Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett.
Több kérdésem is van. Minek ültél hátra? Azóta hányszor ültél hátul? :)
Viccet félretéve, hátul hány Veled egymagasságú ember ül rendszeresen, akik miatt lemondtál arról, hogy ne legyen tetőablakod? :)
Forum >> Giulia
Halesz14-02-2025 19:01:41 // 38490
leopop314-02-2025 18:56:48 // 38489
Ez így van. De a Giulia/Stelvio párosnál ezt nem láttam. Nem rossz értelmében mondom hanem az anyaghasználat nem javult az elején is jó volt. Pont Halesszal beszélgettünk erről, hogy olyan sok mindenben nem is kellett belül fejlődnie az “autós újságírók” is egyedül a belső képernyőre húzták a szájukat. Később ezt frissítve is lett.
Kipróbálva és imádom. Nem zúg, nem búg. Biztos el tud romlani de szerencsére nem ültem olyanban ami zajos lett volna. Giuliában is kell de Stelvioban meg zseniális. Egyszerűen kell. Nem szeretem ha felülről nem jön fény.
Lakást is így választottam, sok ablakkal és világos legyen.
Ui: Napi szaladgálós, munkába járós Peugeot 1007-ben sajna nincs. Bánom is, hogy nem találtam akkor olyan amiben van, mert ugyanolyan 2 részes mint a Giuliában vagy a Giuliettában. Úgyhogy mégegyszer nem veszek olyan autót amiben nincs, mert baromira zavar :/
Kipróbálva és imádom. Nem zúg, nem búg. Biztos el tud romlani de szerencsére nem ültem olyanban ami zajos lett volna. Giuliában is kell de Stelvioban meg zseniális. Egyszerűen kell. Nem szeretem ha felülről nem jön fény.
Lakást is így választottam, sok ablakkal és világos legyen.
Ui: Napi szaladgálós, munkába járós Peugeot 1007-ben sajna nincs. Bánom is, hogy nem találtam akkor olyan amiben van, mert ugyanolyan 2 részes mint a Giuliában vagy a Giuliettában. Úgyhogy mégegyszer nem veszek olyan autót amiben nincs, mert baromira zavar :/
leopop314-02-2025 16:46:01 // 38488
A használt illetve új autó vásárlás közti különbségeket mindenki mérlegeli melyik a jobb neki de mindkettőben van rizikó nem kicsit igazából ennyi 😅
leopop314-02-2025 16:42:49 // 38487
Őszintén nem izgat a hiba lehetősége, inkább opf ne legyen benne engem az zavarna jobban. Ez olyan kinek mi tetszik kategóriába sorolnám 😉
Giulia QV-n nincs és szerintem nagyon zavaró a hiánya. Mert pl a Stelvio QV-n meg van 😅
Bőven van tapasztalom igazából tetőablakkal offos és nem offos autóban is.
Brerában az egyik kedvenc dolgom a brutál nagy Sky Window 😍😎
Ahogy említed piros lámpánál is jól jön de nagyon sok helyen még, igazából ezt a fétisem Halesz tudja még megérteni.
Giulia QV-n nincs és szerintem nagyon zavaró a hiánya. Mert pl a Stelvio QV-n meg van 😅
Bőven van tapasztalom igazából tetőablakkal offos és nem offos autóban is.
Brerában az egyik kedvenc dolgom a brutál nagy Sky Window 😍😎
Ahogy említed piros lámpánál is jól jön de nagyon sok helyen még, igazából ezt a fétisem Halesz tudja még megérteni.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 14:31:22 // 38486
A minőség általában javul az évek során minden autónál. A korai modellek szoktak a legproblémásabbak lenni, és a modellciklus végére áll össze általában a technika. A Giuliánál egyébként olyan nagy dolgok nincsenek. A Multiair egység, ami korainál és későbbinél is egyszercsak megkotlik. Kivitelezési minőségben egyértelmű javulás a belső facelift, számomra legalábbis feltűnő a különbség.
A tetőablakhoz: próbáld ki. Amikor a listámat összeállítottam, a tetőablak asszem 550e felár volt. Úgy voltam vele, hogy a feeling miatt nagyon szeretném, megér ennyit. Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett. Pláne, aztán egy tetőablakos Stelvioba is beültem. Atya ég, az viszont nagyon jó volt, ott nagyon adta hogy miért jó a tetőablak. Mondjuk ha zúg, az rohadtul zavarna..
A tetőablakhoz: próbáld ki. Amikor a listámat összeállítottam, a tetőablak asszem 550e felár volt. Úgy voltam vele, hogy a feeling miatt nagyon szeretném, megér ennyit. Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett. Pláne, aztán egy tetőablakos Stelvioba is beültem. Atya ég, az viszont nagyon jó volt, ott nagyon adta hogy miért jó a tetőablak. Mondjuk ha zúg, az rohadtul zavarna..
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 14:20:41 // 38485
A kompresszor oldali ház gyárinak tűnik. 430 ló már komoly egy két lityis blokkból. :-) Ellenben ha a sok lóerő lenne a célom, tényleg egy 5 hegeres TFSI-t piszkálnék inkább. A Giulia nem erről szól, legalábbis számomra. Tökéletesen tudom élvezni 200 lóval is. Nekem egy autónál számít, hogy ki tudjam autózni. Lehet már a 280-at sem tudnám. Ez a 200 meg egy kicsi, ennek eljutottam a végéig. Amikor kanyar kijáraton sodródva, vagy 50m-rel egy hajtű kanyar előtt érzem meg egy pillanatra, hogy na most egy kis plusz kraft elfért volna, az igazából lehet egy jobb érzés, mintha tényleg ott lenne a plusz kraft, aminek sose érek a végére. A sebességek, köridők, ilyesmik egyszerűen nem érdekelnek. Az a harmónia, összehangoltság érdekel, amit ez az autó tud. És ha belegondolunk, hogy közel azt tudja erőben az alap Giulia mint anno egy 156 GTA...csak pár tíz kilóval könnyebb, brutálisan jobb a súlyeloszlása, a kasznimerevsége,és hátul nagyobb fék van rajta, mint a GTA-n elöl. Mi kell még? Nekem tényleg semmi :-))
Macky14-02-2025 12:31:35 // 38484
Szia! Tetőablak.... Nekem is van. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy pl német autópályán szeretnéd-e sokat használni az autót., Az enyém pl 170-180 fölött kellemetlen,nagyon zajos lesz. Ha valakinek van tuti beállítási tippje, ne tartsa magában.
SD14-02-2025 11:12:29 // 38483
Olyan ez a QV mint a a huszonéves csaj akit elveszel.
A Veltra Q pedig meg az a milf aki otthon vár 20 év múlva, máshogy jó:)))
A Veltra Q pedig meg az a milf aki otthon vár 20 év múlva, máshogy jó:)))
SD14-02-2025 11:05:38 // 38482
Szerintem nagyon függ attól hogy ki és hogy használta.
Nekem az ülés hátulja le van rúgva, de pl. a motor kapja az olajat időban és minden figyelve van nincs állat módon rúgdosva az autó, egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt nem totál bemelegedett állapotban padlógáz nyomva.
Aztán az út minősége, a vezetés dinamizmusa, benzin minősége, szervíz hozzáértése.
Az hogy van-e rejtett gyári hiba, annak meg ki kéne jönnie igazából szerintem 5 év alatt...
Start-stop van-e használva...
Meleg motorral le van-e állítva az autó izzó turbóval.. persze van hűtés... de saját szememmel láttam hogy a hf-ben leállítás után felmegy 100fok fölé a vízhőmérséklet ha arra indítatsz rá mit szól ehhez a tömítés a motortömb, stb...
És akkor még nem beszéltünk a balesetekről.. na ezért vettem én újat, az most amíg megy nekem meg lesz és még utána is, háta tovább bírja mint én:)
Nekem az ülés hátulja le van rúgva, de pl. a motor kapja az olajat időban és minden figyelve van nincs állat módon rúgdosva az autó, egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt nem totál bemelegedett állapotban padlógáz nyomva.
Aztán az út minősége, a vezetés dinamizmusa, benzin minősége, szervíz hozzáértése.
Az hogy van-e rejtett gyári hiba, annak meg ki kéne jönnie igazából szerintem 5 év alatt...
Start-stop van-e használva...
Meleg motorral le van-e állítva az autó izzó turbóval.. persze van hűtés... de saját szememmel láttam hogy a hf-ben leállítás után felmegy 100fok fölé a vízhőmérséklet ha arra indítatsz rá mit szól ehhez a tömítés a motortömb, stb...
És akkor még nem beszéltünk a balesetekről.. na ezért vettem én újat, az most amíg megy nekem meg lesz és még utána is, háta tovább bírja mint én:)
SD14-02-2025 10:56:49 // 38481
Gondold meg, buli ha van, de egy plusz hibalehetőség..
Nekem a - 3-4 cm miatt ki is volt csukva, azóta már össze tudom úgy húzni magam, hogy akár be is férne, de ugye a QV-n sincs szóval az biztos hogy nem performance part inkább kényelmi extra, főleg ahogy meg van csinálva olyat meg lehet nem is szeretnék.. :)
Nekem az a tapasztalat hogy a tetőablakot az elől ülő akkor látja ha a piros lámpát nézi rajta:D:D:D
Különben totál kiesik a látótérből. Persze jó dolog attól még én is szeretem.
Jó a pléh:)
Nekem a - 3-4 cm miatt ki is volt csukva, azóta már össze tudom úgy húzni magam, hogy akár be is férne, de ugye a QV-n sincs szóval az biztos hogy nem performance part inkább kényelmi extra, főleg ahogy meg van csinálva olyat meg lehet nem is szeretnék.. :)
Nekem az a tapasztalat hogy a tetőablakot az elől ülő akkor látja ha a piros lámpát nézi rajta:D:D:D
Különben totál kiesik a látótérből. Persze jó dolog attól még én is szeretem.
Jó a pléh:)
leopop313-02-2025 23:29:44 // 38480
leopop313-02-2025 23:23:31 // 38479
Igen többet ki szeretnék próbálni, őszintén a tetőablakból viszont nem akarok engedni, tudom tudom hülye elvárásaim vannak :DD
leopop313-02-2025 23:21:19 // 38478
Érdekes én a minőséget pont fordítva látom és ezt a tényt Halesz autója is meg tudja erősíteni.
SD13-02-2025 21:44:26 // 38477
most is olyan hangja van, hogy parkolóházban rendesen beremeg az elszívórendszer:D:D:D a plafonon :D
És rájöttem hogy viszaváltogatásnál csinál apró durrogásokat középmelegen 2000-3000 közt, melegebben 3000 felett.. azóta csak a kézi:D:D:D
hidegen indítva szerintem 80-90dB simán:D:D
Gyak ez az SS egy 70-es straight pipe egy apró perforált dobbal a végén amiben vissza sem fordul a cső :D
Amúgy megfigyeltem 2-3 egység olajhőfok alatt más váltóprogram megy, lágyabban vált D-ban is.
Azt nem szereti a hajtáslánc ha épp megmelegedett motorral dobálod vissza 2000 környékén, akkor szerintem telibe kapja a kettőstömegű, mert akkor még nem ad gázfröccsöt, vagy a váltó a hideg olaj miatt lekési a bulit:D
De ha automatán engeded visszategye akkor nem ránt.
Aztán ha megmelegedett a váltó is akkor már mind1.
Ez is olyan mint a régi 155 nem csak a motort kell megvárni hanem a többi elemet is:))))
És rájöttem hogy viszaváltogatásnál csinál apró durrogásokat középmelegen 2000-3000 közt, melegebben 3000 felett.. azóta csak a kézi:D:D:D
hidegen indítva szerintem 80-90dB simán:D:D
Gyak ez az SS egy 70-es straight pipe egy apró perforált dobbal a végén amiben vissza sem fordul a cső :D
Amúgy megfigyeltem 2-3 egység olajhőfok alatt más váltóprogram megy, lágyabban vált D-ban is.
Azt nem szereti a hajtáslánc ha épp megmelegedett motorral dobálod vissza 2000 környékén, akkor szerintem telibe kapja a kettőstömegű, mert akkor még nem ad gázfröccsöt, vagy a váltó a hideg olaj miatt lekési a bulit:D
De ha automatán engeded visszategye akkor nem ránt.
Aztán ha megmelegedett a váltó is akkor már mind1.
Ez is olyan mint a régi 155 nem csak a motort kell megvárni hanem a többi elemet is:))))
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 21:27:58 // 38476
Egy downpipe egy sportkatival felkerülne, szerintem meglepődnél, hogy chip nélkül is mennyit hoz. Hangja is lenne mondjuk biztos rendesen, szerelnéd vissza a gyári dobot hátra 😄
quash13-02-2025 21:12:58 // 38475
Turbó 2.2D-nél is limit!
Hibrid turbóval 2.2D-vel is már 300Le körül járnak, közel 600Nm kiséretében! :D

A gyári turbó ~250Le körül fogy el dizel esetében.
Azért kiváncsi lennék 300Le/~600Nm hogyan indul meg?! :D
https://www.facebook.com/share/v/18df1C2vyx/
Téli gumi, tapadás nélkül, 5sec körül megy.
Hibrid turbóval 2.2D-vel is már 300Le körül járnak, közel 600Nm kiséretében! :D

A gyári turbó ~250Le körül fogy el dizel esetében.
Azért kiváncsi lennék 300Le/~600Nm hogyan indul meg?! :D
https://www.facebook.com/share/v/18df1C2vyx/
Téli gumi, tapadás nélkül, 5sec körül megy.
Shadin13-02-2025 20:56:10 // 38474
Akkor ez egy dízel karakterisztikájú autó csak többet eszik. 🤣
SD13-02-2025 20:53:46 // 38473
Ez egybevág mikor leveleztem a Squadra-val és azt feszegettem hogy a Super 2020-tól kisebb turbót kapot, és erre azt mondta hogy a Super 2020 előtti és utáni verzió légszállítása köztött nincs nagy különbség, a Veloce-ra raktak nagyobb turbo-t és akkor ezek szerint a GPF miatt.
És a kipu csere óta is ezt érzem alul megy mint a barom, 4000 felett inkább csak üvölt, mert ez a program is a GPF is a turbo is nem erre van....
Tehát next egy másik gpf:))) Egy lukas:D
Ha még addigra meg lehet ezt csinálni.
Már úgy megszoktam hogy hangos, és nyáron olyan szinten vissza butítja magát bemelegedve...
Na és akkor a fék :D Gumi.. csipp.. őőőő
És a kipu csere óta is ezt érzem alul megy mint a barom, 4000 felett inkább csak üvölt, mert ez a program is a GPF is a turbo is nem erre van....
Tehát next egy másik gpf:))) Egy lukas:D
Ha még addigra meg lehet ezt csinálni.
Már úgy megszoktam hogy hangos, és nyáron olyan szinten vissza butítja magát bemelegedve...
Na és akkor a fék :D Gumi.. csipp.. őőőő
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 19:57:47 // 38472
Erről beszéltem korában. Ezért kizárt hogy Magyarországon íratom. A Squadra nekem a legszimpibb, vagy valahonnan szerzek Damost, és kitalálom magamnak.
Shadin13-02-2025 18:28:21 // 38471
Én annyit akartam csak, hogy legyen az azonos évjáratú és műszaki paraméterű Veloce programja rajta. Többre nem vágytam mint amit és ahogy a gyárban megírtak rá. Emlékeim szerint ez azért nem egy megugorhatatlan feladat, egy prosztó programban is tudtam külömbségeket összefésülni a megfelelő irányban, viszont ahogy én látom ezzel senki nem foglakozik úgy mint pl. egy TSI-nél ahol simán a gyári erősebb programot írják rá, de mondhatnám a Fordot is stb. Itthon annyiból telik a legtöbb tunernek, hogy megveszik a fájlt és ész nélkül felteszik azt mindenhova. Ilyet vettem 30e Ft-ért az S-Maxra és OBD-n töltöttem. Ezer ilyen fileservice szolgáltatás van.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
Shadin13-02-2025 18:28:19 // 38470
Én annyit akartam csak, hogy legyen az azonos évjáratú és műszaki paraméterű Veloce programja rajta. Többre nem vágytam mint amit és ahogy a gyárban megírtak rá. Emlékeim szerint ez azért nem egy megugorhatatlan feladat, egy prosztó programban is tudtam külömbségeket összefésülni a megfelelő irányban, viszont ahogy én látom ezzel senki nem foglakozik úgy mint pl. egy TSI-nél ahol simán a gyári erősebb programot írják rá, de mondhatnám a Fordot is stb. Itthon annyiból telik a legtöbb tunernek, hogy megveszik a fájlt és ész nélkül felteszik azt mindenhova. Ilyet vettem 30e Ft-ért az S-Maxra és OBD-n töltöttem. Ezer ilyen fileservice szolgáltatás van.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 12:26:12 // 38469
A helyzet szerintem az, hogy a GPF miatt mind a Super, mind a Veloce turbója nagyobb légszállítású, mint a korábbiaké, de legalábbis más karakterisztikájú. Az más kérdés, hogy a fojtás miatt így is kevesebb lóerő jön ki belőle. A GPF-es Veloce turbója elméletileg a "legnagyobb", bár itt a különbségek valójában nem túl nagyok. Tehát amit ezzel mondani akarok, hogy tök fölösleges a turbókat hasonlítani, mert ami limitál az a GPF.
Nagyobb nyomáson kapsz ugyanannyi pacit.
Amiben nagyjából egységes a vélemény, hogy 290-300LE minden verzióból kihozható a szokásos módszerekkel, és 5500 körül fogy ki a turbó a levegőből.
Aztán hogy a Celtic, Eurocompulsion mégis hogy tud 320-ig felmenni a gpf-es verziókkal, az nem tiszta. Lehet, hogy sehogy, de nem is kizárt.
A tuning nem csak abból áll, hogy televágjuk levegővel a motor és hozzákeverjük a benzint,. A Squadra több helyen írja, hogy előgyújtással nem igazán tudta tovább növelni a kimenő lóerőt, nem reagált rá a motor. Van it azért még pár paraméter, ami nélkül csak favágás, nem rendes tuning. Pl direkt befecskendezésnél mennyire szabályozható a befecskendezési nyomás? Attól függ ugye az időtartama, hogy milyen gyorsan megy be a benzin. Ettől függ a keveredés is. A befecskendezés időzítése (soi) biztos hogy benzinesnél pláne nem mindegy, még ha nincs is ignition delay mint a dízelnél. Fordulaton olyan pici idők telnek el a dugattyú különböző pozíciói közt, hogy nagyon is számít minden időzítési paraméter.
És ugye itt még a vezérműtengely sem egy fix dolog, tehát van egy befecskendezés kezdete adott dugattyú pozíciónál, amihez van egy szelepnyitás/zárás programod. aSzerintem magas fordulati lóerők itt vannak elásva, nem annyi, hogy fújjuk meg jól, azt' hajrá. A szép nyomatékgörbéhez itt kell egy kis know-how..
Nagyobb nyomáson kapsz ugyanannyi pacit.
Amiben nagyjából egységes a vélemény, hogy 290-300LE minden verzióból kihozható a szokásos módszerekkel, és 5500 körül fogy ki a turbó a levegőből.
Aztán hogy a Celtic, Eurocompulsion mégis hogy tud 320-ig felmenni a gpf-es verziókkal, az nem tiszta. Lehet, hogy sehogy, de nem is kizárt.
A tuning nem csak abból áll, hogy televágjuk levegővel a motor és hozzákeverjük a benzint,. A Squadra több helyen írja, hogy előgyújtással nem igazán tudta tovább növelni a kimenő lóerőt, nem reagált rá a motor. Van it azért még pár paraméter, ami nélkül csak favágás, nem rendes tuning. Pl direkt befecskendezésnél mennyire szabályozható a befecskendezési nyomás? Attól függ ugye az időtartama, hogy milyen gyorsan megy be a benzin. Ettől függ a keveredés is. A befecskendezés időzítése (soi) biztos hogy benzinesnél pláne nem mindegy, még ha nincs is ignition delay mint a dízelnél. Fordulaton olyan pici idők telnek el a dugattyú különböző pozíciói közt, hogy nagyon is számít minden időzítési paraméter.
És ugye itt még a vezérműtengely sem egy fix dolog, tehát van egy befecskendezés kezdete adott dugattyú pozíciónál, amihez van egy szelepnyitás/zárás programod. aSzerintem magas fordulati lóerők itt vannak elásva, nem annyi, hogy fújjuk meg jól, azt' hajrá. A szép nyomatékgörbéhez itt kell egy kis know-how..
Shadin13-02-2025 10:35:02 // 38468
Hybrid turbóval sokkal jobb a helyzet igen, de az nem olcsó már.
A Perfexpert-tel mért teljesítményem elvileg korrekt szokott lenni, de ez elmarad attól a ~290 Le-től, amit ez a cég is mért már általa írt 2020-as GPF-es autón.
Hogy közben mit változtatott a gyár arról semmi infó, mint ahogy arról sem, hogy az "új" turbó milyen paraméterekkel bír a "régihez" képest.
A Perfexpert-tel mért teljesítményem elvileg korrekt szokott lenni, de ez elmarad attól a ~290 Le-től, amit ez a cég is mért már általa írt 2020-as GPF-es autón.
Hogy közben mit változtatott a gyár arról semmi infó, mint ahogy arról sem, hogy az "új" turbó milyen paraméterekkel bír a "régihez" képest.
Shadin13-02-2025 10:30:54 // 38467
Kamu szerintem, az alap konfig megtartása mellett 290 körül hozható ki a GPF-es verzióból. Kell egy downpipe, Kat GPF Off, első dobot már dobták a gyárban és végre megkapod azt az autót aminek elvileg tervezték...
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 22:44:00 // 38466
Az Eurocompulsion az kamu? Ők jóval többet mondanak ennél gyári turbóval.
lieszko12-02-2025 22:23:47 // 38465
5000 felett további lovakhoz sajnos kevés a gyári turbónk, egyszerűen elfogy fentebb, max. 310 LE jön ki a GPF nélküli verziókból.
innen továbblépni kell a hibrid, és nem csak kompresszor, hanem a turbina oldalra is egy nagyobb kerékkel.
innen továbblépni kell a hibrid, és nem csak kompresszor, hanem a turbina oldalra is egy nagyobb kerékkel.
G-MANN🍀12-02-2025 21:48:43 // 38464
Sokat számít az állapot és kb ugyan annyit a szín is sztm (nálam biztos fontos 😊)
Shadin12-02-2025 18:04:34 // 38463
Csak 270 egyelőre, szombaton megy vissza a srácokhoz mérésre ill. korrigálásra.
Annyit érzek, hogy sokkal gyakrabban "kockul" be ezzel a szoftverrel, viszont a váltó és a pedál viselkedése jelentősen javult.
Ahogy Warbi mondta korábban, a 400 Nm feletti nyomatékot ki kellene simítani 400 környékére és a pacikat meg jobban kitartani 5000 giri felett. Legalább egyenesbe szedni, de ne konyuljon már le :-(
Annyit érzek, hogy sokkal gyakrabban "kockul" be ezzel a szoftverrel, viszont a váltó és a pedál viselkedése jelentősen javult.
Ahogy Warbi mondta korábban, a 400 Nm feletti nyomatékot ki kellene simítani 400 környékére és a pacikat meg jobban kitartani 5000 giri felett. Legalább egyenesbe szedni, de ne konyuljon már le :-(
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 14:59:24 // 38462
Az legalább visszatermeli az árát. :-) Azért gyakori gondolat nálam is, hogy meg lehetne forgatni a Giulia farán kívül a benne álló összeget is. A családi autózás nagyjából lecsengett. Mire számítana, hogy elfér e a sok megnőtt gyerek, addigra pont kiderült, hogy mind utál autóban ülni órákat. Ennyit arról, hogy kell az egyterű. Biztos van, akinek igen. Nekünk lassan az autó se. Kb az egyszemélyes reprezentációs autó szerepet viszi, amikor nem épp a határait feszegetem valahol. A jó dolog benne, hogy nálam ez a mezei Giulia elég jól a sweet spot egyelőre, ma is ugyanezt választanám.
RomeoOne12-02-2025 14:31:07 // 38461
Majd kiderül. Egy Valtra Q 285 nem lenne rossz. És akkor ugyanúgy egy Q lesz a garázsban, mint most :DDD
SD12-02-2025 13:54:55 // 38460
már amibe bele is ülnél?:)
SD12-02-2025 13:54:27 // 38459
hát igen ez furcsa egy jelenség de ugye akkor is eladod, de mit kapsz érte másik bármit?
SD12-02-2025 13:45:56 // 38458
Hankook van a teslán 20" az végül is jó, fogja az utat:P
Yoko elgondolkoztató, meg a Pirelli 1,5x-ért:D:D:D
Ez a Bridgestone nekem most kicsit csalódás, új korában jó volt de most kezdenek visszajönni a 155-ös emlékek hogy tök nem konzisztens a tapadása, néha teljesen jól fog néha meg mintha nem is lenne rajta gumi..
A Conti végül is jó amit adtak vele, de az meg má megkapta ami járt neki.
A pirelli jó, csak az is ugye már jázszó kategória:D de ott a tapadás kiszámítható:))
Yoko elgondolkoztató, meg a Pirelli 1,5x-ért:D:D:D
Ez a Bridgestone nekem most kicsit csalódás, új korában jó volt de most kezdenek visszajönni a 155-ös emlékek hogy tök nem konzisztens a tapadása, néha teljesen jól fog néha meg mintha nem is lenne rajta gumi..
A Conti végül is jó amit adtak vele, de az meg má megkapta ami járt neki.
A pirelli jó, csak az is ugye már jázszó kategória:D de ott a tapadás kiszámítható:))
RomeoOne12-02-2025 13:43:40 // 38457
Meghirdethetném drágábban, mint '21-ben az új ára volt és még akkor is bőven alatta lennék a mostani új árának :D
SD12-02-2025 13:40:38 // 38456
Én most babakocsit adtam el:D Autóról nem tudok nyilatkozni.
Anni vonatkozása van hogy annyiba került mint amennyiért a 155-öt eladtam anno...
Új korába meg mint egy QV kerékszett:D:D:D
De elvitték, nálunk kiszolgálta a kölköket és félpénz visszajött:))
Végre rászántam magam hogy eladom a Logitech kormányomat is:D:D:D Jöttek érte a csikánók:D
Keréken agyarlok hogy most akkor hmmm...
Anni vonatkozása van hogy annyiba került mint amennyiért a 155-öt eladtam anno...
Új korába meg mint egy QV kerékszett:D:D:D
De elvitték, nálunk kiszolgálta a kölköket és félpénz visszajött:))
Végre rászántam magam hogy eladom a Logitech kormányomat is:D:D:D Jöttek érte a csikánók:D
Keréken agyarlok hogy most akkor hmmm...
SD12-02-2025 13:37:28 // 38455
Hát nyilván ezek a külföldről behordottak.. Ki tudja milyenek..
De első furcsaság, hogy ott vannak a Veloce kitudja milyenek 1-2 millióval drágábban.
Az ugyan úgy kinéző újak meg akár 28 millióért...
Nyilván töröttet nem nagyon szabad venni.
Sok km, azért már lehet ez az..
QV-nál nem tudom új áron adni akkor lehet venni újat, ha nyomott áron akkor minek eladni..
Nagy most a szórás majd talán szűkül az árazás ha kifut a modell meg láthatók költségek..
Bontjuk?:)))
De első furcsaság, hogy ott vannak a Veloce kitudja milyenek 1-2 millióval drágábban.
Az ugyan úgy kinéző újak meg akár 28 millióért...
Nyilván töröttet nem nagyon szabad venni.
Sok km, azért már lehet ez az..
QV-nál nem tudom új áron adni akkor lehet venni újat, ha nyomott áron akkor minek eladni..
Nagy most a szórás majd talán szűkül az árazás ha kifut a modell meg láthatók költségek..
Bontjuk?:)))
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 13:31:24 // 38454
Pár hete beszéltem egy autókereskedő ismerőssel, néha összefutunk a közeli éttermben. Ő pont azt modta, hogy most azért nem rossz a helyzet, amit hoznak, mindent el tudnak adni. A környékünk tele van kis kereskedésekkel, az utcánk végében pedig most fog nyitni egy újabb. Az épületbe, telephelybe több 10 milla mehetett bele, elég igényesen építik, gondolom nem azért mert bukó a biznisz. Szóval a használt autó üzlet most egyáltalán nincs lent. Egy Giulia veőköre kisebb, de ha jó az autó, akkor lesz vevő, csak ki kell várni.
Szerintem általános tendencia, hogy egyre többen fordulnak a használtpiac felé az új helyett.
Szerintem általános tendencia, hogy egyre többen fordulnak a használtpiac felé az új helyett.
RomeoOne12-02-2025 12:43:28 // 38453
Én is mofondírozok, hogy ha úgy alakulna és megválnék tőle, mennyire lenne egyszerű eladni. Sokáig látom ugyanazokat az autókat hahu-n és több helyről is azt hallom, hogy pang a piac. De két ismerős is elég simán eladott 2 montreal zöld Giulia Q-t, pedig a hahu-s árakhoz képest nem hirdették olcsón, sőt. Most sincs hirdetve egyetlen zöld Q sem. Lehet erre van kereslet...
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 11:15:01 // 38452
Banyek és 8 milla egy ennyit futott benzines.. az igen.
SD12-02-2025 11:04:27 // 38451
180-200 ezrett futott superek vannak a jóárasított Giuliák közt a hahu-n:)
Várjuk a 400 ezret futottakat:)))
Akkor 32 ezerrel tartóstejet még vehetek:)
Várjuk a 400 ezret futottakat:)))
Akkor 32 ezerrel tartóstejet még vehetek:)
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2025 22:26:38 // 38450
Ha "arányosan a sebességeddel" sodródsz, olyankor a kormányszög határon belül van. A kerék sebesség különbségre sose tilt, hanem összefékezi.. És ezt megcsinálja neked tempón is, kanyarban is. Vizes úton 100 fölötti tempón is simán elrak oldalra.
Az autó alap reakciója viszonylag azonnal a kerék összefékezés.
A fékrendszer haladás közben eLSD és ESC program közt váltogat. Közé van betéve a motorvezérlő nyomaték elvétele (tehát ezt nem a fékrendszer csinálja). Amit de szívesen kiírnék, és akkor lenne tökéletes.
Az autó alap reakciója viszonylag azonnal a kerék összefékezés.
A fékrendszer haladás közben eLSD és ESC program közt váltogat. Közé van betéve a motorvezérlő nyomaték elvétele (tehát ezt nem a fékrendszer csinálja). Amit de szívesen kiírnék, és akkor lenne tökéletes.
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2025 22:06:43 // 38449
Ennél szerintem egyszerűbb, kormányszöget és fordulatszámot néz. Ha nem vagy elég gyors a kormánnyal, vagy kb 2500 fölé forgatod csúszás közben, akkor elveszi a gázt. Érdemes megpróbálni pumpálni a gázt kicsit.
Ha az esc/esp lép be, akkor már valójában eldobtad. Azonnal észrevehető, mert áll egy kerék, és kellemetlenül radíroz oldalra.
Ha az esc/esp lép be, akkor már valójában eldobtad. Azonnal észrevehető, mert áll egy kerék, és kellemetlenül radíroz oldalra.
SD11-02-2025 21:06:55 // 38448
nekem eddig az a tapasztalat ha túl tolod akkor bekockul ha kicsit játékosan bele bele mozgatod azt hagyja, egyszerűen van egy limit ahol úgy érzi nem vagy ura a gépnek és tilt, de addig enged.. és igazából közlekedési szituációban ez elég is..
és az autó súlyával meg nem tud mit kezdeni ha viszi akkor viszi, de onnan meg csak a padka, korlát, fa, árok fog meg.. azt meg csak ésszel és ilyenkor meg ha van hely és jól belevágod a kanyarba 10 ből 9-szer be is tilt:D
de néhaz azért vitzes.. nagy kerék sebesség különbségre tilt, ha arányosan a sebességeddel sodródsz arra nem
és az autó súlyával meg nem tud mit kezdeni ha viszi akkor viszi, de onnan meg csak a padka, korlát, fa, árok fog meg.. azt meg csak ésszel és ilyenkor meg ha van hely és jól belevágod a kanyarba 10 ből 9-szer be is tilt:D
de néhaz azért vitzes.. nagy kerék sebesség különbségre tilt, ha arányosan a sebességeddel sodródsz arra nem
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2025 19:48:12 // 38447
Szerintem eleve csak D-ben próbálj ilyet. De tényleg bekockul könnyen, olyankor kellemetlenül tiltogat bele.
SD11-02-2025 18:27:15 // 38446
Nem rakogatom én sem keresztbe:D Ki lehet tapasztalni mire nem tilt be.. nem bohóc autó, a lényeg hogy neked jó legyen. :)
Pont akartam kérdezni hogy 300 ló hogy muzsikál?:) Akkor neked most meg van eresztve?
Pont akartam kérdezni hogy 300 ló hogy muzsikál?:) Akkor neked most meg van eresztve?
Shadin11-02-2025 18:17:40 // 38445
Én retek béna vagyok ehhez, egy húzósabb kanyarban indulásnál vagy körforgalomban ha megindul a hátulja véletlenül, majd állóra fékezi a kocsit :-( Tök láma lehet kivülről...
SD11-02-2025 13:40:05 // 38444
Azért mégis jó hogy beleszól az az ediff:D
Azért ez a BMW elég fogalmatlannak tűnik elsőre:P
Az alfának biztos jobb a futóműgeometriája mint a 30 éves bimmernek:D
Azért ez a BMW elég fogalmatlannak tűnik elsőre:P
Az alfának biztos jobb a futóműgeometriája mint a 30 éves bimmernek:D
WarbiRunner (Gyuri)11-02-2025 10:26:28 // 38443
SD-nek, elektronika nélkül az open diff ennyit tud. Hogy nem ezt tapasztalod, abban én elég biztos vagyok XDD
Fornitore11-02-2025 07:26:50 // 38442
Szerintem is jó dolog amúgy meg ment adtól hogy lapos gumit legyalogolj és kuka legyen. 1.2 bar-al mentem vele egy picit a kútig hát semmit nem érezni belőle és nem Runflat gumik hanem sima . Köszi a válaszokat.
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2025 21:58:49 // 38441
Hajszál pontosan így jártam anno, itt az udvaron lapult ki :-) Az élethez néha szenzor, néha meg szerencse kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
742
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?