Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 16:17:03 // 18150
Biztos nem :-) Ilyennel engem nem lehet sürgetni. Sőt még majd tavasszal azért itthon is lehet benézek a szalonokba pár szó erejéig, aztán majd lesz valahogy. Nálam így működik, 159-cet is évek alatt vettem XD Mondjuk akkor meg egyik napról a másikra. A Giulietta dettó, terveztük, terveztük, aztán egyszer szembe jött pont AZ az autó amit nem akartam elengedni. Ez nálam ilyen, tudom idegesítő XDD
RomeoOne09-12-2020 16:09:18 // 18149
Akkor még idén leadod a rendelést? :D
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 15:56:51 // 18148
A Lengyeleknél flottul megy a customer support, le a kalappal. Online chat van a konfigurátorban. Egy percen belül kaptam választ, benne linkelve egy 2021-es árlistát. Lesz januárban áremelés, az RWD Veloce pl. 140e Ft-tal drágul.
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 14:29:20 // 18147
Megéri! 👍
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 14:28:46 // 18146
annyit reszelek az oszlopból :DDD
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 14:28:05 // 18145
51mm-t kilóg XDD
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 14:23:36 // 18144
Nem mondtam hogy nincs :-) De azt sem a vezetési élménye adja el, hanem hogy "cuki".
A Giulietta is olyan, ha nem iszom meg a kávém előtte, akkor egyszerűen lassú vagyok hozzá. Bólintok a fékkel, túlkormányzom és lemegyek a padkára, és 100-zal megyek mire észbe kapok. :-) Normál esetben (kávé után) viszont nagyon élvezem, és látom, hogy Kinga is élvezi magát a vezetést.
És ez a lényeg, ezért veszünk Alfát. Mert örömet ad vezetni, nem csak egy napi kín eljutni vele valahova, majd haza. Ezért nem volt még sosem OFF másod autónk (bár egy Mini is tuti feeling volna), minden méteren Alfázunk. Sajna ez az ami ma már eladhatatlan. Úgyhogy ezért is írtam a legutóbb is, hogy szerintem a Giulia az utolsó autóipari UFÓ ami egy a szűk körnek jó, a többség pedig nem érti.
Biztos vagyok benne, hogy összekapják a márkát, megnövelik az eladásokat, de ezen az Alfások valószínűleg veszteni fognak, nem nekik fognak már szólni azok az autók.
De ne legyen így..
A Giulietta is olyan, ha nem iszom meg a kávém előtte, akkor egyszerűen lassú vagyok hozzá. Bólintok a fékkel, túlkormányzom és lemegyek a padkára, és 100-zal megyek mire észbe kapok. :-) Normál esetben (kávé után) viszont nagyon élvezem, és látom, hogy Kinga is élvezi magát a vezetést.
És ez a lényeg, ezért veszünk Alfát. Mert örömet ad vezetni, nem csak egy napi kín eljutni vele valahova, majd haza. Ezért nem volt még sosem OFF másod autónk (bár egy Mini is tuti feeling volna), minden méteren Alfázunk. Sajna ez az ami ma már eladhatatlan. Úgyhogy ezért is írtam a legutóbb is, hogy szerintem a Giulia az utolsó autóipari UFÓ ami egy a szűk körnek jó, a többség pedig nem érti.
Biztos vagyok benne, hogy összekapják a márkát, megnövelik az eladásokat, de ezen az Alfások valószínűleg veszteni fognak, nem nekik fognak már szólni azok az autók.
De ne legyen így..
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 14:21:59 // 18143
jah átérzem ezt nálunk is csak bizonyos méretű autóval lehet beállni a külső fedett parkolóba, nem lehet az autó 4.3m-nél hosszabb és 11m-nél nagyobb a fordulóköre a Giulietta bele esik a tartományba :DDD
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 14:09:12 // 18142
Mindenre van frappáns válasz, nyilván itt nincs erre lehetőség. :-)
Piritu - 1.000.00009-12-2020 14:01:42 // 18141
Az extrákról jut eszembe.
Délben gurulok a városban a zebra felé. Egyszer csak őrült csipogás, visítás. Nem tudtam a forgalomra figyelni, mert ösztönösen körbenéztem hogy most mi a fene baja van a kocsinak. Alig bírtam megállni a zebra előtt álló kocsi mögött a körbenézés alatt elvesztegetett idő miatt.
Aztán rájöttem hogy az ütközésjelző szólt hogy megállt előttem egy kocsi. Rögtön cifra dolgok jutottak eszembe :-DDD
Délben gurulok a városban a zebra felé. Egyszer csak őrült csipogás, visítás. Nem tudtam a forgalomra figyelni, mert ösztönösen körbenéztem hogy most mi a fene baja van a kocsinak. Alig bírtam megállni a zebra előtt álló kocsi mögött a körbenézés alatt elvesztegetett idő miatt.
Aztán rájöttem hogy az ütközésjelző szólt hogy megállt előttem egy kocsi. Rögtön cifra dolgok jutottak eszembe :-DDD
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:56:35 // 18140
Az asszony Minije (nem csak ez, az előtte használt is) még vadabbul reagál mindenre mint bármelyik általam vezetett autó, mégis a környéken mind "csajos" kocsi.
Mint egy gokart. Szóval van más hasonló kocsi is amit jó vezetni.
Mint egy gokart. Szóval van más hasonló kocsi is amit jó vezetni.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:52:59 // 18139
csak nem mindegy hogy hogy. A lányom is úgy kapott jogsit hogy pl. a jobbra tolatva beállást sose próbálta.
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 13:52:19 // 18138
asszonynak is de ugye ők nem kapnak Giulia-t :D
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 13:51:59 // 18137
Nem a való világra van igény. Ha lenne, lennének eladások. Ilyen egyszerű. Nem. soman élvezik már az autózást. Úgy őszintén Kinga 1.4-esével nem tudom hány anyuka tudna egyáltalán bárhogy közlekedni. A legkisebb mozdulatokra is nagyot reagál, fél pillanat túltolni vele napi forgalomban.. Mégis nekünk élmény. Másnak inkább kín lenne.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:51:51 // 18136
Nálunk amikor a teherautó nem fért be a kapun nagyobbra csináltuk :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 13:51:44 // 18135
forgalmi vizsgán is kell parkolni :DDD
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:50:46 // 18134
Így van, a holttérfigyelő és a tolatóradar hozadéka.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:49:47 // 18133
Talán a legnagyobb kihívás az egérmozival való tolatás megtanulása volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 13:47:56 // 18132
Konkrétan anyósomnak nagyon kell a kamera. Épp befér az autó a kapun tükörtől tükörig. Az előző Seat oldalát, gumiját, tükrét jópárszor leamortizálta amikor kitolatott. Most csak felfestettek két csíkot, és tolatva is sima ügy, előre pedig a sávtartó is besegít állítólag :-)
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:47:50 // 18131
Anno volt szó az 1,4-es blokkról is.
RomeoOne09-12-2020 13:46:45 // 18130
Ez jó hír. Én az árlistát nézegettem, de ott nincs ez felsorolva. Erhard szerint a holttérfigyelővel van egyben, de ez marketing öngól, ez eg ykülön rendszer, amit külön fel lehetne sorolni a listán. A holttérfigyelő az sávváltásnál van.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:46:22 // 18129
Jó pár éve már nincs rutinvizsga. Nem kell tudni parkolni :-P
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:45:09 // 18128
Az hagyján, de a 6Voltos Trabanttal hogy találtunk haza? :-DD
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:44:04 // 18127
A cégnél sok ilyen Oktávia van, valahogy mégse néz vissza egyetlen tulaj se a kocsira amikor otthagyja a parkolóban :-)
Aztán amelyiket vittem a small block-os Alfával, az se a tablet hiányát emlegeti utána.
Aztán amelyiket vittem a small block-os Alfával, az se a tablet hiányát emlegeti utána.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:39:21 // 18126
Ennek a kitakarós játéknak egy előnye volt, az hogy elszórakoztatta az embert. Próbáltuk előre kitalálni hogy melyik szegmenst fogja kitakarni meg hogy hány takarásnál adja fel és kapcsol tompítottra. Szóval jó játék, de rohadtul eltereli a figyelmet és egy csomó olyat láttam éjjel menet közben, ami amúgy nem érdekelt.
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 13:38:36 // 18125
én a tolatókamerán lepődöm meg mindig, hogy van ... mert ugye tolatásnál a tükröket nézem meg a holteret nem középen a monitort, mert akkor tegnapelőtt átmegyek a gyerekeimen olyan faxán befutottak az autó mögé ...
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:36:04 // 18124
Majd 10 évesen meg mindenki károgni fog hogy mibe kerül a fenntartás. Most már egy kettőstömegűtől is rettegnek sokan. Mi lesz a most elvárt extrákkal? Egy "tabletcsere" gazdasági totálkár lesz?
Szerintem már a Giuliából se lesz oldtimer, az általam használt villanygolfból se.
Szerintem már a Giuliából se lesz oldtimer, az általam használt villanygolfból se.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:32:08 // 18123
"Ha akár egy VW Passatból akarna átülni valaki, az is röhögőgörcsöt kapna. " - villanygolffal jártam a Giulia átvétele előtt. No abban volt minden mint a búcsúban.
A videójátékból ültem vissza a való világba, ahol az én érzékszerveim működnek. Még a Giuliából is külön élvezet visszaülni a 18 éves Spiderbe, még a hárompedálos világba.
Van aki erre tojik és a LED kell, de van olyan ismerősöm is aki mikor 4 évesen leadta a vasat úgy hogy még nem próbálta ki pl. az automata beparkoló rendszert.
A videójátékból ültem vissza a való világba, ahol az én érzékszerveim működnek. Még a Giuliából is külön élvezet visszaülni a 18 éves Spiderbe, még a hárompedálos világba.
Van aki erre tojik és a LED kell, de van olyan ismerősöm is aki mikor 4 évesen leadta a vasat úgy hogy még nem próbálta ki pl. az automata beparkoló rendszert.
Piritu - 1.000.00009-12-2020 13:27:36 // 18122
"nincs keresztforgalom figyelő" - pár nap után a garázsból kitolatásnál meglepve vettem észre a hogy valami csipog. Aztán rájöttem hogy jön egy autó az utcán. Pár percig azért tartott mire rájöttem hogy ez a keresztforgalom figyelő :-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:57:28 // 18121
nézd ennél még jobb a plusz sofőr szolgálat, úgy még kényelmesebb csak, hoznak és visznek nem? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:55:31 // 18120
Te hoztál fel hülye példát aki nem tud parkolni tükörből az kamerából sem fog tudni tök mind1 miben ül, Alfát vezetési élmény miatt veszi az ember első sorban csak egyre kevesebben szeretnek vezetni... nem hinném, hogy azért nem veszik meg, mert nincs benne 360 fokos kamera vagy LED, ha nem mert nincs igény a sportosságra... kéne csinálni egy gagyi Giulia-t csicsa picsa mindennel, acél kasznival, elsőkerékkel 1.3 turbóval stb, stb adni 7 milláért vinnék, mint a cukrot... aztán sírnátok mi ez a fos :DDDDD
RomeoOne09-12-2020 12:52:36 // 18119
Hát hivja a szervizt, felrakatja trélerre és hozzák neki a csereautót. De az, hogy tud valaki parkolni tükörből, nem jelenti, hogy nem kényelmesebb egy 360 fokos kamerával. Te is be tudnád indítani kurblival is a Stelviot, de azért csak jobb, hogy van benne öndindító, nem? :D
RomeoOne09-12-2020 12:50:32 // 18118
Itt nem az számít, hogy kinek mi a véleménye bizonyos extrákról, hanem hogy annak a rétegnek, aki megveheti az autót, annak mennyire számít. És valószínűleg elég sokban. Hiába mondjuk mi, hogy nekünk nem kell, más meg azt mondja, hogy neki meg így a kocsi nem kell. Nyugaton meg 4 évnél tovább úgysem tartják meg ezeket a kocsikat, hogy azon túl mi van, érdektelen. Viszont aki 2-4 évente cseréli a kocsikat, az hozzá van szokva mindig a legújabb technológiához. Nagyon kevesen tennének meg ilyen visszalépést, aki egy kényelmes jó kocsit akar.
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:48:52 // 18117
aham jogsit gondolom senki nem vette vizsgatétel a padkához való parkolás... figyi nem kell minden balfaxnak vezetni, ha parkolni sem tud... mondjuk tönkre megy a rendszere valakit megkér álljon már be, mert nem érzi az autót? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:46:51 // 18116
jah ott van a prolikban meg tönkre is megy kb 4-5 évesen és csak 3 kiló a komplett lámpa ... koreai szarokhoz adtunk el párat végül is örülünk Vincent :DDDDDD
RomeoOne09-12-2020 12:46:34 // 18115
Az meg irreleváns, hogy te tudsz parkiolni tükörből, más is tud. De lehet, hogy ha valaki kifizet 12 milliót egy kocsiért, akkor nem akar azzal szarakodni minden parkolásnál, hogy fordítgassa a tükröt, utána meg visszaállítgassa. Beteszi hátramenetben és tökéletes lát mindent a kamerán, pillanatok alatt be is parkol. Főleg, ha volt ilyen az előző kocsijában is és megszokta a kényelmet. Minek tenne akkor egy ekkora visszalépést?
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:44:21 // 18114
nem is értem hogyan mernek a többiek közlekedni este kitakarós ledmátrix nélkül...vakon a világba? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:42:28 // 18113
8 millás skodát kell venni, csak pusztulat KIA koppintás kívülről, kényelmetlen belülről, gyenge, fos, bajos TFSI, szar futómű, gyenge anyagminőség 2 évesen pöttyöződnek a krómok pl... ott a Vitya 6 milla hasonló minőség de pusztulat az is :DDD
RomeoOne09-12-2020 12:41:11 // 18112
Vagy ugye ha követsz valakit, akkor sem kell lekapcsolni, körbevilágítja.
És ez a technológia már full proli kocsikban is ott van. Alfa meg xenon...
És ez a technológia már full proli kocsikban is ott van. Alfa meg xenon...
RomeoOne09-12-2020 12:39:14 // 18111
Ja, csak a LED nem lekapcsol, csak kitakarja azt a részt, ahol a szembejövő van, de a többi részt úgyanúgy refi fényben látod. Az a nem mindegy: link
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:31:48 // 18110
együtt van a holttér figyelő a keresztirányúval... csak kérni kell a csomagot :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:29:57 // 18109
semmivel sem lehet jobban látni a LED-del, mint a xenonnal viszont ha az első kiég akkor komplett lámpa csere itt meg csak izzó :P
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 12:28:34 // 18108
igen van benne olyan :DDD Az automata fényszóró lekapcsol, ha jönnek szembe utána meg vissza... köszi tudok parkolni a tükör nem dísznek van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 12:17:42 // 18107
Ezek a lomok nem nekünk kellenek. De nem veszik meg az autót ezek miatt. Kell a parasztvakítás minden szinten (és amúgy van ami tényleg hasznos is, pláne user only autósoknak). Apósom a CX-3 tapitabletjét hetekig nyomkodta, csodálta a LED fényszóróit, amivel tényleg jól lehet látni. Teljes bűvöletben volt hetekig. Mára már csak autó az is, de megvette, kifizette :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 12:10:20 // 18106
Az importőr. De a gyártó.. amelyik képes volt azt a hibát elkövetni, hogy az egyik külföldi újságírónak rendelt Veloce-t elfelejtették legyártani! Fél évet csúszott, csereautóval indította a cikkjét. Ciki.. És még így is elég pozitív lett a cikksorozat.
Amúgy a Consumers Report is lehúzza rendesen, ezt sosem fogja az Alfa maga mögött hagyni, a fő kérdés mindig az, hogy megbízható?
Az MY20 egy lényeges előrelépés szerintem is, de tényleg kevés a prémium szegmenshez. A szomszédom 8 millás skodájában komolyabb a fedélzeti rendszer, jobb a tolatókamera (is), és sok helyen igényesebbek az anyagok (pl műszerfal borítás), ötletes a fém dekor a fém kilinccsel belül, a szövet ülés is jó formájú. Led mátrix fényszóró, felhasználói profil választás, lcd műszeregység (konkrétan az Audi megoldása egy az egyben benne). Listaáron kilencésfél, ebből lett 8 készletes autóra.
Ehhez képest én értem a Giulia zseniális műszaki megoldásait, de az átlag vevőben annyi marad, hogy műanyag az egész, nincs meg a prémium feelingje. A színes műanyagokat és azt a szörnyű ajtópanelt pl nem tudom hogy gondolták, kisautós megoldás, és egy full felszerelt Veloceban is ezt kapod.
Amúgy a Consumers Report is lehúzza rendesen, ezt sosem fogja az Alfa maga mögött hagyni, a fő kérdés mindig az, hogy megbízható?
Az MY20 egy lényeges előrelépés szerintem is, de tényleg kevés a prémium szegmenshez. A szomszédom 8 millás skodájában komolyabb a fedélzeti rendszer, jobb a tolatókamera (is), és sok helyen igényesebbek az anyagok (pl műszerfal borítás), ötletes a fém dekor a fém kilinccsel belül, a szövet ülés is jó formájú. Led mátrix fényszóró, felhasználói profil választás, lcd műszeregység (konkrétan az Audi megoldása egy az egyben benne). Listaáron kilencésfél, ebből lett 8 készletes autóra.
Ehhez képest én értem a Giulia zseniális műszaki megoldásait, de az átlag vevőben annyi marad, hogy műanyag az egész, nincs meg a prémium feelingje. A színes műanyagokat és azt a szörnyű ajtópanelt pl nem tudom hogy gondolták, kisautós megoldás, és egy full felszerelt Veloceban is ezt kapod.
RomeoOne09-12-2020 12:05:01 // 18105
Van benne olyan, hogy amikor tolatsz ki egy parkolóhelyről út szélén, akkor jelez, ha jönnek a sávban és ne tolass ki elé?
LED pl. azért kell, hogy ne csak kanyarkövető legyen a lámpában, hanem ki tudja takarni a szembejövőt és ne kelljen refit lekapcsolni. Még a kanyarkövetőnél is kényelmesebb funkció, ha jönnek szembe, akkor is látod az utat és nem vakítod el a szembejövőt.
Körbe kamera meg szintén a parkoláshoz nagy segítség, padkázás meg ilyesmik...
Lehet ezek nélkül élni, ahogy sok minden más nélkül is, amit ma már alapvetőnek veszel a kocsiban és fájna a hiánya.
LED pl. azért kell, hogy ne csak kanyarkövető legyen a lámpában, hanem ki tudja takarni a szembejövőt és ne kelljen refit lekapcsolni. Még a kanyarkövetőnél is kényelmesebb funkció, ha jönnek szembe, akkor is látod az utat és nem vakítod el a szembejövőt.
Körbe kamera meg szintén a parkoláshoz nagy segítség, padkázás meg ilyesmik...
Lehet ezek nélkül élni, ahogy sok minden más nélkül is, amit ma már alapvetőnek veszel a kocsiban és fájna a hiánya.
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 11:49:48 // 18104
keresztforgalom figyelő van :DDD első kamera meg körbe minek? LED minek? A többi lehetne...
RomeoOne09-12-2020 11:39:02 // 18103
Nincs kapcsolat a klubokkal? Ez mondjuk nem igaz, szerintem. Minden amore-s rendezvényen ott az importőr. BMW meg Audi sem abból él, hogy mekkora jó marketingjük van, hanem a beidegződésből. Az úgy él az emberek fejében, hogy prémium autó, az Alfa meg úgy, hogy folyton lerobban.
Meg amúgy az Alfa olyan téren eléggé le van maradva, amilyen szempontokból a legtöbben prémiumautót vesznek. És ezek azok az emberek, akik használatra veszik az autót, nem passzióból. Ez a MY20 jót tett neki, de ezzel is inkább a nagyon gyengéből (prémium szinte értve) a gyenge közepesbe lépett. 2021-ben xenonozni, kaputelefonnal tolatókamerázni, nuku 360 fokos kamera, nuku kamera elöl, nincs ülésszellőztetés, nincs HUD, nincs keresztforgalom figyelő stb...
Ha akár egy VW Passatból akarna átülni valaki, az is röhögőgörcsöt kapna. Azt, hogy jó vezetni, ha nem is érdektelen, mint sokan gonodlják, de nem lehet jól kommunikálni. Jól kommunikálni az extrákat lehetne.
Meg amúgy az Alfa olyan téren eléggé le van maradva, amilyen szempontokból a legtöbben prémiumautót vesznek. És ezek azok az emberek, akik használatra veszik az autót, nem passzióból. Ez a MY20 jót tett neki, de ezzel is inkább a nagyon gyengéből (prémium szinte értve) a gyenge közepesbe lépett. 2021-ben xenonozni, kaputelefonnal tolatókamerázni, nuku 360 fokos kamera, nuku kamera elöl, nincs ülésszellőztetés, nincs HUD, nincs keresztforgalom figyelő stb...
Ha akár egy VW Passatból akarna átülni valaki, az is röhögőgörcsöt kapna. Azt, hogy jó vezetni, ha nem is érdektelen, mint sokan gonodlják, de nem lehet jól kommunikálni. Jól kommunikálni az extrákat lehetne.
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2020 11:20:23 // 18102
Nyilván itt tojnak mindenre, semmi energiát nem fektetnek bele az Alfánál. Veszi aki veszi, aztán ennyi. Nincs marketing, nincs kapcsolat a klubokkal, nem igazán fektetnek energiát abba, hogy a jól megtervezett termékről elmondják, hogy miért jó ez nekem. Vagy a BMW-t, vagy az A4-es Audit nézegető bárkinek. Alfája csak annak lesz, aki nagyon szeretne, annak meg úgyis mindegy, hogy le van e fordítva a menü. Ez a hozzáállás :-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2020 08:09:04 // 18101
a landrovernek még kisebb, még is tudja....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?