Forum >> Giulia
SD30-01-2024 12:45:36 // 33912
kikérem magamnak én nem:D
Shadin30-01-2024 12:38:19 // 33911
Pont így! Akkor ez IS normális.
SD30-01-2024 12:05:27 // 33909
Az normális és szeretjük:)))
SD30-01-2024 12:04:59 // 33908
1400-nál magasabbra nem nagyon veszi nekem, utána beáll 1-2 perc alatt 900-ra.
Shadin30-01-2024 12:01:19 // 33907
Egyenletesen jár ~1200giri környékén, de olyan karcos a hangja :-)
Eskü a GT JTS is pont így csinál.
Eskü a GT JTS is pont így csinál.
WarbiRunner (Gyuri)30-01-2024 11:08:56 // 33906
Mit jelent az, hogy furcsán jár? Igazából megemeli a fordulatot (azért nem az egekbe) és hátul ércesebben szól a kipufogó egy kis ideig. Ez valóban a gpf előmelegítés miatt is van.
Shadin30-01-2024 10:58:43 // 33905
Két kérdésem lenne, indításkor a fordulat az egekben és furcsán jár az autó alapjáraton 1-2 percig, jól tudom/gondolom, hogy ez a részecskeszűrő előmelegítése miatt történik?
Másik kérdés, az alap fék konfig első féktárcsa mérete 305mm?
Másik kérdés, az alap fék konfig első féktárcsa mérete 305mm?
SD29-01-2024 20:42:07 // 33904
Úgy nézem ennek a Giuliának nem kell erőssen lenyomni a csomitaróját.)
Enyém is szépen finoman csukódik amúgy.:D
Enyém is szépen finoman csukódik amúgy.:D
Shadin29-01-2024 19:05:20 // 33903
Penge vagyok mi? :-)
SD29-01-2024 19:03:15 // 33902
5x98-ról 110-re mozgókúp?:D
Olyan BMW alpinás:)
Olyan BMW alpinás:)
Shadin29-01-2024 18:22:27 // 33901
Shadin29-01-2024 18:18:50 // 33900
SD29-01-2024 16:41:32 // 33899
Mondanám hogy azért a Giulia meg csak simán tájidegen az ovi előtt:D:D:D De már volt párszor:D
Megáll a forgalom:D
Megáll a forgalom:D
SD29-01-2024 15:44:45 // 33898
jellemzően a 200-300k+ német ingázó autók idekerült porhüvelyei:)
Lehet pont ezért is akar SUV-ot az újautós, mert az az újautó:D:D:D
Mert azzal nem lehet vagizni az ovi előtt hogy bibibi nem 6-os hanem 8-as passzát:D
De hogy SUV új rendszámmal na ez nem import szar:D:D:D
Lehet pont ezért is akar SUV-ot az újautós, mert az az újautó:D:D:D
Mert azzal nem lehet vagizni az ovi előtt hogy bibibi nem 6-os hanem 8-as passzát:D
De hogy SUV új rendszámmal na ez nem import szar:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 13:58:27 // 33897
Szóval igen, passatból jött több, másból nem
SD29-01-2024 13:57:34 // 33896
Pestmegyeit minek vegyek, az csak arra jó hogy azthiszem van aztán közben lejárt vagy addig már nemjó:P
Az évest határeset hogy érdemes-e megvennem:D
Ja hogy vegyek és akkor randalírozhatok?:D
Az évest határeset hogy érdemes-e megvennem:D
Ja hogy vegyek és akkor randalírozhatok?:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 13:57:25 // 33895
Végeztem egy rektális rendszer torzításait kiküszöbölő nem reprezentatív megfigyelést amíg elsétáltam kajálni. Miből volt legtöbb? Hát ..nem suv-ból. Furgonból! Rengeteg. Fel sem tűnik, be sem épül a gondolatunkba, hogy mennyi. És a suvok aránya egész kicsi volt, és köztük 1db igazán nagy Merci volt. Szóval nem kell aggódni XD Egyterű egy volt, kis városi méretű autó kettő. Közepes méretű hatchback, sedan, ezekből volt sok, mindenféle. Talán két egyforma autó nem is jött el mellettem 8+8 perc alatt. Jó sok VW Passat van. És rengeteg régi autó.
RomeoOne29-01-2024 13:51:09 // 33894
Az M0 meg fizetős lett már ott sem randalírozhatok.. most akkor mi legyen?:D:D:D
A kérdést sem értem. Mi az, hogy nincs éves matrica a Giulia-n? Vagy legalább egy pesti megyei... :D
A kérdést sem értem. Mi az, hogy nincs éves matrica a Giulia-n? Vagy legalább egy pesti megyei... :D
SD29-01-2024 12:59:31 // 33892
Pl: ma reggel már majdnem rávettem magam hogy akkro autó, mert 1 hete nem ültem benne:D De megint ránéztem a google térképre és full piros.. minek gyilkoljam:P
Az M0 meg fizetős lett már ott sem randalírozhatok.. most akkor mi legyen?:D:D:D
Az M0 meg fizetős lett már ott sem randalírozhatok.. most akkor mi legyen?:D:D:D
SD29-01-2024 12:58:35 // 33891
De valóban sajnos legtöbbször nem az ideális megoldás hanem az anyagi kényszer dönti el a napi rohangálóst.
Én városba legszívesebben talán valami Fiat500 méretűt is megkockáztatnék, de ha belémrongyol szemből egy 3 tonnás SUV csak 50-nél.. akkor én 100-al ütköztem ő meg csak megigazítja a műmellét...
Szóval tényező a súly.. de legjobb ha kényszereket csökkenti az ember a jó megoldások onnan tudnak elindulni:)
Én városba legszívesebben talán valami Fiat500 méretűt is megkockáztatnék, de ha belémrongyol szemből egy 3 tonnás SUV csak 50-nél.. akkor én 100-al ütköztem ő meg csak megigazítja a műmellét...
Szóval tényező a súly.. de legjobb ha kényszereket csökkenti az ember a jó megoldások onnan tudnak elindulni:)
SD29-01-2024 12:56:30 // 33890
A legjobb autó ami nem kerül balesetbe, tehát van rajta fék, jól manőverezhető, és aki vezeti az nem alszik be az unalomtól:)))
Ezt a Giulia tudja, tehát ha félted, óvod, és nem feszíted a végsőkig, akkor komoly előny:)
A Giulia bitang erős:)
Ezt a Giulia tudja, tehát ha félted, óvod, és nem feszíted a végsőkig, akkor komoly előny:)
A Giulia bitang erős:)
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 12:50:41 // 33889
Kivéve, ha a suvos családban is kis anyuautó van XD Kamion van nagyon sok amúgy.. És itt a sok gyár miatt csak emelkedni fog a számuk. Lehet veszek egy Kraz-t az asszonynak XD Bár néha magamnak is elgondolkodok rajta, könnyebb lenne haladni vele, nem kéne megállni XD
RomeoOne29-01-2024 12:15:00 // 33888
Csak betonnal teli mixerkocsi nincs annyi az úton, nem is mennek olyan gyorsan, stb. De SUV-ból mennyivel van több, mnit 10 évvel ezelőtt volt? És ha azt nézzük, hogy ma már - ha akarsz, ha nem - szinte csak SUV-ot vehetsz, akkor 10 év mulva milyen lesz az arány? A kis anyuautó szinte csak SUV-okkal fog találkozni.
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 12:03:27 // 33887
A felfele beülést mai napig nem értem, nekem nem megy, állandóan kiröhögnek amikor megpróbálok bemászni egy ilyen hórihorgas böszmetegbe XD
Az óvoda előtt a parkolóban érdekes tanulmányt lehetne erről készíteni. A tízenéves ovibajárós autók nagyrészt nem suvok. Ezeket 99%-ban anyu vezeti. Vajon akkor hányan gondolkodnak a családjuk biztonsága kérdésben? Vagy hányan tehetik ezt meg? Ezek ilyen úri körökben kérdések valószínűleg. Gazdaganyuka suvval jön, a fiatalabb autók közt több a telekjáró. És ez egy kertvárosi, nem lepattant környék, bizony sokkal több a régebbi 10+ -os anyuautó.
Azzal egyetértek, hogy a nagyon öreg autó biztonsági szempontból nem feltétlen okés, gyerek hurcolós napi mászkálósként sem. De hogy azon filózzak, hogy jajj az én autóm csak 1450 kiló és emiatt fogunk meghalni...na ezt egy kicsit extrémnek érzem. Mint ahogy a Giuliettát is tartom annyira biztonságosnak, hogy meg sem fordul a fejemben hogy mások suvjai miatt rettegnünk kéne benne :-) Ennyi erővel retteghetek a buszoktól, vagy a kamionoktól, pláne egy betonnal teli mixerkocsitól. Szerintem nem reális ennyire elméleti síkon fűzni ezt a dolgot.
Az óvoda előtt a parkolóban érdekes tanulmányt lehetne erről készíteni. A tízenéves ovibajárós autók nagyrészt nem suvok. Ezeket 99%-ban anyu vezeti. Vajon akkor hányan gondolkodnak a családjuk biztonsága kérdésben? Vagy hányan tehetik ezt meg? Ezek ilyen úri körökben kérdések valószínűleg. Gazdaganyuka suvval jön, a fiatalabb autók közt több a telekjáró. És ez egy kertvárosi, nem lepattant környék, bizony sokkal több a régebbi 10+ -os anyuautó.
Azzal egyetértek, hogy a nagyon öreg autó biztonsági szempontból nem feltétlen okés, gyerek hurcolós napi mászkálósként sem. De hogy azon filózzak, hogy jajj az én autóm csak 1450 kiló és emiatt fogunk meghalni...na ezt egy kicsit extrémnek érzem. Mint ahogy a Giuliettát is tartom annyira biztonságosnak, hogy meg sem fordul a fejemben hogy mások suvjai miatt rettegnünk kéne benne :-) Ennyi erővel retteghetek a buszoktól, vagy a kamionoktól, pláne egy betonnal teli mixerkocsitól. Szerintem nem reális ennyire elméleti síkon fűzni ezt a dolgot.
RomeoOne29-01-2024 11:18:57 // 33886
Egyébként a nagyobb hasmagasság és a ballonosabb kerék bárhol előny. Nem csattan akkorát a kátyúban a kerék, simán felhajthatsz a padkára, stb. Ez nem csak tanyán hasznos. Összességében kényelmesebb is nagyobb helyre pakolni, még ha nincs is kihasználva teljesen. Sokaknak szempnot az is, hogy nem le- hanem fel kell ülni a kocsiba. Nincs a nyomasztó érzés, hogy mindenki magasabb körülötted és csak az ajtólemezt látod, ha oldalra nézel, meg a lökhárítót ha elölre.
És akkor ott van még a biztonság. Lehet akármilyen jó utascellája a kis autónak, ha a tömege "m", míg az átlag suv-nak "1,5-2 m", akkor a fizika alapján egy ütközésnél sokkal nagyobb erők fognak hatni a kis autóban utazókra. És ha az autók nagyobb részét már a nagyobb tömegű suv-ok teszik ki, akkor jelentős lesz az esélye, hogy egy ilyennel találkozol baleset során. Egy kis autó vásárlással kvázi a többiek választása miatt te vagy a családod sokkal nagyobb veszélyben lesz. És akkor elkezded végiggondolni, hogy asszony/gyerek súlyos sérülése/lenyomorodása/halála megéri-e azt, hogy dacból meg elvekből ne vegyél SUV-ot...
Érdekes kérdések ezek, még én sem fejtettem meg.
És akkor ott van még a biztonság. Lehet akármilyen jó utascellája a kis autónak, ha a tömege "m", míg az átlag suv-nak "1,5-2 m", akkor a fizika alapján egy ütközésnél sokkal nagyobb erők fognak hatni a kis autóban utazókra. És ha az autók nagyobb részét már a nagyobb tömegű suv-ok teszik ki, akkor jelentős lesz az esélye, hogy egy ilyennel találkozol baleset során. Egy kis autó vásárlással kvázi a többiek választása miatt te vagy a családod sokkal nagyobb veszélyben lesz. És akkor elkezded végiggondolni, hogy asszony/gyerek súlyos sérülése/lenyomorodása/halála megéri-e azt, hogy dacból meg elvekből ne vegyél SUV-ot...
Érdekes kérdések ezek, még én sem fejtettem meg.
SD29-01-2024 10:15:18 // 33885
Meg a szarvas is be kell férjen hátulra, ha hazafele vinne egy pörköltnek valót:D
WarbiRunner (Gyuri)29-01-2024 10:06:33 // 33884
Lassan nincsenek is már műfajok :-) Az árkategóriákra osztás azt is jelzi, hogy a suv eladhatóbb ma. A Giulia helyére lépett a Tonale, és nagyobbak is az eladások állítólag :-)
A nagy hasmagasság az általános igény, hisz mindenkinek tanyája van, földút vezet oda. Kell a nagy csomagtér is, hisz van hogy mázsaszám kell a tápot vinni, de az se baj, ha a hízó befér hátra ha vinni kell állatorvoshoz mert döglődik valamiért. Vagy esetleg a tehenyekhez ha ki kell menni a mezőre, és még a kaszát is vinni kell, hát kell a suv.
A nagy hasmagasság az általános igény, hisz mindenkinek tanyája van, földút vezet oda. Kell a nagy csomagtér is, hisz van hogy mázsaszám kell a tápot vinni, de az se baj, ha a hízó befér hátra ha vinni kell állatorvoshoz mert döglődik valamiért. Vagy esetleg a tehenyekhez ha ki kell menni a mezőre, és még a kaszát is vinni kell, hát kell a suv.
SD29-01-2024 09:02:32 // 33883
Még a Stelvio is Giulia:))) Sőtt, minden Alfa Giulia akart lenni, és később is az akar majd lenni:D:DD
SD29-01-2024 09:01:42 // 33882
Ebben nem értünk egyet, szerintem a Giulia az Giulia:)))
Apropó hogy-hogy nem épített még senki egy Stelvio QV-ből egy Q4 QV Giuliát?:)))
Apropó hogy-hogy nem épített még senki egy Stelvio QV-ből egy Q4 QV Giuliát?:)))
G-MANN🍀29-01-2024 00:27:35 // 33881
Régen alma, most már körte. 😅😇
G-MANN🍀29-01-2024 00:25:30 // 33880
De igen, eltűnt az alap Giulia, máshová árazza, mást gondol és akarja, hogy mi is másként gondoljunk rá. Nálam bejött. Nem lesz egy népautó, az biztos. Lassan az lesz a kuriózum, ha felbukkan egy Giulia (Giulia), '16 kerék, szövet ülés. A Super már bőven extrás!
G-MANN🍀29-01-2024 00:17:59 // 33879
Köszönöm. Akkor értem, most sokkal jobban hangzik a példa. (Vagy?) Most 18.8😉 De mindegy is. Picit sok(k) volt, de biztos csak nekem. 🫡
SD28-01-2024 22:18:42 // 33878
Hát én már nem értem ezeket a műfajokat:D
Az egyterűek kihaltak de lettek rövid orrú suvok 7 üléssel:D
A kombik kihaltak de lettek lentebb ültetett kombi formájú suvok:D:D
a kupé is kihalt de van kupéformájú suv:D:D:D
van ugye már sportautóból készült suv szerű valami:D:D:D:D
állítólag a sedan piac is kihal:D
Az egyterűek kihaltak de lettek rövid orrú suvok 7 üléssel:D
A kombik kihaltak de lettek lentebb ültetett kombi formájú suvok:D:D
a kupé is kihalt de van kupéformájú suv:D:D:D
van ugye már sportautóból készült suv szerű valami:D:D:D:D
állítólag a sedan piac is kihal:D
Piritu - 1.000.00028-01-2024 21:25:17 // 33877
Két külön müfaj. SUV vs sedan.
SD28-01-2024 21:00:42 // 33876
Sánta alfást hamarabb utólérik:D
Amúgy ott volt a 10-14 ár a Giu-ról de mindegy is megközelítő számokat írtam, saját emlékeimből.
Akkor nagyon soknak tűnt 10m most meg nagyon soknak tűnik 10 és 20m is:D
Amúgy ott volt a 10-14 ár a Giu-ról de mindegy is megközelítő számokat írtam, saját emlékeimből.
Akkor nagyon soknak tűnt 10m most meg nagyon soknak tűnik 10 és 20m is:D
SD28-01-2024 20:59:19 // 33875
Majd a Milano mit hoz a képbe?
Szerintem az alap Giulia helyét átvette az alap Tonale jelenleg.
Szerintem az alap Giulia helyét átvette az alap Tonale jelenleg.
Piritu - 1.000.00028-01-2024 20:31:49 // 33874
Mondjuk nem nagyon értem hogy miért nincs olcsóbban gyártható és eladható hátsókerekes?
Piritu - 1.000.00028-01-2024 20:13:00 // 33873
A belépö Giuliáról beszélt., hogy mennyit kell letenned az asztalra hogy Giuliával mehess haza. Akkor az a hátsókerekes volt most Q4.
G-MANN🍀28-01-2024 18:26:06 // 33872
Picit sántít a kiinduló szám sztm:
10ért nem volt soha belépő Q4, (13,7-14..most meg 18,8 dízel Q4, benzin meg 19,9)
2016-2024
10ért nem volt soha belépő Q4, (13,7-14..most meg 18,8 dízel Q4, benzin meg 19,9)
2016-2024
G-MANN🍀28-01-2024 18:19:09 // 33871
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2024 17:02:57 // 33870
Szerintem maradjunk a realitásnál, ami az az 1.4-es szorzó. Az akkori q4-et a mostanihoz. Arról a matematika nem tehet, hogy megszűnt az akkori belépő szintet jelentő műszaki tartalom. :-) 2020 óta az össz átlagos infláció 40-50% között lehet.
berobbantam28-01-2024 16:34:01 // 33869
A tesla nem annyira jó példa az egyenletben.Musk vitte le az árát egyik naprol a másikra 30 százalékkel.Ez nyomta a használtakét is.Volt is belőle elég nagy cirkusz.Aki egyik nap berendelte a magasabb áron az nem volt túl boldog,hogy másnap 30 százalék a zsebébe maradhatott volna.
SD28-01-2024 15:10:45 // 33868
ja arról még nem beszéltem ha pl: hitelből akarnád venni, azok ma más kamatokkal dolgoznak
SD28-01-2024 15:07:37 // 33867
Én kevésbé tudományos alapon vizsgáltam, valóság alapon:D
ha 10m volt valahány éve és most 20m a belépő giu.
akkor ha számolunk évi átlagos 10% pénzromlással ami az utóbbi évben vastagon 30% volt
akkor ha csak 3 évet megyünk vissza a történelemben már 50%-nál járunk:)
Tehát végeredményben ha tegyük föl a bevételeink is ilyen mértékben növekednek :O
Akkor ma kifizetni 20m pont ugyan olyan megterhelés mint anno 10-et
Másik statisztikai mintám, hogy akkor 3-5 millióért lehetett egész jó használt autókat venni, ami helyett lehetett volna mondjuk egy 10-14 giu-ba beleugrani
Ma ezek a használt kacatok inkább 6-10 milliók az új giu-ba meg nem tudsz 20 alatt beleugrani.
Persze ott a Tonale ami miatt a Giuliát felskálázták:)) Ami amúgy nekünk csak jó, már ha el akarnánk adni de ugye nem akarjuk:D
Off: De ellenpéldának pl: ott a Tesla, 1 éve 18-20m volt egy használt model 3.. most az új 17... tehát ha valaki vett egy újat az simán bukott 50% maradványértéket úgy hogy még a pénze közben a felére romlot:D Ez az ingyenes autózás:D És pénzügyi szakemberek vesznek villanyautót:D:D:D
ha 10m volt valahány éve és most 20m a belépő giu.
akkor ha számolunk évi átlagos 10% pénzromlással ami az utóbbi évben vastagon 30% volt
akkor ha csak 3 évet megyünk vissza a történelemben már 50%-nál járunk:)
Tehát végeredményben ha tegyük föl a bevételeink is ilyen mértékben növekednek :O
Akkor ma kifizetni 20m pont ugyan olyan megterhelés mint anno 10-et
Másik statisztikai mintám, hogy akkor 3-5 millióért lehetett egész jó használt autókat venni, ami helyett lehetett volna mondjuk egy 10-14 giu-ba beleugrani
Ma ezek a használt kacatok inkább 6-10 milliók az új giu-ba meg nem tudsz 20 alatt beleugrani.
Persze ott a Tonale ami miatt a Giuliát felskálázták:)) Ami amúgy nekünk csak jó, már ha el akarnánk adni de ugye nem akarjuk:D
Off: De ellenpéldának pl: ott a Tesla, 1 éve 18-20m volt egy használt model 3.. most az új 17... tehát ha valaki vett egy újat az simán bukott 50% maradványértéket úgy hogy még a pénze közben a felére romlot:D Ez az ingyenes autózás:D És pénzügyi szakemberek vesznek villanyautót:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2024 14:16:07 // 33866
Ebbe belekötnék 😅
14.4-ről ment 20-ra egy Q4, az 1.4-szeres kb. Hogy ennyit romlott e a pénz, nem tudom, de 360-as eur árfolyamról 385-re változott közben, ami csak 7%. Én 36k eur-t fizettem, ami ma 38.5k. Nyilván ennyiért Giulia ma nincs.
14.4-ről ment 20-ra egy Q4, az 1.4-szeres kb. Hogy ennyit romlott e a pénz, nem tudom, de 360-as eur árfolyamról 385-re változott közben, ami csak 7%. Én 36k eur-t fizettem, ami ma 38.5k. Nyilván ennyiért Giulia ma nincs.
SD28-01-2024 06:07:26 // 33865
Az eredeti árához képest duplájára ment.
De szerintem a pénz is romlott annyit.
De szerintem a pénz is romlott annyit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
446
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?