Próbáltam, igazából nem dob kékes füstöt, csak a gőzt a hideg miatt. Abszolút nem füstöl a kocsi, de elég kormós a dob vége..10W-60 után nem várom meg a 40k-s "nagyszervízt" hanem kb 20.000km után lecserélem a vezérlést, és akkor megnézzük, hogy a szimeringek hogy vannak..nagyon remélem, hogy az lesz a ludas. Egyébként nem zavar, vagyis anyagilag nem ver a földhőz, hogy 4-5 hetente kell vennem 2 liter olajat, csak a tudat, hogy azért 2 lityó elmegy valahová és nem hiszem, hogy jót tesz a motornak az a sok lerakódás.
ELADNI?! SOHA! Inkább motort cserélek, de nagyon nem szeretném eladni..ezután 159 2.4 -re szeretnék menni, de oda még fel kell nőni :)
Forum >> Szerelőműhely
Bambinoo08-02-2013 16:53:10 // 42749
Sotime08-02-2013 15:04:36 // 42748
melyik az a vákuum cső? látszik, vagy hallatszik rajta hogy lyukas? Mert akkor megyek megnézem azt is...
Sotime08-02-2013 15:03:20 // 42747
Szia!
Nem, hibaüzenetet nem dob, a fogyasztás megnőtt, de nem tudom, hogy amiatt-e mert jobban kell nyomni, hogy menjen...
EGR fél éve lett utoljára tisztítva, mondjuk azt meg tudom nézni...
turbo geometria letapadást, hogy lehet orvosolni?
Mennyire komoly meló ellenőrizni, hogy az-e a baj?
Köszi
Nem, hibaüzenetet nem dob, a fogyasztás megnőtt, de nem tudom, hogy amiatt-e mert jobban kell nyomni, hogy menjen...
EGR fél éve lett utoljára tisztítva, mondjuk azt meg tudom nézni...
turbo geometria letapadást, hogy lehet orvosolni?
Mennyire komoly meló ellenőrizni, hogy az-e a baj?
Köszi
_ÁRPÁD_08-02-2013 15:01:47 // 42746
Erős a gyanúm, hogy a vakum csöved valahol lyukas. Nálam is volt már ilyen probléma :(
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2013 14:59:52 // 42745
Az EGR szelepet megnézném, hogy zár e, illetve a turbo geometria állítóját venném szemügyre. Ha a lapátok beragadnak a koromtól, nem tudja átállítani a geometriát, nincs nyomásod alacsony fordulaton.
A fogyasztás változott? Ha a fentiek közül egyik sem, akkor még foghatja egy "összeomlott" kipufogódob is az autót, bár akkor olyan hangja van, mintha hegynek fölfelé mennél, tehát sima úton terheletlenül is úgy érzed, hogy nagyon dolgozik a motor. Ez csak olyan harmadsorban ötlet, a turbo geometria leragadás a leggyanúsabb.
Hibaüzenet van?
A fogyasztás változott? Ha a fentiek közül egyik sem, akkor még foghatja egy "összeomlott" kipufogódob is az autót, bár akkor olyan hangja van, mintha hegynek fölfelé mennél, tehát sima úton terheletlenül is úgy érzed, hogy nagyon dolgozik a motor. Ez csak olyan harmadsorban ötlet, a turbo geometria leragadás a leggyanúsabb.
Hibaüzenet van?
Sotime08-02-2013 14:49:15 // 42744
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
1.9 dízel GT-m olyat csinál az utóbbi időben, (hol jobban, hol kevésbé) hogy alacsony fordulaton nem akar menni... Mintha ólomból lenne a kaszni... Aztán a szokottnál magasabb fordulaton már elkezd húzni, de ez jóval magasabbat jelent a szokottnál.
Értsd: olyan 3000rpm felett. A motor hangján nem érzek változást, szóval fogalmam sincs mi lehet... Szerintetek? Minden ötletet szívesen fogadok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
1.9 dízel GT-m olyat csinál az utóbbi időben, (hol jobban, hol kevésbé) hogy alacsony fordulaton nem akar menni... Mintha ólomból lenne a kaszni... Aztán a szokottnál magasabb fordulaton már elkezd húzni, de ez jóval magasabbat jelent a szokottnál.
Értsd: olyan 3000rpm felett. A motor hangján nem érzek változást, szóval fogalmam sincs mi lehet... Szerintetek? Minden ötletet szívesen fogadok!
Fairlane08-02-2013 13:56:24 // 42743
Hogy deríted ki vételkor egy használt autóról, hogy eszi-e az olajat? :S
.......................08-02-2013 13:14:25 // 42742
Nekem is volt olyan japàn kocsim ami így ette az olajat,
Engem is nagyon zavart,
Kicserélték a gyűrűket ,szelepszàrszimmeringet,+ kapott 10-60w olajat,
A kezdeti 1,2 liter /1000 km erről így sikerült 3-4 deci / 1000 km re levinni az olajfogyasztàst, aztàn eladtam a kocsit...
..így utólag inkàbb ne keztem volna bele,semmi értelme nem volt ,akkor is ette ,hiàba a ràköltött sok pénz meg az utànajàrogatàs,
..ha nagyon zavar ez az oljajfogyi ,inkàbb add el az egész kocsit,és olyat vegyél ami nem eszi..
Engem is nagyon zavart,
Kicserélték a gyűrűket ,szelepszàrszimmeringet,+ kapott 10-60w olajat,
A kezdeti 1,2 liter /1000 km erről így sikerült 3-4 deci / 1000 km re levinni az olajfogyasztàst, aztàn eladtam a kocsit...
..így utólag inkàbb ne keztem volna bele,semmi értelme nem volt ,akkor is ette ,hiàba a ràköltött sok pénz meg az utànajàrogatàs,
..ha nagyon zavar ez az oljajfogyi ,inkàbb add el az egész kocsit,és olyat vegyél ami nem eszi..
dfg (Tanárúr)08-02-2013 12:20:03 // 42741
elsőnek is felejtsd el a 10W60at, és a seleniát. de nem fogja megoldani a problémát, csak csökkenteni. ilyen mérvű olajfogyás....
atis_166jtd08-02-2013 11:39:55 // 42740
Viszont azért mert jó a kompresszió nem biztos hogy nem kell gyűrűzni. Sajna van egy olyan ha összefordultak akkor is tudja enni az olajat és lehet hogy ezért jó a kompresszió. Sajna ezt igazából veszteség méréssel lehetni kiszürni.
Kimis11108-02-2013 11:39:46 // 42739
Járasd melegen a motort alapjáraton pár percig,utána pörgesd meg a motort és nézze valaki a kipufogót, ilyenkor ha szelepszáras, akkor frankó kékes füstöt csap ki. Illetve haladj az autóval, mondjuk gurult dombon lefelé úgy hogy az autó sebességben legyen de ne adj gázt, motorfékkel menj amilyen hosszan tudsz. Utána lépj kövér gázt és nézd a füstöt. Ha szimmetinges akkor beszívja az olajat és így hirtelen töményen kijön a szép kék füst
T.a.m.a.s.08-02-2013 11:25:26 // 42738
..hasonló a cipelőm!:) Annak ellenére, h van benne kraft, méress kompressziót! Ha az ok, szelepszárszimering? Én is várom a szakik kommentjeit!:)
Bambinoo08-02-2013 11:02:08 // 42737
Tudom, hogy már a könyökén jön ki mindenkinek az olaj téma, de nem hagy nyugodni, hogy 1500-2000km alatt megeszik az enyém 1,5-2 liter olajat.. k*rva sok. Alánéztünk, minden rendben csont száraz a motor hátolja, a szimeringek. Füstölni SE füstöl az autó, teljesítményéből SE veszített az autó, és nem is hangos. Az hangosságot azért írtam, mert egy bontos srác mondta, ha gáz lenne a gyűrűkkel, akkor azt hallani lehetne. Most van benne 97.534 km (végig vezetett szervízkönyves) tehát, TS motornál 100.000km alatt nagyon baj nem lehet, főleg ekkora. 98.000nél kicserélem az olajat, szűrőt minden sz*rt, 10W-60 Racinget rakok bele, (persze seleniat) és valami adalék anyagot ami kicsit átmossa a motort, hátha javít valamit.. Bárkinek bármilyen ötlete van meghallgatom, de megbontani a motort nem érdemes, csak ha gyűrűzni kell, amit NAGYON remélem, hogy nem kell :/
Imyx07-02-2013 21:38:02 // 42736
ON...
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2013 21:27:34 // 42735
Amit ezügyben tehetünk az össz annyi, hogy levesszük a valós nevünket, telószámunkat, egyéb adatainkat és a képeket amin tisztán láthatóan szereplünk. Ha ez így rendben van a vezetőség részéről, akkor legalább telefonon/mailben elkerülnek minket a szociopaták. Ha nem, akkor meg végre közelebb jutunk ahhoz hogy rend és béke legyen itt.
Ha egyenesben nem megy, fordított logikával hátha :-)
Ha egyenesben nem megy, fordított logikával hátha :-)
Totti07-02-2013 20:21:48 // 42734
Értem csoda lenne ha ez meg történne! :-)
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 20:16:41 // 42733
én nem feszülök ezen,nincs értelme,csak ha már a modi itt feszeng,gondoltam figyelmébe ajánlok egy-két dolgot,de tudod ha eléri a tag adatmódosítását,valamint magyar betűkkel,kifejezésekkel történő véleménynyilvánítását ,meg ha nem akkor sem változik számomra a világ,csak gondoltam megjegyzem:D
Totti07-02-2013 20:10:58 // 42732
Ez már egy le rágott csont ! Nem lesz ez szankcionálva ahogy eddig sem volt! Pedig azért látok annyi értelmet pb ben ha vezetésből valaki meg mondaná neki hogy mit és hogy az úgy lenne utána ! De hát nem teszi meg egyik sem igy kár is ezen feszülni a A Modi meg mondjon le!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 20:04:44 // 42731
Off:
Nem saját nevével van regisztrálva
Fiktív adatokkal
A profilképe amit annyira megkövetelnek,csak egy autó látható tisztán az arca nem
Nem tud magyar nyelven írni
Hány pontban is sértjük a szabályzatot?:D
Vicc az oldal csak így tovább
ON
Nem saját nevével van regisztrálva
Fiktív adatokkal
A profilképe amit annyira megkövetelnek,csak egy autó látható tisztán az arca nem
Nem tud magyar nyelven írni
Hány pontban is sértjük a szabályzatot?:D
Vicc az oldal csak így tovább
ON
156er07-02-2013 19:41:28 // 42730
"ezen felül nekem nem hiányzik ide még ez az adok-kapok is..."
Kell ide egy új topic! ;)
Legyen a neve Adok-veszek kapok :)
Kell ide egy új topic! ;)
Legyen a neve Adok-
dfg (Tanárúr)07-02-2013 19:12:56 // 42729
off
Milyen kis következetes vagy. akkor légyszives elolvasni az Amore szabályzatát, és tiltani pl azt, aki nem a saját nevével van regisztrálva. utána figyeld meg, mennyivel gördülékenyebbek lesznek a topicok...
és gyanítom, hogy azért Mifi lett bannolva, mert csak 1-2 hozzászólást olvasott vissza a mod... bravo
on
Milyen kis következetes vagy. akkor légyszives elolvasni az Amore szabályzatát, és tiltani pl azt, aki nem a saját nevével van regisztrálva. utána figyeld meg, mennyivel gördülékenyebbek lesznek a topicok...
és gyanítom, hogy azért Mifi lett bannolva, mert csak 1-2 hozzászólást olvasott vissza a mod... bravo
on
Andy07-02-2013 15:07:37 // 42728
Na, pont erre gondoltam mikor azt írtam elkésett a moderátor (megint).
Nem csak itt offolják szét, off ez már mindenhol. ;)
Nem csak itt offolják szét, off ez már mindenhol. ;)
Ferke07-02-2013 13:51:12 // 42727
Már Te is pb-t bántod?:D Nah, viccet félretéve én azért nagyon nem bánnám, ha nem kéne 8 oldalt visszaolvasnom ahhoz, hogy ON témához érjek.
Menjenek egymásnak egymás falán, vagy menjenek ki a placcra, és intézzék el, csak ne itt. :))
Így is annyi hülyeség íródik le ebben a topicban, ami elvileg ON, de egyébként meg simán OFF....ezen felül nekem nem hiányzik ide még ez az adok-kapok is...
Menjenek egymásnak egymás falán, vagy menjenek ki a placcra, és intézzék el, csak ne itt. :))
Így is annyi hülyeség íródik le ebben a topicban, ami elvileg ON, de egyébként meg simán OFF....ezen felül nekem nem hiányzik ide még ez az adok-kapok is...
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2013 13:33:53 // 42726
Én meg most vettem le az adataimat. Túl nagy "közösség" már ez, nem megbízható kontrollal.
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 13:22:25 // 42724
fékfolyadékot 3 évente azért illik kicserélni,nem csak a tartályban mint ahogy a szervízben szokták... mikor benyomod félig felkeményedik,aztán ha ugyanolyan erővel nyomod tovább akkor szépen lassan süllyed be a pedál vagy ugyanott marad? te cserélted a betét vagy más?
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 13:20:11 // 42723
nem lesz semmi baja az ABS-nek.
Andy07-02-2013 13:17:33 // 42722
Nem tudom melyik vagy, de azt látom hogy teljesen következetlen. Szokás szerint későn ébredsz, majd kitiltod a srácot ezért???
És aki hetek, hónapok óta lábbal tiporja a legutóbbi Amore regulát az meg itt bassza a rezet állandóan. Nem elsősorban pb_ re gondolok most.
Vagy tán Te vagy az, aki egyszavasokkal gyűjti topicszerte a hsz számát???
Én névvel vállalom a véleményem...
Ha sértőnek érzed, jöhet a kitiltásom!
És aki hetek, hónapok óta lábbal tiporja a legutóbbi Amore regulát az meg itt bassza a rezet állandóan. Nem elsősorban pb_ re gondolok most.
Vagy tán Te vagy az, aki egyszavasokkal gyűjti topicszerte a hsz számát???
Én névvel vállalom a véleményem...
Ha sértőnek érzed, jöhet a kitiltásom!
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 13:10:20 // 42721
persze te meg védd meg,tényleg egyre szarabb ez az oldal,lassan tényleg el lehet felejteni...
Piritu - 1.000.00007-02-2013 12:43:57 // 42720
Egy időben komoly téma volt itt az Amorén, hogy hogyan van visszanyomva a dugattyú betétcserekor. Anno többen is mondták, hogy az ABS nem szereti, ha visszanyomják rajta a fékolajat, ezért a légtelenítőn tanácsos kiengedni a felesleget.
Moderátor07-02-2013 12:32:05 // 42719
A figyelmeztetés ellenére történő folytatásért MIFI-nek 24 óra ban. Továbbra is kérünk mindenkit, hogy szíveskedjen befejezni a személyeskedést, ellenkező esetben -mivel a figyelmeztetés megtörtént - automatikusan jár a ban.
mesa07-02-2013 12:16:07 // 42718
Liquid, Bilux Köszi!
Akkor folyadék csere és légtelenítés lesz a következő.
Akkor folyadék csere és légtelenítés lesz a következő.
Liquid07-02-2013 11:14:14 // 42716
szerintem is is légtelenítés, meg ha már rég volt cserélve, akkor egyúttal a fékfolyadékot is cserélném.
VaMpGeCO07-02-2013 11:13:14 // 42715
Inkább azt kéne megfedni, akire senki sem kíváncsi és agyf*szt kap mindenki az írásától...
MIFI07-02-2013 10:59:08 // 42714
Tudod mi a különbség NNYI és az ennyi között ?? Az agy.....
Egyszer már megtanulhatnál írni rendesen mert csak zsibbasztod itt a népet és nem csak nekem böki a szemem....
Egyszer már megtanulhatnál írni rendesen mert csak zsibbasztod itt a népet és nem csak nekem böki a szemem....
Bilux07-02-2013 10:50:45 // 42713
Légtelenítés ha régen volt olajcsere akkor azt is ejtsd meg!
mesa07-02-2013 10:30:00 // 42712
Olyan jelenséggel állok szemben, amivel még nem találkoztam, és ebben szeretném a tanácsotokat kérni!
Semmi problémám nem volt az autóm fékjével, de érett már egy első fékbetét csere, ami meg is történt. Bekerültek a betétek, a fékhengerek jól működnek, fékhatás is van, de a pedál majdnem féli benyomható, mielőtt hatni kezdene.
Fékcső nem lett szétbontva, ezért nehezen tudom elképzelni, hogy levegős lenne. Félút után rendesen dolgozik a fék, csak ez nagyon zavaró így!
Ha valaki találkozott ilyennel, örülnék ha elmondaná, mi legyen a következő?
Cseréljem a fékfolyadékot? Segíthet?
Köszönöm!
Semmi problémám nem volt az autóm fékjével, de érett már egy első fékbetét csere, ami meg is történt. Bekerültek a betétek, a fékhengerek jól működnek, fékhatás is van, de a pedál majdnem féli benyomható, mielőtt hatni kezdene.
Fékcső nem lett szétbontva, ezért nehezen tudom elképzelni, hogy levegős lenne. Félút után rendesen dolgozik a fék, csak ez nagyon zavaró így!
Ha valaki találkozott ilyennel, örülnék ha elmondaná, mi legyen a következő?
Cseréljem a fékfolyadékot? Segíthet?
Köszönöm!
dfg (Tanárúr)07-02-2013 09:39:37 // 42711
1 év után a moderátor első dolga, hogy megfeddjen, miközben ez a vita itt a fórumon (és az egész amoren) sokkal régebben folyik. sőt, maga a moderátor státusz is emiatt lett létrehozva.... jó is, hogy van... :(
Kareszka198407-02-2013 07:40:48 // 42710
így van, senkit sem érdekel szerintem a vita, ennek az oldalnak nem arrol kéne szólnia :-/
ezért most ismételten felteszem a problémám:
"sziasztok!
egy olyan problémám adódott, hogy reggelre totál megadta magát az akksim. vettem újat, ki is cseréltem, de az össz megtett km helyett csak ez van: ----------
mit lehet tenni? számítógépre dugni és újra beírni? szerencsére tudom mennyin állt"
ezért most ismételten felteszem a problémám:
"sziasztok!
egy olyan problémám adódott, hogy reggelre totál megadta magát az akksim. vettem újat, ki is cseréltem, de az össz megtett km helyett csak ez van: ----------
mit lehet tenni? számítógépre dugni és újra beírni? szerencsére tudom mennyin állt"
Tuningman07-02-2013 02:19:10 // 42709
Nem tünteti el.:) Már sokan vetettek fel hasonló dolgokat ami persze butaság.:)
Beépül magába az anyagba és egy jóval keményebb felületet hoz létre és persze simábbat. A problémás részeket, egyenetlenségeket kiegyenlíti, ez mikronban mérhető.
A hónolás szinte teljesen egyenletes, sima felületet hoz létre. Ott nincs mit kiegyenlíteni hacsak nem kopott a henger. De akkor ott már fúrni kell.
A Xadot, mérnökök, kémikusok fejlesztették ki a motor és más kopó, súrlódó alkatrészek lehető legtökéletesebb védelme érdekében.
Jó magam már régóta tesztelem mint revitalizálót és mint olajat is. Nagy igénybevételnek kitett járművekbe is kipróbáltam, köztük a Ducatomba 2,3 JTDm, napi több mint 400km-t megyek vele. 5W-40 SM-CF van benne. Nagyon szereti, csendesebb, lágyabb lett a motor hangja még hidegben sincs meg a szokásos dízeles kopogás.
Csak akkor tudod meg igazán, hogy mit tud ha kipróbálod.:))
Beépül magába az anyagba és egy jóval keményebb felületet hoz létre és persze simábbat. A problémás részeket, egyenetlenségeket kiegyenlíti, ez mikronban mérhető.
A hónolás szinte teljesen egyenletes, sima felületet hoz létre. Ott nincs mit kiegyenlíteni hacsak nem kopott a henger. De akkor ott már fúrni kell.
A Xadot, mérnökök, kémikusok fejlesztették ki a motor és más kopó, súrlódó alkatrészek lehető legtökéletesebb védelme érdekében.
Jó magam már régóta tesztelem mint revitalizálót és mint olajat is. Nagy igénybevételnek kitett járművekbe is kipróbáltam, köztük a Ducatomba 2,3 JTDm, napi több mint 400km-t megyek vele. 5W-40 SM-CF van benne. Nagyon szereti, csendesebb, lágyabb lett a motor hangja még hidegben sincs meg a szokásos dízeles kopogás.
Csak akkor tudod meg igazán, hogy mit tud ha kipróbálod.:))
Moderátor06-02-2013 22:42:40 // 42708
Az érintetteket pedig kérjük, hogy a vitás ügyeiket személyesen rendezzék, ezzel ne a topicot offolják. Köszönjük.
Moderátor06-02-2013 22:40:19 // 42707
Most lehet befejezni a személyeskedést! Ez az első figyelmeztetés.
dfg (Tanárúr)06-02-2013 18:37:52 // 42706
Lassan egy éve hanyagolom az amore-t, gondoltam feljövök körülnézni, hogy változott-e valami, de nem, továbbra is osztja az észt a gyökér, aki miatt a csapat fele átszokott máshová....
Ferke06-02-2013 17:04:01 // 42705
Csak az ecu, immo meg a kulcs van együtt. Más semmi...
Ferke06-02-2013 16:59:41 // 42704
Nem tudod másképp sajna:D (Bocs, hogy nem vettem fel, 8 után tudlak visszahívni:) )
pb_06-02-2013 16:57:49 // 42703
Sőt még le is dobtalak, és + is tapostalak, mert nem voltál hajlandó a hívásvárakoztatásra.))) + volt rá a lehetőség nem élzél vele, NNYi.) Ahpgy érzed, 1ezünk.) Csak ha már a magas lovat Mlegeted.)
alfa156geri06-02-2013 13:58:40 // 42702
Sziasztok! 3 hónapja vettem meg alfaboy volt 156sw alfáját! Tudna nekem vki abban segíteni hogy miért van az az autónál hogy a fordulatszámérő-sebességmérő akadozva megy valamint indításnál gondol egyet és felkapcsolja a ködlámpát, és még egyéb elektromos jelenségek :S Valamint a váltóba lecseréltem az olajat de még mindig hidegen nehezen megy és a 2-3 ropogva veszi de ha üresből kapcsolom 2-be akkor nem ropog, miután be áll üzemi hőfokra már szépen megy a váltó :) Sőt alapjáraton vmi meg kerregő hangot ad a váltótól néha :S Most lett komplett kuplung csere is az autón de ahogy melegszik be ugy indulásnál ahogy engedem a kuplungot beráz:S Ha találkoztatok már ilyen jelenséggel meg köszönném előre is a jó tanácsokat.
WIK_14606-02-2013 13:26:51 // 42701
Hello Emberek!
Olyan kérdésem lenne, hogy 146 1.6 Boxernél a fűtőradiátort cserélni mi módon lehet? Valaki nyugtasson meg, hogy nem kell az egész műszerfalat kicserélni, hanem ki lehet húzni a pedálok felé és ki is fér :D Ebben reménykedem, de ha nem, akkor várom a lehetőségeket.
Olyan kérdésem lenne, hogy 146 1.6 Boxernél a fűtőradiátort cserélni mi módon lehet? Valaki nyugtasson meg, hogy nem kell az egész műszerfalat kicserélni, hanem ki lehet húzni a pedálok felé és ki is fér :D Ebben reménykedem, de ha nem, akkor várom a lehetőségeket.
beco06-02-2013 12:51:41 // 42700
Sziasztok!
Ha a kocsiból a motorvezérlőt és az ECU-t kicserélem, az ABS, VDC elektronikákat is cserélni kell vele, vagy az csatlakoztatható a másikhoz is?
Illetve a kulcsban csak az immobilizer jeladót kell cserélni, ugyebár?
Előre is kösz a segítséget!
Üdv:
Ha a kocsiból a motorvezérlőt és az ECU-t kicserélem, az ABS, VDC elektronikákat is cserélni kell vele, vagy az csatlakoztatható a másikhoz is?
Illetve a kulcsban csak az immobilizer jeladót kell cserélni, ugyebár?
Előre is kösz a segítséget!
Üdv:
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
627
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?