Forum >> Szerelőműhely
Coyote03-07-2014 11:32:13 // 48799
vagyel egy rendes rugot :-P
NGC03-07-2014 10:57:39 // 48798
Üdv!
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
156-os, 99'.
Köszi!
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
156-os, 99'.
Köszi!
Kau02-07-2014 18:31:52 // 48797
Próbáld ki széthúzott állapotban! Menj vele úgy, és nézd meg, hogy úgy is torpan, lomha-e?
Ha úgy jó, járhatsz vele úgy, amíg nem veszel bele másikat. Ha ugyanolyan, akkor más baja van...
Ha úgy jó, járhatsz vele úgy, amíg nem veszel bele másikat. Ha ugyanolyan, akkor más baja van...
Deniel02-07-2014 18:14:00 // 48796
Sziasztok! Segítségeteket kérném! Olyan problémám van (156 sw 2.0-es motorral), hogy 2000 fordulatszámnál megtorpan, lomha szegény nagyon. Légtömegmérőre gyanakodom, ki is lett tisztítva de nem nagyon segitett sajnos. Légtömegmérő csere lesz belőle vagy esetleg más is lehet az oka? válaszokat és a segítséget előre is köszönöm:)
Gtaati02-07-2014 15:36:50 // 48795
Helló Mindenki! Korábban írtam már ide is de nem igazán kaptam a problémámra választ és most újra megkérdezném hátha valakinek van még ötlete:
A gt-m kilometer oraja nem mutat, tobben tanacsoltatok,hogy generator problematol lehet, es igaz gond volt a generatorral, most meg lett csinalva csapagy csere, fesz. Szabalyzo csere stb. Most mar normalisan tolt:14,3v-t, de a km ora nem mutata!!A napit és a totálist is számolja! Tehát a jeladó jó! Felraktam gépre és diagnosztikai kábelen keresztül és a Multiecuscan-el lehet diagnosztizálni a műszerfalat is . Ott van lehetőség kimeneti tesztre és le tudtam tesztelni az órát és tesztben működik mutat mutató! Többen itt generátor probléma miatt ugyanígy járták, és generátor felújítás/csere után a problémájuk megoldódott. Nálam is gond volt a generátorral de fel lett újítva és tökéletesen működik 14, 3v-t a töltés mindig! De ezek után sem működik az óra. Olyan mintha valami tiltaná a jelet és nem adja ki az órának! Biztosítékok minden jó!, aksi is új. A motorvezérlő ecu is látja a sebességet illetve ott is jó a töltés. Body computer lehet benne, az tilthat ilyet? Nincs több ötletem...
A gt-m kilometer oraja nem mutat, tobben tanacsoltatok,hogy generator problematol lehet, es igaz gond volt a generatorral, most meg lett csinalva csapagy csere, fesz. Szabalyzo csere stb. Most mar normalisan tolt:14,3v-t, de a km ora nem mutata!!A napit és a totálist is számolja! Tehát a jeladó jó! Felraktam gépre és diagnosztikai kábelen keresztül és a Multiecuscan-el lehet diagnosztizálni a műszerfalat is . Ott van lehetőség kimeneti tesztre és le tudtam tesztelni az órát és tesztben működik mutat mutató! Többen itt generátor probléma miatt ugyanígy járták, és generátor felújítás/csere után a problémájuk megoldódott. Nálam is gond volt a generátorral de fel lett újítva és tökéletesen működik 14, 3v-t a töltés mindig! De ezek után sem működik az óra. Olyan mintha valami tiltaná a jelet és nem adja ki az órának! Biztosítékok minden jó!, aksi is új. A motorvezérlő ecu is látja a sebességet illetve ott is jó a töltés. Body computer lehet benne, az tilthat ilyet? Nincs több ötletem...
Zoli8501-07-2014 19:29:52 // 48794
Sziasztok!
Korabban mar irtam, hogy egyik ismerosomnek furcsa zorges hallatszik 1400-1700 rpm-nel. Hetvegen aknara alltunk es megneztuk. A kipufogoval volt problema az elso traktusban. Az elso reszt egy kb 3-4 mm-t meg kellett emelni es a hang mar meg is szunt. Akinek hasonlo furcs csorgo zorgo hangjelenseg van errefele keresse a problemat. Ideiglenesen gyorskotozovel teszteltuk, mukodott igy bilinccsel fixaltuk a helyzetet. Brkacsmegoldas kicsit de mukodik es 200 ftbol megvolt. Ilyen mutatvanyert szerintem egy szerviz egy 15-20 ezret eakaszt, de ne legyen igazam. A flexibilis cso utan kozvetlenul kell emelni kicsit a kipufogon.
Korabban mar irtam, hogy egyik ismerosomnek furcsa zorges hallatszik 1400-1700 rpm-nel. Hetvegen aknara alltunk es megneztuk. A kipufogoval volt problema az elso traktusban. Az elso reszt egy kb 3-4 mm-t meg kellett emelni es a hang mar meg is szunt. Akinek hasonlo furcs csorgo zorgo hangjelenseg van errefele keresse a problemat. Ideiglenesen gyorskotozovel teszteltuk, mukodott igy bilinccsel fixaltuk a helyzetet. Brkacsmegoldas kicsit de mukodik es 200 ftbol megvolt. Ilyen mutatvanyert szerintem egy szerviz egy 15-20 ezret eakaszt, de ne legyen igazam. A flexibilis cso utan kozvetlenul kell emelni kicsit a kipufogon.
Piritu - 1.000.00030-06-2014 20:02:12 // 48793
CTEK
Keoma30-06-2014 19:52:09 // 48792
Sziasztok! 156-os 1.6 16V Alfában milyen méretű flexicső kell? Köszönöm!
frusciante30-06-2014 19:20:43 // 48791
nekem a katalizátor halála okozta ezt, indítástól amíg a szivató le nem állt utána meg néha ha úgy adagoltam a gázt akkor nagyon kicsit lehetett hallani, hogy vmi "kopog" a kipuban. Aláfekvéses katalizátor megrázás elárulhatja.. .D
dev16630-06-2014 14:18:40 // 48790
Tudnátok egy jó ár/érték arányú szabályozott akkutöltőt ajánlani?
Piritu - 1.000.00029-06-2014 17:06:57 // 48789
Ki kell venni MONO üzemből a gomb megnyomásával :-))
Iron(F)Man29-06-2014 08:39:06 // 48788
Sziasztok! 156-os Alfában a dupla klíma egyik tekerőjére nem reagál. Mit lehet tenni vele? Köszönöm!
Alejandro28-06-2014 20:21:02 // 48787
sziasztok!
159-es bal hátsó ablakemelőnél a következő helyzet állt elő:
lefelé rendben megy az ablak, de nem megy fel, meg sem moccan.
ha a képen látható csatlakozót (becsípődésgátló) széthúzom, akkor az ablak felemelhető, de csak szakaszosan, kb. ~5 cm-t húzódik fel egyszerre, úgyhogy 4-5-ször kell emelni az ablakot, hogy teljesen bezáródjon.
mi lehet a probléma? hiszen az ablakemelő motor megy, a mechanika jónak tűnik.
van valakinek ötlete mihez kezdjek?

159-es bal hátsó ablakemelőnél a következő helyzet állt elő:
lefelé rendben megy az ablak, de nem megy fel, meg sem moccan.
ha a képen látható csatlakozót (becsípődésgátló) széthúzom, akkor az ablak felemelhető, de csak szakaszosan, kb. ~5 cm-t húzódik fel egyszerre, úgyhogy 4-5-ször kell emelni az ablakot, hogy teljesen bezáródjon.
mi lehet a probléma? hiszen az ablakemelő motor megy, a mechanika jónak tűnik.
van valakinek ötlete mihez kezdjek?

Peti156Sw27-06-2014 22:59:21 // 48786
A holtjáték után kezdődik a recsegő hang, viszont teljesen benyomva nem recseg, csak ciceg. A főtengely szíjtárcsának nincs hangja (még) . Remélem csak a kinyomó csapágy lesz az, és megúszom egy kuplung szettel. Ha nem muszáj, nem vennék lendkereket. Amúgy csak kuplunggal, gáz nélkül normálisan elindul, csak recseg.
Csekesz27-06-2014 12:44:59 // 48785
Nagyon szépen köszönöm, Sikerült vennem egyet, kicsit ereszt a szervóm, és elég drága a felújítás+ki be szerelés...
Fairlane27-06-2014 10:56:25 // 48784
A ciccegés vagy a reccsenés a kérdés? :D
Ha benyomod a pedált elhallgat?
Talán a kinyomócsapágy a kuplungban...
Nekem a főtengely végi gumibetétes szíjtárcsa ciccegett így, de annak nemsok köze van a kuplungnyomkodáshoz.
Ha benyomod a pedált elhallgat?
Talán a kinyomócsapágy a kuplungban...
Nekem a főtengely végi gumibetétes szíjtárcsa ciccegett így, de annak nemsok köze van a kuplungnyomkodáshoz.
Peti156Sw27-06-2014 02:40:46 // 48783
Jó ez a táblázat, már csak azért is, mert jó páran nem hitték el nekem még annó, hogy a 2.4-be 3,1L hajtóműolaj megy! :)
Peti156Sw27-06-2014 01:33:16 // 48782
Peti156Sw27-06-2014 01:26:45 // 48781
Valkainek volt hasonló gondja? https://www.youtube.com/watch?v=rlfji0rm9Ws
Kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék?
Kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék?
GTPeti26-06-2014 14:57:48 // 48780
Így megy ez: Lásd harmadik link. ;)
GTPeti26-06-2014 14:54:15 // 48779
Dexron II-es, vagy pontosabban Tutela GI/A.
Tessék itt egy táblázat, minden adattal.
(Ismétlem magam, de egy ilyen adatot tényleg nagyon egyszerű a neten megtalálni. No mind1.)
Tessék itt egy táblázat, minden adattal.
(Ismétlem magam, de egy ilyen adatot tényleg nagyon egyszerű a neten megtalálni. No mind1.)
Csekesz26-06-2014 14:35:57 // 48778
Sziasztok!
Milyen szervóolaj kell a kocsikámba? 2002-es 2.4JTD 156-os :)
Milyen szervóolaj kell a kocsikámba? 2002-es 2.4JTD 156-os :)
Zoli8525-06-2014 22:34:19 // 48777
Koszi a valaszt! Arra a hovedo lemezre gondolsz ami lenn van a kipufogonal a kocsi alatt. Mondjuk ebbe a csorgesbe az a fura hogy kb 1 km mulva elmulik.
Donald25-06-2014 20:13:21 // 48776
nezzetek meg azt a vacak hövedö lemezt a kipufogonal. Nalam a 147 nel az volt...
Zoli8525-06-2014 18:38:26 // 48775
Hali! Egyik ismerosomnek 156 1.6 tsparkja van. A problema a kovetkezo. Ha beinditja a kocsit hidegen semmi csorges nem hallhato. Amikor viszont elindul alacsony fordulaton csorgo hang hallhato, zorges jellegu hang. Mi a fene lehet. A kocsi motorjaban mar mindent kicsereltek vezerles tokek stb. Ja es a legfontisabb ha megy egy km-t akkor ez a hang megszunik. Mr rengeteget neztuk hallgattuk mi lehet.
A jelenleg csak 1400 es 1700 rpm kozott jelentkezik.
En a katalizatorra gondolok.
A jelenleg csak 1400 es 1700 rpm kozott jelentkezik.
En a katalizatorra gondolok.
swan22-06-2014 22:44:16 // 48774
GTVili22-06-2014 09:04:36 // 48773
Próbáld meg nála....
http://www.novothauto.hu/
http://www.novothauto.hu/
Pisti130022-06-2014 07:33:43 // 48772
Ha jol gondolom akkor kb ilyennek kell lennie: 
De az enyem ilyen:
Mi lehet a gond?
-szivattyu es motor cserelve
-olaj cserelve es kiprobalva dex3-al is (tutellaval a kuplungcsusztatas szarakodik, dex3-al a nyomas esik mindig 30bar ala)
-selespeed rendszer kitakaritva es kontaktjavitva
-nyomastarto ujra cserelve
Hibaleiras:
DEX3: tokeletesen mukodik de mar meleg olajnal (60fok felett) neha elveszti a nyomast, ilyenkor megy a szivattyu de hiaba dolgozik a nyomas leesik. Ilyenkor ha leallitom a motort es torlok egy hibat ujra mukodik a rendszer egy darabig. Van hogy par ezer kilometerig hibatlan van hogy percenkent megall. (30bar alatt letilt a vezerles es torolni kell a hibat higy ujra induljon a rendszer)
TUTELLA: szinten tokeletesen mukodik a rendszer valameddig. Itt nem tapasztaltam hogy koze lenne az olajhomersekletnek a mukodeshez. A hiba annyi hogy ha olyanja van (teljesen veletlenszeruen) akkor elfelejti benyomni a kuplungot vagy eppen kiengedni. Ez kinos tud lenni mert vagy lefullad a kocsi vagy hiaba van egyesbe nem indul el csak a motor porog. Van hogy ezt kombinalja es hogy viszonylag normalisan indul csak mint valami tanulovezeto aki ugral a kuplungon.
Valakinek van barmi hasznalhato otlete? Vagy esetleg segit megjavitani?
Vagy valakinek komplett elado selespeed egysege?
Most ugy erzem hogy vagy eladom az egesz kocsit mert 2honap alatt kb2000km-t mentem vele. K... Sok idom es penzem rament...
Es a legjobb: minel tobbet megyek vele annal tobb hibat produkal:
-legtomegmero (ha lehuztam tokeletes volt az alapjarat, vettem bele ujat most jobb az alapjarat mint volt de nem az igazi)
-lambdaszondak (parszor dobott hiabkodot rajuk, de az utobbi idoben semmi)
-gyujtaskimaradas fokent hidegen ( valoszinuleg a tps szarakodasa miatt van)
-tps es gazpedalpotmeter (ingadozik az alapjarat mert remeg a pillangoszelep es diaggal latszik hogy a 2 gazpedalpoti nincs szinkronban. Est a tps reset valamelyest tudja kompenzalni de nam az igazi. Most vagy a pillangoszelep cserejevel kezdem vagy a gazpedal potival vagy mind a 2vel...
-melegedes: azt hallottam hogy kb 90fokosnak kell lennie a motornak uzemmelegen. Nalam ez ora szerint 95, ecu szerint 93. Van hogy 97 es visszahut 87ig. Ezzel meg nincs bajom de a venti egyes fokozaton nem akar menni, hanem egybol 2en indul. Egy kulfoldi forumon olvastam hogy a klimas jtseknel az elso fokozatot a klima hasznalja. Szoval ez sem tunik nagy gondnak.
Kb ennyi jut eszembe:)
Segitsetek:)))

De az enyem ilyen:

Mi lehet a gond?
-szivattyu es motor cserelve
-olaj cserelve es kiprobalva dex3-al is (tutellaval a kuplungcsusztatas szarakodik, dex3-al a nyomas esik mindig 30bar ala)
-selespeed rendszer kitakaritva es kontaktjavitva
-nyomastarto ujra cserelve
Hibaleiras:
DEX3: tokeletesen mukodik de mar meleg olajnal (60fok felett) neha elveszti a nyomast, ilyenkor megy a szivattyu de hiaba dolgozik a nyomas leesik. Ilyenkor ha leallitom a motort es torlok egy hibat ujra mukodik a rendszer egy darabig. Van hogy par ezer kilometerig hibatlan van hogy percenkent megall. (30bar alatt letilt a vezerles es torolni kell a hibat higy ujra induljon a rendszer)
TUTELLA: szinten tokeletesen mukodik a rendszer valameddig. Itt nem tapasztaltam hogy koze lenne az olajhomersekletnek a mukodeshez. A hiba annyi hogy ha olyanja van (teljesen veletlenszeruen) akkor elfelejti benyomni a kuplungot vagy eppen kiengedni. Ez kinos tud lenni mert vagy lefullad a kocsi vagy hiaba van egyesbe nem indul el csak a motor porog. Van hogy ezt kombinalja es hogy viszonylag normalisan indul csak mint valami tanulovezeto aki ugral a kuplungon.
Valakinek van barmi hasznalhato otlete? Vagy esetleg segit megjavitani?
Vagy valakinek komplett elado selespeed egysege?
Most ugy erzem hogy vagy eladom az egesz kocsit mert 2honap alatt kb2000km-t mentem vele. K... Sok idom es penzem rament...
Es a legjobb: minel tobbet megyek vele annal tobb hibat produkal:
-legtomegmero (ha lehuztam tokeletes volt az alapjarat, vettem bele ujat most jobb az alapjarat mint volt de nem az igazi)
-lambdaszondak (parszor dobott hiabkodot rajuk, de az utobbi idoben semmi)
-gyujtaskimaradas fokent hidegen ( valoszinuleg a tps szarakodasa miatt van)
-tps es gazpedalpotmeter (ingadozik az alapjarat mert remeg a pillangoszelep es diaggal latszik hogy a 2 gazpedalpoti nincs szinkronban. Est a tps reset valamelyest tudja kompenzalni de nam az igazi. Most vagy a pillangoszelep cserejevel kezdem vagy a gazpedal potival vagy mind a 2vel...
-melegedes: azt hallottam hogy kb 90fokosnak kell lennie a motornak uzemmelegen. Nalam ez ora szerint 95, ecu szerint 93. Van hogy 97 es visszahut 87ig. Ezzel meg nincs bajom de a venti egyes fokozaton nem akar menni, hanem egybol 2en indul. Egy kulfoldi forumon olvastam hogy a klimas jtseknel az elso fokozatot a klima hasznalja. Szoval ez sem tunik nagy gondnak.
Kb ennyi jut eszembe:)
Segitsetek:)))
Pisti130022-06-2014 07:09:50 // 48771
Sziasztok!
Legyszi segitsetek!
Valaki csinaljon nekem egy selespeed hidraulikus kor nyomas diagrammot beinditva alapjaraton.
Koszi!
Legyszi segitsetek!
Valaki csinaljon nekem egy selespeed hidraulikus kor nyomas diagrammot beinditva alapjaraton.
Koszi!
Piritu - 1.000.00021-06-2014 21:48:47 // 48770
Hát ez a macsek meg hogy került a rugóba?
Pisti130020-06-2014 22:24:15 // 48769
Kitakaritottam, de ami feltunt hogy a pillangoszelep minden allasban remeg egy kicsit. Gondolom ez nem termeszetes...
dev16620-06-2014 15:56:53 // 48768
fojtószelep körül minden rendben? alapjárati motor?
Pisti130020-06-2014 15:49:25 // 48767
Mivel tovabbra is ingadozik az alapjaratom ezert nem stabil a jel. Vagy mit nevezunk stabilnak? 5kg/h ugral ahogy az alapjarat is ingadozik.
Mitol ingadozhat meg ? Falsot nem sziv, gyertyak jok, hibat nem dob, lmm ha minden igaz jo, a lambdak is jonak tunnek.
Meg az elozo lmm-el mikor lehuztam rola az lmm csatit akkor kozel egyenletes lett. Most is kozel egyenletes az elozohoz kepest de kb csodat vartam:)
Mitol ingadozhat meg ? Falsot nem sziv, gyertyak jok, hibat nem dob, lmm ha minden igaz jo, a lambdak is jonak tunnek.
Meg az elozo lmm-el mikor lehuztam rola az lmm csatit akkor kozel egyenletes lett. Most is kozel egyenletes az elozohoz kepest de kb csodat vartam:)
dev16620-06-2014 11:49:39 // 48766
bocsesz, most látom, h JTS. amúgy meg köszi az infót!
WarbiRunner (Gyuri)20-06-2014 11:15:53 // 48765
A szívó benzinesnél nem biztos hogy lesz desired intake air q, mert minek :-)
NIncs elvárt érték, egyszerűen a LMM által mérthez adagolja a benzint megfelelő arányban.
A dízelnél sem elvárt érték valójában! A desired air q funkciója az EGR szabályzás.
Az EGR addig nyithat, amíg a desired értéket el nem éri a levegőmennyiség. Ha ez alá esik, bezár az egr. Mivel fordulatszámtól, gázolaj mennyiségtől is függ, nem fogja követni a beszívott érték az "elvártat".
Pl 3000 fölött az elvárt érték 1300mg/i-re ugrik és ott is marad. Sokáig én is aggódtam, hogy ha ennyi az elvárt levegő, akkor nekem miért csak 950mg/i a valós? Egyszerű a megoldás. Jó nagy elvárt érték van beprogramozva az ECU-ba 3000 felett, így biztosítja, hogy ott már semmilyen körülmények között se nyisson az egr. Hiszen nem tud 1300mg/i fölé kerülni a valós levegő sehogyan sem.
NIncs elvárt érték, egyszerűen a LMM által mérthez adagolja a benzint megfelelő arányban.
A dízelnél sem elvárt érték valójában! A desired air q funkciója az EGR szabályzás.
Az EGR addig nyithat, amíg a desired értéket el nem éri a levegőmennyiség. Ha ez alá esik, bezár az egr. Mivel fordulatszámtól, gázolaj mennyiségtől is függ, nem fogja követni a beszívott érték az "elvártat".
Pl 3000 fölött az elvárt érték 1300mg/i-re ugrik és ott is marad. Sokáig én is aggódtam, hogy ha ennyi az elvárt levegő, akkor nekem miért csak 950mg/i a valós? Egyszerű a megoldás. Jó nagy elvárt érték van beprogramozva az ECU-ba 3000 felett, így biztosítja, hogy ott már semmilyen körülmények között se nyisson az egr. Hiszen nem tud 1300mg/i fölé kerülni a valós levegő sehogyan sem.
dev16620-06-2014 10:39:43 // 48764
intake air quantity és desired intake air quantity neveken futnak. ha csak a mért értéket találod, akkor alapjáraton nézd meg, h stabil-e a jel.
Pisti130020-06-2014 07:23:15 // 48763
Csak mért értéket találok Kg/h-ban, vártat nem.
gagaracer20-06-2014 06:37:28 // 48762
Üdv!Tudna nekem valaki 1.4 Twinspark vezérlés lefogató sablonról egy műszaki rajzot küldeni? Le szeretném gyártatni ezért kellenének a méretek
dev16619-06-2014 22:52:56 // 48761
FES/MES, hasonlítsd össze a mért és várt beszívott levegőmennyiség (intake air quantity) időfüggvényeit alapjáraton és fordulaton is. ha a két görbe fedi egymást kis hibával, akkor majdnem biztos, h jól mér az LMM.
Az alapjárati ingadozáshoz valószínűleg nincs köze az LMM-nek.
Az alapjárati ingadozáshoz valószínűleg nincs köze az LMM-nek.
Zsombor19-06-2014 22:48:19 // 48760
Ilyet láttatok már közelről? Az OK, hogy drága, de jó is valamire? :)
http://www.homasita.hu/product/8001498
http://www.homasita.hu/product/8001498
Pisti130019-06-2014 06:23:15 // 48759
Honnan lehet tudni hogy egy legtomegmero jo vagy sem?
Eddig egy noname valami volt benne amire hibakat is dobott neha es hihetetlen ertekeket mutatott. Most vettem bele egy bosch-t ami ha minden igaz belevalo de az alapjarati ingadozas nem szunt meg. De ha lehuzom a legtomegmerot akkor majdnem teljesen kismul. Ugy kb 20 rpm ingadozas van benne...
Eddig egy noname valami volt benne amire hibakat is dobott neha es hihetetlen ertekeket mutatott. Most vettem bele egy bosch-t ami ha minden igaz belevalo de az alapjarati ingadozas nem szunt meg. De ha lehuzom a legtomegmerot akkor majdnem teljesen kismul. Ugy kb 20 rpm ingadozas van benne...
Pisti130019-06-2014 06:19:50 // 48758
9Pitta919-06-2014 00:06:48 // 48757
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Mikor kicsit lendületesebben indulok vagy erősebben fékezek erős koppanó hangot hallok bal elölről (néha jobbról is). Lengő karra gyanakodok vagy torony csapágyra. Voltam vele szerelőnél, megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű. A stabilizátorrúd szilentjei már csere érettek, de annak nem ilyen hangja van. A szerelő azt mondta a stabpálcák és a kormány gömbfejek még jók.
Esetleg valakinek ötlet?????
Előre is köszi.
Lenne egy kis problémám. Mikor kicsit lendületesebben indulok vagy erősebben fékezek erős koppanó hangot hallok bal elölről (néha jobbról is). Lengő karra gyanakodok vagy torony csapágyra. Voltam vele szerelőnél, megrángatta a futóművet de nem tudta megmondani mi a probléma, mert azzal érvelt hogy nagyon feszes a futómű. A stabilizátorrúd szilentjei már csere érettek, de annak nem ilyen hangja van. A szerelő azt mondta a stabpálcák és a kormány gömbfejek még jók.
Esetleg valakinek ötlet?????
Előre is köszi.
swan18-06-2014 22:29:32 // 48756
Továbbra is a féltengellyel kűzdök! Ma volt kis időm és nekiestem.Pontosabban estem volna de a féltengely végén az anyához nem jó a dugókulcs :( Szereztem 36-os dugókulcsot most már a második van nálam. De egyszerűen nem akar felmenni. Olyan mintha a külső átmérője nagyobb lenne. Most jut eszembe hogy tolómérővel nem mértem rá de mi más oka lehet???
milyen fejjel lehet hozzáférni? kb jó ha 1-2mm-t rácsúszi. Kalapálni nem nagyon mertem mert nem enyém a szerszám
milyen fejjel lehet hozzáférni? kb jó ha 1-2mm-t rácsúszi. Kalapálni nem nagyon mertem mert nem enyém a szerszám
Lali7518-06-2014 18:34:11 // 48755
Üdv!Valaki találkozott már lambda integrátor hibával?Gyakorlatias része érdekelne!
gagaracer18-06-2014 18:32:27 // 48754
Hali!Vezérléscseréhez szükséges alkatrészekhez(vezérlésmódosítóval együtt) hol lehet legjobb áron hozzájutni?145 1.4 TS-hez kellene ,más téma..Becsöröghet amiatt a motor kis fordulaton ,ha gyengélkedik a vez.módosítóm? Vagy mi lehet az oka ? pár hónapja kezdte,de egyre könnyebben becsörög közepes terhelésen is már :S
dev16617-06-2014 22:27:45 // 48753
Találkozott már valaki olyannal, hogy a FES/MES a desired boost pressure változót konstans 0-nak olvassa be, miközben a mért boost pressure változó hihető értékeket vesz fel?
swan17-06-2014 21:39:34 // 48751
Ha jól melékszem a lábadnál lévő biztosítéktáblán F13-as. De lehet kapcsoló is. meg még más is
forrasr17-06-2014 21:33:22 // 48750
Sziasztok!
Van valaki aki tud esetleg infóval szolgálni 166-os automata lámpaállító kapcsán? (gyári xenon) A gondom, hogy a vezérlője nem kommunikál az ecuscsannal 7-es pin-t a 12-esre kötve. Megfelelő kapcsolással ABS, Légzsák, ECU minden megy ahogy kell kivéve a lámpaállítás. Van külön biztosítékja esetlegesen? elearnben nem találtam, kezelésiben szintén nem.
Van valaki aki tud esetleg infóval szolgálni 166-os automata lámpaállító kapcsán? (gyári xenon) A gondom, hogy a vezérlője nem kommunikál az ecuscsannal 7-es pin-t a 12-esre kötve. Megfelelő kapcsolással ABS, Légzsák, ECU minden megy ahogy kell kivéve a lámpaállítás. Van külön biztosítékja esetlegesen? elearnben nem találtam, kezelésiben szintén nem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?