Forum >> Szerelőműhely

frusciante19-04-2013 11:17:47 // 44086
http://www.vezess.hu/hirek/hulla_szervizben/43448/?p=bottom

Nem csak itthon vannak szenilis "futárok"...
Kicsu19-04-2013 07:18:54 // 44085
Ha már klímáztok, a belső keringetés állító motor nem megy.Érdemes azt megpiszkálni vagy hozzá se nyúljak még nincs másik?
Piritu - 1.000.00019-04-2013 07:04:07 // 44084
Előtte viszont egy hét alatt elillant a gáz, ráadásul nyom nélkül. Se a világító folyadék, se a szimatoló gép sem talált semmit. Aztán megjelent a kompresszor alján az olaj és az vezetett célba.
Hermész 8818-04-2013 23:34:32 // 44083
Szerintetek a 156 sw vonohorog használhato 166-ra is ?
gecsa18-04-2013 21:09:08 // 44082
A szezont nekem is kibírta,nem is volt gond,csak most,amikor próbáltam.:-)
Piritu - 1.000.00018-04-2013 21:05:19 // 44081
Egy szezont simán kibírt, a télen aludt, az idén még nem próbáltam. A kompresszor folyatott.
Piritu - 1.000.00018-04-2013 19:08:25 // 44079
A Spideremben az színező sem segített. Másfél évig nyomoztunk, aztán kompresszorcsere lett belőle.
gecsa18-04-2013 16:49:10 // 44078
Az ok,csak az idő kevés..:-)
Buddha18-04-2013 16:11:37 // 44077
Kínaiaknál 600ft az uv ledes toll, aztán kezdődhet a disco! :-D
gecsa18-04-2013 16:03:11 // 44076
de tettek..:)
Buddha18-04-2013 15:59:04 // 44075
Színezőadalékot nem tettetek bele? Akkor uv-ben látni lehetne a szivárgás helyét.
gecsa18-04-2013 15:52:11 // 44074
nekem úgy néz ki megint töltetni kell..:( tavaly is kellett..pedig nyomáspróba is volt.. próbálgattam most, hogy mennyire hűt, de 20 km után is elég halovány volt a teljesítménye...:(
Hardy18-04-2013 13:24:26 // 44073
Végre valaki...:-) Benned mindig lehet bízni mert mindenhez értesz...Akkor jól működik az enyém is ezek szerint. Még erre gondoltam, hogy a párátlanítás miatt megy, vagy a páraérzékelőm nem tökéletes. Igazából ezzel a kérdéssel idáig nem kellett foglalkoznom. Akkor meg vagyok nyugodva, mert hűteni hűt mint a fene.
Köszi mégegyszer!
Piritu - 1.000.00018-04-2013 12:39:09 // 44072
A kompresszor kuplungja a nyomás függvényében kapcsolgat ki/be magától. Ha elérte a rendszer a max nyomást lekapcsol, majd újra be. Ezt viszont a lámpa nem jelzi, csak ha a motortérben fülel az ember, akkor hallja a kattanást.
Piritu - 1.000.00018-04-2013 12:37:20 // 44071
Automata üzemmódban a kompresszor sosincs kikapcsolva a párátlanítás miatt. Csak kézzel lehet kikapcsolni.
Forsberg18-04-2013 11:32:42 // 44070
Köszönöm, nem is turkálok bele inkább. :)
karika15518-04-2013 11:26:26 // 44069
Üdv,
Szatyit tudom ajánlani,át is gurulhatsz hozzá a Megyeri hídon :)
"Mobil-diagnosztikával foglalkozom /gyári EXAMINER/ műszerrel. www.alfaszatmari.hu"
Hardy18-04-2013 09:49:28 // 44068
Kézzel ki tudom kapcsolni ha megnyomom a "hópihe" gombot. De nem kéne magától kapcsolgatni a kompresszor kuplungját a hőfok függvényében? Mer 32 fokhoz nem nagyon kéne mennie neki szerintem. Az a baj nem figyeltem rá hogy a törés előtt hogyan működött.
atesssz18-04-2013 09:34:40 // 44067
ha mindig van benne nyomás, akkor is kézzel kellene tudnod be-ki kapcsolni, hogy mikor menjen a klíma
.......................18-04-2013 09:23:42 // 44066
az egy nyomásmérö a klimacsövön
a klimagáz nyomását méri
Hardy18-04-2013 09:20:22 // 44065
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség! Sajnos nem volt időm lemenni Csörihez hogy ránézzen az autómra. A klíma csövem eltört amit cseréltem a rajta lévő érzékelővel együtt. Fel is töltötték, viszont azóta folyamatosan megy a ventilátorom a hűtő előtt meg a klímakompresszor is. Hiába rakom fel a hőmérsékletet akár 32 fokra akkor se kapcsol ki. Nem tudom hogy ez jó e így de logikám szerint nem igazán. Lehet az érzékelő nem jó ami a csövön volt? Az mit érzékel?
Robi6417-04-2013 20:39:20 // 44064
Köszi a részletest!
Attos17-04-2013 19:28:36 // 44062
Halihó, valaki motordiagnosztikát vállal Újpest és környékén?
dhnet17-04-2013 19:05:52 // 44061
Helló

Talált valaki lehetőséget olyan első lámpára alfa 147 hez mint a 159 esé?
Hihetetlenül tetszik.

Üdv
Pali
Robi6417-04-2013 17:58:16 // 44059
Valaki esetleg főtengely-ékszíjtárcsára tippet? Képben van Corteco, Akron, Dayco. Ár szerint is ebben a sorrendben...
gecsa17-04-2013 14:33:59 // 44058
nekem mindkét oldalt van kábel..:P
de most úgy néz ki, kell majd a balosnak egy kis kenés, mert az nálam valóban nem megy vissza.. kicsit húz is balra a gép, de nem vészes..
Alfa GT-Csaba17-04-2013 12:35:19 // 44057
nekem is csak a bal oldalon van kopás jelző kábel ,úgy gondolták úgy is egyszerre kopik a két oldal,de ha esetleg a másik oldal munka henger nem meg valamiért vissza és eléri a betét a tárcsát akkor az hamarabb fog vasig kopni és nem lesz mi jelezzen ,majd a fémes hang fog jelezni!
gecsa17-04-2013 11:08:17 // 44056
én is..és most az újon meg az egyik oldalin nem is volt gyárilag..:)
Alfa GT-Csaba17-04-2013 10:59:16 // 44055
Én már láttam :-)!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster17-04-2013 10:49:17 // 44054
Nekem is el van szakadva a bal első keréknél. De nem is kell az oda :)
krisz.v17-04-2013 10:37:36 // 44053
A másik a fékcső.
gstup17-04-2013 10:36:44 // 44052
Köszönöm az infót.Kerékcserénél láttam hogy el van szakadva az alsó karikás kábel..
.......................17-04-2013 10:22:50 // 44051
kékbetétkopásjelzö kábele
(amit még soha életemben nem láttam a müszerfalon jelezni)
gstup17-04-2013 10:20:32 // 44050
Köszönöm a segítséged. Esetleg valaki megtudná mondani a képen látható 2 bekarikázott kábel micsoda?
süsnye17-04-2013 10:18:12 // 44049
nem 5km -t, hanem 5e km-t :))
gecsa17-04-2013 07:55:02 // 44048
az állításom ettől még igaz.. :D:D:D:D
mondjuk kuplungozni jó muri, az meg inkább húzza tovább, mert nem árt gyűjtögetni rá.. ;)
Dévid16-04-2013 22:11:51 // 44047
A kuplungra írtam, hogy még idén remélem kibírja.
A féltengelyt épp a napokban javítja a szerelő.
süsnye16-04-2013 22:09:00 // 44046
igen, egyébként fent is fog sztem, bár nincs összehasonlítási alapom, mert kb. 5km-t mentem eddig vele.. :)
süsnye16-04-2013 22:07:54 // 44045
igen, ezért érdekes.. :) persze egyáltalán nem biztos, h a két jelenséget ugyanaz a probléma okozza, de az indulásnál történő beremegés az viszonylag egyértelműen kuplung probléma lehet.
Már vásárlás óta megvan ez, de most jutottam el odáig a többi nyűg mellett, h gondolkozzak mennyire fontos ezzel már foglalkozni, mert én is nagyon keveset megyek vele..
gecsa16-04-2013 21:54:30 // 44044
Ha ki van repedve a féltengely gumuharang,kifejezetten hamar tönkremegy a féltengelycsapágy..nem éri meg halogatni,ez sajnos tapasztalat.
Dévid16-04-2013 21:16:24 // 44043
Tudom, néztem én is. Majd valamikor cserés lesz akkor, de idén még nincs tervben. Hetente egy-két alkalommal használom a kocsit ca. 30 km-re. Nyáron még annyit sem fogom, mert inkább bringázok, így nem is megy bele km.
Alfa GT-Csaba16-04-2013 21:15:34 // 44042
persze hogy lehet cserélni a belső gumiharangot !Ki kell szedni az egész féltengelyt ,és vagy a belső csillagot szeded le ,vagy a külső csuklót és onnan húzod rá a tengelyre a gumi harangot.
Kimis11116-04-2013 21:12:24 // 44041
Igen,lehet kapni. Bárdinál biztosan. Kicsit macera,szét kell húzni a féltengelyt,csuklót levenni....de megéri.
krisz.v16-04-2013 21:11:20 // 44040
Akkor készülj a cserére!:) A V6-oknál kicsit alul van méretezve a kuplung sajnos (meg elvileg a váltó is, de erről még nem hallottam panaszt nálunk). Hiába elvileg ez is 400Nm-t elvisz, úgy tudom, rendszerint kb. 150e környékén csereérett lesz, bár ez vezetési stílustól is függ. Külföldi fórumokon is ezt írják! Lassan nekem is csereérett lesz, de egybe akarom kötni egy Q2 diffi beépítéssel amit nagyon nehéz beszerezni bontottan, új ára pedig elég horror!:)
Dévid16-04-2013 20:52:31 // 44038
Enyém is fent fog, picit rázza a kasztnit... :)
padand16-04-2013 20:51:11 // 44037
Üdv,

Nekem a féltengely belső felénél ki van szakadva a gumiharang. Azt lehet külön kapni/cserélni? illetve azt mennyire macerás kicserélni/kipucolni?

Köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.