Forum >> Szerelőműhely

Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2012 07:11:43 // 39136
így van valami ott van a legjobb áron vagy valami csak ott van de ez vice-versa játék ...szerintem ők többet visznek :P
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2012 07:08:13 // 39135
már mondtam hogy a kínai nem érdekel normális minőség jöhet 5e/db ...
Vigla22-05-2012 06:58:57 // 39134
Igyekszik az ember! Egyébként is milyen gazdája lennék,ha eltiltanám attól amit szeret.:-)
Fairlane22-05-2012 00:00:49 // 39133
Jóestét :)

GT Coupe elektromos ablak lelkivilágához ért valaki?

Lent maradt a jobbos üvegem, belemerültem könyékig, jelenleg ez a szitu:
- balos ablak jól megy.
- jobbos ablak ajtónyitáskor leenged egy centit, csukáskor nem emel vissza.
- jobbos ablak gombbal működtetése esetleges, ha megy is morgolódik, erőlködik a motor.
- ha nyitás után megnyomom a jobbos üveget lefele és becsukom az ajtót akkor viszont visszamászik a helyére.

Bővebben leírva a blogban itt...
pb_21-05-2012 22:56:20 // 39132
Nézd + Áki citromját, vagy mi a fax az, az képes városba kruzólva is 160al menni.DD
Piritu - 1.000.00021-05-2012 22:49:52 // 39131
Rá kell dugni a számítógépet és a kiolvasott hibából már nagy valószínűséggel ki lehet találni a problémát. Anélkül minden csak találgatás.
Ferke21-05-2012 22:23:23 // 39130
Vicces, de jó ideje az unix nyer,ha jól számolom,belépőszintű kedvezménnyel(30%) 15 pénz a wrd....érdekes:-)
Tamás14621-05-2012 22:22:40 // 39129
Üdv ! Érdeklőnék hogy hogy a barátom 166 2.0TB alfáját vezettem és menet közbe egyszer csak kigyulatt a az injektor vissza jelző lámpácska.Valami elektronikai baja lehet vagy egyszerűen csak az injektorba lehet valami gikszer ..? Kérlek titeket aki nagy 166 és találkozott már ilyen fajta hibával írjon rám Köszönet..Tomi
Piritu - 1.000.00021-05-2012 22:22:20 // 39128
Te poéngyilkos :-)
GTPeti21-05-2012 22:20:12 // 39127
Namost tekintve, hogy a 3.4.1 óta a FES egy nyamvadt VAGCom kábellel szépen beszélget a klímakezelőddel, én élnék is ezzel a lehetőséggel. S van benne actuator test, meg minden ami szem-szájnak ingere. :)
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 22:19:05 // 39126
az hogy pék vagy nem kizáró ok:D
Wickey21-05-2012 22:16:06 // 39125
őszintén? Pék vagyok nem értek hozzá. Ezt is csak úgy vadásztam össze, hogy leszedtem a kapcsolási rajzát a klímának. Oszt úgy döntöttem, hogy inkább kerítek egy villanyászt. :)
Wickey21-05-2012 22:15:09 // 39124
Gyerekek, olyan szívtelenek vagytok, senki nem árulta még el andrejnek hogy Erhardé konkrétan az Alba Alkatrész mint olyan? Vagy most lelőttem egy olyan poént amit MÉG nem kellett volna? :-)
Amúgy biztos vásárol a Unixnál is, miért is ne tenné, ha egyszer ott a legolcsóbb valami pl. múltkor én is a Unixnál vettem a Selenia WRD-t, mert ők nyertél meg a villámtendert (Elaforg, Alba, Unix: "Csókolom kis kezét körömtől hónaljig, 156jtdhez kéne kisszervízszett, gázolajszűrő, olajszűrő, levegőszűrő, és olaj. MOST. Polcról. Egy óra múlva."). Oszt a Unix nyert.
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 22:10:21 // 39123
Szomorú tények...az enyém is óra szerint 170-et megy,2000 alatt spórolós,aztán picit sietős,az enyém sem kapar,nem is akarom:D
Adagolóról tudsz nekem információkkal szolgálni? padlógázérzékelő? mit tudsz még róla? neten nemsoksemmit találtam..
Wickey21-05-2012 22:09:27 // 39122
fene tudja. Felnyomhatott kartergázzal olajat, benyomhatta a turbó kompresszor oldalára a nagy nyomású még hideg olajat. Igazán biztosat akkor fognak neked mondani, ha megbontják a motort. Azt meg szerintem ENNYIÉRT még csak nem kéne. :-)
Olajszint nem túl magas? Minősége is rendben van? Ha igen és igen, nagy gond csak nem lehet.
Wickey21-05-2012 22:03:43 // 39121
most leginkább a klímával szopok, elektronika. A visszajelző LED világít, de áramot nem ad a kompresszornak. Tehát lehet motorhőmérséklet jeladó, valamelyik relé a kettőből, biztosíték, fordulatszámjeladó, "padlógáz"érzékelő az adagolón, nyomáskapcsoló, akármi. Ja, a kompresszorvezérlő elektronikáról nem beszélve.

Motorikusan meg annyi, hogy nem csikorog a kerék elinduláskor.

De tényleg: egyesben alig akar meglódulni, plusz 2000RPM alatt ritka vérszegény. 2.5kRPM-től, ha már van töltőnyomás, megy mint a veszedelem. Igaz, akkor is inkább max. 70-75 lóerősnek tippelném, és nem 90-nek. (Végsebességre: lezárt versenypályán eddig úgy óra szerint 170-180-at mentem vele, az GPS szerint 163-170, ide még nem naptárral kellett mérni a gyorsulását, a legeslegvége kábé GPS szerint 180 körül lehet, szóval kábé tényleg 75 lóerős). Nem egy JTD, na. :)
Wickey21-05-2012 21:59:14 // 39120
nemtom, valahol ott Würtzburg környékén, de sosem emlékszem, hogy ELŐTTE vagy UTÁNA, de azt tudom, hogy MINDIG pont ahhoz a kúthoz sikerül beesnem. :)
Vikking 31121-05-2012 21:55:29 // 39119
Nagyon helyes!!! :D De ha már kidobod, légy oly kedves, hogy a címemre küldöd... :D
Wickey21-05-2012 21:54:16 // 39118
dobom is ki a Americát meg a gtv6-ot, oszt veszek egy állat 1.4-es versenygépet, max. elgázosítom és fillérekből fogom kiakasztani a telepített trafikat az M1-esen :-)))))))))
GTPeti21-05-2012 21:53:59 // 39117
Az holvanaz Schwäbisch Hall-nál? B)
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 21:53:37 // 39116
mi a problem a 145 TD-vel?:D 3csík?:D az jogos:D
mreni21-05-2012 21:51:20 // 39115
akkor valószínű az üzemanyag lesz a "ludas" meg ugyebár nincs is két egyforma autó :)
Wickey21-05-2012 21:48:08 // 39114
három fő plusz csomagok stimmel.
És mivel Frankfurt után volt, ezért a totál üresre fogyasztott tankot német (ARAL, valahogy mindig ugyanodáig tudok elmenni, 880km-re) gázolajjal telelökve, és kábé háromnegyed tankkal (tehát a magyar nyálnak az emléke is eltávozott, mintegy hetven perc, 15 liter és 200km után)
Somci21-05-2012 21:46:15 // 39113
A fűnyírómotoros MiTo-m tolatáskor megcsikorgatja a hátsó kerekeket: az ellenkező irányba :-D
Wickey21-05-2012 21:45:02 // 39112
Akkor talán érdemes elkotorni Pestig a Konrád Petihez. Közel 20 éve csak autóklímákkal foglalkozik.
mreni21-05-2012 21:44:51 // 39111
magyar gázolajjal? :D

3an ültünk benne,de ha egyedül vagyok akkor is ennyit tud kb

egy 6. elférne még :)
Wickey21-05-2012 21:42:04 // 39110
hmm.. GPS szerint én 209-et is kicsavartam belőle a germánoknál. Viszont nem esküszöm meg, hogy nem volt lejtő... :-))))
Wickey21-05-2012 21:39:59 // 39109
hát bazeg ott akkor komoly gondok vannak, én a döglött 145 1.9TD-vel is húzok legalább két fekete csíkot az aszfaltba induláskor. Ha nem differál le az egyik elsőkerék, akkor hármat. :-)))))))))))
Wickey21-05-2012 21:38:37 // 39108
OMFG. :)
Vissza is kötöm az EGR-t a 156-on hadd kormozza tele a motort meg a turbót meg a jóistentudja még micsodát. :-)
Vikking 31121-05-2012 21:36:13 // 39107
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
pb_21-05-2012 21:26:40 // 39106
Pedig akadnak ilyenek, sőt nem is kevesen.) +vezetni könnyen lehet bárkit.
FRC21-05-2012 21:25:27 // 39105
Ma csúnya füstöt nyomott a kipufogóm, mi lehetett?
Kb 10percet döcögtem (3-5km) alapjáraton gurulva. mikor gázadásnál kékes feketén füstölt. Elindultam vele normál tempóban autóztam még vagy fél órát és akkor már nem volt semmi, megállás elött még hagytam vagy 5 percet helyben járni a motort és akkor sem volt semmi...

166 - V6 - 2.0 Turbo
pb_21-05-2012 21:19:14 // 39104
Én + látatlanban mondom, hogy a 2 rendszám között van a baj, úgy cuzámmen.))
Somci21-05-2012 21:01:09 // 39103
Deja vu? Olyanom már volt egyszer,de eladtam :-) Nem volt valami gyors :-D
GTPeti21-05-2012 21:00:08 // 39102
OFF

Az jó gép lehetett. Legalább sárga volt? :)

(Nem is tudtam, hogy Platinum Edition is készült belőle Kockalada elsőrésszel. :)

ON
vm21-05-2012 20:56:15 // 39100
Jaja... annó egy barátom puttonyos Ízs-e 190-et ment.
Viszont álló helyzetben is 110 volt a tempó ;-)
GTPeti21-05-2012 20:55:05 // 39099
Ha már ez a téma: A nagy különbség a 156-om és a múlt héten dícsért Polo között, hogy utóbbinak 180-nál 190-et hazudik az órája. Tekintve, hogy ismerem a német tervezői mentalitást, tudom, hogy ez szándékos csalás. És egyúttal hálás vagyok az olaszoknak, hogy ők meglehetősen pontosra lőtték be.
Somci21-05-2012 20:53:23 // 39098
Hátradőltem és félpercenként frissítek,nehogy lemaradjak egy poénról! :-) De az is lehet,hogy meghajtom a fűnyírót: anélkül nem tudok érdemben hozzászólni :-)
Saca21-05-2012 20:51:31 // 39097
Mondjuk még a gyár szerint is 8.1 liter az átlag az 1.4 ts-nél.
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:51:08 // 39096
mármint nincs beállítva :-))
Bakker már sokadszor marad le a vége.
GTPeti21-05-2012 20:48:58 // 39095
Az az a műszer, amely - helyesen beállítva - egynégyes autókban 220-at is képes mutatni. :)
GTPeti21-05-2012 20:47:27 // 39094
Megállapítható, hogy te rendeltetésszerűen használod a 75-öt. B)
Vigla21-05-2012 20:44:59 // 39093
Most ez komoly,hogy egy 1.4-es motornak jó a 8-12 literes fogyasztás?Az 1.6-os karbis NORD kijött 8 körül.Most egy 85-ös Giullietta 2.0-ás karbisa van a vasban,ez télen 10-et produkált. (Kivéve mikor leesett a hó! :-)) Ja és ezekhez hozzá tartozik,hogy azért néha-néha befigyel egy-két körforgalom kilincsel előre.
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:41:04 // 39092
Sör és csipsz bekészítve :-P
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 20:40:47 // 39091
De a vépúder az 98-as oktánszámú nem? attól eredt meg jobban a Vas,nem tudom hogy van-e bennük valami tisztító adalék,de ha nincs elvileg akkor is érvényben van az előtte leírt hozzászólásom,ha meg van akkor fölöslegesen öntesz bele a tankba + x ezer forintot. De puding próbája az evés:D Próbáld ki vagy jobb lesz vagy nem,de az egyik biztos:)
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:40:31 // 39090
A tahómérőre gondolsz? Az tényleg nincs :-DD
GTVili21-05-2012 20:40:00 // 39089
Mér'....? Azt ne mond hogy nem megy annyit........
Saca21-05-2012 20:34:12 // 39088
Ezt a logikát követve a 8c végsebessége valahol 450 körül van ? :)
W.21-05-2012 20:32:56 // 39087
Na ettől féltem! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.