Forum >> Szerelőműhely
tdemeter13-05-2014 23:00:07 // 48536
Holnap ranezek. Mit kellene latnom rajta? Hogy van-e kabel benne?
tdemeter13-05-2014 22:57:33 // 48535
Tourismo
.......................13-05-2014 22:36:00 // 48534
Először is meg kellene nézni h va e kábelelőkészítés a lökös alatt?
Milyen a géped?
Progression?
Milyen a géped?
Progression?
tdemeter13-05-2014 22:30:26 // 48533
Valaki esetleg tud valaszolni a tolatoradaros kerdesemre?
Csekesz13-05-2014 22:04:12 // 48532
Nekem is 30 körüli értéket mér, egy utángyártott starline, hőmérsékletre meg 215 öt, nem értem, holnap ha lesz időm kicserélgetem, mert szereztem még pár bontottat.
Lali7513-05-2014 17:56:02 // 48531
1.szonda általában a kat előtt lévő szokott lenni.Mennyi szonda van benne?
Sztingo13-05-2014 17:37:46 // 48530
Már az 5. LMM-t hozom el a bontóbol és mindegyik ugyan olyan értékeket mutat valakinek ötlete ?
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2014 17:15:43 // 48529
Pedig jól hallható, csak nehéz felvenni. A videón tényleg nehéz kifülelni, de a valóságban jól hallható a csörgés.
Attika0113-05-2014 12:50:32 // 48528
Passzolom, listából puskáztam, gondoltam segítségnek elég. Nagyobb tudású szerelő cartársak biztos tudják. :)
Juve15613-05-2014 12:31:32 // 48527
és ez melyik szonda a vezérlés felőli vagy a váltó oldali?
Attika0113-05-2014 12:20:30 // 48526
Tudod mi a baj Warbi? White füled van. Semmi rendkívülit nem hallani. :)))))
Attika0113-05-2014 12:18:51 // 48525
P0155 Lambdaszonda fűtés áramkör (2.hengersor 1.szonda)
Juve15613-05-2014 11:34:15 // 48524
Üdv. Érdeklődnék, hogy a P0155 hibakódnak mi lehet az oka? Cseréltem két hátsó szondát és azóta ez a hiba jön vissza.
Csekesz13-05-2014 11:03:41 // 48523
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, másfél hete vásároltam egy 156 2.4 jtd-t, a 150LE-s változatot. a héten elövadásztam a diagnosztikám, és kiolvastam mit rejt a kicsike. Légtömeg/levegömennyiség méröt irt ki. a motorhömérsékletre és a beszívott levegö hömérsékletére is 215 fokot írt. alapjáratra meg 400körüli értéket.
Vásároltam egy utángyártott légtömegméröt, beszereltem, kiolvastam, maradt a hiba. 2x 3x megismételtem maradt a hiba. aksisaru le vissz törölve, pipa. kitörlödött... a légtömeg frankó, motor/levegö hömérséklet továbbra is 215 fok. Most kaptam pár senzort, megnézem azokkal is. Ötletek?
Hátsó kerékagy csere is vár rám, mekkora a csavar? mekkora kulcs kell rá (ami a csapágyat fogja szemböl)
Válaszokat elöre is köszönöm!
Vásároltam egy utángyártott légtömegméröt, beszereltem, kiolvastam, maradt a hiba. 2x 3x megismételtem maradt a hiba. aksisaru le vissz törölve, pipa. kitörlödött... a légtömeg frankó, motor/levegö hömérséklet továbbra is 215 fok. Most kaptam pár senzort, megnézem azokkal is. Ötletek?
Hátsó kerékagy csere is vár rám, mekkora a csavar? mekkora kulcs kell rá (ami a csapágyat fogja szemböl)
Válaszokat elöre is köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2014 11:00:30 // 48522
Nehezen, de sikerült VIDEÓRA venni a jtd csörgését. Valmiért a hangfelvételeken alig hallatszik, holott valójában elég hangos csattogásról van szó.
A másik felvételen egy állóhelyből elindulást vettem fel, itt is hallatszik hogy valami csattog, nem a tiszta motorhang hallatszik.
Valki ráismer erre hogy mi lehet? Az alapjárati csettegést betudom a lendkeréknek, nem új van benne. A cicergés gyorsításkor viszont a nulla kottyanású lendkerékkel is megvolt.
Egész 3000-res fordulaton is hallható a csörgés, ha fi oman gyorsítok. Padlógázra elmúlik.
A másik felvételen egy állóhelyből elindulást vettem fel, itt is hallatszik hogy valami csattog, nem a tiszta motorhang hallatszik.
Valki ráismer erre hogy mi lehet? Az alapjárati csettegést betudom a lendkeréknek, nem új van benne. A cicergés gyorsításkor viszont a nulla kottyanású lendkerékkel is megvolt.
Egész 3000-res fordulaton is hallható a csörgés, ha fi oman gyorsítok. Padlógázra elmúlik.
Tomi14512-05-2014 20:17:51 // 48521
Sziasztok CarTársak!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Volna nekem egy 145-ösöm és valakinek fel kéne juttatni Zé mesterhez hogy meg nézzék Ferkével mert nem indul a kis drága már egy pár hete, csak én meg kint vok külföldön. Egy tréler kellene neki.
Szolnokról kellene fel vinni. Néztem már neten emberkéket de valami horro összegeket kértek volna.
Gondoltam egy próbát meg ér hogy meg kérdezem itt is. XD
Egy kis segítségre lenne szükségem. Volna nekem egy 145-ösöm és valakinek fel kéne juttatni Zé mesterhez hogy meg nézzék Ferkével mert nem indul a kis drága már egy pár hete, csak én meg kint vok külföldön. Egy tréler kellene neki.
Szolnokról kellene fel vinni. Néztem már neten emberkéket de valami horro összegeket kértek volna.
Gondoltam egy próbát meg ér hogy meg kérdezem itt is. XD
attika12-05-2014 19:57:08 // 48520
Hardy12-05-2014 17:01:58 // 48519
tdemeter12-05-2014 15:44:48 // 48518
Kozben kaptam egy 55e ft-os ajanlatot szenzor+kabel+elektronika cimmel, beszereles nelkul illetve nem tudtak sajnos memondani, hogy ez most igy egyaltalan kivitelezheto-e.
Ez nemtudom, hogy sok-e vagy keves, de elinudlni mar jo ...
Ez nemtudom, hogy sok-e vagy keves, de elinudlni mar jo ...
Ludas12-05-2014 15:43:21 // 48517
Lehet találni valahol 2.0 TS motor blokkrajzot; csavar szintig?
tdemeter12-05-2014 15:39:55 // 48516
Sziasztok!
159-be, gyári hátsó tolatóradart beszerelni mennyire zsebbenyúló vállalkozás?
Imádom ezt a kocsit, midnen benne van ami kell nekem, de a tolatóradar hiánya néha nagyon fusztrálni tud. Világ életemben azt vallottam, hogy én nem tudok parkolni:) Lehúzni meg kár lenne ezt a gyönyörűséget, viszont nem szeretnék rá órmotlan ronda utólagos tolatóradart, mert az elütne a festéstől.
Valakinek van ilyennel tapasztalata?
159-be, gyári hátsó tolatóradart beszerelni mennyire zsebbenyúló vállalkozás?
Imádom ezt a kocsit, midnen benne van ami kell nekem, de a tolatóradar hiánya néha nagyon fusztrálni tud. Világ életemben azt vallottam, hogy én nem tudok parkolni:) Lehúzni meg kár lenne ezt a gyönyörűséget, viszont nem szeretnék rá órmotlan ronda utólagos tolatóradart, mert az elütne a festéstől.
Valakinek van ilyennel tapasztalata?
Sztingo12-05-2014 11:52:08 // 48515
Sziasztok egy kis segítség kéne, ha a MES szerint a mért légmennyiség 28,2 mg/i a névleges légmennyiség 320 mg/i akkor lehet rossz a légmennyiség mérőm ? Vagy ez normális érték?
Forsberg12-05-2014 08:25:12 // 48514
Sikerült megtalálni a problémát.
A rádió biztosítéka ment ki, attól nem működött a többi fogyasztó.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
A rádió biztosítéka ment ki, attól nem működött a többi fogyasztó.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Forsberg11-05-2014 22:05:48 // 48513
Nem ázott be, mert nem állt az esőben.
A rádió iso csatlakozójával voltak gondok, azután szállt el az egész.
A rádió iso csatlakozójával voltak gondok, azután szállt el az egész.
Azzurro11-05-2014 21:48:49 // 48512
Hogyan lehet konnyebben 166 nal kiszedni az oracsoportot? Izzokat szeretnek cserelni! Ma neki fogtam, de a kormanytol nem akart kijonni.:-(((
Buddha11-05-2014 21:30:18 // 48511
Patentfogóval gyerekjáték! ;-)
Csabo2211-05-2014 21:20:01 // 48510
Biztitábla fölött csak relék vannak úgy tudom. már ha 147-ről van szó. még 2 helyen lehetnek biztositékok: akksi + sarujánál, illetve az akksi előtt a zárhid felé egy dobozban. viszont ezek emlékeim szerint nem ilyen komfort elektronika számára vannak.
nincs rá esély, h a body computer ázott meg?
nincs rá esély, h a body computer ázott meg?
roland14711-05-2014 20:46:17 // 48509
Sziasztok!
Valaki ajánljon már egy alfa szakit Miskolcon vagy a környékén!?Már nagyon kellene!
Köszönöm!
Valaki ajánljon már egy alfa szakit Miskolcon vagy a környékén!?Már nagyon kellene!
Köszönöm!
alfa147,Gt11-05-2014 20:33:21 // 48508
Próbáld ugy hogyha megfogtad az anyát akkor a munkahengert probáld megmozditani.
Alfa GT-Csaba11-05-2014 19:58:32 // 48507
Legközelebb a disznót ne a csomagtartóba rakd ,és nem lesz röfögés :-)!!
GTPeti11-05-2014 18:22:30 // 48506
"ePERt és manualt nem néztem, a kocsihoz nem kaptam leírásokat csak szervízkönyvet meg a kódkártyákat..."
Az ePER az Fiat katalógusa, van online változata is. (Többé-kevésbé működik.)
Manuált ingyen letölthetsz a Fiat oldaláról.
"Haynes, Így csináld szerelési kézikönyveket kerestem, de nem találtam... létezik 156-hoz?"
Haynest nem nagyon szoktunk használni, mert van gyári leírás, az eLearn. (Google-vel találni, csak elearn156-ra kell keresni.)
Az ePER az Fiat katalógusa, van online változata is. (Többé-kevésbé működik.)
Manuált ingyen letölthetsz a Fiat oldaláról.
"Haynes, Így csináld szerelési kézikönyveket kerestem, de nem találtam... létezik 156-hoz?"
Haynest nem nagyon szoktunk használni, mert van gyári leírás, az eLearn. (Google-vel találni, csak elearn156-ra kell keresni.)
Forsberg11-05-2014 18:00:39 // 48505
Köszönöm szépen!
Én nem találtam a biztosíték tábla fölött többet.
De ellenőriztem néhány biztit, de egyik sem volt kimenve.
Viszont most visszajött a műszerfal, működik is.
De még nem megy a csomagtér nyitás, a fűtés konzol, el.ablakok, külső hőmérséklet, rádió.
Én nem találtam a biztosíték tábla fölött többet.
De ellenőriztem néhány biztit, de egyik sem volt kimenve.
Viszont most visszajött a műszerfal, működik is.
De még nem megy a csomagtér nyitás, a fűtés konzol, el.ablakok, külső hőmérséklet, rádió.
gecsa11-05-2014 17:37:01 // 48504
másodpercre egyre járt az agyunk.. :D
gecsa11-05-2014 17:36:30 // 48503
szépen el van nyalva.... talán csőfogó? szerezz be cseredarabot szerintem..
Ferke11-05-2014 17:35:34 // 48502
Ahogy nézem, azt már csak valami fogóval, pl egy kisebb csőszerelő fogó megteszi:)
attika11-05-2014 17:16:53 // 48501
Riszt11-05-2014 16:27:46 // 48499
Köszönöm a válaszokat!!!
Idő hiányában még nem néztem végig a fórumot, ezeket a dolgokat szeretném a jövő héten megvenni, így sürgős volt a válasz.
ePERt és manualt nem néztem, a kocsihoz nem kaptam leírásokat csak szervízkönyvet meg a kódkártyákat...
Haynes, Így csináld szerelési kézikönyveket kerestem, de nem találtam... létezik 156-hoz?
Köszi! Üdv!
Idő hiányában még nem néztem végig a fórumot, ezeket a dolgokat szeretném a jövő héten megvenni, így sürgős volt a válasz.
ePERt és manualt nem néztem, a kocsihoz nem kaptam leírásokat csak szervízkönyvet meg a kódkártyákat...
Haynes, Így csináld szerelési kézikönyveket kerestem, de nem találtam... létezik 156-hoz?
Köszi! Üdv!
MYSKHA11-05-2014 12:53:20 // 48498
Sziasztok! Az mitől lehet ,hogy inditásnál röfög egyet és beremeg 500 as fordulatnál kb illetve néha nyomatékszegénykedni kezd gyorsítás közben. Vezérlésmódositó és alsóhőjeladó nemréglett cserélve. Vezérműszíj meglett bojgatva. Attol lehet? Válaszokat előre is köszi. Jah 156 1.6 twinturbo ;D
Csabo2211-05-2014 11:17:30 // 48497
Köszi a segitséget. A gomb alá tettem egy vizpumpa fogót és annak csaptam alá párszor, le is gurult a váltógomb :)
Sajna a rugó ketté van törve, az okozta a hibát. kell 1 hasonlót vadásznom. a rudat valóban nem árt megkenni, az 1máson csúszó műanyagok közül már elfogyott a kenőanyag.
Kösz még1szer
Sajna a rugó ketté van törve, az okozta a hibát. kell 1 hasonlót vadásznom. a rudat valóban nem árt megkenni, az 1máson csúszó műanyagok közül már elfogyott a kenőanyag.
Kösz még1szer
Németh Lajos11-05-2014 10:31:17 // 48496
Sziasztok,
156, 2.0 TS klímavezérlőjéből, hibakódkiolvasásnál ezt a hibaüzenetet kaptuk: "Anomaly on the signal towards the indicated motor-positioner, the signal is not plausible."
A mondatot értem mit jelent, de a kocsiban hol keressük a hibát? Mi okozhatja?
156, 2.0 TS klímavezérlőjéből, hibakódkiolvasásnál ezt a hibaüzenetet kaptuk: "Anomaly on the signal towards the indicated motor-positioner, the signal is not plausible."
A mondatot értem mit jelent, de a kocsiban hol keressük a hibát? Mi okozhatja?
Ferke11-05-2014 09:41:47 // 48495
Ha nem te bontod meg a szelepfedelet, hanem szerelő, akkor az csak megoldja, hogy ne csöpögjön, nem?:))
Ferke11-05-2014 09:38:03 // 48494
Jaja, az lesz az, nálam is eljátszotta most nemrég, bár nálam 10A-os.
Lambi15611-05-2014 09:14:46 // 48493
Sziasztok! Tudja valaki, az a jelenség mitől van hogy 4000 fordulatnál tilt az elektronika? Most készülök még egy vasat venni és ez a hibajelenség. 2000 évj. 2.0 TS ről van szó. FES-t rádugom ha mentem vele, én jeladó hibára saccolok.
Alfa GT-Csaba11-05-2014 08:02:46 // 48492
Nekem a 156-nál volt !A biztositék tábla fölött volt külön 5-6db bizti ,azok közül volt egy 5 A-os elhalva.
gecsa11-05-2014 07:24:19 // 48491
Forsberg11-05-2014 07:10:31 // 48490
Hello!
Találkozott már valaki olyan hibával (147), hogy egyik pillanatról a másikra nem működik a rádió, fűtés vezérlő, ford.szám mérő, el. ablak, km óra? Világítani világit, de nem jelez vissza semmit. Csak három fékhiba jelzést.
Köszi előre is!
Találkozott már valaki olyan hibával (147), hogy egyik pillanatról a másikra nem működik a rádió, fűtés vezérlő, ford.szám mérő, el. ablak, km óra? Világítani világit, de nem jelez vissza semmit. Csak három fékhiba jelzést.
Köszi előre is!
GTPeti11-05-2014 04:24:24 // 48489
1. Csak a hátsó rugók. (Lásd. ePER)
2. Nem fog működni az esőszenzor.
3. Az elsőhöz: Egy boltot kéne megkérdezned (Elaforg v. Alba Autó). Ugy. NINCS belőle. Amúgy egy O-gyűrű van elszakadva és homok került belem attól szorul.
4. Olyan színűt ami most benne van. (Gondolom piros.) Márkásat.
5. Van. Az élettartamban.
6. A viszkozitás benne van a manuálban. Én Motult v. Xado-t tennék bele, ami GL3/4/5-öt tud.
7. SZVSZ Loctite-tal kend körbe, hogy ne szivárogjon.
Lenne nekem is három észrevételem.
Ismered-e az eLearnt?
...és az ePER-t?
Az Amore kereső jó dolog, mert megtalálni vele a blogokat amiben egy csomó hasznos infó van. Legközelebb légyszi használd. Fair play. Thx.
2. Nem fog működni az esőszenzor.
3. Az elsőhöz: Egy boltot kéne megkérdezned (Elaforg v. Alba Autó). Ugy. NINCS belőle. Amúgy egy O-gyűrű van elszakadva és homok került belem attól szorul.
4. Olyan színűt ami most benne van. (Gondolom piros.) Márkásat.
5. Van. Az élettartamban.
6. A viszkozitás benne van a manuálban. Én Motult v. Xado-t tennék bele, ami GL3/4/5-öt tud.
7. SZVSZ Loctite-tal kend körbe, hogy ne szivárogjon.
Lenne nekem is három észrevételem.
Ismered-e az eLearnt?
...és az ePER-t?
Az Amore kereső jó dolog, mert megtalálni vele a blogokat amiben egy csomó hasznos infó van. Legközelebb légyszi használd. Fair play. Thx.
Riszt11-05-2014 00:54:42 // 48488
Sziasztok, pár hónapja vagyok boldog tulaja első alfámnak... lenne pár kérdésem amire a választ itt biztos jobban tudjátok mint egy átlag autószerelő :)
Tehát egy 2002 évjáratú 1,6ts 156 sedánról lenne szó...
1. Van különbség a kombi és a szedán futóműve között?
2. Szélvédőt kell cserélnem, esőszenzoros a gyárim, mi történik ha az olcsóbb szenzor nélküli üveget tetetem bele??
3. Lehet kapni vezető oldali kilincset újba v utángyártottba, idegesít h mindig beragad gomb meg elég karcos már a kilincs amúgy is
4. Csöpög a hűtőm, mire kell figyelni hűtő cserénél, milyen típusú fagyállót rakjak bele?
5. Van különbség a 50e km-es és a gyárilag előírt 100e km-es NGK gyertyák között, elég ha 50e km veszem vagy jobb a békesség - vegyem inkább a 100e km-est szettet?
6. Milyen váltó olajat ajánlatok?
7. Szelepfedél tömítés csere is vár rám, van amire figyelni kell cserénél ajánlott még mást is cserélni ha már megbontják a szelepfedelet?
Így elsőre ennyi lenne, előre is köszi a válaszokat!!
Tehát egy 2002 évjáratú 1,6ts 156 sedánról lenne szó...
1. Van különbség a kombi és a szedán futóműve között?
2. Szélvédőt kell cserélnem, esőszenzoros a gyárim, mi történik ha az olcsóbb szenzor nélküli üveget tetetem bele??
3. Lehet kapni vezető oldali kilincset újba v utángyártottba, idegesít h mindig beragad gomb meg elég karcos már a kilincs amúgy is
4. Csöpög a hűtőm, mire kell figyelni hűtő cserénél, milyen típusú fagyállót rakjak bele?
5. Van különbség a 50e km-es és a gyárilag előírt 100e km-es NGK gyertyák között, elég ha 50e km veszem vagy jobb a békesség - vegyem inkább a 100e km-est szettet?
6. Milyen váltó olajat ajánlatok?
7. Szelepfedél tömítés csere is vár rám, van amire figyelni kell cserénél ajánlott még mást is cserélni ha már megbontják a szelepfedelet?
Így elsőre ennyi lenne, előre is köszi a válaszokat!!
Tuningman10-05-2014 23:40:10 // 48487
Nem csavaros. Ricnis a váltókar felső része amire rá van húzva maga a gomb.
Egy kisebb kalapáccsal finoman le lehet kocogtatni de rakjál oda egy rongyot hogy ne sérüljön a gomb alsó felén a bőr.
Ha lent van a gomb akkor alatta megtalálod a rugót.
Ilyenkor érdemes lehúzni még a reteszcsövet és megkenni a váltókart egy kis szilikonzsírral.
Egy kisebb kalapáccsal finoman le lehet kocogtatni de rakjál oda egy rongyot hogy ne sérüljön a gomb alsó felén a bőr.
Ha lent van a gomb akkor alatta megtalálod a rugót.
Ilyenkor érdemes lehúzni még a reteszcsövet és megkenni a váltókart egy kis szilikonzsírral.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?