Forum >> Szerelőműhely
Robi29-11-2004 10:43:49 // 592
Ugrál? Érdekes. Minden elektromos csatlakozás fasza? Ha szemmel követhetően ugrál a feszültség, akkor valami kontakthiba lehet. Szerintem.
norbee29-11-2004 10:40:21 // 591
Robi
Néztem, akkor alapjáraton 12.8-13.0 illetve 13.4-13.6 között ugrál.
norbee29-11-2004 10:38:35 // 590
granturismo
Köszi a biztatást :) Legjobb tudomásom szerint menet közben a feszültségjelző lámpa izzószála akkor kezd parázslani, ha a generátor kimeneti feszültsége az akkumulátor feszültsége alá esik. Vagyis ahelyett hogy töltene rendesen, inkább az akksiról szív lefele. Ha abból indulunk ki, hogy a szénkeféket 300000 km-enként kell cserélni, és az autóban még összesen ennyi sincs, de már volt egy generátor felújításon az előző tulajnál a kertész utcában, plussz a tarcsi alkatrészek között van egy cserélt fesszab... akkor bízom a kélgyóban. :)
Robi29-11-2004 10:31:16 // 589
Nem, csak az egyik. Kösz az infot, azért előbb megpróbálok sörért szerezni egyet, hátha... Szerintem ez nem az az alkatrész, amit feltétlenül vadiújonnan szeretnék megvenni. :) Szerintem. :)
Robi29-11-2004 10:28:28 // 588
Szerintem az tök normális. Úgy tudom, hogy az alfák feszszabályzólja 13,8-ra szabályoz. A japánok szoktak 14,4-re. Az, hogy alapjáraton alacsonyabb, az normális. Ha sokat araszolsz dugóban, rápakolt fogyasztókkal, akkor emelni kell az alapjáraton, ha lehet. Vagy tegyél kisebb ékszíjtárcsát a generátorra. :D
Mérted terheléssel is? Pl tedd fel a hátsóablakfűtést, meg a tompítottat, és úgy is méregesd meg a fordulat függvényében.
granturismo29-11-2004 10:24:12 // 587
Akár 3 napos akksi is tropára mehet. Nem biztatásképpen mondom:-)
granturismo29-11-2004 10:22:16 // 586
Hát ez még nem igazán egyértelmű.
szutyok29-11-2004 10:10:38 // 585
Ezért irigyellek téged!
Pedig a tél csak most kezdődött!
norbee29-11-2004 10:08:56 // 584
szuty
Na eztet mondom én is, hogy nekem is két telet bírt a régi akksi, azt kaput. Ez a mostani tartja azért a 12.8-at.
szutyok29-11-2004 10:00:35 // 583
Az akksi kb fél éves! Eddig bírta volna? Az előzővel ment vagy 5 évig!
norbee29-11-2004 09:58:50 // 582
szutyok
Mit? :)))
Én egy hónapja. Az előző akksi töltés után is csak 12.3V mutatott.
szutyok29-11-2004 09:55:11 // 581
Kb fél éve vettem! Igaz a Tecsóban!
norbee29-11-2004 09:52:02 // 580
szutyok
És akksi gondok?
szutyok29-11-2004 09:50:00 // 579
alpjáraton 13.2V, kis gázadásnál 13.9V. Vadonat új fesz-szab.al és teljesen átkábelezve az egész!
norbee29-11-2004 09:46:37 // 578
Ugye, ugye? :))) Akkó mégis fesszab? Mer' pénteken idegbeteg lettem, rácsaptam az akksit töltőre, 4 órát forraltam, aztán visszatettem, egész hétvégén full lámpával, fűtéssel, rádióval közlekedtem, és csak vasárnap este kezdett el parázslani a töltésjelző. Vagyis akkor nem tud tölteni eleget. Jó gondolós vagyok?
granturismo29-11-2004 09:41:34 // 577
Én 13.6 és 14.4 között tudom.
szutyok29-11-2004 09:36:29 // 575
Az enyém is ennyi, es a szerelőm azt mondta, hogy ez jó! Vagy ne hidjek neki?
granturismo29-11-2004 09:35:48 // 574
Alfa alkatrészboltban lehet venni. 60521326 a cikkszáma 2ezeregynéhányszáz ft, de az csak a villaalakú rész. Viszont ahogy látom a gumiszilentek is eléggé zsibbadt állapotban vannak, de olyan bármelyik autósboltban kapsz. Mind a 2 eltört?
norbee29-11-2004 09:32:57 // 573
Paco
Megmértem a generátorom, alpjáraton 13.2V, kis gázadásnál 13.9V. Tipp, hogy mennyinek kéne lennie, mer' rémlik hogy 13.5 és 14.5 a helyes érték?
Robi29-11-2004 09:14:29 // 572
Ez az izé kötné össze a de-dion hidat a stabrúddal, ha nem lenne eltörve. Letekertem az anyát róla, de sajnos a menetes szárral együtt.
Wickey29-11-2004 08:55:55 // 571
Alapvetően kábé annyira, mint egy sima féltengelycseréhez. Egy óra meló volt 164esnél tegnap.
Nagyjából: kerék leszedés, 36os CroVa beletörés a kerékagyba, kurvaanyázás, stabilizátor, kormányrúd szétkötés, gólyaláb kiszedés, fék szétszedés, gólyaláb balra el dobás, kutya "vau vau vau" utána rohanás, féltengely kiszedés, stopper 45 percnél megállítás. (Folyton garázsba rohangálás levés, idő elrepülés, mivel valami mindig bennfelejtés.) Rácsodálkozás féltengely állapotára, csavarok váltónál kicsavarás, szitkozódás, mert szar helyen levés, navégrekinnvanoszmondás, MÉHbe szánt hulladékok közé továbbítás, kutyát seggberúgás, amiért lehugyozás gólyalábat, ránksötétedés, utcán tovább nem szerelés.
lausz29-11-2004 06:58:20 // 570
javítok féltengely gumiharang.bocs.
lausz29-11-2004 06:56:45 // 569
Kérdésem köv.:ki tudja hogyan kell levenni 156-os válto gombot?
köv.:gumiharang cserekor mennyi mindent kell szétbányászni?(156 2.4jtd)
Wickey28-11-2004 23:18:07 // 568
mármint, hogy mi is volt ez megboldogult lánykorában.
Wickey28-11-2004 23:17:41 // 567
Ilyen? Nincs. Minden hulladékvas a MÉHben kötött ki. De ha elárulod, mi a túró ez, megpróbálok szerezNYI :-DD
Robi28-11-2004 22:03:57 // 566
Robi28-11-2004 21:46:26 // 565
Ennyiért szinte ajándék, akármilyen gyártmány.
Wickey28-11-2004 21:29:08 // 564
Hegyaljánál 12000 forint a gázos hátsó lengéscsillapító darabja. Ugyanennyi az olajos. A gázos aszongyák jobbabb.
ezekhez jó szerintük:
ALFA ROMEO 164 2.0 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 92-
ALFA ROMEO 164 2.0 V6 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 87-92
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.0 TWIN SPARK92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 3.0 V6 92-
Ehunn kép:
ezekhez jó szerintük:
ALFA ROMEO 164 2.0 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 87-92
ALFA ROMEO 164 2.0 TWIN SPARK 92-
ALFA ROMEO 164 2.0 V6 TURBO 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 87-92
ALFA ROMEO 164 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 87-92
ALFA ROMEO 164 3.0 V6 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.0 TWIN SPARK92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5 TD 92-
ALFA ROMEO 164 SUPER 3.0 V6 92-
Ehunn kép:
Robi28-11-2004 19:33:21 // 563
Hát, ez elég csúnyán hangzik... :(
Egy biztos: műszakin így nem megy át.
Szerintem hívd fel holnap a Kárászy-t, ha be tudsz jönni valamikor Budapestre. Vannak szerelő partnerei, és lehet, hogy meg tudják oldani gyorsban, cseredarabbal.
Smith28-11-2004 19:29:46 // 562
Ezzel csak az a baj, hogy messze vannak :( És amire kiszerelik, elküldöm, megcsinálják, visszajön, stb. Akár több mint 1 hét is lehet, viszont nekem most iszonyúan kell a kocsi a karácsonyi hajtásban :(
Ráadásul műszaki előtt állok, dec. 7-én vittem volna szerelőhöz, elméletileg úgy hogy semmi baja nincs, és csak el kell vinni vizsgáztatni. Ehhez képest most meg......nem is mondok semmit :((((((((((((((((((
Robi28-11-2004 18:22:15 // 561
Vezérlésmódosító csere... :(
xxxxxxxxxxx28-11-2004 17:59:10 // 560
Sziasztok.
Az normális dolog,hogy indítás után a 146 ti-m olyan egy 5mp.-re mintha diesel lenne?
Szerintem eléggé kereplős csattogós hangja van! Szerintem :-)
Utána ez elmúlik és minden normális.
BFMSE28-11-2004 15:29:01 // 559
Sztm lehet az ABS jeladoja is. Kappanal volt ilyen, hogy eleinte neha ment neha nem... Aztan egyszercsak allandoan hibat irt az ABS.
Robi28-11-2004 15:26:08 // 558
Ezt találtam a Kárászy honlapján (www.karaszy.hu):
"Raktáron lévő több ezer darab gyári új akciós lengéscsillapítóinkból (BOGE, SACHS, Monroe, Kayaba, Gabriel) 50 %-os kedvezménnyel vásárolhat."
Érdemes velük felvenned a kapcsolatot, nagyon pengék a témában. Olyan 8000 Ft körül újítják fel szerintem egy lengéscsillapítódat.
Robi28-11-2004 15:17:23 // 557
Ööö... Asszem' mégsem vennék újat a helyedben... :(
Monroe Gas-Matic: 38595
Sachs Supertouring: 40124
Ezek Bárdi árak, szóval biztos van olcsóbban is...
Meteor tart olcsóbb cuccokat, és van 30% kedvezményem náluk, úgyhogy ha szeretnéd, megérdeklődöm náluk a dolgot.
Robi28-11-2004 14:59:58 // 556
"...Vagy valami, az a nagy izé ami csúszkál fel-le, és ilyen k.nagy spirálrugó van rajta körbe. Na az ott szépen ereszti az olajat. És onnét csordogál szépen lefele....."
Az a csúszkáló izé a lengéscsillapítód, és épp most dobta be a törölközőt. Hogy miért? Szar utak. Te nem tudod utántölteni. Fel lehet újíttatni a Kárászynál, de én inkább újat vennék a helyedben. Lehet csak egyet cserélni, de ha ez megadta magát, akkor a másik oldali is a végét járja valószínűleg, párban szokás cserélni. Mindjárt utánanézek, mibe fáj egy gátló a gépedhez.
Mondjuk fura az eseted, mert egy gátlóból nem tud olyan hűdenagy tócsa születni.
lungfefe28-11-2004 14:49:13 // 555
Na madzag lóg az enyémből is dögivel!
Azmo28-11-2004 14:32:27 // 554
Köszi Bandi, azt szívesen veszem!
ICvel kerestük a hiba okát a 4WD-re és találtuk a kábelek között, de amit mondtál azt nem néztük meg!
András bácsi28-11-2004 13:34:27 // 553
Hello Azmo!
A 2.számú kép csatlakozója olyan, mint a ami a két kormányoszlop melletti kocka nyomógomb ellendarabja. Nem arról csúszott le véletlenül. Épp kölcsönadott állapotban van egy jav. kézikönyvem, ha visszakerül szívesen kölcsönadom.
A.
Azmo28-11-2004 11:47:39 // 552
Smith28-11-2004 11:32:56 // 551
Beírom ide is hátha tud valaki segíteni.
"Nah, jó kis hétvége.....
Tegnap indulnánk el egész család, és kurvára benzin szag van. :( Kinyit motorháztető, látom hogy az egyik csőnél, mikor jár a motor, spriccel ki a benzin mint atom!!!! 1 óra szerelés, alig birtam leszedni a bilincset a csőről, aztán kicserélni se tudtam, mert a másik végét nem is látom, csak levágtam belőle, nagynehezen visszaraktam a bilincset, most nem spriccel. De azért ki kell majd cseréleni....
Ez volt az egyik eset.
Ma meg felkelek, kijárok garázsból! Jé mi az a nagy olajtócsa az tuó helyén????????????? :((((((((((((((((((( Hátul középen nagy tócsa. Tököm kivan most már két nap két hiba?????? Elég tiszta folyadék volt, azt hittem fékolaj. De nem. Alámásztam, kiderült hogy nem középen csöpög (folyik) hanem a bal hátsó teleszkópból?????? Vagy valami, az a nagy izé ami csúszkál fel-le, és ilyen k.nagy spirálrugó van rajta körbe. Na az ott szépen ereszti az olajat. És onnét csordogál szépen lefele.....
Na kérdésem az hogy most mi van?????? Mert igy megnézve elég nagy szopásnak tűnik a dolog, egyáltalán milyen olaj van benne? Lehet-e utántölteni, és főleg mi a pöcsömért ereszti ki magából????????????????
BRÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜ :((((((((((((((((((((((((((("
Tresor28-11-2004 08:16:42 // 550
Mármint mien manual?
speer28-11-2004 07:55:15 // 549
Tippet kérek ,amerika ABS-e kb 5 perc skera után hibára megy ,újra inditás után megint jó egy ideig.a müszer fal alól cincogás hallani közvetlenül a hiba előtt. Reléket már cseréltem.
kARCh14527-11-2004 22:21:14 // 548
Sziasztok! Lenne esetleg valakinek 145 manualja ? előre is kösz kARCh
Tresor27-11-2004 16:09:37 // 547
Nincs mit. Írj, hogy sikerült-e!
NA-ti27-11-2004 13:00:25 // 546
Paco, Tresor! Köszönöm a pecíz válaszokat, próbálkozok.
Tresor27-11-2004 09:57:54 // 545
Ja igen, a keret. Azt is húzzad nyugodtan, eltörni nem fog. alul van becsúszva egy ilyen szar alá. De kijön, csak erősen kell húzni.
Tresor27-11-2004 09:56:09 // 544
Szia!
Én kb 2 hete cseréltem az enyémben az összeset.
A két csavar kiszedése után kijön az a fekete burkolat, ami az egység előtt van. Utána magát az egységet nálam még 4 csavar fogta (imbuszos). Ezek kicsavarása után nekem úgy jött ki, hogy az egyég felső részét magam felé döntöttem és húztam kifelé. Kicsit szorul, mert alul fogjy valami, de kicsúszik egyből, ha erősen húzod. Ja, és én Mol kúton vettem 95 HUF/db. :(
Paco27-11-2004 09:27:10 // 543
Ja, elképzelhető, hogy a feketén kívül piros műanyagfoglalatot is találsz. Azokba nem 1,2W-os, hanem 2W-os izzó kell.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
625
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?