:D:D:D

állítólag a sedan piac is kihal:D
Piritu - 1.000.00028-01-2024 21:25:17 // 33877
Két külön müfaj. SUV vs sedan.
SD28-01-2024 21:00:42 // 33876
Sánta alfást hamarabb utólérik:D
Amúgy ott volt a 10-14 ár a Giu-ról de mindegy is megközelítő számokat írtam, saját emlékeimből.

Akkor nagyon soknak tűnt 10m most meg nagyon soknak tűnik 10 és 20m is:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.