Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

vm15-06-2012 12:23:18 // 2233
Valami olyasmit olvastam, hogy Pesten a Hungária-Könyves Kálmán lesz a határ, Budán meg a Margit krt.
Persze a budai oldal, ahol ugye jellemzően a gazdagabb rétegek laknak, kisebb területen fizet, ráadásul továbbra is telefüstölhetik a természetvédelmi területre épített villáik előtt az erdőt, a pesti proli meg már a Hungáriától fizethet...
Ezt megint azok találták ki, akik Budán laknak...
Zsolt15515-06-2012 06:45:21 // 2232
De legalább lesz dugódíj. (Ez az, amit pluszként vállaltunk, hogy az EU fizesse a 4-s metrót.) Igaz nincs alternatíva, nincsenek plusz parkolók, nincs kamerarendszer, de majd őrök szedik(?) az alkalmankénti 4-500Forintos behajtási díjat.
Kíváncsi leszek, hogy az Üllői, a Kerepesi vagy éppen a Váci úton hova teszik majd a sorompókat, díjfizető kapukat. A budai oldalról ne is beszéljünk.
Kazes☻09-06-2012 20:59:56 // 2231
Kazes☻31-05-2012 22:52:14 // 2230
Az ilyesmiken hab könnyen suhannak át! :(
Kazes☻31-05-2012 22:51:35 // 2229
Hiba, öreg hiba...! :)
Kazes☻31-05-2012 22:50:52 // 2228
Majd bele szakadnak szegények... :)
Zsolt15531-05-2012 06:22:30 // 2227
Előzetesen 2008. július közepére igérték, hogy elkészül. Azóta több mint 4 év és nem 4 hónap telt el - mint amit előzetesen igértek -, szinte következmény nélkül.
Ha a honpolgár késik valamilyen befizetéssel azt bírságolják. Ezen a késedelmen meg valahogy illedelmesen átlépnek.
Whiteskull30-05-2012 23:27:32 // 2226
Engem egyelőre nem zavar! :)))
Edyboy30-05-2012 23:25:03 // 2225
Pedig nagy erőkkel dolgoznak az ügyön :))

Imyx26-05-2012 21:29:32 // 2223
Kegyetlen :))))
ystuc26-05-2012 21:27:38 // 2222
Kazes☻01-04-2012 21:17:01 // 2221
Nem vagyunk, csak az a pár 'csög ott ahol... :(
GTPeti01-04-2012 21:13:23 // 2220
Ez annyira tipikus magyar példa... Mo-n még a kukáskocsiknak is Rábának kéne lenni. Ehhez képest Mercedeseket veszünk. Hülyék vagyunk. Ez van.
Kazes☻01-04-2012 21:13:07 // 2219
Így könnyebb túlszámlázni, a sok alkatrész beszállító közt...:(
Zsolt15501-04-2012 21:09:24 // 2218
Bevetették az "új buszokat" a BKV-nál.



Csak azt nem tudom, hogy miként akarják fenntartani az üzemkészséget egyre több típussal. Mert nem csak tankolni, hanem szervizelni is kell ezeket a járműveket. Igaz, a BKK ki akarja szervezni a BKV-tól az autóbusz üzemágat. Addig pedig ...
Kazes☻29-03-2012 22:49:16 // 2217
ITT ez nem volt meg. :(
Kazes☻11-03-2012 14:22:51 // 2216
Az a 'mi autónk' annyira nem is a mienk, mint ez! :)))
GTPeti08-03-2012 21:52:29 // 2215
Tényleg jó páros! Szerencsére a "mi autónk" is kapható olasz szívvel. Na nem mintha ez a fórum ezekről szólna... B)
Kazes☻05-03-2012 10:06:23 // 2213
Na, aaaz biztos! Ezek szerint abból nem lesz semmi? :)
Zsolt15504-03-2012 22:16:34 // 2212
Több értelme lenne, mint ahogy anno a KingLong gyárat akarták idetelepíteni.
Kazes☻04-03-2012 20:08:46 // 2211
Erőteljesen! Mindenki...! :)))
Zsolt15504-03-2012 09:28:25 // 2210
Reméljük, hogy így is lesz. :-))))
Kazes☻23-02-2012 19:17:33 // 2209
De csak gondolkodik is valaki! :)
Kazes☻07-02-2012 14:06:08 // 2208
Tereptárgy, mint akadály verseny. :)))
Whiteskull07-02-2012 11:45:29 // 2207
Nem is kell. Csak zavarna az utakon. :)))
Kazes☻07-02-2012 11:35:30 // 2206
De kotró akkor továbbra sincs. :)))
Whiteskull07-02-2012 11:31:54 // 2205
A havat. :)))
Kazes☻07-02-2012 11:23:25 // 2204
A kotrót, vagy a havat?! :)))
Whiteskull07-02-2012 08:48:05 // 2203
Na ezt elkiabáltam. :)))
Whiteskull06-02-2012 19:43:46 // 2202
Felénk se Szombathelyen. :)))

Igaz hó sincs. :)))
Edyboy06-02-2012 19:37:49 // 2201
Mifelénk se nincsen a 10-es úton...
W.06-02-2012 18:35:13 // 2200
Pest-Szolnok között a 4-es FŐÚTON!!! Egyetlen egy kib.....ott hókotrót vagy bármilyen hómentesítő járgányt sem láttam sem oda, sem vissza ! Ezért fizetünk?? Gyalázat!
Kazes☻31-01-2012 09:33:46 // 2199
Úgy van, sajnos ebben teljesen egyetértünk. De azért lehetne hogy' spórolni a már beszedettekkel is. Biztosan sokan tudnának nekik ajánlani ötleteket. :)
Zsolt15531-01-2012 03:43:38 // 2198
A gond, hogy az elmúlt időszakban sokan összetévesztették az államkasszát a pénztárcával.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
Kazes☻29-01-2012 21:00:15 // 2197
Hazai és európai autópályadíjak: mennyit kell értük gürizni?

Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Kazes☻17-01-2012 18:13:28 // 2196
Hókotrás USA módra. De jó. :)
Kazes☻14-01-2012 15:48:38 // 2195
Ja,i9gen. A kombinoknál is volt nagy szopás. Vagy még tart?! :)
Kazes☻14-01-2012 15:47:09 // 2194
Igen, sajnos. Már Botondéknál kellett volna egy 'felső határ'.
Zsolt15514-01-2012 15:45:04 // 2193
Arról nem is beszélve, hogy a speciális szerszámok, illetve a szerelők folyamatos képzése sem olcsó mulatság.
A különböző szoftverekről nem is említem.
Zsolt15514-01-2012 15:43:57 // 2192
A gondok nem most keletkeztek, csak mostanra vált tarthatatlanná a helyzet. Bármi is lesz a megoldás, de azt ismét az adófizetőknek kell majd állnia.
Kazes☻14-01-2012 15:38:41 // 2191
Azt hiszem, hogy a BKV költségcsökkentését is inkább az irodaházban kellene kezdeni! :)
Zsolt15514-01-2012 09:37:30 // 2190
Ráadásul minél több típust üzemeltetnek, annál magasabb lesz a fentartási költség. Illetve kérdés lesz még, hogy miként lehet majd alkatrészt beszerezni hozzájuk.

A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
Kazes☻11-01-2012 13:46:14 // 2188
nuszok = Buszok ! :)
Kazes☻11-01-2012 13:45:38 // 2187
Persze az új Magyar busz lenne a legjobb és szépen (ha nem is gyorsan) lecserélni a buszparkot, de az mégúgy néz ki odébb van. Sőt lehet, hogy lassan nem is kell, mert már utasbiztosítás sincs a BKV-nál. Megéri? Lehet, lassan nem is fognak rajta közlekedni? Vagy mi lesz?
Kazes☻11-01-2012 13:43:34 // 2186
Nem a 30 éves magaspadlósokra gondoltam ez ügyben, hanem épp a többire ami ugyanúgy félre van állítva és max. alkatrészként használják. Viszont ezek az 'új' nuszok is csak addig lesznek jók, amíg bírják, amíg el nem kopik rajtuk a gumi és utána ezekre is kell költeni, gumira és persze sokkal drágább alkatrészekre. stb.
Liquid11-01-2012 13:32:55 // 2185
háát ezt nehéz így kívülről helyesen megítélni. Nem vagyok biztos benne hogy érdemes milliókat beleölni egy mondjuk 30 éves minden ízében elavult buszba, aminél egy motor+váltó csere nem lenne elég az üdvösséghez. Szerintem még mindig jobb egy 10 éves használt busz, ha már eccer nincs pénz újra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.