Forum >> Giulia
leopop314-09-2021 07:35:12 // 21890
De ugyanerre gondolsz :DD
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 06:43:30 // 21889
Na igen ződ mindenkinek van már uncsi, ilyen viszont csak az Alfának...
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 06:41:52 // 21888
A színtévesztés nem betegség 🤣🤣🤣🤣
G-MANN🍀13-09-2021 23:14:33 // 21887
G-MANN🍀13-09-2021 23:07:44 // 21886
RomeoOne13-09-2021 22:57:02 // 21885
Nem használok én ilyen nagy szavakat, csak nekem nem való :)
leopop313-09-2021 22:24:41 // 21884
Pontosan, akkor nem csak én vagyok így 🤝
leopop313-09-2021 22:23:37 // 21883
Igen de nem a SUV:)
Az szentségtörés nem hogy aztán ha dízel is:))
Az szentségtörés nem hogy aztán ha dízel is:))
RomeoOne13-09-2021 22:15:40 // 21882
Egy Porsche fan barátom aposztrofálta így, nem kételkedtem a szavában :DDD
Liquid13-09-2021 22:05:49 // 21881
ez szép volt :D
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2021 22:01:09 // 21880
FYI ez kígyóződ.
RomeoOne13-09-2021 21:46:42 // 21879
Hogyne lenne, Rengeteg arany Vitara szaladgál :DDD
RomeoOne13-09-2021 21:46:21 // 21878
Hát egy Cayman vagy egy 911 az igen, de... biztos jók ezek a SUV-ok is, de nem kéne egyáltalán :D
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 21:45:23 // 21877
Nagyon divat lett a ződ mindenkinél... ezért tetszene az árány, az nincs ...
Liquid13-09-2021 21:33:10 // 21876
A Porsche azé a pokolban is Porsche :) De én is a Júliát választanám :)
RomeoOne13-09-2021 21:22:45 // 21875
leopop313-09-2021 13:42:24 // 21874
Ha a Brera kész csak utána jön majd
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 13:40:56 // 21873
mi van az USA vonallal?
leopop313-09-2021 13:34:54 // 21872
Akkor úgylátszik megvan az első probléma amit majd orvosolnom kell ha eljutok majd a Giuliáig egy szép napon :DD
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2021 12:03:02 // 21871
A Squadra-s sráccal leveleztem, ő azt írta, hogy a váltó beállításhoz nem tud nyúlni, és ez a probléma. Inentől hiába van megírva az N mód, ugyanúgy hamar elvált, és alacsony fordulaton akar működni. Valamennyit segít a gázpedál térkép írogatása, mert kisebb pedálmozdulatra is elérem azt a nyomaték lekérést amikor mégis visszavált, de ez félmegoldás.
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Golyszi13-09-2021 11:11:51 // 21870
Értelek, de nálam mind 3 mód funkcionál -élhető módon.
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
leopop313-09-2021 08:45:16 // 21869
Még több ilyet kurvajó volt olvasni 😁👌🍀
leopop313-09-2021 08:41:04 // 21868
Hát a gariidő ilyen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 08:28:33 // 21867
attól függ melyik Ferrarit :DDD
RomeoOne12-09-2021 23:21:32 // 21866
Ma Egerben voltam és megjárattuk a kocsit a Bükkben és a Mátrában.
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
RomeoOne12-09-2021 22:49:41 // 21865
5 év. 3+2 teljeskörű. Csak a +2 évet az FCA Mo. adja és csak belföldön érvényes.
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2021 20:47:33 // 21864
A Squadra is javasolja. Tudom hogy a motor N módban ragad, a váltó viszont érzékeli a DNA-R kapcsolót. Mivel a MY21 N módja használhatatlan a váltó programozás miatt, igazából most sincs DNA kapcsolóm. Egy módban használom, ami a D.
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
Golyszi12-09-2021 19:19:38 // 21863
Akkor is randa 🤣
Golyszi12-09-2021 19:18:58 // 21862
Én nem javaslom! Egy blogomban kifejtettem mivel jár.
Inkább a squadra megoldása!
Inkább a squadra megoldása!
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2021 10:55:11 // 21861
Bal kézzel tekerd, rossz a jobb kisugárzása 😁 egyébként idéntől kötelező a 3 év teljes körű ...
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2021 10:25:12 // 21860
Most hirtelen nem tudom, hogy ennek az információnak örüljek e :-)
tdemeter12-09-2021 08:54:30 // 21859
Nem kell annyit várnod, mert a DNA kapcsoló csak 2 évig garis az autóban.
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2021 21:59:52 // 21858
Az 5 év! Kibirom én azt? XD
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
leopop311-09-2021 20:36:10 // 21857
Én is így csinálnám egyből beletenném a kapcsolót garancia idő lejárta után 😁👌🍀
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2021 19:18:23 // 21856
Nulláson nagy kerékpáros, misano kékes Giulia ment üdv innen is
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2021 18:53:57 // 21855
Ráírni rá tudom én is XD Várom a gari végét :-)
Kócosw11-09-2021 16:46:06 // 21854
GT csinál neked matriacát rá Racse Mód felirattal 🤣
leopop311-09-2021 08:04:36 // 21853
Hát igen azt elhiszem 😁
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2021 23:22:49 // 21852
I want a Race mode switch!! 😄
leopop310-09-2021 13:37:58 // 21850
Ja akkor jó, azt hittem nem volt meg.
Hát 3 dologból 3 dolog ami nekem kellett az felragasztós volt így azért írtam.
Amúgy igen XD
Hát 3 dologból 3 dolog ami nekem kellett az felragasztós volt így azért írtam.
Amúgy igen XD
RomeoOne10-09-2021 12:48:19 // 21849
Vannak ilyen ultimate megoldások :D
Szervizben:
- Furcsa hangja van fékezéskor..
- Akkor ne fékezzen! 60€.
Szervizben:
- Furcsa hangja van fékezéskor..
- Akkor ne fékezzen! 60€.
VKG231!!! (156+75)10-09-2021 12:44:52 // 21848
Lassan kell vele menni :-))))))
RomeoOne10-09-2021 12:42:29 // 21847
Igaz, csak akkor díszítőelemről beszéljünk, ne légterelőről :)
"Kedvencem" most ez a GTAm hátsó szárny mánia (na az már tényleg szárny, van egy profilja, amivel a levegő áramlását úgy osztja meg, hogy túlnyomást generáljon a felső oldalon).
Felrakják pl. a Q-ra (itthon is láttam ilyet az FB csoportban), csak hogy az nem dísz, az tényleg elkezd nagy sebességnél nagy leszorítóerőt generálni. Aztán a balansz meg elveszik, mert a GTAm-nek elölre kialakított légterelők meg hiányoznak.
Nagy sebességnél így elkönnyülhet a kocsi eleje és kimondotta nnegatív hatása lehet a kormányzásra...
"Kedvencem" most ez a GTAm hátsó szárny mánia (na az már tényleg szárny, van egy profilja, amivel a levegő áramlását úgy osztja meg, hogy túlnyomást generáljon a felső oldalon).
Felrakják pl. a Q-ra (itthon is láttam ilyet az FB csoportban), csak hogy az nem dísz, az tényleg elkezd nagy sebességnél nagy leszorítóerőt generálni. Aztán a balansz meg elveszik, mert a GTAm-nek elölre kialakított légterelők meg hiányoznak.
Nagy sebességnél így elkönnyülhet a kocsi eleje és kimondotta nnegatív hatása lehet a kormányzásra...
VKG231!!! (156+75)10-09-2021 12:28:29 // 21846
Persze, amire nagyon kevés szükség van egy alap Giulián, így hát akinek más tetszik, az azt tesz fel :-)))))
RomeoOne10-09-2021 12:16:48 // 21845
Nekem nem tetszett a QV-s minta.
Ugye vágod, hogy az nem egy díszítőelem, hanem egy funkcionális légterelő (nem szárny), és azért néz ki úgy, ahogy, mert így optimális a leszorítóerő szempontjából :)
Ugye vágod, hogy az nem egy díszítőelem, hanem egy funkcionális légterelő (nem szárny), és azért néz ki úgy, ahogy, mert így optimális a leszorítóerő szempontjából :)
WarbiRunner (Gyuri)10-09-2021 11:45:26 // 21844
GT-t és a karbonjait ismerjük ;-)
A Koshi Groupot sem írnám le, nem mind felragasztós, sőt a többsége a cuccoknak nem az. A visszajelzések jók, és nagy a választék. Tükörborítást a Madness Autoworksnél is láttam, szét kell nézni. Az OEM-nél mindenhogy olcsóbb XD
A Koshi Groupot sem írnám le, nem mind felragasztós, sőt a többsége a cuccoknak nem az. A visszajelzések jók, és nagy a választék. Tükörborítást a Madness Autoworksnél is láttam, szét kell nézni. Az OEM-nél mindenhogy olcsóbb XD
Golyszi10-09-2021 11:40:10 // 21843
Fogalmazzunk úgy, hogy mázlim volt beszerzésben. Nem volt sokkal drágább mint ez a sötét amit linkeltetek. Így hát akkor már... 🤷♂️
StileItalia még csinál carbon dokgokat. Pl nekem a szárny az még. Nekem nem tetszett a QV-s minta. Volt fent az autón olyan is de... ez csak 200g és elbírja a gyári rugó ✌
StileItalia még csinál carbon dokgokat. Pl nekem a szárny az még. Nekem nem tetszett a QV-s minta. Volt fent az autón olyan is de... ez csak 200g és elbírja a gyári rugó ✌
leopop310-09-2021 11:31:45 // 21842
Innen nem vennék! Annak idején mikor carbon belteret akartam rendesen utána néztem a Koshi eredeti carbonnal dolgozik de mint egy matricát fel kell ragasztani…
Úgyhogy ezért annyira nem javaslom!
Viszont akit javaslok az nem más mint cartársunk GT!!
Gyári eredeti carbon középkonzolomhoz olyan carbon kormánydíszt és váltó körüli részt csinált mint az eredeti és nem ilyen matrica felragasztós mint a Koshi 😉
Valamint árban is nagyon korrekt GT nem csak emberileg és minőségben, csak ajánlani tudom!!
Úgyhogy ezért annyira nem javaslom!
Viszont akit javaslok az nem más mint cartársunk GT!!
Gyári eredeti carbon középkonzolomhoz olyan carbon kormánydíszt és váltó körüli részt csinált mint az eredeti és nem ilyen matrica felragasztós mint a Koshi 😉
Valamint árban is nagyon korrekt GT nem csak emberileg és minőségben, csak ajánlani tudom!!
leopop310-09-2021 11:27:35 // 21841
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
383
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?