Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻31-01-2012 09:33:46 // 2199
Úgy van, sajnos ebben teljesen egyetértünk. De azért lehetne hogy' spórolni a már beszedettekkel is. Biztosan sokan tudnának nekik ajánlani ötleteket. :)
Zsolt15531-01-2012 03:43:38 // 2198
A gond, hogy az elmúlt időszakban sokan összetévesztették az államkasszát a pénztárcával.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
Kazes☻29-01-2012 21:00:15 // 2197
Hazai és európai autópályadíjak: mennyit kell értük gürizni?

Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Kazes☻17-01-2012 18:13:28 // 2196
Hókotrás USA módra. De jó. :)
Kazes☻14-01-2012 15:48:38 // 2195
Ja,i9gen. A kombinoknál is volt nagy szopás. Vagy még tart?! :)
Kazes☻14-01-2012 15:47:09 // 2194
Igen, sajnos. Már Botondéknál kellett volna egy 'felső határ'.
Zsolt15514-01-2012 15:45:04 // 2193
Arról nem is beszélve, hogy a speciális szerszámok, illetve a szerelők folyamatos képzése sem olcsó mulatság.
A különböző szoftverekről nem is említem.
Zsolt15514-01-2012 15:43:57 // 2192
A gondok nem most keletkeztek, csak mostanra vált tarthatatlanná a helyzet. Bármi is lesz a megoldás, de azt ismét az adófizetőknek kell majd állnia.
Kazes☻14-01-2012 15:38:41 // 2191
Azt hiszem, hogy a BKV költségcsökkentését is inkább az irodaházban kellene kezdeni! :)
Zsolt15514-01-2012 09:37:30 // 2190
Ráadásul minél több típust üzemeltetnek, annál magasabb lesz a fentartási költség. Illetve kérdés lesz még, hogy miként lehet majd alkatrészt beszerezni hozzájuk.

A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
Kazes☻11-01-2012 13:46:14 // 2188
nuszok = Buszok ! :)
Kazes☻11-01-2012 13:45:38 // 2187
Persze az új Magyar busz lenne a legjobb és szépen (ha nem is gyorsan) lecserélni a buszparkot, de az mégúgy néz ki odébb van. Sőt lehet, hogy lassan nem is kell, mert már utasbiztosítás sincs a BKV-nál. Megéri? Lehet, lassan nem is fognak rajta közlekedni? Vagy mi lesz?
Kazes☻11-01-2012 13:43:34 // 2186
Nem a 30 éves magaspadlósokra gondoltam ez ügyben, hanem épp a többire ami ugyanúgy félre van állítva és max. alkatrészként használják. Viszont ezek az 'új' nuszok is csak addig lesznek jók, amíg bírják, amíg el nem kopik rajtuk a gumi és utána ezekre is kell költeni, gumira és persze sokkal drágább alkatrészekre. stb.
Liquid11-01-2012 13:32:55 // 2185
háát ezt nehéz így kívülről helyesen megítélni. Nem vagyok biztos benne hogy érdemes milliókat beleölni egy mondjuk 30 éves minden ízében elavult buszba, aminél egy motor+váltó csere nem lenne elég az üdvösséghez. Szerintem még mindig jobb egy 10 éves használt busz, ha már eccer nincs pénz újra.
Kazes☻11-01-2012 13:16:42 // 2184
Használt, de nekünk új buszok a BKV-nál

Darabonként 20 millából + a honosítási eljárás költségei (gondolom kemény milliók azok is) -ből inkább több meglévőt felújítani,korszerűsíteni kellene, szvsz. Miért kell megint kifelé vinni a pénzt?! De lehet ez csak nekem fura.
GT Ɨ|ѯ02-01-2012 18:40:32 // 2183
Évről-évre tragikusabb....P
Kazes☻30-12-2011 16:48:59 // 2182
Kazes☻20-12-2011 10:55:15 // 2181
Vagy Mátyásföldön. :)
GTPeti20-12-2011 01:07:54 // 2180
Lenne egy olyan tippem, hogy unatkoztak a fiúk Fehérvárott és unaloműzőnek összedobták ezt. :)
GTPeti19-12-2011 23:59:10 // 2179
Emeletes csuklós. Nagyon durva. :)
Zsolt15519-12-2011 10:15:50 // 2178
Ha már ...

Diny19-12-2011 10:07:59 // 2177
ha már emeletes busz:))

:)
Kazes☻18-12-2011 20:23:46 // 2176
Na, hát ez az! Ettől félek én is, miközben a britek meg otthon gyártatják a szupi kis buszaikat és kiszórják a többit. :(
Zsolt15518-12-2011 19:50:07 // 2175
Minap hallottam, hogy a BKV a buszok alig 30%-n végeztette el az elvárt felújjításokat, addig csak irigykedhetünk. Bukarestben két év alatt a buszok 100%-t lecserélték újakra.

De nincs miért aggódnunk, mert van még használt VanHool busz a piacon, amit a BKK megvehet.


Minap néztem a bécsi villamoskat. Lehet, hogy 20-25 év múlva ezek is nálunk fognak közlekedni???
Kazes☻18-12-2011 19:24:41 // 2174
Világos! :)))))
De gondolom gondolod, hogy másra céloztam?! :)))
Zsolt15518-12-2011 19:08:53 // 2173
Szerencsére. Mit is kezdenénk ennyi emeltes busszal. :-))))
Kazes☻18-12-2011 11:53:06 // 2172
Eeez igen, hát ez nem BKV!
Abarai07-12-2011 16:56:35 // 2171
Rendesen elgurult a gyógyszer.
Gegee07-12-2011 15:50:55 // 2170
vm28-11-2011 12:37:02 // 2169
Tulajdonképpen a súlyadó is azért van, mer terhelem az ótóval az utakat...ugyebár...
Nekem amúgy fáking lesz ez a dolog, évente kb. 2 db négynapost szoktam venni. Ha nagyon dőzsölök, hármat.
GT Ɨ|ѯ28-11-2011 11:05:54 // 2168
Már régen megérett, de a fotelból nem emeli senki a seggét..P
Andy26-11-2011 08:39:42 // 2167
Addig csinálják ezt velünk amíg hagyjuk. Ilyenkor mindig eszembe jut 1990. Lassan újra megérik a helyzet szerintem. Csak kár, hogy ennyire birka nemzet vagyunk... :/
Zsolt15526-11-2011 08:29:29 // 2166
Vagy most találnak neki egy frappáns új nevet, aztán hajrá ...

Szinte már csak a közlekedésdés az a terület, amire még rá lehet tenni egy "kis" plusz terhet.
ystuc26-11-2011 08:17:06 // 2165
Igen, én is így tudtam, de egy másik fórumon írtak, hogy nincs benne. Gondolom átnevezték, valami elmés adó nevet adtak neki, és így már nem ugyanazt jelenti...
Zsolt15526-11-2011 04:29:59 // 2164
A gond az, hogy minél több típust üzemeltett egy vállalkozás, annál magasabbak a fentartási költségek. Az ilyen beszerzések csak látszólagos javulást okaznak.
Zsolt15526-11-2011 04:25:04 // 2163
Az emlékeim ha nem csalnak, akkor a benzin árába egyszer már beépítették anno.
Zsolt15526-11-2011 04:20:49 // 2162
Nem biztos, hogy azért olyan hamarosan találkozhatsz velük, mert a típsus engedélyt nem kapták - még - meg az NKH-tól. A Fehér úton várják a sorsukat.
Liquid25-11-2011 22:32:38 // 2161
idióták gyülekezete :(
engem mondjuk nem döntene romba, tekintve hogy eddig az Alfán volt matrica, most ennek az árából kitelne mindkettő, de azért ez már nagyon nagy köcsögség, valóban bedöntene sokakat. Arról nem is beszélve, hogy ha mindenkinek lenne éves pályamatricája, rettenetesen megnőne a forgalom az autópályákon, kezelhetetlen lenne.
GTPeti25-11-2011 21:05:08 // 2160
Megszorításoktól mentes sikertörténet...
ystuc25-11-2011 20:47:38 // 2159
GT Ɨ|ѯ04-11-2011 08:30:25 // 2158
szeretném látni mikor törik-hajlik a felni a kocsijukon...P
Putyesz01-11-2011 16:16:12 // 2157
szeretjük a kpm-et!!!!!!
Inter156 (il mascalzone)01-11-2011 15:50:48 // 2156
Már csak ezek a Merci buszok hiányoznak és lehet nem lesz két egyforma busz Pesten.
Nehéz követni a fejlődést....vagy ez pont nem az??
Na mindegy ,a nagyok tudják,mi csak kritizáló kis pontok vagyunk:-DD
Inter156 (il mascalzone)01-11-2011 15:47:41 // 2155
Ha azt mondom,hogy várjuk őket sok szeretettel,hát lehet kamuzok:-D
Kazes☻25-10-2011 22:31:55 // 2154
Zsolt15505-10-2011 10:20:31 // 2153
utazhat = utazhatsz
Zsolt15505-10-2011 10:19:59 // 2152
Hamarosan utazhat még több leselejtezett Van Hool busszal, mert a VEKE segítségével még 13 darabot vett a BKV.
Kazes☻29-09-2011 00:38:57 // 2151
Péter14505-09-2011 16:04:24 // 2150
Ezekre várok már jó ideje. Mentem velük annó Eberswaldéban (még cikket is írtam belőle), jó kis gépek, ott azért más a karbantartási színvonal.

http://iho.hu/hir/uj-trolibuszok-a-kerek-evfordulora
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.