Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 13:17:22 // 23215
Ea a másik terv :-)
SanyiJTD24-11-2021 13:15:39 // 23214
R33Z24-11-2021 13:04:29 // 23213
tdemeter24-11-2021 12:42:38 // 23212
Azért valld be, hogy te is anyáztál mikorra ezt így kitaláltad...
Hiába, nem teherautó a juliska
Hiába, nem teherautó a juliska
RomeoOne24-11-2021 12:35:22 // 23211
Van még egy opció: take the risk. Csak nem azon a 3 km-en lesz gazdasági totálkáros az autó. Amúgy akkor sem fizet a casco, ha nem te vagy a hibás?
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 12:16:56 // 23210
ugye nálunk mind két autó külföldről jött és 4 évszakossal ... szóval kint is nagy divat lett másod autóra ...
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 12:01:18 // 23209
Van felhasználói videó is, ami nem ennyire vidám, nem tudom még :-) Az egyik opció mindenképpen ez.
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 11:59:53 // 23208
Amikor felgumiztam a Giuliettát, az volt biztos, hogy a 159-re nem veszek télit, mert nincs értelme. Ezért kapott a Giulietta külön télit, nyárit. Igazából kineveztem fő autónak, mert állandóan megy, az lett a biztos pont a flottában :-)
Ha most nem kéne ezt a napi 3 km-t gurulni, továbbra is pont jó lenne így, tuti nem kapna télit a Giulia, a rendes téligumi legyen az elsőkerekes autón.
Hülyén hangzik, de a Giulia most a másod autó. Ha nem lennék teljesen autóbuzi, valami párszázezres hulladék guruló esernyő pontosan meg is tenné ha úgy nézzük. :-))
Ha most nem kéne ezt a napi 3 km-t gurulni, továbbra is pont jó lenne így, tuti nem kapna télit a Giulia, a rendes téligumi legyen az elsőkerekes autón.
Hülyén hangzik, de a Giulia most a másod autó. Ha nem lennék teljesen autóbuzi, valami párszázezres hulladék guruló esernyő pontosan meg is tenné ha úgy nézzük. :-))
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 11:28:24 // 23207
az 500X-en is 4 évszakos volt a Mito-n is az van... másod autóra én már nem váltogatom semmi értelme...
Zolibácsi24-11-2021 11:22:51 // 23206
Nézd meg a videót amit küldtem, gondolom nem a 2021 es fejlesztés volt a td-n
G-MANN🍀24-11-2021 11:15:58 // 23205
egy fér a csomiba, egy bal hátra, kettő egymásra jobb hátra, nálam most ez lett a módszer, kaptam szép új zacsikat, abban koszolás nélkül sikerült betenni (na azt azért nem mondom, hogy várom a tavaszt és újra megint a pakolgatást, ezért kicentírozva raktam el állványra a nyárikat, tavasszal jöhet a krokodil :-))
zgi52124-11-2021 11:11:24 // 23204
úgy látom csak 15, 16 coll mérteben írja hogy erősített oldalfal ez jelentené hogy defekttűrő? viszont 18 collnál nem jeleníti meg
zgi52124-11-2021 11:02:05 // 23203
az jó hír köszi, akkor lesz mivel hazavágni az utazási (rugózási) komfortot :)
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 11:00:57 // 23202
Olyanom volt a 90 lovas TD-n. A Giuliára kevés lenne szerintem, főleg autópályán melegben. Nagyon elégedett voltam azzal a gumival, engem meglepett a tudása, egész sportos nyáriként viselkedett. Viszont azért a 90 lóval is szépen a határára lehetett érni, tartok tőle, hogy a Giuliára kevés lenne. Nem tudom megéri e a plusz önmérsékletet. Agyalok rajta még, azt nem szeretném, hogy aztán nyári melegben a gumi miatt ne tudjak egy jót autózni, vagy haladósabban közlekedni az autópályán.
tdemeter24-11-2021 10:53:53 // 23201
A Pirelli cinturato-all-season-sf-2 elvileg runflatben is van.
zgi52124-11-2021 10:52:19 // 23200
én is úgy tapasztalom, hogy nedves, esős úton kifejezetten jók bármely évszak is legyen.
az viszont látható, hogy a hajtott kerekek jobban kopnak, mint előttük a szezonális gumikon.Julison a kétszélesség miatt viszont nem tudod pl. évente a tengelyeken megcserélni, ennyi hátránya lesz. az egyedüli garnitúrát biztosan sűrűbben kell majd cserélni, vagy egyszéles 17 v. 18 collra redukálsz :)
az viszont látható, hogy a hajtott kerekek jobban kopnak, mint előttük a szezonális gumikon.Julison a kétszélesség miatt viszont nem tudod pl. évente a tengelyeken megcserélni, ennyi hátránya lesz. az egyedüli garnitúrát biztosan sűrűbben kell majd cserélni, vagy egyszéles 17 v. 18 collra redukálsz :)
Zolibácsi24-11-2021 10:43:20 // 23199
új Vredestein 4 évszakos pont megfelelne neked szerintem
tdemeter24-11-2021 10:42:00 // 23198
Az az igazság, hogy tavaly, amikor ilyenkor úgy döntöttem, hogy veszek 4 évszakost (már akkor is baromira elegem volt a tárolás+csere+küzdés kombóból) akkor a gumissal beszéltem róla és olyanokat mondott, hogy a családom életével játszom, (meg hasonlókat), amitől teljesen kiakadtam.
Aztán azért is vettem ezt a gumit és egy picit sem bántam meg. A gyári, korábbi GoodYear-t váltottam vele a Nissanon és mondanom sem kell, hogy sokkal sokkal jobb volt annál egész évben. Vízes úton szerintem bármit levert volna. Egyedül tiszta havon nem volt olyan jó mint egy valódi téli, de ott is vállalható volt még.
Szóval én nagyon gondolkozom rajta, hogy a julsion ez lesz az utolsó tél, amikor még kap télit, tavasszal pedig benevezek egy 4 évszakosra.
Épp ma láttam egy videót erről, érdemes megnézni végig a konklúzió miatt.
Michelin Pilot Sport 4S vs Michelin Pilot Sport All season vs Michelin X-ice Snow
Aztán azért is vettem ezt a gumit és egy picit sem bántam meg. A gyári, korábbi GoodYear-t váltottam vele a Nissanon és mondanom sem kell, hogy sokkal sokkal jobb volt annál egész évben. Vízes úton szerintem bármit levert volna. Egyedül tiszta havon nem volt olyan jó mint egy valódi téli, de ott is vállalható volt még.
Szóval én nagyon gondolkozom rajta, hogy a julsion ez lesz az utolsó tél, amikor még kap télit, tavasszal pedig benevezek egy 4 évszakosra.
Épp ma láttam egy videót erről, érdemes megnézni végig a konklúzió miatt.
Michelin Pilot Sport 4S vs Michelin Pilot Sport All season vs Michelin X-ice Snow
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 10:38:07 // 23197
Azé' öngyi nem leszek XD Szerintem tudták az olasz mérnökök, hogy kb senki nem fogja N-ben használni ezentúl, úgyhogy gondolom kultúráltabbra írták a D-t. Arra mondanám azt, hogy pont jó, bár ízlés és megszokás kérdése is. Elég érzékenyen reagál és 2000 környékén tartja a fordulatot. A Giuliettában a D, na az más kategória, az pl városba extrém sok. Igazából nekem nem is volna igényem ez a mód váltogatás, legyen egy mód ami jó.
Zolibácsi24-11-2021 10:36:10 // 23196
zgi52124-11-2021 10:29:47 // 23195
sokan hezitálnak a 4 évszakoson, pedig a márkás gumik józan határokon belül teljesen élhetőek. lentebb említem nálunk, bejött több autón.
persze egyéni szokástól is nagymértékben függ. ne legyen nyári 50 fokban pályanap, télen ne járj síelni rendszeresen az Alpokba.
nekem továbbra is a pótkerék hiánya aggasztó és nem elegáns. :(
most arról ne beszéljünk, hogy az átvételkor még javító szett sem volt az autóban, "há' run flat gumik vannak az autón" felkiáltás volt a dealer részéről. :)
persze egyéni szokástól is nagymértékben függ. ne legyen nyári 50 fokban pályanap, télen ne járj síelni rendszeresen az Alpokba.
nekem továbbra is a pótkerék hiánya aggasztó és nem elegáns. :(
most arról ne beszéljünk, hogy az átvételkor még javító szett sem volt az autóban, "há' run flat gumik vannak az autón" felkiáltás volt a dealer részéről. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2021 10:22:52 // 23194
Ezt én is piszokul unom, és lehet eltaktikáztam most magam. A Giuliettára nem mertem feltenni tavaly a négyévszakost. Így felújíttatam négy felnit, kapott új téliket, cserélgetjük. Viszont azóta itt a Giulia, és a hátam közepére kívánom a gondolatot is, hogy erre is vegyek egy garnitúra télit, és ezt is cserélgessem. Teljesen letenni viszont most nem tudom, úgy mint tavaly a 159-et, mert reggel sokszor két autó kell.
Másfél km oda és vissza. Szinte sajnálom beindítani, eddig 90%-ban biciklivel meg is oldottuk, de szeles -3 fokban már ütős kétkeréken gyereket hurcolni. Ma -5 volt, kellett a Giulia. Én még meg is oldanám a szezont lazán nyárin, csak épp rájöttem, hogy a casco nem fizetne, ha bármi történne. Így meg nem vicces.
Szóval még halvány lila sincs hogy mi legyen. Vegyek pár száz kilométerre fél milláért téli szettet? Olcsó téli autót, amit márciusban eladok? Dobjam le a nyári gumikat és négyévszakoson guruljon a Giulia? Egyik megoldás sem tetszik nagyon..
Másfél km oda és vissza. Szinte sajnálom beindítani, eddig 90%-ban biciklivel meg is oldottuk, de szeles -3 fokban már ütős kétkeréken gyereket hurcolni. Ma -5 volt, kellett a Giulia. Én még meg is oldanám a szezont lazán nyárin, csak épp rájöttem, hogy a casco nem fizetne, ha bármi történne. Így meg nem vicces.
Szóval még halvány lila sincs hogy mi legyen. Vegyek pár száz kilométerre fél milláért téli szettet? Olcsó téli autót, amit márciusban eladok? Dobjam le a nyári gumikat és négyévszakoson guruljon a Giulia? Egyik megoldás sem tetszik nagyon..
zgi52124-11-2021 10:20:57 // 23193
a családi flottából 3 autó, 4 évszakoson van (2db M.Climate+, 1 db Hankook 4season)
bár én magamnak cserélgetem Julison szezonálisan, nekem is eszembe jutott már
a 4 évszakos, akkor ezek szerint nem ördögtől való ötlet lenne. :)
sajnos 4season + defekttűrő kombót eddig nem láttam, de biztos csak idő kérdése a megjelenés. Julisonál ez a pótkerék hiány, azért elég frusztráló.
igaz, pár hete a kátyús utaknak köszönet kettős defekt volt a kis Mito-n.
bár ott van szükség pótkerék, kellett dominózni, hogy mi legyen, hogy kerüljön haza.
a legfájóbb az volt, hogy pár száz km volt az új gumikban, és javíthatatlanok lettek a sérüléstől.
egy hetet állt a kiskocsi az újrarendelés miatt. :(
bár én magamnak cserélgetem Julison szezonálisan, nekem is eszembe jutott már
a 4 évszakos, akkor ezek szerint nem ördögtől való ötlet lenne. :)
sajnos 4season + defekttűrő kombót eddig nem láttam, de biztos csak idő kérdése a megjelenés. Julisonál ez a pótkerék hiány, azért elég frusztráló.
igaz, pár hete a kátyús utaknak köszönet kettős defekt volt a kis Mito-n.
bár ott van szükség pótkerék, kellett dominózni, hogy mi legyen, hogy kerüljön haza.
a legfájóbb az volt, hogy pár száz km volt az új gumikban, és javíthatatlanok lettek a sérüléstől.
egy hetet állt a kiskocsi az újrarendelés miatt. :(
tdemeter24-11-2021 10:12:24 // 23192
Igen, a 4 évszakos szerintem nekem való teljesen. Csak néha nyomom neki , akkor is csak ha biztonságosnak érzem.
tdemeter24-11-2021 10:11:35 // 23191
Már hívtam én is... Ha igaz akkor ma megszabadít a kínoktól. :)
tdemeter24-11-2021 10:10:35 // 23190
Minden felsoroltból van, de attól még utálom :)
Liquid24-11-2021 10:09:24 // 23189
+1 :) Szűk 1 óra alatt átszerelem mindkét autót.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 10:07:39 // 23188
jah a legjobb, gumi cseréhez csak őket hívom én is házhoz jön, nem is drága, nem kell cipekedni
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 09:48:11 // 23187
családi ház (meg tároló) és krokodil páros verhetetlen :DDD
sas-15924-11-2021 09:45:27 // 23186
Egy városban vagyunk, javaslom hívd a mobil gumisokat.
Én átálltam rájuk. A tárolásért már nem akarok évi 30 ezret fizetni.
A Giulia-ba meg nem fér be a 4 gumi. Főleg a 19-es.
Asszony off-osára pont most vettünk mi is Pirelli 4 évszakos gumikat. Keveset megy vele, azt sem keresztben vagy 180-nal.
Én átálltam rájuk. A tárolásért már nem akarok évi 30 ezret fizetni.
A Giulia-ba meg nem fér be a 4 gumi. Főleg a 19-es.
Asszony off-osára pont most vettünk mi is Pirelli 4 évszakos gumikat. Keveset megy vele, azt sem keresztben vagy 180-nal.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 09:45:22 // 23185
ehh ilyet is régen láttam ... lendkerék meg a kuplungból echte gyári jött valeo címszóval...emberünk örülni fog
RomeoOne24-11-2021 09:44:07 // 23184
Jó, de te seját bevallásod szerint elég nyugisan vezetsz. Azért vagyunk itt egy páran, akiknél nem is olyan ritkán csökken 0-ra a motor aktuális teljesítménytartaléka ;)
sas-15924-11-2021 09:40:40 // 23183
Enyém 2019-es Veloce. D-ben városban szinte soha nem használom. Pl. parkoláskor kellemetlen D-ben, nagyon hirtelen ugrik a legkisebb gázadásra is.
Az N bevált mindenhová, A-ban meg még soha nem volt. :)
Az N bevált mindenhová, A-ban meg még soha nem volt. :)
tdemeter24-11-2021 09:29:55 // 23182
Nekem most lett elegem a téli-nyári gumi mizériából. Vittem volna ma cserélni őket de konkrétan nem fértek be a gurigák az autóba :(
Eddig minden évben az offossal vittem el és cseréltem le őket, de azt eladtam, így csak a juliska van.
Egyszerűen nem vagyok képes jó érzéssel belegyömöszölni egy ilyen gyönyörű bőrüléses autóba 4 db koszos-mocskos kereket. Nameg kb pajszerrel menne be, na neeem....
Az offoson 4 évszakos volt, annál semmi sem volt jobb! Aki keres jó 4 évszakost, annak bártran ajánlom a Bridgestone weathercontrol a005 evo-t. 1 évig volt fent, de soha egyszer sem éreztem problémásnak ! Borzasztóan jó volt...
Igaz, a nissan csak 130 ló volt, de akkor is: Szívjon ezzel akinek 2 anyja van....
Nekem elég volt...
Eddig minden évben az offossal vittem el és cseréltem le őket, de azt eladtam, így csak a juliska van.
Egyszerűen nem vagyok képes jó érzéssel belegyömöszölni egy ilyen gyönyörű bőrüléses autóba 4 db koszos-mocskos kereket. Nameg kb pajszerrel menne be, na neeem....
Az offoson 4 évszakos volt, annál semmi sem volt jobb! Aki keres jó 4 évszakost, annak bártran ajánlom a Bridgestone weathercontrol a005 evo-t. 1 évig volt fent, de soha egyszer sem éreztem problémásnak ! Borzasztóan jó volt...
Igaz, a nissan csak 130 ló volt, de akkor is: Szívjon ezzel akinek 2 anyja van....
Nekem elég volt...
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2021 08:56:46 // 23181
nem bánom, hogy 18as ott tényleg semmi ilyen nincs max előzés után pörgeti még de nálam mindig N-ben van, a D már tényleg az extra ...nem igazán használom főleg így a ménes tömkelegével
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 22:59:08 // 23180
Szerintem a gpf óta reagálhat lassan, ahogy így olvasgatok róla. Előzésnél nem vészes amúgy, de van hogy én is előre kézzel beleváltok. Kifejezetten elinduláskor előbb kevésbé indul meg mint szeretném, aztán egy kis gondolkodás után hirtelen túltolja.
Az N módot viszont tényleg megölte az Eu6 final követelmény, lényegében felejtős. A D amúgy teljesen jó, kizárólag így használom az autót. Első mozdulat D-be tenni, biztosan nem fogom hideg motorral ezerkettőn nyektetni. Meg amúgy sem.
Szerencsére ez az autó van annyira jó, hogy elnézem neki ezt a gondolkodós megindulást. Mert ha egyszer megy, akkor azért ritka harmonikus élmény vezetni. :-)
Az N módot viszont tényleg megölte az Eu6 final követelmény, lényegében felejtős. A D amúgy teljesen jó, kizárólag így használom az autót. Első mozdulat D-be tenni, biztosan nem fogom hideg motorral ezerkettőn nyektetni. Meg amúgy sem.
Szerencsére ez az autó van annyira jó, hogy elnézem neki ezt a gondolkodós megindulást. Mert ha egyszer megy, akkor azért ritka harmonikus élmény vezetni. :-)
carver23-11-2021 22:18:50 // 23179
nekem már a MY19 is lassan reagált, erről röviddel azután írtam miután megjött az enyém, aggasztó amit az újakról írtok. Pont hasonló szituációkban amit írtál pont akkor szoktam kézzel váltani, mert ha két autó között át akarok csusszanni a főúton akkor lassú, vagy egy gyors előzésnél is.
Pedig a MY19-ben még tényleg használható az N, de nem ilyen szituációkban. Szerintem ez részben a drive-by-wire, részben meg a vezérlés miatt van, remélem egyszer össze tudjuk majd hasonlítani. Az hülyeség lenne ha van két teljesen fölösleges mód a DNA kapcsolón.
A D-ben viszont szerencsére a gázreakció is sokkal jobban működik.
Pedig a MY19-ben még tényleg használható az N, de nem ilyen szituációkban. Szerintem ez részben a drive-by-wire, részben meg a vezérlés miatt van, remélem egyszer össze tudjuk majd hasonlítani. Az hülyeség lenne ha van két teljesen fölösleges mód a DNA kapcsolón.
A D-ben viszont szerencsére a gázreakció is sokkal jobban működik.
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2021 21:26:14 // 23178
Nálam nincs ilyen...szerencsére...ma lett rendszám a Miton az csak 1.4 multiair turbó nélkül egész jó ide a városba na ott nincs gáz reakció hiány
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 18:00:47 // 23177
Egyébként a régi Giulia hagyta az egyhelyben gázfröccsöt? Úgy értem ha rárúgtál a gázra, még aznap vissza esett a fordulat, vagy ilyen örökkévalóságig tartott abban is? Ez még fura nekem, hogy adok egy gázfröccsöt, csak úgy, mert jól esik, és szinte alig akar visszaesni a fordulat.
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 17:55:35 // 23176
Az e34 próba is meg volt. Azt a leborult mindenit XDDD A kormányzás és a fék az véleményes, de a hajtás az állat. Nagyon feszes váltó, és jajjj.. sajnos eszméletlen brutál jó gázreakció. Csak hogy még jobban érezzem mi hiányzik. :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 17:51:24 // 23175
Igen , N-ben szerintem is használhatatlan, de D-ben is túl nagy a gondolkodási idő álló helyből, vagy lassú tempókról. Aztán amikor észbekap, akkor meg nem szépen modulálható, elkezd sokkal jobban menni mint ahogy akarom, így már kenődik is oldalra a fara, és sajnos nem úgy ahogy szeretném, hanem ahogy sikerül. Persze minden vidám lesz, ha elhaygjuk a város táblát, és elkezdem nei nyomni. Onnantól hihetetlen :-)
A Squadra-tól én megkérdeztem, szerintük a my21 is erősebb, kb 226 lóerő. Érdekes, hogy 170-nél mintha történne valami, onnan sokkal erősebbnek érződik mint 200 ló. A szoftveres beavatkozást meg fogom ejteni amint lehet, egy kis plusz nyers direktség az még kell ebbe az autóba.
A Squadra-tól én megkérdeztem, szerintük a my21 is erősebb, kb 226 lóerő. Érdekes, hogy 170-nél mintha történne valami, onnan sokkal erősebbnek érződik mint 200 ló. A szoftveres beavatkozást meg fogom ejteni amint lehet, egy kis plusz nyers direktség az még kell ebbe az autóba.
R33Z23-11-2021 17:37:07 // 23174
Igen, jól érzed. Imádtam a régi Giulia-ban, hogy csak rágondoltam a gázpedálra és már tette is dolgát, az új motorvezérlés pedig olyan mintha befulladna mielőtt dönt. Ez sajna az új generációs modellek sajátossága, emissziós szigorítások eredménye 2020.01-tól.
A Stelvio már nekem is ilyen (2020.11). E6D bevezetés óta alacsony tartományban érezhetően elbutították az autót és csak halkan jegyzem meg, szerintem ~1 literrel többet is fogyasztanak. Azt pedig mások mondják, hogy már teljesítményben sem sem tudnak többet a gyári adattól. 26 ezer ugrott bele 1 év alatt, átlagfogyasztás 12 pedig javarészt feleségem használja. Főként normál közlekedésnél jön ki legjobban az érezhető visszalépés. Sokkal többet van D-ben, mint anno a 2017es Giulia. Abban az N mode is teljesen használható volt, ebben meg olyan túl higgadt lett, induláskor néha már veszélyesen lassú a reakciója. Amikor viszont nagyon sietek, újra kerek lesz a történet és nagyon hatékonyan és sportosan tud működni. Olyanokat lehet vele fordulni, mint egy sportautóval, pedig ez csak egy mezei SUV. Olyankor szeretem igazán. Sajna ez van, minőségi szempontból viszont érezhetően jobbak az újak, és az sem elhanyagolható, hogy az újban azért komoly előrelépés a középső konzol és az infotainment.
Giulia-m még E6d temp, nagyon hangos és nagyon durva verzió. Ott is hasonló a helyzet, a hangjában pedig nagy különbség van. Az újat kissé lebutították és nem érződik már annyira agresszív vadállatnak a motor sem. Kiölték belőle a parasztot. Ez viszont csak SW kérdés, Tunercégek dörzsölhetik a tenyerüket, mert ezekből majd nekik kell előcsalogatni az állatot.
Azért írok ilyen lelkesen, mert tegnap este épp kihoztam és milyen jó is volt :) Pedig most semmi menés, csak krúzolgattam az üres utakon és néhol finoman hangoskodtam.
A Stelvio már nekem is ilyen (2020.11). E6D bevezetés óta alacsony tartományban érezhetően elbutították az autót és csak halkan jegyzem meg, szerintem ~1 literrel többet is fogyasztanak. Azt pedig mások mondják, hogy már teljesítményben sem sem tudnak többet a gyári adattól. 26 ezer ugrott bele 1 év alatt, átlagfogyasztás 12 pedig javarészt feleségem használja. Főként normál közlekedésnél jön ki legjobban az érezhető visszalépés. Sokkal többet van D-ben, mint anno a 2017es Giulia. Abban az N mode is teljesen használható volt, ebben meg olyan túl higgadt lett, induláskor néha már veszélyesen lassú a reakciója. Amikor viszont nagyon sietek, újra kerek lesz a történet és nagyon hatékonyan és sportosan tud működni. Olyanokat lehet vele fordulni, mint egy sportautóval, pedig ez csak egy mezei SUV. Olyankor szeretem igazán. Sajna ez van, minőségi szempontból viszont érezhetően jobbak az újak, és az sem elhanyagolható, hogy az újban azért komoly előrelépés a középső konzol és az infotainment.
Giulia-m még E6d temp, nagyon hangos és nagyon durva verzió. Ott is hasonló a helyzet, a hangjában pedig nagy különbség van. Az újat kissé lebutították és nem érződik már annyira agresszív vadállatnak a motor sem. Kiölték belőle a parasztot. Ez viszont csak SW kérdés, Tunercégek dörzsölhetik a tenyerüket, mert ezekből majd nekik kell előcsalogatni az állatot.
Azért írok ilyen lelkesen, mert tegnap este épp kihoztam és milyen jó is volt :) Pedig most semmi menés, csak krúzolgattam az üres utakon és néhol finoman hangoskodtam.
quash23-11-2021 17:04:10 // 23173
Váltóolajat milyen időközönként érdemes cserélni? (automata)
105e-rel vettem, 20e-ként vitték márkaszervizbe, utoljára 98e-nél volt szervizben.
159-en 10e-ként csináltunk olajcserét(+járulékos dolgok), ennél is úgy gondolom 108e körül mehet majd.
Ha jól néztem 120e a gyári vezérlés csere előírás, az egy időigényesebb dolog, akkor érdemes váltóolajat is cserélni?
Garancia már elvileg nem játszik, hiába csak, 2+ éves ...
105e-rel vettem, 20e-ként vitték márkaszervizbe, utoljára 98e-nél volt szervizben.
159-en 10e-ként csináltunk olajcserét(+járulékos dolgok), ennél is úgy gondolom 108e körül mehet majd.
Ha jól néztem 120e a gyári vezérlés csere előírás, az egy időigényesebb dolog, akkor érdemes váltóolajat is cserélni?
Garancia már elvileg nem játszik, hiába csak, 2+ éves ...
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 15:00:43 // 23172
Sok modern izé :-) Feelingből visszaváltottam 2-esbe a körforgóban, balra második kijárat.. amin ki is gurultam kb mire Juliska feleszmélt hogy mit akarok XD Mindegy, mert úgyis megfogta volna a VDC.. Na ennyi baj legyen, mindjárt megnézzük ugyanezt egy 30d-re átépített e34-gyel. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2021 14:49:41 // 23171
váltó védelme...
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 14:29:24 // 23170
Amúgy másnak is feltűnt, hogy a gázreakció lassú? Ha elveszem, újra rálépek, (vagy csak simán hirtelen elindulnék) akkor jól ki kell várni mire reagál. Ez inkább csak ilyen városi szitukban jön elő, mint pl. kikanyarodás egy kiszemelt kis forgalmi hézagba.
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2021 14:21:08 // 23169
Na végre valaki érzi ezt, nem kell túlfinomkodni, kit érdekel hány millás egy autó. Autó ez is. Úgyis 20 év múlva ezekkel is a telepen b..ák majd keresztbe XD Mozgókúpos csavarral feltákolt acélfelnin + slickre kopott gumikon, hogy jobban csúszon.
Jimmi T.23-11-2021 13:54:55 // 23167
zgi52123-11-2021 13:35:07 // 23166
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?