Forum >> Szerelőműhely
Ferke13-04-2014 14:52:16 // 48236
Ha minden stimmel a munkahengerekkel, akkor az a rogós xar totál észrevehetetlen, ha nincs benne (a fél alfás autóparkban nincs benne már rég). Kollega azt írja, hogy nem jön vissza a pedál...
Hardy13-04-2014 14:19:48 // 48235
Bomi13-04-2014 13:55:17 // 48234
...Alfa156 1,9 jtd-ről van szó, (1999)
Köszi:)
Köszi:)
Bomi13-04-2014 13:46:56 // 48233
osee_selespeed13-04-2014 12:21:22 // 48232
Tévedtem, Federal Mogul. Viszont én a legolcsóbb TRW-t rendeltem és Wagner jött. Azért gondoltam, hogy ők gyártják.
osee_selespeed13-04-2014 12:17:20 // 48231
Ha jól tudom TRW gyártja. Olyat tettem öregem nexiájába és ennyire jól még nem fogott. Igaz eddig nem is járattam be, ahogy most.
Attika0113-04-2014 12:14:45 // 48230
A pedál mögött lévő rugós (sz@r) eltört, vagy szétesett, azért nemnyom vissza.
Ferke13-04-2014 11:56:05 // 48229
Mer valoszinuleg elkoszofelben van valamelyik kuplung munkahengered...
attika13-04-2014 11:18:08 // 48228
Sziasztok kellene egykhis segítség mit lehet kezdeni a kilötyögő kuplung pedállal mér annyira rossz hogy nem engedi fel a kuplungot .
cZ12-04-2014 19:36:07 // 48227
...még valami csak akkor ismeri fel a kábelt a program (Scan for Interfaces) ha már rácsatlakoztattam a Vadra. Illetve TEST-et is csak akkor tudok futtatni.
cZ12-04-2014 19:29:08 // 48226
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, hozzászólást, és a segítőkészséget!
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Csabo2212-04-2014 19:13:33 // 48225
Megéri, ebben igazad van. annak, aki autószerelő, vagy diagnosztikával foglalkozik, és ezekből profitot termel. én is gondolkoztam, h megveszem (pedig 1ik foglalkozást sem űzöm), de most kb a legutolsó az, h rendbe tegyem a szerviz intervallumot.
GTPeti12-04-2014 16:35:57 // 48224
(50 euró a teljes program. Ennyit megér szerintem egy fullos segédeszköz.)
GTPeti12-04-2014 16:35:11 // 48223
A hibaüzenet a mérvadó. Valószínűleg az oldalon rossz helyen van a pipa.
Csabo2212-04-2014 16:15:30 // 48222
Viszont nekem is lenne 1 kérdésem diaggal kapcsolatban:
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Csabo2212-04-2014 16:08:22 // 48221
Ciao
Más egységekkel tud a kábel kapcsolatot létesiteni?
Én pl úgy szoktam egy diagot inditani (MES-ben), hogy ellenőrzöm a kocsi tipusát, majd a settings menü interfaces fülén ellenőrzöm a kábelt. sőt, nyomok is rá 1 test-et. Ha ott megfelelő eredményt kapok, csak azután kezdek bármihez is kapcsolódni.
A vagcom kábel 3. poziciója nem feltétlen jelenti azt, hogy a K-line és a pin3 van összekötve. Az enyémben pl a 2-es kapcsoló kell a légzsákra (arra van a kapcsolat a k-3 között), igaz az házi gyártású cucc.
Ezek mind csak tippek, jótanácsok, lehet ezeken már túlvagy...
Ja. A scan F11 (modules) még jó kiindulópont a tesztre. A múltkor elfelejtettem melyik kapcsoló mire is jó, igy egyesével végigteszteltem.
Más egységekkel tud a kábel kapcsolatot létesiteni?
Én pl úgy szoktam egy diagot inditani (MES-ben), hogy ellenőrzöm a kocsi tipusát, majd a settings menü interfaces fülén ellenőrzöm a kábelt. sőt, nyomok is rá 1 test-et. Ha ott megfelelő eredményt kapok, csak azután kezdek bármihez is kapcsolódni.
A vagcom kábel 3. poziciója nem feltétlen jelenti azt, hogy a K-line és a pin3 van összekötve. Az enyémben pl a 2-es kapcsoló kell a légzsákra (arra van a kapcsolat a k-3 között), igaz az házi gyártású cucc.
Ezek mind csak tippek, jótanácsok, lehet ezeken már túlvagy...
Ja. A scan F11 (modules) még jó kiindulópont a tesztre. A múltkor elfelejtettem melyik kapcsoló mire is jó, igy egyesével végigteszteltem.
.......................12-04-2014 15:13:01 // 48219
Próbáld a színes kábelekkel Elm el
cZ12-04-2014 14:26:13 // 48218
Üdv Cartársak.
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
GTPeti12-04-2014 12:47:54 // 48217
Dobj egy linket légyszi...
BadAzz12-04-2014 09:40:11 // 48216
Használt már vki wagner fékbetétet? Kíváncsi lennék a tapasztalatra...
Dévid12-04-2014 00:46:43 // 48215
JTS-em nem volt, és úgy tűnik már nem is lesz.
GTPeti11-04-2014 23:17:14 // 48214
A JTS viszont ezzel szemben nagyon nem az. B)
Dévid11-04-2014 22:57:29 // 48213
A TS egy benzintemető volt nálam is.
Cs.Alfa11-04-2014 22:49:59 // 48212
Akkor tudod a fogyasztását...:D
Liquid11-04-2014 22:46:14 // 48211
ismerem nekem is volt :)
Cs.Alfa11-04-2014 22:39:28 // 48210
2000 ccm moci.....nem kell kergetni,megy nagyon,dolgozik a 156 LE....
Ricsi 14711-04-2014 20:56:21 // 48209
Udvozletem! A Spidere-s topicban is feltettem mar a kerdest. Adott egy 1988-as Spider, sajnos rossz szerelohoz kerult az auto, es rosszul raktak ossze a vezermulancot, most atkerult az en szerelomhoz az auto, viszont nincs pontos leirasa neki sem, ugyhogy nem mer hozzanyulni igy. Ezert ha valakinek lenne egy pontos leirasa, hogy hogyan kell osszerakni akkor azt megkoszonnem, nem ADATA-s kell mert olyanja neki is van...!
pb_10-04-2014 22:22:40 // 48208
Nézőpötty kérdése.))
G-Burt10-04-2014 21:49:42 // 48207
miért, az sok?
Liquid10-04-2014 20:52:38 // 48204
ha kergeted vagy komolyabban városozol akkor ennyi, de ha megnyugtat a Pandám (1.2) is bekajál még ennél többet is télen :)
Liquid10-04-2014 20:51:12 // 48203
remélem nem komolyan kérdezted :)
Tomi14510-04-2014 20:19:01 // 48202
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Piritu - 1.000.00010-04-2014 19:51:39 // 48201
Itt meg egy újabb...
osee_selespeed10-04-2014 19:13:46 // 48200
Aki nem ma jött le a falvédőről. (Bocs.)
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Cs.Alfa10-04-2014 19:09:58 // 48199
Kb.ezt gondoltam én is..:D
Cs.Alfa10-04-2014 19:07:41 // 48198
Érdekelne,mert 11 l/ 100 km-nél kit ne érdekelne???
Grando10-04-2014 18:56:11 // 48197
Egyébként itt van róla egy cikk. Ha netán...
Grando10-04-2014 18:53:12 // 48196
Ez téged komolyan érdekel? :)
Cs.Alfa10-04-2014 18:48:35 // 48195
Ismeri ezt valaki,vagy nagy kamu az egész?
Fuel Sharp Saver
Fuel Sharp Saver
angelno110-04-2014 16:35:46 // 48194
Van egy Alfa Romeo 147 Twin Spark személyautóm . Egy pár napja nem indul elsőre a kocsim.Várok vele 10-20 percet és utána indul. Tankoltam egy kúton ,és azóta csinálja csak ezt a hibát.Én erre gyanakszom .Hogy ez miatt lehet.Kérem szépen adjatok tanácsot mi lehet a baj?!!! Előre is köszönöm szépen a válaszokat.
Piritu - 1.000.00009-04-2014 18:49:56 // 48193
Nekem is volt ilyen üzenetem anno.
Az FRA/TRA paraméter egy öntanuló érték. Ezekkel korrigálja a motor az érzékelők jeleit (LMM, lambda, stb.), hogy optimális legyen az üzemelés. Ha "kiakad" akkor valami olyan üzemállapotba került, amit nem tud értelmezni. Vagy valamelyik szonda kezd elhalálozni, és nem talál korrelációt az értékek közt, vagy - mint nálam - a felesben használt E85-el nem tudott mit kezdeni a régi elektronika.
Az FRA/TRA paraméter egy öntanuló érték. Ezekkel korrigálja a motor az érzékelők jeleit (LMM, lambda, stb.), hogy optimális legyen az üzemelés. Ha "kiakad" akkor valami olyan üzemállapotba került, amit nem tud értelmezni. Vagy valamelyik szonda kezd elhalálozni, és nem talál korrelációt az értékek közt, vagy - mint nálam - a felesben használt E85-el nem tudott mit kezdeni a régi elektronika.
Buddha09-04-2014 18:36:15 // 48192
Részben off de olasz vasról kérnék tanácsot!
Fiat Stilo 2007 1.6 192B3000, tehát az opel motoros verzió váltója tönkrement. Bontókban szinte fellehetetlen, ha volt azonnal elvitték mert mindegyik tönkremegy állításuk szerint.
Az lenne a kérdés, hogy a Fiat motoros váltója miben különbözik ettől? Beépíthető az opel motorosba egészséges módon, vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Fiat Stilo 2007 1.6 192B3000, tehát az opel motoros verzió váltója tönkrement. Bontókban szinte fellehetetlen, ha volt azonnal elvitték mert mindegyik tönkremegy állításuk szerint.
Az lenne a kérdés, hogy a Fiat motoros váltója miben különbözik ettől? Beépíthető az opel motorosba egészséges módon, vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Kaci09-04-2014 18:00:51 // 48191
Sziasztok! Van valakinek valami tapasztalata a Fiat ECU scan FRA P1137-es hibáról? mi hozta elő? 98' 1.4 TS
ervin09-04-2014 11:49:04 // 48190
Sziasztok!
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
indi6909-04-2014 08:30:18 // 48189
ha nagyon sok az sem jó, de majd elfogy :D
jancsi09-04-2014 07:50:29 // 48188
Mobil Super 2000 , a szintet meg nemtudom mert a max. jelzés fölött nem sokkal már a rugós rész van a pálcán. De a szintet nem látom, annyival fölötte van.
indi6909-04-2014 06:34:25 // 48187
szerintem a zörgésnek nem számít a sok olaj. csak nagy lesz az olaj nyomás és ki nyomja a szimeringet. persze tudni kéne, hogy a szint felett hol van mert egy kevés nem számit. már nekem is szaladt meg a kezem, nem történt semmi. és milyen olajat rakott bele?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?