Forum >> Giulia
RomeoOne17-07-2024 08:38:44 // 36118
Még tesztelnem kell, de van egy olyan sejtésem, hogy 3k fordulat felett van motorfék. Hegyről lefelé, ezért szembetűnőbb, mert úgyis alacsonyabb sebességi fokozatban van az autó. Egyszer észrevettem, hogy 2800-as fordulat körül gurultam lefelé, szépen lassan gyorsult, és ahogy elérte a 3k-t a mutató, hirtelen megjött az ellenállás.
WarbiRunner (Gyuri)15-07-2024 18:02:48 // 36117
Szerintem a Multiair lehetővé teszi, hogy nagyobb szelepösszenyitást tudjon hardveresen a vez.tengely. Egy szélesebb profilú tengely lehet benne. Így a Multiair modul programján múlik, hogy mikor mennyit van nyitva kipufogáskor a szívó oldal. Plusz. Egy normális motoron van pillangószelep, ami elzárja a levegő útját, vákuumot létrehozva amikor levegőt próbál szívni a motor. A Multiair motor ilyet nem csinál, mindig szív levegőt, és át is engedi a gpf felé, sőt egy kevés benzint is locsol bele, hogy felfűtse és kiégesse a gpf-et.
Egyféleképpen lehetne normális motorféket csinálni rá, ha zárva maradna programból a szívó oldal, vagy legalább kevésbé nyitna ki. Erre is képes a Multiair simán, csak akkor a gpf kiégetés nem történik meg.
Egyféleképpen lehetne normális motorféket csinálni rá, ha zárva maradna programból a szívó oldal, vagy legalább kevésbé nyitna ki. Erre is képes a Multiair simán, csak akkor a gpf kiégetés nem történik meg.
Piritu - 1.000.00015-07-2024 15:32:55 // 36116
Simán el bírom képzelni hogy a V6-ban csak 2 henger engedi a levegőt a kiégetéshez motorfék üzemben a többi meg "motorfékez"...
Shadin15-07-2024 15:13:13 // 36115
Attól hogy multiair még lehetne motorfék, az EGR megoldás meg a GPF miatt olyan amilyen, ezek meg vannak a V6-ban is.
A TBi motor esetén is pl. "belső" összenyitásos EGR-t alkalmazott a tervező és mégis volt motorfék. Meg fogom kérdezni az ECotuning-os srácoktól mi a megoldás, úgyis viszem hozzájuk az autót valamikor.
A TBi motor esetén is pl. "belső" összenyitásos EGR-t alkalmazott a tervező és mégis volt motorfék. Meg fogom kérdezni az ECotuning-os srácoktól mi a megoldás, úgyis viszem hozzájuk az autót valamikor.
WarbiRunner (Gyuri)15-07-2024 13:38:23 // 36114
Mert nem Multiair.
SD15-07-2024 06:14:19 // 36113
Nekem egy Kati volt meg de az mér régi história, és legális mert asszonyt még nem
ismertem:D de át lett ütve a GPF:D
ismertem:D de át lett ütve a GPF:D
Shadin14-07-2024 20:51:26 // 36112
A GT-ben 3 kat. is van ;-)
RomeoOne14-07-2024 20:39:54 // 36111
Ami azt illeti, 2 is 😄
2 hengersor, 2 leömlő, 2 katalizátor+GPF
2 hengersor, 2 leömlő, 2 katalizátor+GPF
RomeoOne14-07-2024 20:38:53 // 36110
Nem kell holnapig várni, kiprobáltam. D-ben is ugyanúgy van motorfék lejtőn.
Piritu - 1.000.00014-07-2024 18:30:20 // 36109
Van részecskeszüröd?
RomeoOne14-07-2024 17:33:59 // 36108
R-ben. Holnap rápróbálok D-ben is.
Shadin14-07-2024 16:02:17 // 36107
Melyik módban mentél?
Shadin14-07-2024 15:26:22 // 36106
Na akkor én is megnézem aug. 22.-én :-)
RomeoOne14-07-2024 15:02:43 // 36105
Leteszteltem a motorféket a Hochalmstrasse-n lefelé a Kölnbrein gáttól. A Q-nak határozottan van rendes motorfékje ilyenkor. Le tudtam úgy jönni, hogy hidegek maradtak a fékek.
SanyiJTD14-07-2024 11:00:41 // 36104
manual modban nekem is parasodik télen és dögmelegben. Én utálom az automata klímát, de ha auto-ra atrakom akkor valahogy megoldja. Nem ázik be (amugy is garazsban van mindig) , pollenszurot is csereltem, tehat passz , hogy mitol van.
G-MANN🍀12-07-2024 19:33:04 // 36103
Így így, üdv innen is😊
Shadin12-07-2024 18:15:24 // 36101
A setét oldalra :-)
RomeoOne12-07-2024 18:03:53 // 36100
Na megvolt a 3. éves szerviz.
Utána elvittem kipróbálni a kocsit. Túl sok időm nem volt, ezért csak a közelbe, a Bicske-Zsámbék-Bajna-Héreg szakaszra mentem el kanyarogni egyet. Baromi jó vonal, főleg a Bajna-Héreg. Motorosok meg így hétköznap nem nagyon voltak, maximálisan ki lehetett élvezni... Megvolt a bemelegítés a holnapi Ausztriába induláshoz (:
Utána elvittem kipróbálni a kocsit. Túl sok időm nem volt, ezért csak a közelbe, a Bicske-Zsámbék-Bajna-Héreg szakaszra mentem el kanyarogni egyet. Baromi jó vonal, főleg a Bajna-Héreg. Motorosok meg így hétköznap nem nagyon voltak, maximálisan ki lehetett élvezni... Megvolt a bemelegítés a holnapi Ausztriába induláshoz (:
SD12-07-2024 17:23:11 // 36099
Még csak garázsos kép, de íme GT műve:))))
2 éve tervezgettem ezt.
Aztán vettem csak ezét egy pár légbeömlőt:)
És most ott van:)
SD12-07-2024 17:19:50 // 36098
melyik oldalra teszed fel?:)))
RomeoOne12-07-2024 17:06:03 // 36097
Kicsi a világ. legalábbis az Alfásoknak :D Délelőtt Haleszbe futottam bele (bár Abarth-tal volt, nem Alfával :P ), délután meg a kápolnásnyéki felhajtónál egy gyanúsan első rendszám nélküli piros Veloce jött szembe :D
Shadin12-07-2024 17:00:05 // 36096
Rendeltem egy Juridot előre 24-ért, kiváncsi vagyok mi fog érkezni :-)
Shadin12-07-2024 16:58:32 // 36095
Nem mellesleg a Ferodo FDB4848 Eco Friction, azaz a Jurid is, így a gyári is.
Ebből következik, hogy előre veszek egy szett Jurid-ot :-)
Ebből következik, hogy előre veszek egy szett Jurid-ot :-)
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2024 16:57:32 // 36094
Az amit az Aliexpressen is látsz. Ugyanazt a terméket egyvalaki gyártja, aztán mindenki azt ír rá amit akar XD
Itt Debrecenben a Fékcentrumba elmentem és szemrevételezték a fékemet. Kérdeztem az embert, hogy EBC-n érdemes e gondolkozni. Gondoltam majd jól rábeszél, hisz forgalmazók. Erre azt mondta, tud jobbat, ami nagyon komoly autókon is bevált. De nem mondta el, hogy mit XD Esetleg próbálkozz náluk.
Itt Debrecenben a Fékcentrumba elmentem és szemrevételezték a fékemet. Kérdeztem az embert, hogy EBC-n érdemes e gondolkozni. Gondoltam majd jól rábeszél, hisz forgalmazók. Erre azt mondta, tud jobbat, ami nagyon komoly autókon is bevált. De nem mondta el, hogy mit XD Esetleg próbálkozz náluk.
Shadin12-07-2024 16:43:45 // 36093
Shadin12-07-2024 16:04:19 // 36092
A Jurid, ami a gyárim volt, az meg 35e
Shadin12-07-2024 16:00:14 // 36091
Ahogy olvasom, az ATE ceramic nem egy sportbetét, hanem egy low friction keverék ami kevésbé kopik és ez az oka a kevesebb pornak ami ráadásul könnyebben eltávolítható a felniről. Mindezt kvázi OEM-mel egyező féktulajdonságokkal, de semmi kiemelkedő.
"The ATE Ceramic is not suitable for high performance or racing! The brake pad has been designed for use in normal road traffic and offers a longer service life, less noise and significantly reduced brake dust formation on the rims under normal driving conditions. ATE Ceramic brake pads should not be confused with brake pads for ceramic composite brake discs used in high-priced sports and luxury vehicles. In contrast to conventional brake pads, ATE Ceramic brake pads contain mild abrasives and no steel components. ATE Ceramic brake pads are designed for drivers who demand comfort. Under these driving conditions, the brake pad offers longer brake pad and disc life, less noise and significantly reduced brake dust on the vehicle rims."
forrás: ATE
Ezt tudja az EBC Ultimax2 (fekete) is és a színesek tudnak többet, nagyobb hőtrhelést, stb.
Sok EBC review-n írják, hogy ha nyomod neki mint süket a csengőt akkor semmivel sem porol kevésbé mint a "gyári".
Nem lettem okosabb :-(
94e a YellowStuff, amit max lefújnák mattfeketével :-)
"The ATE Ceramic is not suitable for high performance or racing! The brake pad has been designed for use in normal road traffic and offers a longer service life, less noise and significantly reduced brake dust formation on the rims under normal driving conditions. ATE Ceramic brake pads should not be confused with brake pads for ceramic composite brake discs used in high-priced sports and luxury vehicles. In contrast to conventional brake pads, ATE Ceramic brake pads contain mild abrasives and no steel components. ATE Ceramic brake pads are designed for drivers who demand comfort. Under these driving conditions, the brake pad offers longer brake pad and disc life, less noise and significantly reduced brake dust on the vehicle rims."
forrás: ATE
Ezt tudja az EBC Ultimax2 (fekete) is és a színesek tudnak többet, nagyobb hőtrhelést, stb.
Sok EBC review-n írják, hogy ha nyomod neki mint süket a csengőt akkor semmivel sem porol kevésbé mint a "gyári".
Nem lettem okosabb :-(
94e a YellowStuff, amit max lefújnák mattfeketével :-)
Shadin12-07-2024 14:19:43 // 36090
Vagy esteleg valami beázás? Akkor szokott ilyen lenni amikor retek magas a beltér páratartalma. Nekem rossz klímával sem csinált ilyet soha.
Liquid12-07-2024 14:05:45 // 36089
Pollenszűrő?
WarbiRunner (Gyuri)12-07-2024 13:18:31 // 36088
Nekem manuálban sem.
Piritu - 1.000.00012-07-2024 12:37:07 // 36087
??? :-O
Full auto mód ban van még sose párásodott.
Full auto mód ban van még sose párásodott.
Competizione12-07-2024 11:52:03 // 36086
Sziasztok.Klímahasználatnál tud valaki valami megoldást az első ablak párásodása ellen?,,,,előre is köszönöm.
Shadin12-07-2024 10:39:35 // 36085
A sárga jól néz ki, de nekem piros kellene és az nincs a kisfékhez.
Én az Off-osban GreenStuffe-t használtam és negyon kevés volt a por a felniken.
A gyári elvileg Jurid, az kevésbé porolna mint a Yellow EBC?
Én az Off-osban GreenStuffe-t használtam és negyon kevés volt a por a felniken.
A gyári elvileg Jurid, az kevésbé porolna mint a Yellow EBC?
RomeoOne12-07-2024 10:12:10 // 36084
Még nem próbáltam, de a Giuliának nem ilyen kicsúsztathatós a napellenzője? video
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2024 23:12:53 // 36083
Ok 😄
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2024 23:11:13 // 36082
Köszi a tapasztalatot! A gyári se semmi ahogy porol, úgyhogy meggondolandó. Állandóan takarítom és már így is van a felnin folt ami nem akar lejönni.
SD11-07-2024 22:34:26 // 36081
Nekem két észrevételem van:
1. Klímával ala sonyabban tartja a vízhőfokot is dugóban
2. Klímával a fedélzeti rendszer is jobban hűl
De bármely egység túlmelegedhet nekem a telefon szokott a karfa alatt :P
1. Klímával ala sonyabban tartja a vízhőfokot is dugóban
2. Klímával a fedélzeti rendszer is jobban hűl
De bármely egység túlmelegedhet nekem a telefon szokott a karfa alatt :P
Peti16V11-07-2024 22:12:55 // 36080
Ma óriási beruházást eszközöltem, de úgy érzem jó befektetés volt. Mindig is zavart, hogy hiába állítom oldalra a napellenzőt, annyira keveset takar, hogy csak ritkán ér valamit. De valószínűleg más autóknál is így van, mert a kínaiak ontják a különféle megoldásokat. Egy ilyet vettem, kemény 6 e ft volt szállítással, de ha valakinek van ideje megvárni (nekem most nem volt), akkor Kínából 1500ből megvan:
Nem tudom mennyire látszik, két gumipánttal kell rögzíteni a napellenzőre, és így lefelé és oldalra is ki lehet húzni belőle egy kis plusz műanyag lemezt, amit letakarja az érzékeny részeket. Ma teszteltem, nekem nagy előrelépés, hogy nem égeti szét a fejemet a nap. Egyetlen hiányossága, hogy amikor előre a szélvédő mögé van hajtva, olyankor balra nem lehet bővíteni, pedig ott is komoly lyuk van, amit le kéne takarni.
Sosem értettem, hogy ezt miért nem oldják meg normálisabban az autógyártők…
Nem tudom mennyire látszik, két gumipánttal kell rögzíteni a napellenzőre, és így lefelé és oldalra is ki lehet húzni belőle egy kis plusz műanyag lemezt, amit letakarja az érzékeny részeket. Ma teszteltem, nekem nagy előrelépés, hogy nem égeti szét a fejemet a nap. Egyetlen hiányossága, hogy amikor előre a szélvédő mögé van hajtva, olyankor balra nem lehet bővíteni, pedig ott is komoly lyuk van, amit le kéne takarni.
Sosem értettem, hogy ezt miért nem oldják meg normálisabban az autógyártők…
Peti16V11-07-2024 21:57:44 // 36079
Én is próbáltam leállítani, de nem engedte, mert nem volt P-ben, illetve ugy beteszi ő magától, ha leállítod, de most nem ment neki. Asszem akkor írta ki, hogy lépjek a fékre, és talán utána tért észhez.
Peti16V11-07-2024 21:56:15 // 36078
Szabim után elküldöm a Brembónak, csak majd emlékeztess rá! 😉
lieszko11-07-2024 21:51:57 // 36077
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2024 21:19:22 // 36076
A mosóban a víz lehűtötte 😄
Zselé11-07-2024 21:06:40 // 36075
Nekem ma az első parkszenzor vadult meg. Korábban 2-3 alkalommal kiírta, hogy Park Sensor unavailable, szóltam is, és az egyi szenzort azt hiszem cserélik gariban. Ma viszont a dugóban jó 5 méterre az előttem menőtől folyamatosan sípol… ezt játszotta, kikapcsoltam a gombbal. Erre visszakapcsolt! Majd kiírta, hogy clean the sensor. Elvittem mosóba, lemostam, azóta nem csinálta. De nem is volt koszos..
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2024 21:04:03 // 36074
A gondom az, hogy senkit nem is érdekel hogy mi okozhatta. Az Alfa hivatalos oldalán az online chat ügyfélszolgálat is csak addig kommunikált velem amíg le nem írtam a panaszom. Válaszra sem méltatnak. 😔
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2024 20:59:21 // 36073
Igen, egyszer csinált ilyet. A lányomat vittem versenyre Budapestre, és a parkoló sorompó előtt pont így jártam. Elsötétedett a választó kar, és nem csinált semmit. Windows módszerrel leállítottam, gyújtás le, gyújtás vissza, beindít, és megjavult. Ez kb 15e km-nél lehetett. Azóta semmi hasonló nem fordult elő.
Peti16V11-07-2024 20:11:05 // 36072
Tegnap nagyon furcsa dolgot produkált az autó, rendesen megállt bennem az ütő, mert holnap reggel indulunk nyaralni egy hosszabb útra: megálltam a házunk előtt az út közepén, hogy betolassak a kapu elé, majd raktam volna a hátramenetet, de a váltókar “elnémult”, nem világított egyik betű sem, tök sötét volt a kar teteje, és bármerre húztam, semmi nem történt. Olyan volt, mintha a fékpedál lenyomása nélkül akartam volna fokozatot választani, ki is írta, hogy press brake pedal, de álltam a pedálon…
Picit vártam, le majd visszaléptem a fékre, és egyszer csak megjelentek a fények és bevette a rükit. Rendesen rám hozta a frászt.
Ma sokat jöttem-mentem, de szerencsére semmi hasonlót nem tapasztaltam, uh remélem csak pillanatnyi hiszti volt! Arra gyanakszom, hogy a fedélzeti elektronika vagy az akku ki van a nagy melegtől, mert az utóbbi pár napban véletlenszerűen elnémította magától a rádiót is.
Járt már így innen valaki?
Picit vártam, le majd visszaléptem a fékre, és egyszer csak megjelentek a fények és bevette a rükit. Rendesen rám hozta a frászt.
Ma sokat jöttem-mentem, de szerencsére semmi hasonlót nem tapasztaltam, uh remélem csak pillanatnyi hiszti volt! Arra gyanakszom, hogy a fedélzeti elektronika vagy az akku ki van a nagy melegtől, mert az utóbbi pár napban véletlenszerűen elnémította magától a rádiót is.
Járt már így innen valaki?
Peti16V11-07-2024 20:01:36 // 36071
Sosem volt dolgom EBC-vel, nem tudom megmondani, de azt tudom, hogy az Ate Ceramic-ot és a TRW Dtec-et nagyon sokan szeretik.
Peti16V11-07-2024 19:59:14 // 36070
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
407
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?