Forum >> Szerelőműhely

Atek04-04-2005 18:49:52 // 4042
Sziasztok! Haverom nézet egy 99-es 156 2.0 TS-t. Nagyon jó állapotban van esztétikailag de azt mondták csapágyas a motorja. Mit kostál egy ilyen moci generálja? Ha egyáltlán csapányas.Még nem hallgattuk meg de kérdem nem lehet hogy a vezérlés módosítónak lehet olyan cefet hangja mintha csapágyas lenne a motor? Ezek meg a kereskedésbe tök hülyék hozzá? Szerintetek?
ALFA75td04-04-2005 18:34:50 // 4041
A www. carstyling.hu oldalon találsz de érdemes a neten még jobban körülnézni mert lesz itt még több is én is csak beírtam a google be hogy könyöklő és ez volt az első cím
Tommaso 15904-04-2005 18:11:53 // 4040
pl?
ALFA75td04-04-2005 17:44:56 // 4039
Hát vannak olyan cégek amelyek gyártanak utólag beszerelhető könyöklőket vannak nagyon igényes darabok is
Tommaso 15904-04-2005 17:41:48 // 4038
Hala!Egy kis segítséget kérnék már megint!147-be szeretnék könyöklőt előre,de azt mondták a szalonba ,hogy az csak üléssel(!) együtt cserélhető,és külön nem lehet beszerezni!Én beszéltem a talin egy GT-s sráccal aki azt mondta,hogy hogy a könyöklőnek köze sincs az üléshez,mert a ""kardánalagút"" legutolsó tárolórekeszébe teszik bele.Megnéztem,és tényleg így van!Szerintetek hol tudnám beszerezni,és mi a véleményetek erről??
Robi04-04-2005 14:31:07 // 4037
Jahh, és nézd meg a www.karaszy.hu oldalt, tanulságos. Épp azon gondolkodom, hogy elviszem nekik a gátlóimat, hogy újítsák fel, és alakítsák át keményebbre.
Paco04-04-2005 14:29:19 // 4036
Ez az egyik. A másik meg az, hogy én pesten a leglágyabb állásban használom a gátlót. No de amikor kiszabadulok!!!! :)))
Robi04-04-2005 13:40:13 // 4035
De ha valami igényesebb darabot teszel be, akkor nem kell állandóan cserélgetni.
Charlie 16604-04-2005 13:17:13 // 4034
Igen, érthető gondolatmenet. Speciel én is a gyárira szavaznék, de mivel elég sokat járok pesten, az meg ugye amúgyis szétszedia a futóművet, hamár úgyis "gyakran" kell cserélgeti, akkor valami eccerűbb is jó.
Paco04-04-2005 13:12:11 // 4033
Iiiigen... A sárga Konival az az egyetlen baj, hogy olyan árban van (esetleg több is) mint a gyári. De nekem pl azért az van benne, mert a gyári az olajos szett olyat meg már nem gyártanak. Én meg úgy voltam vele ha meg már úgyis levegős csillapítót veszek akkor akár jót is lehet :)
Paco04-04-2005 13:07:49 // 4032
Ne kajabájj, Kayaba is belemehet :_P
Robi04-04-2005 12:40:15 // 4031
Van amelyik keményebb, vagy esetleg tovább bírja. A sárga Koni pedig állítható keménységű, Paconak is ilyen van. Wickeynek meg sima Bilstein. De az se rossz.
Robi04-04-2005 12:38:52 // 4030
Szerintem meg lengéscsillapítóból csakis Koni, Bilstein, vagy Sachs. Kell a nyavajának gyári, hajózni nem autóval kell. :)))
Azmo04-04-2005 12:37:50 // 4029
hogy adjam szokásos hülyeségem: mi a fene különbség van a lengéscsillapitól között, mindegyik ua nem? több gáz,olaj van valamelyikben? vagy mi? :D
Azmo04-04-2005 12:36:58 // 4028
olasz, az kell....de az se elhanyagolható Robi, hogy gyári legyen :D
Robi04-04-2005 12:35:55 // 4027
Sz'al a Sachs is jó cucc, de szerintem a Bilstein még jobb. Vagy sárga Koni, bár az már más árkategória.
Charlie 16604-04-2005 12:30:31 // 4026
Jaja, csak fonetikusan. Magyar ember lévén..:):) Eredetileg azt akartam írni hogy bilstejn meg monró, csak ott má' nem figyeltem annyira.
Robi04-04-2005 12:25:23 // 4025
A Sax vmi gyenge Sachs hamisítvány? :)))
Robi04-04-2005 12:24:29 // 4024
Bilstein. A Monroe semmiképp, mostanában nem az igazi.
Charlie 16604-04-2005 12:22:52 // 4023
Szakértők tippjeit várom. A 166-osom megérett a lengéscsillapítócserére. A gyárinak 50k körül van darabja, ami kicsit túlzás. Ahogy néztem, a többi ára valahol 26 és 32k körül van. 3 típuson gondolkodom: Sax, Bilstein és Monroe. Melyik a javasolt?
Totti (NagyVad)03-04-2005 14:21:49 // 4022
Hali van egy hatalmas problémám a vezérműszily fesitöm gajra ment meg egy másik szily feszitő azt hiszem az a klima kopreszornak a feszitölye ha esetleg van valakinek el fekvöben az szoljón nekem mert nyagyon nagy szügségem vanrá elöre is köszi!!!Ja mind ez egy 155 2.% V6 hoz kéne.
kapeka (Nagyvad)01-04-2005 21:03:38 // 4021
Sziasztok! Keresek 1.8TD-hez "turbónyomás-szenzort", vagy mifenét, a képen látható; az enyém sajna meghalódott vala. Ha valakinek van ilyen, dobjon már egy üzit, kösz!
GEORGE01-04-2005 20:34:06 // 4020
Oké köszi a Karcsit jól ismerem.
GPti(V6)01-04-2005 20:22:53 // 4019
ELAFORG BT BP.XI Gazdagrét.De ők is jönnek mint spozorok ha jók az imfoim.
GEORGE01-04-2005 20:13:47 // 4018
Hol vetted?
ethanol01-04-2005 18:45:25 // 4017
Sziasztok! Tudna vki ajánlani egy jó futóművest Debrecenben? Köszönöm
GEORGE01-04-2005 16:05:25 // 4016
Köszike :-)
GPti(V6)01-04-2005 09:07:46 // 4015
Hellosztok!Lehet,hogy nem újdonság de én nem régen halottam róla és megvettem és beraktam.Ja Twinspark gyertya garnitúra 18.700,-Ft-ért. CHAMPION ,gyári csomagolás,állítólag csak 35000-40000km-ert bír.Lehet,hogy megéri annak aki keveset jár a verdájával,mint én.
TtK01-04-2005 08:26:37 // 4014
És visszarakáskor szépen nyomatékkulccsal meghúzni, az előírt nyomatékkal! :)))
TtK01-04-2005 08:23:31 // 4013
146 hátsó lökhárító leszedés. Remélem kivehető.

András bácsi01-04-2005 07:50:05 // 4012
Nem tudok jól visszaemlékezni, de biztos, hogy két átmenő csavar tartja felül. Mintha a csomagtartóból belül, a kárpit alatt lenne a csavar.
Don Gombóc01-04-2005 07:38:54 // 4011
Bandi!! Waddar!! Ne fikázzátok azt a váltót mert holnap viszem az ostoromat Esztergomba!!! Bezzeg ha most lenne nekem hosszú akadozós váltókar a kezembe. ( itt sóhajtás)
GEORGE01-04-2005 00:25:01 // 4010
Köszi, a csörgetéssel bajban leszek, mert nincs ki irva a számod :-)
Robesz731-03-2005 23:29:08 // 4009
ha szombatig nem kapsz választ és napközben megcsörgetsz, akkor megnézem neked (ezt még nem szedtem le)
GEORGE31-03-2005 23:27:43 // 4008
Még mindig kérdés hogyan lehet leszedni a 146-os hátsó lökösét?
GEORGE31-03-2005 22:47:34 // 4007
Ez így van ahogy mondod de csak a 155-nél Tipo, Tempra-nal. De itt magasan van a csomifedél s ha azt kinyitod még vagy 20cm-re van a lökös.
András bácsi31-03-2005 22:38:43 // 4006
Egyetértek, a 166 váltója nem az igazi. Hidegen szar vele kapcsolni, egyből kettőbe a gyors váltást nem szereti stb. Bár azért sokkal jobb, mint az Alfa korábbi próbálkozásai. Szerintem.
András bácsi31-03-2005 22:36:19 // 4005
Úgy emlékszem, hogy a csomagtartó felnyitása után, két hátrafelé álló csavart kell kivenni, a dobbetéteket oldani (már, ha fogja nálad is lemezcsavar), és hátrafelé lehúzni. Ez csak halovány emlék, mintha lenne még két csavar valahol.
W31-03-2005 22:32:29 // 4004
Meg egy kozelit ha szabad :)

W31-03-2005 22:20:56 // 4003
Igen az is gaz. Szerintem a 166-nak a valto a leggyengebb pontja. Design meg egy egyeb szempontok miatt is. 2 nap szivas utan azert most elegedetten fexem le. Bar megcsonkoltam nehany helyen az ujjaimat meg veres lett a karpit is de sikerult kitisztitani :)))
GEORGE31-03-2005 22:19:20 // 4002
Sziasztok! Hogyan kell leszedni a 146-ról a hátsó lököst? Elöre is köszi: GEORGE146ti
ALFA75td31-03-2005 21:15:23 // 4001
alfa 75 höz gyujtáskapcsoló és ajtózár kellene ( bontott) ki tudna nekem segíteni
Gábor16631-03-2005 20:29:22 // 4000
Wadarr: Nekem a kapcsolási úthossza, ami nagyonhosszú. Persze a rövidítés ezt is megoldja. A 164-et átalakítottuk rövid utasra. A 166 nál is töröm rajta a fejem.
W31-03-2005 20:15:43 // 3999
Paco: tokeletesen elerheto igy is, meg az asszonynak is kenyelmes :) Ez az optimalis meret... gyarilag nagyon el van tulozva a merete. Gabor: Ugy oldottam meg, hogy vettem egy 16-os furot es belefurtam a muanyagba. Volt egy resz ahol a kulso atmero volt ennyi igy ott lett megoldva a rovitides is.
admirális31-03-2005 20:10:43 // 3998
Hú, végre valami jó hír... Mostmár csak az kell, hogy összerakják jól, és többé isten bizony, hogy nem cserélek vez.módot:).
Paco31-03-2005 20:01:07 // 3997
Szinte biztos vagyok benne, hogy jó. Sőt azt mondanám, hogy az összes TS motorhoz ugyanaz való, persze külön véve a 16 és a 8V motorokat mert a 8V az láncos :)
admirális31-03-2005 19:57:51 // 3996
Sajnos nem. A szervizek abszolút érthető okokból nem adnak ki szerszámot, pláne nem idegeneknek. Ezzel már akkor tisztában voltam, amikor nekivágtam a telefonálgatásnak, csak gondoltam, hogy ismeretség útján hátha sikerül. A kocsi pedig szét van kapva, mozgásképtelen addig, amíg nincs eszköz... Viszont sikerült találni egy ismerőst, aki csinált motorgenerált egy 1,8-ason, és lerajzolta ezt a bizonyos szerszámot magának, amivel a vezérműtengelyt pozicionálja be. Holnap azzal kezdik a napot, hogy ezt a rajz alapján legyártják, aztán összerakják a szerkezetet. Persze csak ha minden úgy megy, ahogy akarom. A kocsit ma délutánra ígérték, hétvégén pedig nagyon nagy szükségem lenne rá, mert vidékre kell mennem. Szerinted az 1.8-hoz való szerszám jó lesz az 1.6-hoz?
Gábor16631-03-2005 19:29:18 // 3995
Jól néz ki! Hogyan oldottad meg a problémát?
Paco31-03-2005 19:22:05 // 3994
Aranyos. Elég hosszú a kezed hozzá?? :-P
W31-03-2005 19:20:19 // 3993
Hat gyerekek nem keveset szenvedtem ezzel a valtoval... de aztan megoldottam ugyesen :) Szep baleset rovicebbre vagni a 166 valtojat nem ajanlom senkinek. De a vegeredmeny magaert beszel:

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.