Forum >> Szerelőműhely

Csöri12-06-2014 21:06:20 // 48686
Felmegy mindegyik csak sajnos kicsit költséges a megoldás. A 330-as rendszerhez másik csonkállvány is kell ilyen a 3.2-es GT, 147GTA, és a Crosswagonon van.
Vagy konzolt kell hozzá gyártatni.
Mr. Z12-06-2014 19:51:33 // 48685
a futófelület a tányér aljától néhány mm hát nagyobb kerék van rajta 15" /65
Gtaati12-06-2014 19:36:33 // 48684
Helló Mindenki! Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek van-e tapasztalata, hogy Gt 1.9 JTD-re mekkora másik nagy fék megy fel? Gondolok itt GT 3.2v6 fékre vagy 159 2.4JTD/3.2 illetve a 159-es lyukosztása mekkora? A gyári 17-es Gt felnivel elférne-e 305/330-as tárcsa nyereggel? Hol érdemes keresni és melyik másik típus nyerge lehet jó és férhet el? Átalakító konzolt csinált-e valaki stb? Bocsánat a sok kérdésért! Köszönöm!
DieselManiaco(NagyVad)12-06-2014 18:43:15 // 48683
nahh az meg hogy? oldalfalhoz vagy futófelülethez? csonkállvány? lengéscsillapító alja rendben? rugótányért nincs leszakadva? ez érdekes..
Mr. Z12-06-2014 17:51:57 // 48682
akkor mi van ha a rugótányér majdnem hozzáér a gumihoz azzal mit lehet csinálni? Illetve egyik oldalt jobban mint a másikon
mreni12-06-2014 15:49:34 // 48681
nekem is ilyen,de így is marad valószínűleg.
.......................12-06-2014 10:56:32 // 48679
akkor az üveglikika 3* os haszonnal építi be?
szép
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2014 10:15:34 // 48678
az új szélvédő kb ugy 20-23 rugesz én a gyárit vettem anno 40-ért tudod kinek kell egy bontott...
.......................12-06-2014 10:10:44 // 48677
akkor a bontott szélvédö is megoldás lehet
WarbiRunner (Gyuri)12-06-2014 09:12:07 // 48676
Hallgatnék a helyi javító emberre, ezzel nem csinálnék semmit :-) Nincs zavaró helyen, és nem repedés, hanem kipattant egy darabka. Ilyesmivel évekig járkáltam, és nem indult meg. Egy következő kavics nyírta ki a szélvédőmet, ami repedést is okozott. Azt is egyszer megcsináltattam, még bírt 2 évet mielőtt végigszaladt.
Szóval jó az esélyed, hogy ez egyáltalán nem fog megindulni. Ha mégis, akkor megfúrja, ezzel feszültségmentesít, és kitölti. Biztosat persze nem lehet mondani, de nem úgy néz ki mint ami holnap végigszalad.
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2014 08:53:05 // 48675
jah annyi a casco éves szinten, mint a szélvédő cserével...
droberto12-06-2014 08:21:18 // 48674
Ezért nem tartok Cascót. Évi max 8-10-et megyek. Nekem nem éri meg. Kieg. biztosítással meg jó lehet, évi néhány ezerért, de egyenéőre ilyet csak kerékre kötöttem. Bár ott is sok az apróbetű...
Bár az Aegonnál nincs is szélvédős.
.......................12-06-2014 07:54:47 // 48673
Cascora kicserélik
droberto11-06-2014 23:16:28 // 48672
Mindig büszke voltam a Tipo-ra, hogy ott volt áram benne gyújtás nélkül is.
Sajna a csomis stekkerhez is kell a gyújtás. :(
GTPeti11-06-2014 22:59:34 // 48671
Én eredeti Philips-et v. Osram-ot vennék, biztos forrásból. (Ahogy a 156 blogjában írtam.) A hamisítványok aránya elképesztően magas, amúgy...
Viszont ezek nem olcsók, egy pár 120 ojró. (Cserébe nem kérészéletűek...) Természetesen párban cserélném őket.
Piritu - 1.000.00011-06-2014 22:27:49 // 48670
Nekem az ilyet simán feltöltötték anno. Észre se lehetett venni.
Piritu - 1.000.00011-06-2014 22:26:55 // 48669
A Spidernél a szivargyújtót használom erre. A 159-nél sajna kapcsolt, így nem működik a gyári, esetleg a csomagtartóban.
droberto11-06-2014 22:24:11 // 48668
Egy kis segítséget, tapasztalást én is kérek. :)
Kaptam egy sunyi kavicsot a szélvédőre az A oszlop tövéhez. Nem nagy a bibi, csak félek, hogy megindul. Véleményetek szerint mit csináljak?

Egy helyi javítós móker, azt mondta, hagyjam, amíg nem indul meg jobban, azt lehet próbálkozni a megfúrással/gyantázással.
Persze felesleges kockázatot se vállalnék...
droberto11-06-2014 22:19:33 // 48667
Lehet, hogy neked ez nem jó, de max ötletenek. Nekem ilyen van a CTEK-hez.
Liquid11-06-2014 10:17:13 // 48666
beépíthető, lehetőleg süllyesztett vízmentes csatlakozót keresek csepptöltőhöz. Valami olyan kéne ami lehetőleg nemnagyon áll ki, kupakja van és könnyen összedugható.
Van valakinek ötlete hol/mit keressek?
Köszi!
mreni11-06-2014 10:04:37 // 48665
En mar meg is vettem,holnap kicserelem ha lesz idom
dev16611-06-2014 08:23:16 // 48664
Köszi a válaszokat. Holnap tudom megnézetni, remélem nem lesz nagy meló.
.......................10-06-2014 13:45:28 // 48663
XENON D1S kisülöfejben tud valaki tanácsot ,hogy milyet vegyek jó ár éték arányban
mreni09-06-2014 14:23:13 // 48662
Jo kerdes,hogy mennyit birhat... 15 korul van a teli ara a bardinal,erhardot meg erdemes lenne megkerdezni,hogy mennyi az annyi.
Alfa GT-Csaba09-06-2014 13:42:10 // 48661
Féltengely csillag 18 ezer körül van
Steve Valentine09-06-2014 13:39:08 // 48660
Sziasztok Srácok!

Segítségeteket szeretném kérni. Hosszabb út előtt állok és szeretném ha az autón minden rendben lenne, mielőtt elindulok. (145 1.6 TS)
2 dolgot vettem észre, amit orvosolni kellene, de nem tudok rájönni mi lehet. Egy két tanácsot szívesen elfogadnék.
1. hosszabb állás után (fél nap-1 nap) indításnál ledadog, lefullad az autó. Újbóli indításnál már beáll, vagy ha elsőre le kívánkozik fulladni (ha idejében kapcsolok) lövök neki egy-két gázgombócot akkor nem fullad le.
2. Motortérből jobb előröl nem mindig, de néha ilyen tompa kotyogást hallok, ezzel olyan érzést keltve mintha a kerék ki akarna esni. Elvittem ez ügyben már szerelő pajtáshoz, de azt mondta ne foglalkozzak vele, semmi nagyobb probléma nincsen, nem lát semmit, járjak vele nyugodtan. Nem tudom nem észre venni, idegesít, jó volna tudni mi lehet ez, illetve ezek a problémák. 1: Olajnyomás? 2: Gömbcsukló?
Köszi a válaszokat.

Üdv,
Valentine
dev16609-06-2014 12:33:32 // 48659
Köszi a választ. A 20V-ben híresen fos a féltengely, de reméltem, hogy a 10V-n megúszom ezt, de úgy tűnik mégsem. ezekkel a tünetekkel mennyit bírhat még és kb. milyen összegre számítsak?
mreni09-06-2014 12:09:43 // 48658
belső csillag tipikus tünete ez,nekem is most kezdi csinálni a balos,jobbos volt már cserélve,mondjuk ez 20v
dev16609-06-2014 12:06:36 // 48657
Sziasztok! Van ötletek, hogy mi okozhat kigyorsítás, nagyobb terhelés közbeni erős remegést? rázza az egész kasztnit, de kisebb, állandó terhelésnél egyáltalán nem. Első gen. 2.4 JTD. Én a féltengelyre gondolnék, de az nem szokott elfáradni, ezekben a régi JTD-kben. mi lehet még?
swan09-06-2014 08:31:54 // 48656
köszönöm. Már tettem lépéseket
swan08-06-2014 20:50:18 // 48654
Valami ilyesmire gondoltam :( Akkor ha jól logikázom ez légzsák vezérlő csere lesz?
[k i z z o]08-06-2014 15:56:03 // 48653
Internal fault. MES -el nem törölhető. Nem csatlakozási hiba, a kontroller belső saját diagnosztikája talált valamit, a vezérlő belső hibatárolóját nem éri el a MES.
swan08-06-2014 12:30:28 // 48652
ez is eszembe jutott.de ha elfordítom zárat frankon leköveti diagnosztika
mizooo08-06-2014 12:02:26 // 48651
Asszonynak 56-nál a légzsák kikapcsoló zár volt a ludas, szét kellett szedni kitakarítani oxidosak voltak az érintkezők.
swan08-06-2014 11:23:34 // 48650
erre én is gondoltam. MAjd meglépem hátha. Azért bizonytalanodtam el akkor miért világít a kikapcsolt utas légzsák? Mivel mind két jel világít, ezért a műszerfalban lévőre gonoltam egyből de az ülés alatti WD40-ezér nem ártahat :)
Alfa GT-Csaba08-06-2014 11:06:55 // 48649
kontakt hibás az ülés alatt a csati!Húzd szét fújd be WD 40-el és dugd össze ,tökéletes lesz pár hétig :-)
swan08-06-2014 10:36:51 // 48648
A következő problémám van egy 147-vel. Remélem találkozott már valaki ilyennel

Egyszerre világít a légszák hiba és a kikapcsolt utas légzsák lámpa. Mikor ráadom a gyújtást akkor 3-4 sec múlva légzsák hiba kialszik majd egyből újjra világít

Kiolvasáskor ez fogad és nem is tudom törölni

Elképzelhető, hogy a pirossal karíkázott azt jelenti, hogy gond van az utasoldali légzsákkal? Gondolom csatlakozási hiba vagy ilyesmi
Tuningman06-06-2014 23:39:09 // 48647
Okosan tetted, hogy cserélted az olajat és hogy használtad a mosót :)
Viszont cserélned kell a vezérlésmódosítót :(
Tomi14506-06-2014 20:39:50 // 48646
Sziasztok!
Az normális dolog hogy a comp. gyújtás nélkül is küld áramot valahova valamelyik ágán?(1.6 boxi immo nélküli!!)Egy hosszú stekkeres csatlakozós.
Mr. Z06-06-2014 13:55:23 // 48645
Mr. Z06-06-2014 13:54:56 // 48644
http://www.youtube.com/watch?v=SFhk-3s9m90&feature=youtu.be

csináltam egy videót a motoromról

egy furcsa ciripelő ( talán csapágyhang ) hang keletkezését keresem. Esetleg valakinek ötlet?
Főtengelyszíjtárcsát keresztpróbáztunk; generátor , generátor szíj csere megvolt, klíma szíj is új dayco mindkettő, Breda fém szíjfeszítőt kapott.. Meleg motornál halkul. Vízpumpa esetleg?
Veronika05-06-2014 21:20:57 // 48643
Sziasztok! Szuksegem lenne egy kis tanacsra, 147-es Alfa, 5+1 sebbeseges es amikor tolato fokozatba teszem/tennem a valtot, csak nagyon nehezen sikerul, szo szerint erot kell hozza kifejtenem. A valton a gyurut mindig felhuzom, szoval nem ez a problema. Hozza tennem uj szerzemeny, nincs viszonyitasi alapom. Szoval nem tudom eldonteni, hogy van e valami problema vele, vagy csak nekem kellene "erosodnom" :D
Megkoszonnem a segitseget.
Alfa GT-Csaba05-06-2014 20:47:21 // 48642
Vezérlés módosító csörög
Noici05-06-2014 13:34:03 // 48641
Sziasztok!
Nekem is lenne egy fontos kérdésem hozzátok,...benzines a 156-om,1.8 motorral,és már amióta hozzám érkezett eléggé diesel hangja van,de mintha egy ideje mégjobban.Csak gyújtásnál,inditásnál van diesel hangja.Mire gondoljak? Vezérlésmódositó vagy szelepszárszimering,esetleg egyéb?
Egyéb tünetet nem tudok mondani,mert nagyon szépen megy,semmi teljesitménycsökkenés nincs,sem fogyasztástöbblet,minden rendben vele. Olajfogyasztásom az volt,ami bosszantott is,Selénia 10w40-el,...de lecseréltük Xado 10w60-ra,azóta teljesitmény növekedést tapasztaltam,sokkal simábban megy a motor,sokkal jobban gyorsul,és az olajfogyasztás is megszünt egyelőre. Előtte használtam a Xado motormosóját,ami után jó fekete olaj jött ki a motorból.Motormosás óta szép tiszta az olaj.
Nagyjából ennyi,gondoltam minden előzményt és történést leirok,hátha könnyebben tudtok nekem igy valami indulópontot,tanácsot,véleményt irni.
Előre is köszi nektek!!
Gtaati05-06-2014 13:24:05 // 48640
A napit és a totálist is számolja! Tehát a jeladó jó! Felraktam gépre és diagnosztikai kábelen keresztül és a Multiecuscan-el lehet diagnosztizálni a műszerfalat is . Ott van lehetőség kimeneti tesztre és le tudtam tesztelni az órát és tesztben működik mutat mutató! Többen itt generátor probléma miatt ugyanígy járták, és generátor felújítás/csere után a problémájuk megoldódott. Nálam is gond volt a generátorral de fel lett újítva és tökéletesen működik 14, 3v-t a töltés mindig! De ezek után sem működik az óra. Olyan mintha valami tiltaná a jelet és nem adja ki az órának! Biztosítékok minden jó!, aksi is új. A motorvezérlő ecu is látja a sebességet illetve ott is jó a töltés. Body computer lehet benne, az tilthat ilyet? Nincs több ötletem...
Gtaati05-06-2014 11:34:24 // 48639
Korábban írtam már, esetleg valakinek ötlete rá:

Hello Mindenki! Korabban irtam mar ide, hogy a gt-m kilometer oraja nem mutat, tobben tanacsoltatok,hogy generator problematol lehet, es igaz gond volt a generatorral, most meg lett csinalva csapagy csere, fesz. Szabalyzo csere stb. Most mar normalisan tolt:14,3v-t, de a km ora nem mutata!! Ez mitol lehet? Maga muszer biztos, h jo mert multiecuscan-el leprobaltam es tesztben mutatott szepen! A jelado jo mivel a totalis es a napit szamolja. Valakinek otlete hogy mi lehet a gond? Koszonom!
Zabbancs03-06-2014 09:31:30 // 48638
Sziasztok!
156 1.9JTD 8V esetén belső féltengely csukló megegyezik a két oldali?
Köszi!
krezsnyev03-06-2014 00:37:30 // 48637
Enyém a vezető oldalinál ilyen. Vagy a működtető motor vagy a mechanika van szétesve. Nekem kulccsal működik rendesen a központi viszont gombbal már nem nyitja a vezető oldalit :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.