Forum >> Giulia

Zselé26-09-2022 15:50:52 // 26396
A hiba oka: bodycomputer meghalt.

Beázás állítólag nincs!

Javítás ideje: 2-3 hét... :(
zgi52126-09-2022 14:03:29 // 26395
mást kb. nem tudott mondani. d
e ez kb. amcsi hülyegyerek kezelés szintje
Zselé26-09-2022 12:50:43 // 26394
Nem tudom, szerintem vagy beázás (80%), vagy nyest... (10%) Régen volt nyest, de kb fél éve nem láttam, mióta elbontottam egy-két épületet/sufnit ahol lakhatott. Nameg az éjjel jár. Ha meg is rágta, szerintem már előbb jelentkezett volna. Szombaton gond nélkül autóztam az esőbe egész nap.

Remélem meglesz a hiba megnyugtatóan. Ez a legnagyobb idegem, hogy bele ne keveredjek egy ilyen tippelgetésbe.. De hogy a hátsó lámpákat random égeti, meg az ajtót nyitva jelzi... nekem itt egyértelműen valami zárlat rajzolódik ki.

Ja egy élmény: hívott már valaki Assistance-ot? Én hívtam tegnap este, hogy mi legyen? Mert féltem, hogy reggelre lemeríti az akkut az égő lámpával...

Egy magyarul alig beszélő indiai jellegű emberrel telefonáltam, aki egy osztrák számról hívott vissza. Azt mondta, ma már nem jön tréler, de szedjem le az akkusarut, ha van egy 10-es kulcsom...

Ez szerintem nem prémium szegmensbe illő Assistance... vagy nem tudom :D
zgi52126-09-2022 12:44:03 // 26393
baromira kíváncsi vagyok, sztem ez sokkal egyszerűbb eset lesz -remélem -
nemá, a szélvédő csere lenne :(
Zselé26-09-2022 10:13:16 // 26392
Köszönöm a tippet! Ez simán lehet...

Pár napja reggel észrevettem, hogy eléggé párásodunk.. fura is volt, nem volt olyan zord az idő reggel - csak esős.

Leadtam Budaörsön, kaptam egy csere rakétát, most nézegetik.

Viszont nagyon megszívtam, ha alkatrészt kell cserélni: most van valami átállás, 2 hétig nincs alkatrész rendelés :O

Még az jutott eszembe, hogy lehet-e ennek a beázásnak köze a kb. 1 hónapja történt szélvédőcseréhez, esetleg valamit nem jól raktak össze? Nem tudom most hanggal megnézni a videót, de gyanítom, ott lehet valami a tömítésekkel az esőcsatorna környékén...
RomeoOne26-09-2022 10:03:54 // 26391
Talán ehhez lehet köze, az egyik ECU, ha jól emlékszem akkor az anyósülés lábtere alatt van:
video
TtK26-09-2022 08:37:48 // 26390
Nice.. Szerintem aki ezt eredetileg tervezte, az csinált hozzá egy fedelet is, aminek egy háromszög alakú nyúlványa pont beleillett abba a kivágásba és a helyén tartotta a bowdent. Aztán jött a gyártás-optimalizálás és valaki azt mondta: minek az a fedél, az az oldal úgyis a kasztnira megy, majd az lezárja. Megspóroltak 50 centet.
Zselé25-09-2022 20:47:50 // 26389
Szerintem valami beázott. Már nem ég a lámpája, de azt hiszi, h nyitva az ajtaja… check féklámpa, fcw… a motortérbe rendesen vizes a comp csati. Jól sikerült a motortér vízszigetelése…
Zselé25-09-2022 20:28:41 // 26388


Sziasztok, Júlia megvadult. Egész nap állt, esik az eső dél óta. Arra lettem figyemes, hogy ég az egyik hátsó lámpa. Beültem, beindult minden ok. De nyitott ajtókat jelez… aztán kiszálltam. Akkor meg a tolatolámpa gyulladt ki de aztán az elaludt. Ötlet valakinek?
Sandree8025-09-2022 12:08:30 // 26387
Sziasztok!

Megvan a hiba oka. Nincs törés, és szerencsére ott volt a gond ahol Quash mondta. A bowden be van fogatva egy háromszögbe, ami ellentart, amikor a kart meghúzódik nyitáskor. Ebből a háromszögből ugrott ki a bowden. Gondolom erre már a gyárban is rájöttek, így egy "csodálatos" nyúlós plasztikot odaragasztottak, ami majd jól ellentart. Jelentem nem tart, most csalódtam, elég kisipari megoldás. Kicsit odaerősítettem bandázsszalaggal, hátha tovább tart, meg a csavar, ami az egész szerkezetet felfogta a csomagtartó tetejéhez is alig volt meghúzva, ezt visszarakáskor jobban meghúztam mindkét oldalon.







Üdv.:
S.
Sandree8024-09-2022 19:02:56 // 26386
Hello Punto GT-s Cartárs 😉

Köszi, szóval akkor a karnál szokott törni. Kis esélyt látok rá esetemben, mert úgy nézem, hogy a bowdent húzza, csak a támla nem nyílik. Tartok tőle, hogy a zárnál ugrott ki / szakadt a bowden, ahhoz meg ahogy néztem egy nőgyógyászt kell keressek...
Holnap visszajelzek!

Üdv.
S.
quash24-09-2022 18:40:11 // 26385
2 csavar tartja + két "fül", óvatosan vedd le, és kiderült.
El tud törni a beakasztó része, ha így jártál cserés.
Sandree8023-09-2022 18:44:04 // 26384
Sziasztok!

ALARM van! A Juliska bal hátsó ülésénél hiába húzom a kart, meg sem mozdul, nem dől előre, olyan, mintha kiakadt volna a bovden, vagy ilyesmi.
Járt már közületek valaki így, vagy csak külön engem tisztel meg így?
Próbáltam keresni, de nem találtam ilyen issue-t az éterben...

Köszi előre is!
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2022 10:28:32 // 26383
Amikor anno tesztvezettem (végre..) , akkor dízel automatához volt szerencsém. Az valóban halkabb volt, teljesen más élmény volt. Ott is volt egy fura búgás, de csak az első 200m-en, az inkább valami kezdődő hiba lehetett. Utána csendes volt. Igazán kipróbálni nem tudtam, lényegében ott a szalon körül mentünk egy kört, de az így rövid benyomás és távoli emlék alapján kb egy harmadik Giulia élmény.
zgi52122-09-2022 13:49:35 // 26382
nem hiszem, bár az enyém automata, ha vki beül a körúton nem hallja kintről mibe ül, bent ülve sztem meg nem mondja hozzá nem értő, hogy ez dízel v. benzin. (anyós, fater, barinő)
én pályán is tudok beszélgetni, zenét hallgatni. :P
tény, hogy a nyári 18' keményebb komfortilag, mint a 17' coll húsosabb téli. :)
de hát a szépség ugye.. (átlag 6.1, ezt muszáj ideszúrni :P )
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 11:32:25 // 26381
Más..tegnap már majdnem biztos lettem benne, hogy találtam egy fícsört a Giuliában.
Már másodjára csinálja, hogy ha lendületesen kanyarodok ki, és gázelvétellel megfogom a csúszást még az esp előtt, majd újra határozott gázt adok, manuál 2-esbe teszi magát a váltó.
Elsőre azt hittem, hogy lányos zavaromban véletlenül belenyúltam a váltófülbe kormányzás közben. De nem, tegnap tutira hozzá sem értem véletlenül sem.
Egyszerűen ez az "csináld, csináld, abba ne hagyd" funkció lehet. Ez ha tényleg így van, az tiszta beteg XD
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 11:22:13 // 26380
A futómű szerintem évjárat szerint változott, az enyém ránézésre is magasabb. Tudom, látványra van akit zavar a kerékjáratban a kerék fölötti hézag, de érzésre valami ég és föld. Tesóm is próbálta az enyémet is, szerinte is egyértelmű a különbség.
Az alap bőrülés is pl teljesen más minőség, hiába néz ki hasonlóan. Fényesebb, vékonyabb bőrnek tűnik. A MY21 masszívabb anyag.
A zajszigetelés szerintem hasonló lehet, egyszerűen a kézi váltóból és a hajtásból jön a hang állandóan, emellé a motor is elég hangos, és sok a rezonancia. Szerintem egy 159 2.0jtdm ennél lényegesen csendesebb. A 2.4 automatáról ne is beszéljünk, az egy univerzummal van arrébb.
Liquid22-09-2022 09:14:30 // 26379
Hmmm, ezek szerint a dízelekben gyengébb a zajszigetelés? Vagy maga a hajtás lenne ennyivel hangosabb? A futómű viszont még érdekesebb. Ez az évjárat lehet, vagy a típus/felszereltség?
Competizione22-09-2022 09:13:00 // 26378
Ok,köszi az infót,,,,,,,,,,,,,írok neked privátba.
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2022 09:09:10 // 26377
Nos, a kuplung puha volt, ez igaz. A kézi váltós nem jött velünk és kb ki is esett a rostán ez a változat. Ennyi hajtási zajt legutóbb egy öreg e30-asban hallottam. A motor is hangos, viszont nem igazán megy.
My21 Benzina-ból átülve drasztikusak a különbségek, ezt nem gondoltam. A rugózás is olyan régi alfás, amikor már szorul az ember gyomra minden bucka előtt. A MY21 meg bármin átmegy kb, elképesztő a differencia. Mindkettőn 18-as kétszéles felni, és Goodyear Eagle F1 volt, tehát nem a kerék miatt.
Piritu - 1.000.00021-09-2022 20:28:47 // 26376
Júlia és a hadihajó...
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2022 22:12:25 // 26375
Köszi, kb ez volt az aggodalom, hogy nehogy olyan legyen mint a régi jtd-ken :-) Ha úgy alakul, holnap kipróbáljuk.
Zoli2220-09-2022 20:40:01 // 26374
Nálam olajcsere után kb 10.000 km-en keresztül maxon van, utána kicsit lejjebb megy. A szervízeknél kb 75%-on szokott állni. Most például 3000 km van a következő szervízig és 80% körül van.
SanyiJTD20-09-2022 18:54:06 // 26373
*nem egy
SanyiJTD20-09-2022 18:53:50 // 26372
Határozottan könnyebb, mint a 2000km-el ezelőtt kuplungozott dízel 147-esem, de azért egy nem egy benzines toyota :D
Competizione20-09-2022 17:07:51 // 26371
Giulia 2.0 benzinesben min és max között mennyi olaj van?,,,,,,,,a displen olyan 3mm hiányt mutat a max-tól.
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2022 11:22:20 // 26370
Köszi, ez jó hír! Sajnos a megfelelő példányt megtalálni viszont csak egyre nehezebbnek tűnik. Amit eddig lekértünk, kb mind törött volt.
Giuntini20-09-2022 11:13:54 // 26369
Nem! Könnyű volt, igaz én vadiúj autót próbáltam.
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2022 10:59:23 // 26368
Akkor váltásban leszünk, én ugyanott délben. :-)
Fornitore20-09-2022 10:37:24 // 26367
Budaörs reggel 9.
Fornitore20-09-2022 10:36:51 // 26366
Hidegen sosem nyomom neki figyelek rá.Olajszint is mindig maxon van elvileg!Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2022 09:37:53 // 26365
Hova mész revízióra? Nekem is holnapra van időpontom :-)
TtK20-09-2022 09:25:10 // 26364
Nekem m;g sosem volt Selénia az autóban, a német márkaszervizek (kettőben is volt) se azt használták és Aliék se. Szerintem ha megfelel a gyári előírásnak (viszkozitás és teljesítmény fokozat) és hétezrenként cseréled, akkor nagyjából mindegy mit teszel bele. Többet használ ha maximum közelében van a szint és nem nyomod neki hidegen. Az első nehéz ügy a hülye elektromos szintjelzés miatt, cserébe a második könnyű, mert van olajhőmérőd.
Fornitore20-09-2022 07:25:50 // 26363
Szerintetek?Holnap megyek az éves revízióra.Elgondolkodtam arról amit az olajról gondoltok (iszaposodik multi air meghibásodás valószínűsíthető) de elképzelhető hogy az éves kevés megtett kilométer ezt kiküszöbli.Ragaszkodjak a seléniához vagy jó a hordós emlékeim szerint Agip is természetesen a paraméterek ugyan azok csak olcsóbb.1 év alatt kb 7000 kilométer megyek.Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2022 16:46:25 // 26362
A kézi váltós 2.2 kuplungja ugyanolyan nehéz, mint a régi jtd-kben? Kinek mi a tapasztalata?
WarbiRunner (Gyuri)17-09-2022 16:43:50 // 26361
Néztük, de látatlanban nehéz ügy. Svéd kontaktom van, a Giulietta is onnan jött. Csak onnan is nagyon drága már behozni, hiába jobbak az árak és a minőség.
Liquid17-09-2022 13:40:24 // 26360
Ezzel csak a gond, hogy így is bő 10 misi, plusz mire magyar szinkronos lesz még egy fél minimum. Annak aki nem akarja személyesen látni amit megvesz ettől függetlenül még jó lehet mivel itthon szűk a kínálat. Én is nézegettem külföldön is, de min. annyiba kerültek mint itthon, csak még haza kell hozni.
quash17-09-2022 11:04:54 // 26359
Csak itthon nézegettek?
Német, Olasz, lehet még azért találni, de ott is lényegesen drágább mint ~1 éve.

Én egy éve vettem Németből, kint erre szakosodott céggel átnézettem, VIN alapján lekérdeztük szervizt, etc ... 100e km alatt, 2 éves korában, nem volt benne nagy lutri.
Az itthoni árakhoz képest, lényegesen olcsóbb volt.

Itt vettem, most is van fent nekik eladó:
https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulia-b-tech-super-acc-leder-sport-lane-kamera-dizel-fekete-c8b8b18a-55f0-4a88-ba86-b9f26a7a1463
Elég rossz minőségű képeket raknak fel, de email-ban kértem tőlük jobbakat, 3 órán belül el is küldték, az után ment átnéző ember megnézni.

A kinti vásárlásnak jelenleg kb. ami hátránya, hogy foglalkozós még itthon, ha nincsen ismerős, akkor forgalomba helyezés lehet hogy 1,5 hónap ...
Liquid16-09-2022 22:17:17 // 26358
tudom nem egyszerű :) nagyon kicsi a merítés
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2022 22:12:00 // 26357
Szegényes a kínálat sajnos, automata egy értelmesnek tűnő, 100e körüli futású van, holland eredetű autó. Szép, bő millával drágább, mint a kis futású kézisek, váltófülek nélkül, halogén lámpával, 17-es kerékkel, téli szett nélkül. A rizikó meg ugyanúgy benne van, leinformálhatatlan.
Liquid16-09-2022 21:44:51 // 26356
Igaza van én is automatát akartam mindenképp :)
Viszont a 200k-tól én is fáznék..
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2022 20:48:00 // 26355
Szerintetek automata váltós 2.2-vel szabad foglalkozni 200e km fölött? Vegyük alapnak, hogy nem cserélték az olajat addig a zf8-ban. Én fázok ettől, de tesóm csak inkább automatát szeretne.
attila_l16-09-2022 17:00:25 // 26354
Sziasztok,

csinált valaki bármilyen audio upgrade-et (hangszorók cseréje, amp, sw, stb..) Giulián?

Köszi
Giuntini16-09-2022 10:56:39 // 26353
Szombaton a Carnetnél a klubos rendezvényen a Tonale ugyanígy töltőn volt.
Liquid16-09-2022 10:28:06 // 26352
király, köszi
WarbiRunner (Gyuri)16-09-2022 10:12:19 // 26351
Kötheted előre, az autó átadásakor nekem mutatták, hogy ők is ott szokták töltőre tenni.
Liquid15-09-2022 21:41:43 // 26350
na pont ezért kérdem, mert vettem Ctek töltőt 2 beépíthető kábellel. Beépíteném, de elöl egyszerűbben hozzáférek a garázsban, a csomagteret nem tudom kinyitni, ha a helyén áll az autó.
WarbiRunner (Gyuri)15-09-2022 21:38:53 // 26349
Igen, csak plnaz enyémnél nem éri át a vezeték a + és - között.
Blog
Én végül vettem CTEK-hez való gyors csatit és mindkét autóba fixen beszereltem. A Giuliába állapotjelzőst, a csomagtartóba.
Liquid15-09-2022 21:23:40 // 26348
Ctek töltővel szabad tölteni a gépháztető alatti kivezetéseken keresztül? Mi a szakvéleményetek? Kicsit egyszerűbb lenne mint szétszedni a csomagtartót.
Liquid15-09-2022 15:52:53 // 26347
Nekem elküldték mailben a szerzizek listáját, pont azt ami a szervízkönyvben is benne volt.
Előbb felhívott egy fószer telefonon, hogy az alkatrész ügyben hamarosan kapok választ, de szerviz ügyben elvileg nem mondhat semmit, aztán nemsokára jött a mail :)
A CarNet-nek írtam, meg a SioMobilnak, az utóbbi válaszra se méltatott, de a CarNet válaszolt.
Szóval elvileg nem de gyakorlatilag igen :)
Amúgy valami joghoz értő megmondhatná nekem hogy mi a faxér sért személyiségi jogot egy autó szerviztörténete amiben semmi de semmi személyes adat nincs.
Ehhez képest egy ingatlannál a tulajok minden adata lejön...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.