Az lesz a végén a legszebb, hogy ha a végén az EU beintene. A legrosszabb, ha csak egy részét fizetnék, mert akkor valahonnan elő kell teremteni a hiányzó részt. :-(((
Az pedig amit most ki akarnak venni, az már nagyon sántíthat. :-(((
Kazes☻20-05-2009 20:50:41 //
1863
Azért mert ők tudnak jó, és főleg előnyös üzletet kötni. Maguknak.
Ennek még a végösszegét sem sejtik, annyira összekuszálták az egészet.
Kazes☻18-05-2009 20:14:28 //
1860
Kazes☻16-05-2009 20:11:23 //
1859
Az orosz államadóság fejében "ingyen" megépített metró helyett. :(
A végén még "szerencse" lesz, hogy ha csak ennyit, mert az Unió előírásai szerint szabálytalan közbeszerzések miatt akár az egész várt támogatást elbukhatja a főváros és a kormány. (Amit majd persze az adókból pótolhatnak ki. :-))) )
Kazes☻15-05-2009 14:53:15 //
1857
Összesen 172 km autópálya 73 milliárd forintért 22 hónap alatt?!? Szerintem csak azért lesz ilyen olcsó, mert nem lesz olyan "jó" minőségű, mint a magyar (pl.M7).
Kazes☻12-05-2009 18:26:18 //
1855
Szomszédok, asszem tanulhatnának már a mi építőink is.
Kazes☻12-05-2009 18:14:49 //
1854
Kazes☻04-05-2009 16:08:12 //
1853
Kazes☻04-05-2009 16:06:16 //
1852
Biztosan a Ganz - vagy a nagy testvér - keze van benne. Összeesküvés elmélet. :-)))
De tényleg vírusos. :-(((
Kazes☻13-04-2009 11:23:42 //
1850
Tényleg, nekem is, pedig eddig működött. Egy hosszú cikk volt a Megyeri-híd építése közben tönkre ment vállalkozóval.
Csak azt nem értem, hogy miért kell 269(!) méterenként milliárdokért állomást építeni. Ha csak nem azért, hogy jobb helyzetbe hozzanak egy bevásárló központot.
GEORGE11-04-2009 19:40:23 //
1848
Az linkre az AVAST vírus riasztást jelez!!
Kazes☻11-04-2009 17:49:05 //
1847
Ami késik nem múlik, viszont drágább lesz, egyre-egyre-egyre és szívunk. :(
Mindenesetre azért alakul. A tervek szerint júniusra, júliusra azért átérnek a pesti oldalra.
Addig a Móricz Zsigmond körtéri megálló,
(alag)útban a mindössze 269 méterre(!) lévő
Fehérvári úti megállóhoz.

Kazes☻09-04-2009 19:28:21 //
1845
Meglepő????? Szinte már természetes! Vazzzzzzzzz!
:)
Elolvastam egy pár oldalt. Hát énekeljük el Abszurdisztán himnuszát az
Alegríát!
Már nem is meglepő.
Egy évet késik a 4-es metró.
Már végezni kellett volna a 4-es metró alagút fúrásával, vagyis mostanra a Keleti pályaudvarhoz kellett volna érni, ehhez képest félúton, a Gellért téren áll. A 2011 most már 2012 vége, ekkorra készül el a metró. Aztán még jön a próbaüzem, vagyis, ha minden jól megy, akkor 2013-ban ülhet először utas a 4-es metrón. Ha minden jól megy.


Nálunk ilyen okosság miért nincs ? Biztos lenne akit ez sem állitana meg .
A legszebb, hogy az új szerelvényekre 2006-ban írták alá a szerződést, míg az állomást 2007-ben újjították fel.
A napokban fejeződött be az a vizsgálat, amely során azt ellenőrizték, hogy a szélesebb és magasabb Alstom szerelvények minden gond nélkül elférnek-e a 2-es metró alagútjában. A régi orosz kocsik szélére-tetejére felragasztottak hungarocell sablonokat, és az így kibővített szerelvényt végigküldték az alagúton.
Gondolom itt derült ki, hogy egy kicsit alakítani kell a peronon.
Kazes☻30-03-2009 22:39:55 //
1838
Ez már őrület. :(
Túl szélesek, ezért nem férnek el az új, több tízmilliárd forintért vásárolt metrókocsik az Örs vezér téri állomáson.
Ahol a szerelvények beérkeznek az állomásra, kicsit ívelt a pálya, ezért a jármű belelóg a peronba, ezért inkább jó két méter hosszan lebontottak egy tízcentis sávot az egyébként néhány éve ugyancsak
milliárdokból felújított állomás peronjából.
– Megelőző intézkedésről van csupán szó. A szakemberek szerint elfér a szerelvény, de nem árt az óvatosság, ha nagy sebességnél belengene – mondta Szilágyi Károly, a BKV szóvivője.
Kazes☻28-02-2009 22:58:59 //
1836
Sajnos, megint teljesen egyetértünk. :((((((((((((((((((((
Most jöhet, (a dal) hogy: Sírni tudnék....
Amúgy ezt a csajt ismerjük, mármint a zasszony. :)
Simán, minden következmény nélkül. Becsődöltetik, és kész. Akik építették, azok meg így jártak. Ők voltak a leggyengébb láncszem.
A Ganzzal meg ilyet lehet tenni??? Kínai bevásárló központ céljára adták el a területetét. Ha cseheknél ilyet tennének a Skodával, akkor ott biztos forradalom lenne. Mi szétszabdaltuk, és
egyenként visszük csődbe a maradványait.
Ma csak a nekem, gyorsan - a holnap már késő - minél többett elv uralkodik. :-(((
Kazes☻27-02-2009 12:37:10 //
1834
Ahogy olvasom nem csak én láttam ilyen "profi" munkát.
Igaz az M7-es autópálya Balatonkeresztúrtól Zalakomárig vezető, tavaly nyáron átadott húsz kilométeres szakaszán az útburkolat több helyen is megsüllyedt.
Új útat sem tudunk építeni, pedig nem nálunk a legolcsóbb, akkor ... :-(((
Edyboy20-02-2009 22:09:31 //
1832
Én már olyat is láttam,hogy nem volt lapátjuk és bakanccsal taposták :(
Meg egy olyat is,hogy transporterrel ráhajtottak előre-hátra és már meg is volt a kátyúzás.
GEORGE20-02-2009 03:31:18 //
1831
Sajnos igaz, köszönhető bizonyos rétegeknek.......
Kazes☻19-02-2009 22:56:51 //
1830
Én is láttam Budaörsön az Autóház Budaörsnél a Kinizsi úton és környékén, de az a gépi szórós volt, több emberrel, de a forgalmat nem nagyon bírták irányítani, inkább pofáztak.
Tom1219-02-2009 22:50:45 //
1829
Ilyet én is láttam a múlt héten, mára már kezdhetnék is elölről... :-/ /kb. 3 napig "tartott" valamennyire...
csocsi19-02-2009 22:36:55 //
1828
Hasonlótmár láttam én is,csak éppen egy kocsiról dobálta 1 emberke. 1 lábbal igazgatta és 1 támaszkodott a tömőfára :((((((((((
Ha nem a saját szememmel látom (Dunaföldvár Shell kút a 6-on) el sem hisze, hogy ilyesmi létezik :((
Tegnap a Kis-Körúton négy szak(?)ember kátyúzott. Négy diszperzites vödör volt náluk, és a hideg aszfaltot lapáttal egyengették a kátyúkba. Minőségi munka. :-(((
csocsi19-02-2009 13:07:48 //
1825
Ez Tompánál is kint van :(
Kazes☻19-02-2009 13:05:20 //
1824
Ez a tábla szinte minden parkolónál látható az M3-as mellett.
Nem fest jó fényt az országunkról.
Kazes☻06-02-2009 22:21:41 //
1822

Azért nálunk ilyen ne legyen. :)
Poló04-02-2009 18:15:40 //
1821
A 8-ason a Márkót elkerülő szakaszon is viaduktokat építenek, 3 db-ot azt hiszem. Amúgy a falu, amit elkerül, nem hosszabb szerintem 1 km-nél.
Múltkor mikor volt az a sok esőzés, sártenger keletkezett az úton, mert az építkezésről pont úgy fojt le a víz, sár, hogy a főúton állt meg. Állítólag érdemes volt betartani a 30 km/h-t.
Egyszer csak elkészül.

Edyboy30-01-2009 11:21:05 //
1817
Így legalább el lehet kérni a dupláját :(
Lassan egy éve, hogy
4 hónapra(?) lezárták a Kerepesi út és a Dózsa György út közötti útszakaszt. :-(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.