Forum >> Giulia

leopop321-12-2020 16:09:01 // 18361
És az olajhőfok mérő is 😁👌
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2020 14:53:54 // 18360
no ma találkoztam az első nem spórolós Teslással ... lehet nagyot gyorsul 100-ig de 150 fölött sehol sincs 200-nál meg pláne :DDD
zgi52121-12-2020 10:07:11 // 18359
érdekes. :o
látszik a kijelző alsó pill. fogyaszási skáláján, hogy nálad több osztás van, mint nálunk. tehát már az újabb sw modul lehet fent.. előfordulhat, hogy a hiányzó navi hozománya a az égtáj jelzés hiánya is.
Piritu - 1.000.00021-12-2020 06:47:28 // 18358
A 45ezres szervizben azt mondták hogy nincs frissíteni való.
Az index 3-at villog, nekem az 5 jobban tetszik. A Giulietta 5-öt villantott és egész megszoktam.
zgi52120-12-2020 22:53:19 // 18357
sztem hianyzik egy modul a ‘nagy’ felnapos sw frissitesbol. eloszor nekunk sem volt egtaj jelzes, az index is 5x villogott nem 3x komfort modban..
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2020 19:32:39 // 18356
Akkor csak a navisban van iránytű :))) de minek? Mikor tájfutó voltam jól jött...
Piritu - 1.000.00020-12-2020 19:15:31 // 18355
Nincs navim, telótükrözés van.
Piritu - 1.000.00020-12-2020 18:59:34 // 18353
A második képen lévő menü nálam csak 3 részes, az utolsó hiányzik. Biztos valami lowcost verziót kaptam :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2020 17:35:30 // 18350
rájöttek, hogy vándorolnak a pólusok :DDD
Piritu - 1.000.00020-12-2020 17:31:21 // 18349
Akkor 19-ben szűntek meg az égtájak? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2020 17:27:58 // 18348
nálam is van 2018-as... sose néztem tudom merre van észak :DDD
Csabi20-12-2020 16:43:53 // 18347
Akkor úgy néz ki, hogy rájöttek, hogy sok értelme nincs. Az enyém 16-os gyártás.
Piritu - 1.000.00020-12-2020 16:34:27 // 18346
ez volt a milliomodik alfás km-em :-)
Piritu - 1.000.00020-12-2020 16:33:02 // 18345
Eddig nem találtam meg.
Csabi20-12-2020 16:32:11 // 18344
hát az érdekes, nekem mutatja. A nagy kijelzőn sem tudod megnézni?
Piritu - 1.000.00020-12-2020 16:30:09 // 18342
Aha, nekem ott jobbra fent nincs semmi:
Csabi20-12-2020 16:16:03 // 18341
Mire gondolsz? Az iránytű előhívására Giu-n?
Piritu - 1.000.00020-12-2020 15:57:08 // 18340
Azt hogyan kell? Ma kerestem és nem találtam, lehet hogy megint én vagyok láma?
Csabi20-12-2020 15:26:25 // 18339
Eddig ezt skippeltem tudat alatt :D...de nem neked kell kisakkozni , előhívni Giulia esetében a kijelzőn az íránytűt, hogy merre van észak...mutat mindent, egyértelmű :)
Piritu - 1.000.00020-12-2020 13:45:51 // 18338
Kipróbáltam a tükrözött felületen is azzal kezdte, hogy "menj északra a..."
Liquid19-12-2020 22:01:27 // 18337
Pedig azzal kezdi mindig :) Indulj el északi irányba a kiskutyakukija úton, aztán fordulj balra...
carver19-12-2020 21:21:03 // 18336
Amikor már annak is örülsz hogy lent a garázsban áll a Giulia:

Olvasom a becsületes neppernek írt levelet hogy Passatot vagy Insigniát vagy Mondeót vegyen a levélíró és annyira vigyorogtam, hogy magam mögött hagytam azokat az éveket amikor ilyen céges unalmas szürke egér (Németországban élő cartársaknak: 08 15 ) autókkal jártam.

Never ever! :)
Piritu - 1.000.00019-12-2020 20:31:28 // 18335
giuliettában = Giuliában
Piritu - 1.000.00019-12-2020 20:30:34 // 18334
Konkrétan ennél van:

Android google navi.
Csak induláskor mond égtájat :-)

Az infókhoz csak arra akartam célozni hogy a userek nagyon kis százaléka érti. Különben nem kellene az Amoréra is cikk a 3+1 műszerfal visszajelző lámpáról.
A Spiderben pl. most azon dolgozom, hogy az androidos rádió (vagy a képen látható tablet) lássa az ODB csatit és egy alfaodb progival élőadatokat, akár pillanatnyi fogyasztást is lássak. (várom a wifis csatit az ebay-ről)
A giuliettában is megcsinálnám, ha nem lenne ez a nyomorult műholdas hozzáférés. A hekkelő cucc meg lekerült az ebay-ről, de remélem előbb-utóbb újra lesz. A teló így is úgy is ott van a tartóban a műszerfalon a tükrözés miatt. A kiolvasó meg futhat a teló kijelzőjén.
Csabi19-12-2020 19:59:24 // 18333
Hát nem tudom milyen navit használsz, de nekem még a google soha nem mondta, hogy északi irányba menjek, max ha egy erdőben voltam... Minden útnak van jelölése, vagy sokkal könnyebben meghatározható ("második kijáraton" ) mint égtáj megjelöléssel...Milyen gyakran szorul erre az átlag user? Szerintem abban megegyezhetünk , hogy nagyon ritkán.
Fontosabbnak tartanék például egy akku töltöttséget megjeleníteni, főleg, hogy alacsony értéknél lekapcsol kimondottan "téli" fogyasztókat... Mint a szélvédő fűtés, vagy a kiegészítő fűtés, és ki tudja még mit...
Az, hogy egy információval, paraméterrel, kapcsolatban kételyek, vagy kérdések merülnek fel , teljesen normális szerintem, ezt nem nevezném bajnak. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2020 19:21:58 // 18332
Így van, na meg az élő adatból lehet látni, ha gond van, nekem nagyon hiányzik, tényleg tele van barom információkkal pl a környezet terhelés :) ki a tök nézi?
Piritu - 1.000.00019-12-2020 17:49:21 // 18331
Az adatokból csak baj van.
Itt az Amorén is mekkora gondot jelent már pl. a vízhőfok mérő.
Amelyik kocsiban "leköveti" a tényleges hőfokot (GTV, Spider, 156 és társai) ott az a gond hogy mit járkál össze-vissza, miért nem áll meg mint minden "rendes" autóban. Ahol meg nem (pl 159) ott meg az hogy miért nem követi a hőfokot.
Piritu - 1.000.00019-12-2020 17:46:50 // 18330
"Szerintem nincs olyan felhasználó aki az íránytűt nézné a kijelzőn..." - a googli navi azt mondja, hogy "indulj el északi irányba", no ilyenkor kell. Amikor nem tudtam hogy az merre van autóztam egy órát pluszba, 600métert le, aztán ugyanennyit fel a szerpentinen.
Amerikai kocsikban mindben volt amiben ültem, és volt olyan ahol a belső lámpánál egy fix kijelzőn. Gondolom nem véletlenül.
Csabi19-12-2020 16:49:25 // 18329
De mégis, ki a bánatot érdekel az íránytű, és a hozzá tartozó adatok...Vagy, milyen hatékonysággal használom a féket, a gázpedált? Ez még kisebb százalékot érdekel, mégis elérhető....Szerintem nincs olyan felhasználó aki az íránytűt nézné a kijelzőn...
Onnan közelíteném inkább , hogy mennyi embert megnyerne, ha részletes adatokat lehetne nézegetni...159-ben mekkora szám a turbonyomás mérő...:)
Piritu - 1.000.00019-12-2020 15:37:26 // 18328
Pedig egyszerű.
Az átlag user sz@rik az ilyen infókra.
A gyárban több ismerős hónapokig járkál világító sárga motorlámpával. Az is sok hogy ilyenkor szervizbe kellene vinni az amúgy garanciális autót!
Azt se tudja hogy van dpf a kocsiban, nemhogy a telítettsége érdekelné. Ismerősnél 4 évig volt egy OFF automata beparkoló rendszerrel. Azt se tudta hogy van benne, nemhogy kipróbálta volna.
Kérdezd meg a szentgotthárdi Astra tulajt hogy fel tudja-e kapcsolni a belső világítást. Szerintem 80% nem fogja tudni hogy van erre egy kapcsoló :-DDD
Csabi19-12-2020 15:14:13 // 18327
A napokban vált biztossá számomra, hogy nincs "csalás" az olajhőfokkal, tényleg azt mutatja a műszerfal.
Egyik reggel viszonylag gyorsan, indulás után felvettem az országúti tempót, ott már jól látszott, hogy a MES-ben 72°C volt a vízhőfok, az olajhofoknál még egy csík sem....Aztán 75°C-nál jött a műszerfalon az első csík, akkor érte el ~50-55°C-t. Egyébként viszonyalg együtt mozog, ezért tud megtévesztő lenni...Külön érdekes, hogy egy program sem mutatja az olaj hőfokát....
Egyébként én is hiányolom a plusz infokat. Nem értem, hogy ha tele van az autó érzékelőkkel, akkor miért nem érhetem el a legalapvetőbb információkat. Mint például akkummulátor töltöttség, töltés , DPF telítettség.....stbstb....kár.
leopop319-12-2020 15:01:01 // 18326
Érdekel hogy milyen majd számolj be róla légyszi :)
leopop319-12-2020 14:59:43 // 18325
Ez mondjuk jól hangzik ha egyszer lesz Giuliám biztos megcsinálnám 😁
Sporter19-12-2020 10:44:43 // 18324
Én már be is szereztem 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2020 09:49:24 // 18323
ezek szerint, de nekem sokkal jobban tetszenek a plusz infók amiket kiír, olajhőmérsékletek pl... nem is értem ez miért titkos a gyári menüben ..
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2020 16:49:44 // 18319
Hát passz, jókor vettem :)))
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2020 15:57:02 // 18318
Az eu normáktól már szemrángásom van :-) Értem én hogy ne haljunk meg tüdőrákban és pártolom. De nem tudok belenyugodni a hatásfok rontásba nekem ez így fáj :-) És maximálisan tisztelem az olasz mérnököket akik a multair rendszert kiagyalták, és buta lefojtott porszívóhangú erölködő izék helyett még vezethetünk élénk gázreakciójú, harsány olasz benzineseket. Mert nagyrészt ennek a megoldásnak köszönhető. Viszont félek, hogy lassan, de biztosan megfojtják ezt is, a tartósság rovására is a kibocsátási értékek az elsődlegesek sajnos. Szóval olvasok, figyelek, és nem bízok senkiben XDDD
RomeoOne18-12-2020 15:33:09 // 18317
Látom már utánajártál a dolgoknak :DDD
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2020 15:28:56 // 18316
Igen, olvastam róla, de van itt egy kis kavar. Ugyanis az infók egy része amcsi fórumról származik, és ugye két helyen gyártják a 2.0 GME motort, az amcsiknak Trentonban.
Ott arról írtak, hogy eleinte teljesen azonos motorok voltak, súlyra válogatott dugattyúkkal, hajtókarokkal. Aztán ez csak a 280 lovasnál maradt így. Majd talán ott sem (?).
Közben mindkettőből teljesen elhagyták az EGR hardverét, ami az első szériában ott volt, de csak dísznek, nem működött. Ezután a 200 lovasoknál kikerült valami intercooler hőcserélő. És tt ketté válik a történet, mert az EUs autókban úgy tudom van, sőt a Squadra kifejezeten átprogramozza az intecooler hő menedzsmentjét a 200 lovasoknál.
Közben jött a GPF, ami a 200 lovas hardvert nagyjából érintetlenül hagyta, a 280 lovas viszont nagyobb turbót kapott.
Közben szoftverileg mentek a normák változása után, a Squadra leírásában van egy olyan változat ami padon csak 280 lovat tudott, közúton pedig 300 fölött :-) Aztán hamar jött a frissítés, ami már utcán is 280-at tud. Ezek mr a MY20-asok.
Minden különbség ellenére a 2020-as modelleket a Celtic és a Squadra is felhúzza 300 ló környékére.

A múltkor Selmak elültette a bogarat, tényleg nincs ezekben egr, a Multair a szívószelep nyitvatartásával engedi vissza a gázokat. Már a Giuliettában is. Ha jól gondolom, akkor ezzel játszanak, ennek a programozásával érik el a szigorúbbnál szigorúbb határértékeket úgy, hogy használható marad az autó. A Multiair a benzines motorok utolsó menedéke, zseniális egy találmány :-) Gondolom a Squadra pedig már ügyesen programozza ezt is, nem kell egr-t falazni, csak zárva tartani a szelepeket, nyomást adni, előgyújtást adni és jönnek a lóerők :-)
RomeoOne18-12-2020 15:11:33 // 18315
FB-n olvastam, hogy a 2018 utáni 200 lovas benzinesek már nem egyeznek meg teljesen a 280 lovasokkal. Több helyen visszavettek az alkatrészek méretezéséből és nem olyan magától értetődő így a szoftvercserével Veloce szintre húzni. Erről hallott valaki?
VKG231!!! (156+75)18-12-2020 14:39:21 // 18314
Külön jó, hogy most szűnt meg a DAB kishazánkban...
(Hiszen azt nem lehet pikk pakk leuralni és nem korlátozott számú adót lehetne rajta fogni...)
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2020 13:01:58 // 18313
jah be sincs állítva :D :D :D
Piritu - 1.000.00018-12-2020 12:32:38 // 18312
Az analógot se nagyon hallgatom :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.