Belenéztem a linkelt videóba. Kívül még csak-csak, de a belseje? Mekkora már a középkonzol? Hogy néz ki?
Azt hiszem ki kell mennem egy kicsit üldögélni a garázsba, tudjak éjjel aludni :-)
Forum >> Giulia
Piritu - 1.000.00007-01-2021 22:11:39 // 18662
Piritu - 1.000.00007-01-2021 22:06:12 // 18661
"a praktikumot kicsit feláldozták a forma oltárán" - mint ahogy az Alfa is a csomagtartót a Júliánál :-DD
Piritu - 1.000.00007-01-2021 22:05:24 // 18660
Annyit beszéltek róla hogy már én is kíváncsi lettem erre az 508-ra és beírtam a gugli képkeresőjébe.
Háááát, izééé.
Szerintem a szép az nem ilyen...
A tigriskarmokról meg a Mirai jut eszembe :-DD
Háááát, izééé.
Szerintem a szép az nem ilyen...
A tigriskarmokról meg a Mirai jut eszembe :-DD
carver07-01-2021 21:52:27 // 18659
Vályi: "a praktikumot kicsit feláldozták a forma oltárán" Jó csapat lesz ez :D
VKG231!!! (156+75)07-01-2021 21:45:17 // 18658
Romlik a szemed a gyúrástól :-)))))
A sok izovejzéró :D
A sok izovejzéró :D
RomeoOne07-01-2021 21:37:28 // 18657
Nem tisztem az 508-ast védeni, de olyan dolgokat mondasz, Emil, hogy nem hiszem el, hogy magad is komolyan gondolod :D
Nincs karaktere az 508-nak? Elöl a rozmárfog LED, hátul a tigriskarom lámpák (mindkettő látszik oldalról is), keret nélküli ablakok, stb... Azt semmivel nem téveszted össze a forgalomban. Azt a kocsit is nyugodtan oda lehetne tenni az értelmező szótárban a 'karakter' szó mellé. Vályi tesztje, csak hogy ne lehessen mondani, hogy francia elfogultságú tesztelő: link
Ellenben, hogy egy kicsit magunk ellen beszéljek, többször jártam úgy, hogy a bekötő útról befordulásra váró Giulia Supert 3-as BMW-nek néztem (F90).
Emlékszem egyszer pont az M1-M7 kivezetőn mentem kifelé és a Dayka Gáborról egy Giulia Super akart kifordulni. Már néztem messziről, hogy mi a fene, turbinafelni van a 3-as BMW-n? Már ezt is nyúlják tőlünk? Mikor melléértem, akkor esett le, hogy Giulia.
Nincs karaktere az 508-nak? Elöl a rozmárfog LED, hátul a tigriskarom lámpák (mindkettő látszik oldalról is), keret nélküli ablakok, stb... Azt semmivel nem téveszted össze a forgalomban. Azt a kocsit is nyugodtan oda lehetne tenni az értelmező szótárban a 'karakter' szó mellé. Vályi tesztje, csak hogy ne lehessen mondani, hogy francia elfogultságú tesztelő: link
Ellenben, hogy egy kicsit magunk ellen beszéljek, többször jártam úgy, hogy a bekötő útról befordulásra váró Giulia Supert 3-as BMW-nek néztem (F90).
Emlékszem egyszer pont az M1-M7 kivezetőn mentem kifelé és a Dayka Gáborról egy Giulia Super akart kifordulni. Már néztem messziről, hogy mi a fene, turbinafelni van a 3-as BMW-n? Már ezt is nyúlják tőlünk? Mikor melléértem, akkor esett le, hogy Giulia.
Forsberg07-01-2021 21:20:48 // 18656
Biztos én is nagyon tudnám szeretni. :) Az 59 pedig... Még mindig egy csoda. :)
Fornitore07-01-2021 20:50:50 // 18654
Nekem a peugeot szalonba mondták ( mondjuk elfogult alfás ) mikor nézegettem az 508 at ( csak úgy) , hogy ez technikailag messze van még a giuliatol.
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2021 20:43:44 // 18653
Jah így van az új 508 jól néz ki, a Mazda nekem hányás, a Giulietta is elég benzsó de még is veszünk, mert Alfa :))))
Fornitore07-01-2021 20:39:48 // 18652
"Egyébként egyetértek, szét kell nézni a világban elfogulatlanul, hogy az Alfa valódi értékeit megértsük :-)"
Na ez szép volt😉!
Na ez szép volt😉!
carver07-01-2021 20:33:52 // 18651
a Kodo design most 10 éves és én nem látom hogy öregedne. De én is sokáig rágódtam hogy tetszik-e vagy mégsem, az Alfánál ez nem volt kérdés, bár - kövezzetek meg - azt gondolom a Giulia orra elmarad a 159-től, sztem a 159-nél (ok, a Brera-nál :) szebb orrot ebben a kategóriában nem rajzolt kéz.
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2021 20:26:57 // 18650
A Giuliettával sokan vagyunk így :-) Nekem sem ütött be a design, pláne képekről. Aztán ahányszor élőben láttam, csak rácsodálkoztam, olyan feltűnő jelenség a forgalomban. Műszakilag pedig nagyon tetszett mindig. Azt, hogy mennyire igazi Alfa, azt csak a megvásárlás után tudtam meg róla :-) A 159-nél sokkal Alfásabb. Minden rezdülése, hangja, reakciója élmény, és így már értem a formatervet is. A 159 formája jobban tetszik, mégis ha egyet tarthatnék meg, az a Giulietta lenne. Nekem nagyon adja az élményt a kis dög, akkora teli találat, hogy nem igaz :-) Ha egyértelműbb formatervet kapott volna, most az Alfások 99%-a ilyet hajtana. Vagy 1.8-at (mert az igazán ütős gép ) , vagy multiairt. Így viszont a 159 a formával elvitte a show-t :-)
Egyébként egyetértek, szét kell nézni a világban elfogulatlanul, hogy az Alfa valódi értékeit megértsük :-)
Egyébként egyetértek, szét kell nézni a világban elfogulatlanul, hogy az Alfa valódi értékeit megértsük :-)
Giuntini07-01-2021 20:25:14 // 18649
Így van, vannak! Csak sajnos egyre kevesebben!
Jaguar XE, akárhogy is de több BMW tetszik mint ami nem! Nem azt mondom, hogy a Peugeot 508 nem néz ki jól! Csak azt mondom, semmi karakter nincs benne!
Jaguar XE, akárhogy is de több BMW tetszik mint ami nem! Nem azt mondom, hogy a Peugeot 508 nem néz ki jól! Csak azt mondom, semmi karakter nincs benne!
Liquid07-01-2021 20:13:47 // 18648
Autópályán kívül a 2.4-es 159 belőlem is inkább a vaddisznót hozta ki mint az andalgó uraságot.
Forsberg07-01-2021 20:09:49 // 18647
Szerintem nem szabad ennyire elfogultan, szűklátókörűen gondolkodni. Tudomásul kell venni, hogy más márkák is gyártanak szép és sportos autókat. Legyen az francia vagy japán. Nekem pl. a Giulietta sosem jött be igazán, nem láttam benne az Alfát. És ezt mondom úgy, hogy az utóbbi időben nagyon gondolkodom egy Giulietta vásárlásán, mert ő is Alfa és imádom a márkát. De én is azt mondom mint Erhard, mindegy, hogy mi, csak történjen már valami.
Giuntini07-01-2021 19:33:56 // 18646
Nem azt mondom hogy csúnya autó, ez egyáltalán nem illik rá! Csak a jellegét vesztette el!
Szerencsére a Giulia-ban és a Stelvio-ban benne van minden Alfa Romeo gén! Én a Mazdát másképp látom. Eröltetett tetszéshajhász vonnalvezetés, amelyik 10 év múltán sokat veszít. Egyik pillanatról a másikra divatjamúlt lesz, a rengeteg törés miatt a karosszérián.
Szerencsére a Giulia-ban és a Stelvio-ban benne van minden Alfa Romeo gén! Én a Mazdát másképp látom. Eröltetett tetszéshajhász vonnalvezetés, amelyik 10 év múltán sokat veszít. Egyik pillanatról a másikra divatjamúlt lesz, a rengeteg törés miatt a karosszérián.
carver07-01-2021 19:22:59 // 18645
szerintem az utazóautó a nyomatékról szól, ezért is valid a dízel, de persze ott van mindjárt utána a motorkarakterisztika. Ahogy korábban említettem jártam olyan 3 literes dízellel ami folyton kihozta belőlem, a vaddisznót, miközben én azt vettem észre magamon hogy nagyobb motorokkal általában nyugodtabban járok...
carver07-01-2021 19:10:32 // 18644
A francia autók a Renault kiételével nem a sportosságról, meg a vezetési élményről szólnak hanem a megjelenésről és a kényelemről. Én sokat jártam régen 508-assal, egyszer egy s&ggel hazajöttem Belgiumból és úgy szálltam ki belőle ahogy beszálltam. Ennél kányelmesebb autóban egyszer ültem életemben az egy DS volt és azt örökre megjegyeztem.
Ez pont jól jön az egyesülésnél az Alfának mert így több esélye van megmaradni annak amiről az Alfa szól (a Fiatnak már szerintem nehezebb lesz mert ott sok az átfedés a Peugeot Citroennel - tudom az 500-as ellen esélyük sincs de a B kategóriában már egymás tyúkszemére lépnek).
Azt be kell látni hogy a B szegmensben nincs truváj ott olcsón kell gyártani és kész, a Renault sem a Clio RS-ből él meg.
A Mazda 6-ot meg nem említeném egy napon az Opellel, annyira az utolsó szegletig átgondolt autó kevés van a kategóriában. Ok, hogy a japánokban vannak hasonló vonások (ugyanúgy mint ahogy a németekben is) de nem lehet azt mondani hogy mindegyik ugyanúgy néz ki, ugyanúgy vezethető stb.
Ez pont jól jön az egyesülésnél az Alfának mert így több esélye van megmaradni annak amiről az Alfa szól (a Fiatnak már szerintem nehezebb lesz mert ott sok az átfedés a Peugeot Citroennel - tudom az 500-as ellen esélyük sincs de a B kategóriában már egymás tyúkszemére lépnek).
Azt be kell látni hogy a B szegmensben nincs truváj ott olcsón kell gyártani és kész, a Renault sem a Clio RS-ből él meg.
A Mazda 6-ot meg nem említeném egy napon az Opellel, annyira az utolsó szegletig átgondolt autó kevés van a kategóriában. Ok, hogy a japánokban vannak hasonló vonások (ugyanúgy mint ahogy a németekben is) de nem lehet azt mondani hogy mindegyik ugyanúgy néz ki, ugyanúgy vezethető stb.
Giuntini07-01-2021 16:22:57 // 18643
Szerintem nagy súlyú autóhoz teljesítményt lökettérfogatból kell kihozni.
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2021 16:17:52 // 18642
de hülye példa már bocs, miért nem az 56-hoz hasonlítod? mi köze az 508-nak az 59-hez? :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2021 16:03:59 // 18641
A kis turbómotor nagyon szuper dolog, meglepő amit tud. Az erő bőven elég lenne egy Giuliához is. Amit nagyon tud a kis köbcentis turbós, hogy pici tömegű motor ad nagyon tisztességes teljesítményt. Nekem bő fél év után is néha hihetetlen, hogy egy egynégyes hogy a tökben megy ennyire. A 159 2.4-et, ha az gyári programon fut, megeszi reggelire. Kétszer :-) Így, hogy a 2.4-em chipelt, használat közben azért érződik, hogy ő az erősebb.
A nagy különbséget viszont nem ez adja. Hanem a nyugodt járás, az alacsony fordulaton nagy tempó, és az automata váltó. Egy utazóautó kézi váltóval kapufa. Kis motorral, aminek forogni kell, szintén. Ezen túl nyilván a tömeg és a hangszigetelés is választóvonal egy kis fürge és egy nagy utazós között.
Két közel azonos dinamikájú autóm van, elképesztően nagy karakter különbséggel. A 2.4 csendesen, kicsi fordulaton szalad, kevés ingerrel. Magától vált, a jobb lábam alá készíti a nyomatékot, nem kell "vezetni". Nagyon pihentető.
A Multiairt pedig nem lehet nem vezetni. Ugyanúgy beleszalad a 220-ba pikk-pakk, és nem mondanám hangosnak sem, mégis hallani hogy forog a motor, állandó menéskényszere van, nincs meg benne a nyugalom. Váltani kell, hörög, morog, állandóan jelen van.
Szóval az igazi utazóautó az én szememben elsősorban automata, ha lehet viszonylag nagy köbcentis, és négynél több hengeres. És akár dízel.. :-)
A nagy különbséget viszont nem ez adja. Hanem a nyugodt járás, az alacsony fordulaton nagy tempó, és az automata váltó. Egy utazóautó kézi váltóval kapufa. Kis motorral, aminek forogni kell, szintén. Ezen túl nyilván a tömeg és a hangszigetelés is választóvonal egy kis fürge és egy nagy utazós között.
Két közel azonos dinamikájú autóm van, elképesztően nagy karakter különbséggel. A 2.4 csendesen, kicsi fordulaton szalad, kevés ingerrel. Magától vált, a jobb lábam alá készíti a nyomatékot, nem kell "vezetni". Nagyon pihentető.
A Multiairt pedig nem lehet nem vezetni. Ugyanúgy beleszalad a 220-ba pikk-pakk, és nem mondanám hangosnak sem, mégis hallani hogy forog a motor, állandó menéskényszere van, nincs meg benne a nyugalom. Váltani kell, hörög, morog, állandóan jelen van.
Szóval az igazi utazóautó az én szememben elsősorban automata, ha lehet viszonylag nagy köbcentis, és négynél több hengeres. És akár dízel.. :-)
Piritu - 1.000.00007-01-2021 15:47:05 // 18640
Ettől függetlenül varrógépmotor marad :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2021 15:43:14 // 18639
Nekem abszolút nem, de ez ízlés dolga :-) Én látom benne a Pözsót :-)
RomeoOne07-01-2021 15:28:17 // 18638
Az 508-ban meg az 1.6-os 225 lovas, ami több, mint a 159 bármelyik motorja, a V6 kivételével.
Piritu - 1.000.00007-01-2021 15:21:23 // 18637
A Júliába se véletlenül NEM került bele az 1,4, pedig van belőle 170 lovas is, ami jóval több mint a 159 "alapmotorjai".
Giuntini07-01-2021 15:16:20 // 18636
Nekem az a problémám, hogy behelyettesíthető forma. Ha nem látod az emblémát, lehet rá japánt, vagy németet mondani.
RomeoOne07-01-2021 15:06:29 // 18635
Egyébként miért nem? Ha ki tudják belőle azt a nyomaték- és teljesítmény-karakterisztikát sajtolni, valamint olyan anyagokból rakják össze, ami a tartósságot is biztosítja, akkor mi a jelentősége?
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2021 14:37:20 // 18634
Hát.. az 508 szerintem is szép és merész formaterv, sok apró finomsággal. Nem. lesz olyan időtálló forma mint amiket az olaszok hoznak össze, de átlagosnak nem mondanám. Viszont tényleg kicsi az a motor bele. Én szeretem a kis turbó motorokat, mert. megvan az előnyük is. De nem utazó autóba való, még egy 1.6-os sem.
Giuntini07-01-2021 14:28:44 // 18633
Ne haragudj a véleményemért, de szerintem egy nagy"buta" autó! Befér az Opel Insignia, VW Artegon, Mazda 6, Ford Mondeokategóriába! Ez tudom, hogy sok embernek nem tetszik, de ez a véleményem. Ez a kategória valóban nem megy, alulméretezett takarékmotorokkal, Ezek az autók egytől-egyig mind elvwsztik varázsukat pár év múlva!
A Giuliának ezek nem konkurenciák! Az Alfának azt kellene elhitetni a fizetőképes vásárlókkal, hogy a Giulia legalább olyan jó mint a 3-as, a C-klasse, a Jaguar XE!
Csak hát alapból hátránnyal indulunk az sw hiánya miatt. Aztán ott van a németek köré épülő marketing.
A Giuliának ezek nem konkurenciák! Az Alfának azt kellene elhitetni a fizetőképes vásárlókkal, hogy a Giulia legalább olyan jó mint a 3-as, a C-klasse, a Jaguar XE!
Csak hát alapból hátránnyal indulunk az sw hiánya miatt. Aztán ott van a németek köré épülő marketing.
RomeoOne07-01-2021 13:43:12 // 18632
Igen, az egy karakteres, szép autó. Kívül-belül egyedi. Csak hát, még ha le is takarnánk az emblémákat, az nem egy hátsókerekes sportszedán, szóval itt el is bukik. Napi járkálósnak azért elmenne :D
samu12607-01-2021 13:11:49 // 18631
508 GT azért nekem eléggé bejön, nem egy giulia, de nem is akar az lenni, se nem BMW, kicsit olyan amerikai muscle car benyomása van.
leopop307-01-2021 12:05:02 // 18630
Ennél jobban esküszöm nem lehetett volna leírni a helyzetet sajnos tényleg kabaré
Giuntini07-01-2021 11:52:12 // 18629
Ez az egész vicc! Bánom is én, hozzanak ki Peugeot alapon SUV-ot, elektromos autót, csak hozzon pénzt! Az egész PSA paletta nevetséges, a semmilyen Opel, a Citroen rég elfeledett avantgárd megoldásait középszerűségre cserélve, az 508 semmilyensége. Normális autókat az FCA hoz az üzletbe az 500-assal, a valódi terepjárókkal a Jeep részéről és az izgalmas sportlimuzinnal és SUV-al, mint a Giulia es a Stelvio.
Csináljanak Brennerót, Tonalét, de ugyanakkor legyen az Alfasud óta alsó közepes, legyen sw, legyen 166 utód, és GTV és Spider! Nem kell több!
Vegyenek példát a BMW-ről! Minden szegmens lefedve, akinek pénze van és márkarajongó, bármit meg tud venni a Minitől a luxusautóig!
Jobb autókat gyártunk mint a 3-as és az X3-as BMW-nél, mégsem tudjuk eladni! Minden autós tv tesztben, minden adásban szerepel egy BMW, mi meg nem tudunk odaadni egy Giulia 2021-es Velocét vagy egy Stelviót? Kabaré!
Csináljanak Brennerót, Tonalét, de ugyanakkor legyen az Alfasud óta alsó közepes, legyen sw, legyen 166 utód, és GTV és Spider! Nem kell több!
Vegyenek példát a BMW-ről! Minden szegmens lefedve, akinek pénze van és márkarajongó, bármit meg tud venni a Minitől a luxusautóig!
Jobb autókat gyártunk mint a 3-as és az X3-as BMW-nél, mégsem tudjuk eladni! Minden autós tv tesztben, minden adásban szerepel egy BMW, mi meg nem tudunk odaadni egy Giulia 2021-es Velocét vagy egy Stelviót? Kabaré!
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2021 08:49:34 // 18628
jó lenne kezdenének már magukkal valamit... bármit, csak legyen...
zgi52107-01-2021 06:45:14 // 18627
ujabb kavicsot dobtak a vizbe, igy januarban verjen fel egy kis hullamot😀
zgi52107-01-2021 06:41:31 // 18626
keves helyen tudjak majd elvegezni a szezonalis kerekcseret 😂
Liquid06-01-2021 23:06:51 // 18625
ez nagyonnagy :D
leopop306-01-2021 19:33:10 // 18624
Ez Q-rva nagy volt :DD
leopop306-01-2021 19:31:41 // 18623
Nekem is de legalább Giulia volt a filmben nem valami szürke német :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2021 16:08:02 // 18622
Ez azért vicces...nekem 3 éve a Misanot sem akarták először úgy hogy az már volt ...
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 15:27:32 // 18621
Na pont nem az árára gondoltam, semmi bajom azzal. Viszont nem elérhetőek a rég beharangozott új színek! Ezek olyan olaszos ígéretek, hogy majd lesz. Tehát venni kell egy fehéret aztán átfújni, erre nem érdemes várni :-) A BMW meg megteheti..
RomeoOne06-01-2021 15:01:37 // 18620
Mint a viccben:
-Édesapám, k.rvára fáj a fogam!
-Nekem is fiam, de anyádnak meg ne mondd!
-Édesapám, k.rvára fáj a fogam!
-Nekem is fiam, de anyádnak meg ne mondd!
RomeoOne06-01-2021 15:01:06 // 18619
855 ezer, most mi ezzel a baj? BMW-nél ezeket 1,6M-ba számolják :DDD
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 15:00:24 // 18618
Amennyi a felára egy ilyen színnek, annyiért áttüsszentik itt okosba' XD
Zolibácsi06-01-2021 14:58:05 // 18617
hát én is Q-rvára vágyom :-) akarom mondani várom.
RomeoOne06-01-2021 14:47:06 // 18616
Akkor még kicsit várnod kell. Elvileg idén megjelenik, de valószínűleg csak a Q-ra :D
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2021 14:11:34 // 18615
BEJÖTT 01 :D
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2021 13:59:06 // 18614
FUX-510 :-D
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2021 13:51:32 // 18613
az lenne a rendszáma: AU-Q510 :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?