Forum >> Giulia

tirex26-08-2020 08:22:35 // 16818
Első nagyobb gödörnél meglátod mina különbség a gyári vagy tuning és a replika között. A replika törik nagy ütésre de legalább nem kell görgőzni! :)) Meg attól függ mennyire peres a gumi stb.
Piritu - 1.000.00026-08-2020 06:53:15 // 16817
Tőlem se kértek, de a műszakin megnézték hogy a felniben benne van-e az Alfa Romeo felirat.
Sose tudhatod hogy mi lesz kiadva következő akcióra a pékeknek, vizsgabázisoknak.
leopop326-08-2020 00:02:57 // 16816
Bocsi teló kétszer küldte el :/
leopop326-08-2020 00:02:13 // 16815
Miért kéne? Úgy néz ki mint a gyári ezért senki nem fogja basztatni :)
Ha valami limlom extrém lenne akkor igen. Ez konkrétan egy gyári felni replikája. Szóval max a minőségével lenne baj nem azzal hogy fennt van a kocsin. (Amúgy a minőségével nincs baj)
Amúgy meg visszatérve a kérdésre haverom 2.4-es Breráján ilyen Giulia QV felni van amit innen vett és ő meg van fele elégedve teljesen jó a minősége.
leopop326-08-2020 00:02:04 // 16814
Miért kéne? Úgy néz ki mint a gyári ezért senki nem fogja basztatni :)
Ha valami limlom extrém lenne akkor igen. Ez konkrétan egy gyári felni replikája. Szóval max a minőségével lenne baj nem azzal hogy fennt van a kocsin. (Amúgy a minőségével nincs baj)
Amúgy meg visszatérve a kérdésre haverom 2.4-es Breráján ilyen Giulia QV felni van amit innen vett és ő meg van fele elégedve teljesen jó a minősége.
Liquid25-08-2020 22:30:53 // 16813
Ennek szerintem csak extrém esetekben van jelentősége. Tőlem még sose kértek semmit. Pedig pl. a téli 18-as nagyon nem gyári, de a Pandán és a Hyundai-on se gyári aluszett van. Persze egyik se kirívó...
Piritu - 1.000.00025-08-2020 21:51:26 // 16812
Ahhoz kell hogy a műszaki vizsgán vagy egy közúti ellenőrzésen ne bukjon meg vele a vas :-)
Angelo Bianco25-08-2020 21:40:42 // 16811
Ez mit tartalmazhat? És mihez kell?
Majd írok nekik és rákérdezek.
Fornitore25-08-2020 21:32:07 // 16810
Ez jó kérdés.Én is ezt néztem hogy jövő nyárra jó lenne de valahogy én sem bízok benne.
Piritu - 1.000.00025-08-2020 21:30:35 // 16809
A gumisom első kérdése az volt hogy típusbizonyítvány van-e hozzá?
Angelo Bianco25-08-2020 21:23:39 // 16808
Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a felniről? Első sorban a minőségére gondolnék! Nagyon sz*rok az ilyen nevenincs felnik? Egyáltalán mit kell nézni? Csak gyárba gondolkozzak?

https://www.alu-felni.eu/p/1664-g-alufelni-17-5x110-alfa-romeo-159-giulietta-et32/
tirex25-08-2020 21:23:06 // 16807
A QV ülés milyen? Ha láttál régen trabant ülést akkor kb láttad azt is. A karbon feláras ülése szép, cserébe viszont nem kényelmes, állítólag. Bár az senkinek nincs, :)))
zümi16625-08-2020 20:03:41 // 16806
Fura egy ár volt az biztos, érezte Ő hogy ez nagyon meredek, talán csak szondázni akarta a piacot :-))

Erhard: Nem tudom milyen a QV ülés, de ennél a Veloce ülésnél jobbat kényelmesebbet elképzelni sem tudok. Egy egész életet le lehetne élni abban üldögélve :-))
Lev24-08-2020 21:52:42 // 16805
Le is vitték az árát :)
tdemeter24-08-2020 21:02:29 // 16804
Szerintem viszont az egyik a másikból következik 😁
Piritu - 1.000.00024-08-2020 16:54:26 // 16803
Most jövök rá hogy tulajdonképpen két dologról beszélünk. Te a "normál" regenerálásról írsz én meg arra keresem a választ hogy 8-10 perc folyamatos motorfék után miért fogyaszt 10 liter felett anélkül hogy a gázra lépne az ember :-)
Lev24-08-2020 15:39:48 // 16802
Meg tudom érteni, én is hirdettem már úgy autómat, hogy egyáltalán nem akartam eladni:D
G-MANN🍀24-08-2020 15:05:40 // 16801
Ez így van, sztm nem akarják eladni 😁🙈
tdemeter24-08-2020 13:48:46 // 16800
Én hiszek nekik, mert a GPF technológiai összefoglalójában is pont ezt írták. Másfelől minek találnának ki ilyeneket?
Idézem:

"How does a GPF regenerate? GPF regeneration can only be performed in “non power” conditions,  meaning that regeneration is normally achieved under deceleration. Deceleration increases the amount of oxygen following through the engine and exhaust system. This in turn raises the temperature of the GPF to around 400c – 700c, igniting the soot contained within the filter.  In conditions where this is not possible, the vehicles engine management systems alters timing causing it to run lean. This “lean” burn increases oxygen and therefore GPF operating temperatures, allowing a regeneration to occur."

Ezek szerint mindkettőnknek igaza lehet
Piritu - 1.000.00024-08-2020 13:45:54 // 16799
Benzinmotornál még játszik a rétegezett katalizátorhevítő töltés is, célja ugyanaz.
Piritu - 1.000.00024-08-2020 13:40:33 // 16798
A szervizesek mondtak már ezt-azt. A múltkor én is megkaptam hogy elhittem a “hasbaakasztásukat” :-DD

Utóbefecskendezéssel olyankor juttat üzemanyagot a rendszerbe amikor az már nem a hengerben ég el hanem a katalizátort melegíti így az azon átmenő kipufogógáz hőmérséklete elég magas a regenerációhoz.
tdemeter24-08-2020 13:21:30 // 16797
Bár nem tudom mit jelent pontosan az utóbefecskendezés, de az biztos, hogy gázelvételkor regenerál. Ezt nem én találtam ki, hanem a szerviz mondta. Ha van pontosabb infód, az engem is érdekelne.
Piritu - 1.000.00024-08-2020 12:25:37 // 16796
Kapcsolgat, de alapvetően arravan felkészítve hogyha a gázra lépsz menjen. Ez kb 2ezres fordulatot jelent mert ott a nyomatékcsúcs. Motorfék meg 4 ezernél van.
Aztán lehet hogy D-ben más a szitu, de azt az utasok miatt nem próbáltam. Így is nehezen viselték :-)
zgi52124-08-2020 12:23:56 // 16795
off
én nem tudom megérteni "őket", egy kombi octaviaval (is) járok. magamnak biztosan nem vennék.. elég régen is volt lemosva :) sokkal hamarabb egy tipo v astra kombi!
on
zgi52124-08-2020 12:21:58 // 16794
érdekes tapasztalat. nálam, ha nyomom a féket, -mindegy lejtő vagy vízszint- szépen kapcsolgat vissza, motorfékez.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2020 11:58:13 // 16793
biztos is mivel az enyémben nincs szűrő még is ugyan ezt csinálja egy nagyobb lejtőn mondjuk a 2 vagy 3as helyett 4ben van és konkrétan nincs motorfék...így van programozva a váltó
Piritu - 1.000.00024-08-2020 11:17:59 // 16792
Egy Jettánál láttam ilyet, először nem értettem a dolgot. Egyik oldalról évekig azt mantrázták hogy ne nyomd ki a kuplungot, ne “vitorlázz” üresben és használd a motorféket. Most meg az ellenkezéje van beépítve :-DDD
Piritu - 1.000.00024-08-2020 11:14:44 // 16791
Motorfék nem a regen miatt nincs. N és D-ben mindig van, csak a mértéke sokkal kisebb mint amit megszoktunk. Két ok miatt:
- a több sebességfokozat miatt nagyon alacsony fordulaton jár a motor. (A TS 130-nál 3500 felett pörög, a Julis alig 2ezer felett) 2ezren egy dieselnek, de a TS-nek sincs motorfékje. Ha visszakapcsol az ember párat kézzel hogy 3-4ezer felett legyen a fordulat jól érezhető a motorfék. 2-3-ban rendesen tart. Hegyről lefele jól tehermentesíti a fékeket.
- a motornak alapvetően kicsi a belső súrlódása, kicsi a belső vesztesége, emiatt tud kis fogyasztást produkálni.

A szűrő melegítését utóbefecskendezéssel csinálja, attól olyan furcsán morgós a hangja mint reggel alapjáraton. Ha nem így lenne nem lenne alapjárat.
tdemeter24-08-2020 09:26:43 // 16790
Azért ilyen szintű spórolásról szó sincs itt, a kettő nem azonos dolog. Itt a regen miatt van erre szükség, mert a gpf nem tud regenerálni terhelés alatt. Csak ha leveszed a gázt, akkor emeli meg az oxigén mennyiségét és ezzel együtt a hőmérsékletet.
Jimmi T.24-08-2020 09:20:17 // 16789
Tudtok róla ki rendelt hazánkból GTA-t vagy GTA-M -et ?
TtK24-08-2020 07:57:29 // 16788
Pár hete, mikor otthon voltam béreltem egy autót, egy automata Octaviát adtak. Az is ezt csinálta: ha levettem a lábam a gázról, leejtette a fordulatot alapjáratra és gurult, motorfék nuku. És a start-stop már gurulás közben kikapcsolta a motort..
off
Amúgy meg tudom érteni aki ilyet vesz ha csak az a célja, hogy A-ból B-be jusson sok csomaggal minden izgalom nélkül. Közlekedőedénynek tökéletes.
on
tdemeter23-08-2020 22:34:17 // 16787
Üdvözöllek az euro6d és a gpf világában! Az autó gázelvételkor regeneral, gyakorlatilag mindig. Én már az elején észre vettem, hogy amikor egy komolyabb sebességgel mész és leveszem a gázról a lábam, akkor az autó lassabb ütemben lassul mint egy másmilyen autó. Gyakorlatilag alig lassul.
Lev23-08-2020 22:07:16 // 16786
Igen,de még ennek tükrében is irreálisan drága, szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2020 21:54:46 // 16785
a QV ülés szarabb, mint a Veloce kényelemre :D Olasz Stelvio csoportban elég olcsón árulják a QV üléssort gondolom nem jött be...
G-MANN🍀23-08-2020 21:41:35 // 16784
Az egy Veloce Ti carbon kiegészítőkkel és QV ülésekkel 😉
Lev23-08-2020 20:40:18 // 16783
Mindig mondom,hogy a Giulia jól tartja az árát, de az a hirdetés viccnek is sok :)
tirex23-08-2020 18:41:46 // 16782
Rakhat fel valaki 20 milláért is, annyit ér amennyit adnak érte. Nemtom lesz-e olyan ökör aki megveszi ha újonnan olcsóbb.
zümi16623-08-2020 15:14:56 // 16781
Csakúgy nézegetem a hahu-t, s megütötte a szemem egy hirdetés, tavaly októberi Giu Veloce, 25 ezer km.-el 16.3 misi. Az enyém újonnan, idei februári rendeléssel olcsóbb volt :-) Hm, érdekes...
Hát ennyit arról hogy mekkora értékvesztése van a Juliskának :-))
Giuntini23-08-2020 10:33:49 // 16780
Érdemes megnézni a GTAm Quattroroute első tesztjét a Youtube-on. Ez a prototipus, még nem a véglages verzió. Az Akropovic-on is változtatnak. Szerintem a sima QV-nek jobb hangja van, igy a neten keresztül. Bár ez nem végleges, es a mérnök is azt mondta, sokkal brutálisabb lesz a hangja a véglegesnek.
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2020 21:55:39 // 16779
Pedig de, vissza váltok kettőt és nem pörgeti szét
Piritu - 1.000.00022-08-2020 20:04:22 // 16778
Nem hinném.
Próbaképp átnyomtam A-ba, olyankor hagyja alapjáratra esni motorféknél a fordulatot, akkor is morgott mint indításkor. Manuálba áttéve is csinálta. (10+ km-es lejtőkről beszélek, negyed óra motorfékkel)
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2020 18:50:20 // 16777
Az automata miatt van, ilyenkor áttolom manuálba és addig váltok, amíg jó nem lesz :))))
Piritu - 1.000.00022-08-2020 17:14:03 // 16776
:-)

Még egy érdekes dolgot vettem észre.
A Spiderrel hegynek felfelé bármilyen mennyiségű üzemanyagot meg lehet etetni, ezt a Giulia is "tudja".
Ellenben lefelé a Spider nulla fogyasztással motorfékez, a Giulia nem! 5 liter/100km alá sose megy, de van hogy 10-15 litert mutat motorfék közben. Olyan hanggal mint reggel indítás után. Ilyenkor fűtheti a dpf-et hogy az ki ne hűljön?
A lényeg hogy fel-le után ennyi lett az átlag :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2020 12:55:10 // 16775
Tartós 180nál is feljebb kúszik :))) Üdv innen is
Piritu - 1.000.00022-08-2020 08:32:28 // 16774
Ment már valakinek a hőfokmérője a fele fölé?
Szerpentinen felfelé 30 fokban sikerült még egy jelzést produkálnunk, azt szépen tartotta, majd amint elmúlt a terhelés szépen visszaállt "fél"-re.
Lev21-08-2020 20:29:59 // 16773
Szerintem meg fogod kedvelni azt,ahogy magától csinálja, egészen ügyes :)
zümi16621-08-2020 16:18:40 // 16772
Én a legjobban az OFF állását szeretem :-) Ha kicsit esik megpöccintem a kart, ha nagyon akkor az állandó törlést kapcsolom.
G-MANN🍀21-08-2020 13:57:34 // 16771
Az érzékenységét is lehet állítani 😁 én szeretem, ha minél később kapcsol be, addig én döntöm el, hogy mit akarok 😉
zümi16621-08-2020 13:22:16 // 16770
Az tényleg szívás, csak szétkeni a sok döglött matériát...:-)
tdemeter21-08-2020 13:19:56 // 16769
Klasszikus az is amikor valaki előttem lemossa a szélvédőt és az én ablaktörlőm is bekapcsolódik miatta 😁
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.