Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 18:38:38 // 36547
Attól megszakérthetjük, lassan eljutok oda, hogy nem érdekel, szétkapom...XD
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 18:37:00 // 36546
Na egyébként ez az ami nekem bő 1 év alatt megváltozott. Ugyanúgy jól esik az elsőkerekessel is autózni egyet, de az van, hogy hátsókerekessel természetesebbnek érzem az egészet. Szóval ha másra nem arra jó a Giulia, hogy a jövőbeli kotláim is ha egy mód van rá hátul kaparjanak. Voltunk a Bihar hegységben a Giuliettával, én ugyanúgy élveztem vezetni, minden jót megadott a kis méregzsák. 170 lóval, merev kasznival, jól hangolt futóművel azért elég vidám 1100m szintemelkedés 20km alatt. Mégis ha a Giuliával csinálom ugyanezt, az egy meditációval ér fel. Pedig a Giulia puhább, közel nem acsarkodik annyira, a kormánya is könnyebb, pedál is kevesebb van. Mégis ahogy mozog, az nagyon harmonikus, és nekem élményben sokkal többet ad. Adrenalinban kevesebbet. A kettő külön dolog.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 18:22:58 // 36545
Azt hiszem én a hozzászólásaid alapján pontosan értem a helyzeted, szerintem is korrekt módon megpróbálod mérni és kideríteni a hiba okát. Az hogy műszaki ember vagy számomra nem kérdéses. Ezt a hozzáállást, logikus gondolkodásmódot hiányolom a szakszervizekből. Ugyanazt játszuk, csak más hibával. Megpróbáljuk logikusan végigkövetni és kinyomozni azt a hibát ami nem feltétlen a mi dolgunk lenne egy garanciális terméknél.
El lehet látatlanban bagatelizálni, de az ember nem véletlenül kezd el egy ilyen rendellensséget nyomozni. Lehet legyinteni, hogy ki használja 5000-res fordulaton, és lehet komolyan venni is, mert a kipufogó gáz nem túl egészséges az utastérben, teljesen mindegy milyen körülmények közt jut oda. Nem juthat oda.
Ha nagyon nem akarod lebontani a lökhárítót, esetleg megér egy próbát jól teletömni plédekkel a csomagteret a légcsappantyúk mellett, és úgy megpróbálni mérni, vagy egyszerűen szagra megpróbálni különbséget tenni a két oldal között. Csak ötlet.
VAgy valami érzékenyebb méréssel próbálkozni (TVOC mérő esetleg?).
El lehet látatlanban bagatelizálni, de az ember nem véletlenül kezd el egy ilyen rendellensséget nyomozni. Lehet legyinteni, hogy ki használja 5000-res fordulaton, és lehet komolyan venni is, mert a kipufogó gáz nem túl egészséges az utastérben, teljesen mindegy milyen körülmények közt jut oda. Nem juthat oda.
Ha nagyon nem akarod lebontani a lökhárítót, esetleg megér egy próbát jól teletömni plédekkel a csomagteret a légcsappantyúk mellett, és úgy megpróbálni mérni, vagy egyszerűen szagra megpróbálni különbséget tenni a két oldal között. Csak ötlet.
VAgy valami érzékenyebb méréssel próbálkozni (TVOC mérő esetleg?).
mr_oven29-08-2024 17:57:16 // 36544
Kedves zigi 521 !
Nem ügyvéd vagyok, a szakmám nem engedi meg a mellébeszélést és feltételezéseket. A műszaki meglátásomat, állásfoglalásomat mérésekre alapozom. A feltételezések csak kiinduló alapot adnak a műszaki alapú elinduláshoz.
Amit le kell szögeznem:
1. Egy veszélyes hiba, melyek miatt visszahívások vannak, sokszor évekig el vannak rejtve előlünk vagy szándékosan, vagy gondatlanságból, vagy mert nem ismeri fel senki. Ezen gyökérokokat évekkel azután tisztázzák miután a másodlagos jelenségek előjönnek. Jelen esetben ez a másodlagos jelenség a gáz megjelenése a kabinban. Elsődleges az, hogy egyáltalán a közelben van és nem távozik azonnal a kipufogó végen.
Ajánlani tudom mindenkinek ezt a cikket, amely példát is hoz erre azzal, hogy egy visszahívás abból fakadt, hogy elrozsdált a biztonsági öv taró szerkezete- ez a másodlagos. Elsődleges hogy beázott a karosszéria egy ponton, amit el lehet bagatelizálni, de egy halálos baleset is sok, ha ezen múlik.
Munkám során ezeket az elveket naponta alkalmaztam.
2. A bejövő szagot nem csak magam tapasztalom, hanem az egész család.
3. Arra hagyatkozom, amit mérek.
4. A szervízt megkérdezve nem elégített ki, hogy semmilyen elképzelésük sincs diagnózisra. Bevallásuk szerint nincs mérőeszközük és elképzelésük. Egy sima olajcsrét sem merek semelyik szervízre bízni a mult negatív élményei alapján. ( nem meghúzott olajszűrő miatt elfolyó olaj, nem jól visszahelyezett, rögzített alsó burkolat leszakad, nem jól légtelenített hűtővíz miatt hengerfej hiba.
Nem ügyvéd vagyok, a szakmám nem engedi meg a mellébeszélést és feltételezéseket. A műszaki meglátásomat, állásfoglalásomat mérésekre alapozom. A feltételezések csak kiinduló alapot adnak a műszaki alapú elinduláshoz.
Amit le kell szögeznem:
1. Egy veszélyes hiba, melyek miatt visszahívások vannak, sokszor évekig el vannak rejtve előlünk vagy szándékosan, vagy gondatlanságból, vagy mert nem ismeri fel senki. Ezen gyökérokokat évekkel azután tisztázzák miután a másodlagos jelenségek előjönnek. Jelen esetben ez a másodlagos jelenség a gáz megjelenése a kabinban. Elsődleges az, hogy egyáltalán a közelben van és nem távozik azonnal a kipufogó végen.
Ajánlani tudom mindenkinek ezt a cikket, amely példát is hoz erre azzal, hogy egy visszahívás abból fakadt, hogy elrozsdált a biztonsági öv taró szerkezete- ez a másodlagos. Elsődleges hogy beázott a karosszéria egy ponton, amit el lehet bagatelizálni, de egy halálos baleset is sok, ha ezen múlik.
Munkám során ezeket az elveket naponta alkalmaztam.
2. A bejövő szagot nem csak magam tapasztalom, hanem az egész család.
3. Arra hagyatkozom, amit mérek.
4. A szervízt megkérdezve nem elégített ki, hogy semmilyen elképzelésük sincs diagnózisra. Bevallásuk szerint nincs mérőeszközük és elképzelésük. Egy sima olajcsrét sem merek semelyik szervízre bízni a mult negatív élményei alapján. ( nem meghúzott olajszűrő miatt elfolyó olaj, nem jól visszahelyezett, rögzített alsó burkolat leszakad, nem jól légtelenített hűtővíz miatt hengerfej hiba.
Shadin29-08-2024 16:40:14 // 36543
Ne sznobuljunk kérem, nem vitatom a Giu technikai okosságát, de a mi generációnk az elsőkerékhajtáson nött fel kb. és a 99%-a semmit sem tud kezdeni a hátsókerekes "vezetési élménnyel", ami ugye a BMW szlogenje :-) Nem összehasonlítottuk, csak széljegyen véleményeztük. A GT-ben pont ugyanakkorát ha nem nagyobbat tudok élvezkedni, így hát összehasonlitható is lenne akár. Ennek is meg annak is 4 kereke van :-)
Shadin29-08-2024 16:36:02 // 36542
Hupsz megint lassan olvasok :-)
Shadin29-08-2024 16:33:08 // 36541
Ez elég durva. Ilyesmi hangja volt a WG rúdnak is amikor lötyögött. De azt mondtad ugye h egyértelműen nem az zörög?
A turbón a lemezborítás illesztései? Meg kell egyszer szakértsük egy jó sör mellett szerintem...
A turbón a lemezborítás illesztései? Meg kell egyszer szakértsük egy jó sör mellett szerintem...
Shadin29-08-2024 16:26:42 // 36540
Axle-Back-System L/R: Sport exhaust centered for L/R System (absorption principle) incl. EC type approval
No cutting of the original exhaust system required!
About:
- Exhaust can be installed in combination with the original exhaust outlets
- Including connection tube and mounting material
- Original tube Ø 65 mm - REMUS tube Ø 70 mm
65-ös a 2.0 gyárija, adnak a Remus-hoz egy gyűrűt az illesztéshez:
A Cat-back verzióhoz adnak egy 70-es csövet is a rezóig.
Szóval neincs és nem is lehet szó szűkítésről.
No cutting of the original exhaust system required!
About:
- Exhaust can be installed in combination with the original exhaust outlets
- Including connection tube and mounting material
- Original tube Ø 65 mm - REMUS tube Ø 70 mm
65-ös a 2.0 gyárija, adnak a Remus-hoz egy gyűrűt az illesztéshez:
A Cat-back verzióhoz adnak egy 70-es csövet is a rezóig.
Szóval neincs és nem is lehet szó szűkítésről.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 16:21:54 // 36539
Na ez nagyon mellé, minden szempontból.Javaslom próbálj ki egyet mielőtt ilyen véleményt leírsz. :-)
zgi52129-08-2024 16:19:08 // 36538
Érdekes ez a sztori amit írsz, sokat foglakoztál vele. Nekem az a furcsa, ha ez szérihiba lenne pl. a dízelnél sokkal hamarabb észrevenné az ember. De tényleg nem hallottam még erről, ez elég nagy öngól lenne a fejlesztésben. A kopoltyúk kifelé nyílnak az ajtó vagy csomagtér zárásakor, ott befelé nem nyílnak a "zsaluk" ahogy látom.
Shadin29-08-2024 16:18:47 // 36537
Ebben a motorban minden zörög pl. a GT JTS-hez képest, de közel sem olyan fosch mint egy jó GTI motor hangja közelről :-) A kipufogó kellett hozzá, bár a vesémbe került.
Én is belehallok némi kerepelést, de elengedtem, az 1200-as fordulatos gázelvételes hajtás rángatás jobban izgat, de arra is azt mondják engedjem el.
Ilyen hangokat hallani, de egyik sem köthető a WG rúdhoz pl.
Érdekes, hogy amikor tatabányán az összes Giu-t kipróbáltam, mindegyik hidegen indult és midegyik retek mód csörgött a rúdnál az első 90 mp-ben.
VT
Én is belehallok némi kerepelést, de elengedtem, az 1200-as fordulatos gázelvételes hajtás rángatás jobban izgat, de arra is azt mondják engedjem el.
Ilyen hangokat hallani, de egyik sem köthető a WG rúdhoz pl.
Érdekes, hogy amikor tatabányán az összes Giu-t kipróbáltam, mindegyik hidegen indult és midegyik retek mód csörgött a rúdnál az első 90 mp-ben.
VT
Shadin29-08-2024 16:06:05 // 36536
Ez teljesen igaz, miután homeworking-elek, többet nézem a Degu-t mint amennyit megyek vele, és agyalok :-) Csíptuning stb. Majd elmegyek 6 napra 5 etapban Milánóig full kanyargós hágós mellékúton és a vége felé már elkezdtem élvezni is, nem feszültem az ülésben, nem "szorítottam a tankot" kanyarodás közben, szóval kezdtem ráérezni kicsit és rájöttem, hogy nem kell annyi ló, el tudok vonatkoztatni a dízel karakterisztikájától, ha kell elrúgom a végéig, mert arra való és hát megy is. Menni kell vele. Jövőre Mille Miglia túra lesz :-)
mr_oven29-08-2024 16:04:07 // 36535
Még nem tudom, az Autókerskedők sorozatban egyszer belülről fújta a kabinban a füstöt és azt nézte hogy hol megy ki. Szépen látszott.
SD29-08-2024 16:03:56 // 36534
De ti a kényszerből feszesre hangolt fiat konszern maradvány alfákat hasonlítgatjátok, ahhoz az autóhoz ami újra feltalálta magát és a 75-ben volt utoljára?
Ez nem az a kávéház, ez az az alfa amit mindig is akartál a többi az a technikai kényszer szülötte:)
Ez nem az a kávéház, ez az az alfa amit mindig is akartál a többi az a technikai kényszer szülötte:)
Shadin29-08-2024 15:49:08 // 36533
Én ezeket érzem a MiTo-ban is, 135 ló minden helyzetben elég és szól a kipufogó meg van hangja a motornak, meg belepörög a 6000-be, ezek mellett meg kemény a futómű sportos érzéssel. Ugyan az a stítus, csak a méret más kicsit.
SD29-08-2024 15:34:49 // 36532
de akkor vedd ki az alsó tálcát legalább, meg az ülést lehajtva:) hátha látni, de azért az hamar eloszlik nem?
mr_oven29-08-2024 15:21:49 // 36531
Igen, ezért próbálom meg discofüsttel alulról, megszívatva egy asztali ventivel az ablak felől.
SD29-08-2024 15:15:57 // 36530
Véleményem. szerint csak a lökös alá jutva tud beszivárogni.
mr_oven29-08-2024 15:13:55 // 36529
A kipufogó szivárgást nem tudom menet közben mérni, de tudok egy nagyobb fordulatot nyomni állva.Ha ha a kipufogó szivárogna, akkor miért csökken érdemben a csomagtartóban a gáz, ha eltömítem a csővégződés melletti rést.
Shadin29-08-2024 15:02:20 // 36528
Nem fog. Sőt még az Alis kamu Veloce diffúzor cseréhez is le kell szedni a lököst, nem férsz hozzá a macskaszem magasságában lévő csavarokhoz.
RomeoOne29-08-2024 14:39:17 // 36527
aranytl Lacit kéne megkérdezni. Ő szedett már ki az alsó motorburkolatból valami leesett csavart vagy patentet, ami ott zörgött idegesítően és nem lehetett beazonosítani, hogy mi az.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 14:35:06 // 36526
Nem az. Már szedtem le a motorburkolatot, és lazítottam fel a hővédőt, nem az. :-) De nem is egyértelműen a wg tengely. Jobban meg kéne bontani, de egyelőre nem akarom piszkálni.
RomeoOne29-08-2024 14:29:33 // 36525
Igen, itt lehet a kutya elásva. Bár szabványos 70-es névleges átmérőjű csövet nem ír, de feltételezhetően nem olyan dilettánsok a Remusnál, hoy a külső átmérőt hasonlítják a névlegeshez és tényleg az ő csőátmérőjük a nagyobb.
SD29-08-2024 14:21:18 // 36524
SD29-08-2024 14:17:40 // 36523
ja hogy ennyire gyorsan bejön.. na ilyen intenzív szag élmény viszont nekem soha nem volt..
mr_oven29-08-2024 14:15:50 // 36522
Ez teljesen életszerű, hiszen nem akkor éreztem először, mikor a mérést csináltam.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
SD29-08-2024 14:12:38 // 36521
"kereke van" idéző jelben mert nekem azt is vennem kell hozzá utólag:D:D:D
SD29-08-2024 14:11:26 // 36520
Én nem vagyok csalódott az alfás minőség miatt, tudtam hogy kezdőkészletet veszek az autóval:D
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
SD29-08-2024 14:08:20 // 36519
Ez viszont az aktuátor lesz, kitaámasztod és ha így helyben nem adja akkor meg kell mókolni:)
SD29-08-2024 14:06:56 // 36518
Ezesetben viszont ez egy nem életszerű mérés, miért mennél 120-al 5000-es fordulaton, épp csak a 2000-et eléri 7-es sebességben.
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
mr_oven29-08-2024 14:05:07 // 36517
Kedves RomeoOne !
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 14:04:28 // 36516
Egyébként itt a hang, szerintem kihallatszik szépen. Kifejezetten és hangosan zörög.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:54:30 // 36515
Nem, az a motorból jött újkorában, tudom miről beszélsz. Szerintem a hátsó dob alapos kiégtésével és a km-ekkel az elmúlt nagyjából, vagyis nem annyira béna orrhangon szól, más lett a hangja.
mr_oven29-08-2024 13:52:05 // 36514
Kedves SD !
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
SD29-08-2024 13:42:06 // 36513
izgatottan várjuk a fejleményeket.. nekem 3gyere ül hátul.. most már meg fogom mérni.. van ilyen légminőség mérőm és berakom a csomagtartóba..
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
SD29-08-2024 13:39:27 // 36512
Ez az a kávédaráló hang 2000rpm környékén?:D
RomeoOne29-08-2024 13:36:45 // 36511
Bár nem mértem soha, de az alfaowner-en a legmegbízhatóbb felhasználók is 2,5"-et, az az 65 mm-t írnak a 2.0T gyári kipuffjára.
mr_oven29-08-2024 13:29:14 // 36510
A Remus oldalán 70mm átmérőt írnak. Ez valóban csak 6 mm eltérés, ha ez az igaz, bár ott hibásan 65 mm van az eredetire írva, ami valójában 76mm.
Liquid29-08-2024 13:26:58 // 36509
Értem és láttam amit írtál...a kipuf. szivárgást is menet közben vizsgáltad terhelés alatt?
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:21:26 // 36508
Tudom, emlékszem..
mr_oven29-08-2024 13:19:31 // 36507
Kedves Liquid !
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
RomeoOne29-08-2024 13:18:42 // 36506
Nekem mondod? Persze nem relativizálni akarom mások baját, de sztem én vettem be legmélyebbre az olasz életérzést :DDD
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:08:26 // 36505
USA-ban is sok a panasz, de más a saját bőrömön érezni. Ez van, le kell vonni a tanulságokat.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:06:34 // 36504
Köszönöm! Jó kis Sofirn zseblámpa 😄
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Piritu - 1.000.00029-08-2024 12:58:09 // 36503
Így van, a Spiderben is hátúlról fúj a szél :-)
RomeoOne29-08-2024 12:55:37 // 36502
Na, hát akkor számodra sem kérdés, hogy miért ilyenek az Alfa eladásai :D Emiatt kell a többlet elköteleződés pl. egy BMW-hez képest :D
Shadin29-08-2024 12:45:06 // 36501
SD29-08-2024 12:37:15 // 36500
Most néztem egy videót egy BMW-n már mindent is kicseréltek mire kiderüt hogy a fék takaró lemez mögé esett be egy kő és az zörgött:D
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
SD29-08-2024 12:15:44 // 36499
Mégis arra gondolnék hogy először a kipufogót kéne ellenőrizni hogy csak a végén jön-e ki a gáz.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 12:13:48 // 36498
Ez hülyeség, folyamatosan megyek vele, és szeretem is vezetni, még városban is. Ilyen elméleti bajaim nincsenek vele, az a Zen volt ami fölöslegesen állt, mert azt nem szeretttem vezetni. Van egy újkora óta hallható zörgés, amit sehol, senki nem tudott beazonosítani eddig. Nekem kell beleállni, nyomozni, hogy ne szaladjak bele durva költségekbe. Egy röhej, hogy Budaörsön fel sem vették hivatalosan a panaszomat, nulla nyoma, hogy 1(!) évesen jeleztem. Kiszámlázták a vizsgálat óraadíját, és egy időszakos szervizről van papírom. Nekem kellett ezt is idén már kellemetlenül nyomatni, hogy egy rohadt papírom legyen róla, hogy ez a probléma fennáll. Ahányszor gurulok vele, bassza az agyam az a hang. Épp túl lehetne lépni rajta, ha valaki azt mondaná, hogy igen, ez és ez az alkatrész zörög, műszkailag nem befolyásolja az autó működését hosszútávon sem. Tessék írásba adom, használd, fogd be a füled. De nem ez a helyzet. És minden alkalommal amikor boldogan gurulok az autópályán, vagy nagyobb tempóról teszem be egy kanyarbejáratra, kurvára morog a fék. Ami nem kopott továbbra sem. . Én ezeket nem fogom félvállról venni. Nem azért dolgozok minden fillérért, hogy megvonjam a vállam, és kipakoljak milliókat az ablakon, mert amúgy dejó autó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
409
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?