Forum >> Szerelőműhely

Gábor16601-06-2005 10:57:02 // 5686
SN: Beszélgessünk másról! Ervinke a régi helyén épít új műhelyt?
a01-06-2005 10:52:04 // 5685
Utolsó megjegyzésem a témában: "... Sőt, még az is elképzelhető, hogy Te nem tudsz vezetni, és hajlamos vagy kirúgott kuplunggal, vagy üresben végigmenni egy hosszabb lejtős szakaszon, ami valljuk be, igencsak kikezdi az utcai autózásra szánt betéteket..." Szerintem ez eléggé konkrétan sele-re és az autójára vonatkozik, ami - mint tudjuk - nem kupplungos, automata :)
Gábor16601-06-2005 10:43:30 // 5684
SN: A Robi-sele kérdést részemről lezártam. Másrészt senki sem vagyok, hogy a topicot irányítsam. Szóval no comment... A topicba illő része: Attól, hogy Selének Selespeed autója van (mily meglepő :-))) ) Attól az állítás igaz. A kinyomott kuplugnak van köze a fékbetéthez. Hogy a Selespeed automatikája nem tartja -csak pillanatokra- oldva a tengelykapcsolót az egy másik kérdés. A vita pedig elméáleti síkra csúszott.
a01-06-2005 10:33:17 // 5683
Igen :) És aki nem hagyja abba, azt képesítés nélkül pépesítem ;DD
Balage01-06-2005 10:31:54 // 5682
Mostmár elég! Irgum is meg burgum is!!! :-))) Nehogy már mindenkinek elguruljon a gyógyszere!!!
a01-06-2005 10:27:33 // 5681
Szerintem nem... Mivel nem tartott volna sokáig kideríteni (ha már a nickje alapján nem egyértelmű...), hogy az érintett kolléga autóján nem lehet kinyomni a kupplungot... Én ismerem sele-t személyesen is. Kicsit határozott, szókimondó, hasonlóan, mint én :) De jó arc, és rendes srác. És attól, mert neki van egy véleménye, még nem biztos, hogy egy másik topictársnak ilyen megnyilvánulásokat kell tennie! Az nem vita/érvelés, ha lehülyézem a másikat, pláne ismeretlenül, mert neki más a véleménye. Robi úgy reagált, mintha legalábbis sele az anyját szidta volna, és jött a fennsőbbségével, amiben a legfőbb érv az volt, hogy ő biztosan jobban tudja. Ez nem érv. És kár sele-ről olyanokat mondani, mint amit Robi mondott, mert történetesen valamennyire ő is kapisgálja a témát. Részemről nem kívánok belefolyni a vitába, csak ezt el kellett mondanom, mielőtt sele teljesen hülyének lesz itt beállítva.
Gábor16601-06-2005 10:20:58 // 5680
A kinyomott kuplungnak nincs köze a fékezéshez, mivel a SELESPEED-en nem lehet kinyomni a kuplungot. :-( Logikai hibás az érvelésed.
01-06-2005 10:13:48 // 5679
Én ma olvastam a hszt és nem tegnap. Engedtessék meg, hogy a másik fél is elmondja azt amit el akar mondani. Elmondtam, ennyi pont vége, de ezt már írtam. A kinyomott kuplungnak nincs köze a fékezéshez, mivel a SELESPEED-en nem lehet kinyomni a kuplungot. :-(
Gábor16601-06-2005 10:05:04 // 5678
sele: Most Téged kérlek! Fejezzétek már be!!! Te -nyilván akaratlanul- megbántottad a másikat, ő kicsit keményebben beszólt. 1:1 Kérlek mindkettőtötek legyen már elég! Addig támogatom a vitát amig arról szól, hogy egy betét mit kell kibírjon, de személyeskedésnek (szerintem) nincs helye. Szétdúljátok a topicot. Többek között egy általam felvetett kérdés is elsüllyedt. :-( Egyikőtőket sem ismerlek, tehát bajom sincs veletek. Mivel Alfátok van, valamilyen szinten havenak tekintelek mindkettőtöket. Innen veszem a jogot (bár lehet, hogy nincs), hogy beleszóljak ebbe a vita(?)ba. A kinyomott kuplunggal fékezésnek pedig van köze a fékbetétnek. :-)
FRC01-06-2005 09:41:19 // 5677
164TS hez keresek klímát, az én sima fütésem helyére!!!!
TtK01-06-2005 09:30:50 // 5676
Hol töltetted fel? Lehet, hogy az enyémre is ráférne. A hétfői 35 fokban nem volt nagyon jeges a lehellete..:)
Paco01-06-2005 09:29:30 // 5675
Hihi. Szia Karcsi. :)
01-06-2005 09:27:20 // 5674
Ha Te mondod biztos igazad van.
01-06-2005 09:26:28 // 5673
Egyetértek, a Remsa 150-ről nem bírta ki.
01-06-2005 09:25:25 // 5672
Amit írtál már személyeskedésbe megy át ezért inkább nem foglalkozom azzal amit Te rólam írtál. Alapvetően azért mert gyakorlatilag fogalmad sem lehet arról, hogy ki vagyok én, mennyit vezettem már és milyen tapasztalataim vannak. Ebből adódóan a leírtakat nem tudom komolyan venni Tőled, így nem is foglalkozom vele de mindenesetre megerősít egy d betűs szót bennem. A betéttel kapcsolatban: "Namármost közölném veled, hogy egyetlen kuncsaftomnak se nyikorog a fékje" Ahova én járok ott minden kuncsaftnak nyikorog a féke. :) Pécs Szabó Pisti, Sz János lebeszélt a Ferrodo Premiumon kívül minden másról, igaza volt. Örülj a megelégedett kuncsaftoknak. "Te nem tudsz vezetni" Erről foglamad sem lehetm hiszen nem ismersz. "hajlamos vagy kirúgott kuplunggal" Mi köze a fékbetéthez? "üresben végigmenni egy hosszabb lejtős szakaszon, ami valljuk be, igencsak kikezdi az utcai autózásra szánt betéteket" Szerinted miért sele a nick nevem? Részemről nyílt a vita de azt, hogy én milyen vagyok majd egyszer talán megtudod de addig is arra kérlek, hogy ne formálj véleményt a személyemről mert az kicsit zavar. Egyébként ahogy írtam IC kollega is hasonló vélekedett egy-két hsz-edről tehát nem biztos, hogy bennünk van a hiba.
swan01-06-2005 09:19:40 // 5671
Ja-ja az adok-veszek topicban voót a hírdetés.
Robi01-06-2005 00:05:16 // 5670
A Fiat-ja turbós. :)
Rizzo31-05-2005 23:57:36 // 5669
Nincs is turbo a kocsidban.Vagy mégis?! Ha nincs akkor vegyél egy vákummérőt. :)))
Ofi31-05-2005 23:47:47 // 5668
Persze szebbek az alufelnik és nehezebb ellopni is. Nekem tavaj 4 db disztárcsát elvittek 10-15 perc alatt.
Thomika31-05-2005 23:33:37 // 5667
Mondtam, vaksi vagyok! :) Este már alig bírtam hazautózni, égtek a szemeim a fáradtságtól! Marha rossz így vezetni!
Thomika31-05-2005 23:31:59 // 5666
igaz, most megnéztem teljes méretben, így már látom, hogy csak dísztárcsa! :) De jól mutat az autón! Bár én alufelni-párti vagyok!
GEORGE31-05-2005 23:24:31 // 5665
nagyitsd ki a képet s látszik hogy nincsenek csavrfuratok 100% szerintem hogy az disztárcsa:-))
GEORGE31-05-2005 23:23:43 // 5664
Valószinű hogy arra de majd biztos pontosítja.
Ofi31-05-2005 23:23:22 // 5663
Nem vagy vaksi az egy nagyon szép gyári disztárcsa.
Thomika31-05-2005 23:21:49 // 5662
Lehet,hogy én vagyok vaksi, de az nem alufelni???
Ofi31-05-2005 23:03:51 // 5661
Kösz, csak azt nem tudom, hogy arra gondolt ami a saját oldalán van a 145-ön?
GEORGE31-05-2005 23:01:51 // 5660
Látom megtalált disztárcsa ügyben....ajánlotalak:-)))
Ofi31-05-2005 22:54:24 // 5659
Szia, arra gondolsz ami a képen látszik?
GEORGE31-05-2005 22:39:26 // 5658
Szivesen! :-)
malac14531-05-2005 22:37:24 // 5657
Köszi szépen. Írtam neki.
GEORGE31-05-2005 22:30:02 // 5656
Elaforgnál tuti hoznak neked de irj üzit Ofi falára ő a legérintetebb az Elaforgnál!:-)
malac14531-05-2005 22:11:55 // 5655
Sziasztok! Bocsi ha piti a dolog, de egy kátyú kicsinálta a gyári dísztárcsámat, amit úgy szerettem. 145-ösöm van 14-es kerék. Nagyon szeretném pótolni. Tud valaki segíteni, hogy hol kaphatnék?
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-05-2005 20:58:46 // 5654
valaki a hétvégén hirdetett egyet! nem akarom alaptalanul megvádolni ,de mintha bb18 lenne a tettes! :-)
GEORGE31-05-2005 20:43:41 // 5653
Szeva urak!! Ehez mit tudtok szólni?? Vettem turbo nyomás méröt. Bekötöttem világítás stb.... De mikor elinditom az autót zörög a müszer!!! ahogy változik a turbonyomás ugy jobban zörög mintha le lenne valami a mutató környékén lazulva:-((( Ha kézzel megfogom a müszert akkor nem érezni semmiféle rezonanciát de 0,4-0,5 bar fölött zörög és motorfék üzemben is zörög! Tudom minek vettem :-((( de ha bent van fel van szerelve akkor jó lenne ha nem zörögve müködne! :-)????????
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)31-05-2005 20:31:43 // 5652
sziasztok az én kicsikémhez(33 hoz) keresek hátsó szárnyat picike pézé elöre is köcc az oldalamra irjatok
BFMSE31-05-2005 20:17:27 // 5651
Hi! Fel lett toltve a klimam, 540g volt benne es most 700 van :) Kivancsian varom a hatast...
Gábor16631-05-2005 17:00:48 // 5650
Robi: Ebben nagyon hasonlítunk, csak engem kezdett zavarni, ami itt folyt. A fékbetétnek egy 225 km/h végsebességre képes autónak 180-ról ki kell bírja. Egyébként volt ami ki is bírta!
Robi31-05-2005 16:39:12 // 5649
A 160-40, és a 180-20 fékezés se teljesen üzemszerű, de azért illene bírnia a betétnek. Nem állítom, hogy nem léteznek gyenge minőségű betétek. Csak úgy éreztem, hogy Sele cartársnak túl kevés tapasztalata van ilyen téren ahhoz, hogy "kioktasson" engem. Se nem vagyok mindentudó, se tapasztalt róka, de Sele-nél némileg többet tudok a témáról. Csak ezért bosszantott, amit írt nekem. Én már jó néhány garnitúra Remsa betétet "leteszteltem", különféle típusú autókban, míg ő egyetlen garnitúra tönkretétele után akar okosabb lenni nálam. Nem szeretem az ilyet.
Gábor16631-05-2005 16:31:55 // 5648
Robi: Elnézést kérek, hogy kéretlenül beleszólok, de két hozzáfűzni valóm lenne. - Volt olyan fékbetétem amit 2 hétig használtam, de az első nagyobb fékezés után (160 - 40) csükkent a fékhatása, a második (180 - 20) után gyakorlatilag csak arra volt jó, hogy a dugattyú ne esen ki a nyeregből. Szal, nem faláb kérdése. Elég sok betétet kipróbáltam mire egynél kikötöttem. - Szerintem túlzásba viszitek a vitát. Inkább haragudjatok mindketten rám, de lassan le kellene zárni. Szerintem sehová nem vezet...
Robi31-05-2005 16:19:26 // 5647
Ehemmm... Tisztázzunk valamit. Te egyszer üvegesre fékeztél egy Remsa betétet, és ezért egy nagy rakás sz*rnak tartod. Ezzel szemben én már évek óta autókat szerelek, és évek óta Remsa betéteket használok mind a saját, mind a kuncsaftjaim autóiba. Namármost közölném veled, hogy egyetlen kuncsaftomnak se nyikorog a fékje, és a fékhatással sincs gond. Ez igaz az én eddigi autóimra is. Lehet mondani, hogy demagóg vagyok, de én inkább azt gyanítom, hogy te fogtál ki egy rossz betétet, de az is lehet, hogy a 156-osoknak tényleg nem fekszik a Remsa betét. Sőt, még az is elképzelhető, hogy Te nem tudsz vezetni, és hajlamos vagy kirúgott kuplunggal, vagy üresben végigmenni egy hosszabb lejtős szakaszon, ami valljuk be, igencsak kikezdi az utcai autózásra szánt betéteket. Szóval elég sok oka lehet annak, hogy neked nem vált be a Remsa betét, nem feltétlenül a spanyolok hibája. Mielőtt megkérdeznéd, nem, egyáltalán nem áll érdekemben, hogy védjem a Remsát, de azt gondolom, hogy nem kellene valós tudás és tapasztalat nélkül osztani az észt. Bocs, ha kicsit morcosabb hangvételűre sikeredett ez a kis esszé, azért megbántani nem akarlak. :)
Gábor16631-05-2005 15:56:37 // 5646
Úgy látszik LMM járvány lehet. Most jöttem a szervizből. Az enyém is behalt. Az autó fogyasztása 110-nél 17,5 90-nél 14 l volt! Most olcsó forrást keresek.
31-05-2005 15:55:06 // 5645
Normális = használható Ezek szerint a népi bölcsességgel vagyis az olcsó húsnak híg a leve közmondással te nem értesz egyet mert a piac szabályozza. Értem. Erről és itt nem nyitnék vitát, de már kezdem érteni IC kollega tegnapi hsz-t a demagógiával kapcsolatban. :)
Robi31-05-2005 15:50:41 // 5644
Ennek a töredékéből is lehet rendes fékbetétet csinálni. Az más kérdés, hogy Te mennyiért kapod meg. Az is biztos, hogy egy Ferrodo és egy Remsa betét előállítási költsége közt sincs hatalmas különbség, csak előbbit drágábban is el lehet adni. Az árat nem az előállítási költség, hanem a piac szabályozza.
31-05-2005 15:43:41 // 5643
Akkor a 156 ezek szerint eltérő. Lehet mert 284mm a tárcsa. Na de ennyi pénzből lehet normális fékbetétet gyártani? Nem.
Robi31-05-2005 15:40:40 // 5642
A legtöbb autóhoz 3-4000 Ft körül van a Remsa betét. Csak ha valami szokásostól eltérő formája van, akkor szokott drágább lenni.
31-05-2005 15:37:07 // 5641
Hát ja, erről beszélek én is. Miért olyan óccsó a 155-höz? Anyagban nem hiszem, hogy sok különbség lenne a kettő között.
kertecs31-05-2005 14:07:16 // 5640
Nekem a 155-be lényegesen olcsóbb a megfejtés, valami 3-4 ezer volt az eleje, nem is problémázok rajta. Mondjuk 13 azért nem mindegy...
31-05-2005 13:02:09 // 5639
16e Ft-ért vettem most és 13e Ft volt a Remsa. Ennyit nem ér meg a különbség.
kertecs31-05-2005 12:52:53 // 5638
Még bent van, de már nagyon rühellem. Nekem is ferrodo volt előtte, szerettem volna azt venni, de rábeszélt a ricambis, hogy "jóóó lesz az nekem". Amúgy tudott volna rendelni anno egy fél éve, de az dupla áron lett volna, sőt a West is tudott volna hozni.
Thomika31-05-2005 12:39:30 // 5637
SN: mikor akarod menetképessé varázsolni a Sprintet?? 2 hete említettél egy időpontot, de már sajna a feledés homályába veszett...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.