Forum >> Szerelőműhely

mreni24-05-2012 19:31:30 // 39186
nem tudom,nem lehetetlen,de jó minőség az biztos(ha nem a legjobb)
Grando24-05-2012 19:30:08 // 39185
Itt-ott láttam felbukkanni a V6-hoz, Dayco meg SNR cuccok társaságában, hengerfej meg szelepfedél tömítésnél. A Reinz lenne a gyári beszállító?
[k i z z o]24-05-2012 19:22:16 // 39184
Mindkettő jó, csak jól is rakják fel.
mreni24-05-2012 19:08:13 // 39183
nem csak a dizelbe ;)
DieselManiaco(NagyVad)24-05-2012 16:22:13 // 39182
dízelbe a reinzet szokták javasolni,valószínű oka van:)
Ferke24-05-2012 14:52:45 // 39181
Mindkettő jó, de legyen viktor:)
gstup24-05-2012 11:30:13 // 39180
Sziasztok!

Ilyen üzemanyagrendszer tisztításról tud valaki?Hol csinálnak ilyet és mennyiért,stb.?

http://www.autodiagnosztika.abbcenter.com/?id=57663&cim=1#
Imyx24-05-2012 10:51:37 // 39179
Háát, nem tudom, de ciki, hogy egy 40k-s Bosch termék kalap sz@rt nem ér, gyárilag hibás, nem értem, hogy fordulhat elő. Lehet, Neked van igazad :)). Ennyit a Bosch-ról.
Buksi24-05-2012 10:36:09 // 39178
Urak, szerelő mágusok! :)

155 2.0 TS-be kellene hengerfej tömítés! Két lehetőség lenne, Elring ill. Reinz márkájúak! Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikkel? Melyiket ajánlanátok leginkább a kettő közül?
Előre is köszi! :)
Tentacle24-05-2012 10:24:07 // 39177
Ugyanaz, ugyanaz a kínai rabszolga csinálja azt is, csak más logót nyomnak rá :) Persze van ahol ez nem igaz, és másik kínai csinálja :)
Imyx24-05-2012 10:18:54 // 39176
Bosch-t, de ezzel is gond lehet, nekem a zsír új Bosch egy fabatkát sem ér, csere alatt van.. ha a bosch-nál ilyen van, mi lehet az utángyártottnál..
mreni24-05-2012 07:27:53 // 39175
én ezt kizárnám
RoliQ423-05-2012 22:50:18 // 39174
ezt olvastam most
"A mechanikai hibák, és a hajtásláncban pl. egyenetlen úttest miatt létrejövő lengések szintén okozhatnak változásokat a főtengely fordulatszámában. Ezek miatt a valós gyújtáshibák kiszűrése nehezebb feladat. Az ilyen állapotok felismerésére két megoldást alkalmaznak: a karosszéria egy megadott pontján elhelyezett lengésgyorsulás-jeladó folyamatosan figyeli a függőleges és a hosszirányú mozgás jellemzőit. Ha a szenzor által szolgáltatott adatok túllépik a megadott határértékeket, a rendszer ideiglenesen letiltja a gyújtásrendszer felügyeletét. A másik megoldás esetén az út egyenetlenségét az ABS jeladók segítségével állapítják meg. Az eredmény itt is ugyanaz, a megadott határérték túllépése esetén az égéskimaradás felügyelet szünetel."
amikor rádugtuk gépre a kocsit akkor az 1ik ABS jeladó rossz volt (meg az is) lehetséges hogy ezért tilt le a gyújtás? mert szar úton jobban jelentkezik a hiba.. ??! vagy ilyen nincs is az Alfákban?
Fairlane23-05-2012 22:45:40 // 39173
Fénysebességgel :)
Ferke23-05-2012 22:36:40 // 39172
Aztat ott hogy cseréled úgy, hogy nem bontod meg a vezérlést?:-)))
RoliQ423-05-2012 22:24:38 // 39171
alapjárat.... annyit csináltunk még, hogy elszorítottuk a csövet így megemelkedett a nyomás... 3 - 3,5 barra de akkor is csinálta. annyi jelenség még van amivel ki kell egészítenem, hogy.... reggel amikor hideg a motor... akkor könnyen beindul, de le is áll ha nem tartom kicsit a gázon a lábam. ha meleg a motor akkor nincs ilyen probléma. és még azt vettem észre hogy szar úton (pl macskakő) akkor is van hogy elveszti a fordulatot pedig akkor nincs is terhelve. érdekes... de már tököm ki van vele...
hg6idn23-05-2012 21:30:27 // 39170
Akkor meg kell keresni a perselymalacot...
Kau23-05-2012 21:28:16 // 39169
Ritka, akinek bevált más... :(
Kau23-05-2012 21:27:28 // 39168
Nekem is az új görgő csinálta. Nem esküszök meg rá, de úgy rémlik, hogy a fekete, műanyag görgő volt.
Azt se tudom már, hogy orvosoltuk, olyan rég volt. Esetleg hívd fel Német Misit Dunakeszin, és kérdezz rá, hogy hogy lehet ezeket elhallgattatni. :)) Ha kell a száma, megadom, vagy dobja a google ;)
Bár az is lehet, h cseréltük, nem emlékszek már rá, de a vezérlést nem kellett szétszedni megint, ez biztos, mert azt csak Pirire bízom :)

hg6idn23-05-2012 21:24:27 // 39167
Sziasztok!
Légtömegmérő csere előtt állok, tapasztalat alapján gondolkodhatok utángyártottba, vagy a kényes hölgy csak a BOSCH-t kedveli ( 2003 156 SW JTS)?
EvoGerry23-05-2012 21:15:45 // 39166
Igen vmi olyasmi hangja van.
Picit lazábbra vettem a vezérműszíjjat. Annyira csak ami általában feszesnek mondható.
Csökkent a kompresszoros feeling hang,de mindig van.
Simán lehet vmeik görgő,csak az a baj h akkor vmelyik zsír új görgő ad ki ilyen hangot....
Mert régi görgökkel nem volt ilyen jelenség..De eléggé zavar szval holnap szétkapom megint a vezérlést.:):)
Kau23-05-2012 20:46:10 // 39165
Olyan a hangja, mit egy lendkerekes autónak? :)
Kau23-05-2012 20:43:52 // 39164
Nekem is volt ilyen. Az egyik szabadonfutó görgő volt a ludas. Sztetoszkóppal mérték ki, h melyik :)
Laci23-05-2012 19:27:39 // 39163
Üdv. Egy kis segitségre lenne szükségem. 156 2.5 V 6-os Alfához honnan lehet
megszerezni a kapcsolási rajzot. Köszi a segitséget.
Piritu - 1.000.00023-05-2012 18:20:25 // 39162
Egy próbát megérne, hogy mit lép a vas, ha a bal és a jobb izzót kicseréled. Ha akkor is marad jöhet a villanyász.
Tentacle23-05-2012 16:39:39 // 39161
Sanszos lehet a szíj feszessége. Én is jártam így a puntoval, túl feszesre sikerült elsőre, aztán lazítottam rajta :) Mondjuk a TS-en rugós a feszítő, ha jól rémlik ...
EvoGerry23-05-2012 16:28:27 // 39160
üdv Urak!

1,6 Ts-en vezérlés csere után elég zavaró hangot ad ki a motor.
Hibakód mentes,tökéletesen jár,van power is.50km-t mentem vele eddig.
Fordulatra visitó hangot ad ki vmi,minden fordulat tartományban. Kompresszoros visitó hangot ad,kb olyan mint amikor elszáll egy szervőcső és olaj nélkül jár szervószivattyú. Ehez hasonlít a legjobban. Szval vmelyik új cucc adhatja ki a hangot,de mi..?

Esetleg túlfesziteni lehet a vezérműszíjjat?
20v hgt vezmód került bele,
új görgők,feszítők.
vízpumpa,
dayco szíj,hosszbordás szíj is.
mreni23-05-2012 12:11:12 // 39159
alapjáraton mértétek vagy terhelésen?
RoliQ423-05-2012 11:56:33 // 39158
az építő jellegű hozzászólásokat jobban értékelném...
RoliQ423-05-2012 11:55:50 // 39157
2,5 bar a gyári nyomás... ami meg is van. :(
Ch3ster22-05-2012 23:10:48 // 39156
Sziasztok!
Egy kis sgítség kellene akinek nagyobb a tapasztalata ebben a témában.A probléma a következő:Jobb oldali tompitott "szintszabályzó" nem működött illetve működött, de a lámpatest belső része nem mozdult se fel se le csak egy helyre világított és persze nem oda ahova a másik oldali jól működő...Mondom sebaj szétszedem a lámpatestet és majd összerakom.ez meg is történt szétszed 2 db kis "pöcök beakaszt" a helyére tökéletesen működött....kocsi lámpa összerak.Mire felértem BP-re Borsodból mar megint nem helyesen világít a bal oldali szerintem lakadt megint.A kérdésem az lenne mi keülhette el a figyelmem illetve mi törhetett el vagy nem tom mi miatt akad le maga a lámpa belső része a mozgató részről.
Kérék szépen egy-két okos gondolatot:)
Kazes☻22-05-2012 23:10:44 // 39155
"ha normálisan használom akkor nincs semmi gond vele. " - akkor tedd azt! :)
Public Enemy22-05-2012 23:08:26 // 39153
Megégtek a szelepfészkek szvsz....
RoliQ422-05-2012 22:27:30 // 39152
nah gyerekek. Segíthetne valaki.
Még mindig azt csinálja az autó, hogy ha lepadlózom elveszti a fordulatszámot (0 ra leesik) aztán elengedem a gázt és megyek tovább... ha normálisan használom akkor nincs semmi gond vele. Ma mondjuk megkergettem kicsit... utána elvesztette az alapjáratot is.. 1000 és 1500 között ugrált majd leállítottam újra indítottam és miden jó volt. Már egyszerűen nem tudom mi lehet... szerelő is látta... a kompjúter se ír semmi hibát, hőmérséklet érzékelő ki lett cserélve mert az rosszul mért, de nem javult meg. MAP szenzor se rossz.. Esetleg valakinek valami ötlet v hátha találkozott valaki hasonlóval...
Tom_Tom8422-05-2012 21:42:50 // 39151
front right light system faliure ezt írja ki mióta kiégett az égő
Piritu - 1.000.00022-05-2012 21:34:57 // 39150
Azt írja ki, hogy jobb első helyzetjelző hiba? (Régen volt 147-em, de emlékeim szerint csak azt írta ki, hogy izzóhiba)
Tom_Tom8422-05-2012 21:29:14 // 39149
Gyári izzó van benne, egyszerre lett cserélve mindkét oldalon, és a jobb oldalon megmaradt a hiba!
GTPeti22-05-2012 21:25:35 // 39148
Bocs, de nem neked válaszoltam. :)

Nálad multiméterrel + egy izzóval v. izzónak megfelelő 5W-os ellenállással kéne egy kicsit keresgélni.
Piritu - 1.000.00022-05-2012 21:24:46 // 39147
Nem cseréltél benne izzót? Ha nem a gyári 6 Wattost teszed bele kiabál. (A normál izzó 5W-os)
Tom_Tom8422-05-2012 21:15:29 // 39146
Köszi! Megpróbálom!
GTPeti22-05-2012 21:12:45 // 39145
Mindenképpen ki kéne szedni a lámpát és úgy megvizsgálni. Lehet, hogy sikerül felfedezni a hibát, pl. a motor orsóján lévő "anya" törését. De valószínüleg szét kell szedni hozzá. Bár műteni kell, de szerintem javítható.
Tom_Tom8422-05-2012 21:12:44 // 39144
Sziasztok!
valaki tudna nekem abban segíteni, hogy a jobb első helyzetjelzőm folyamatosan hibát ír ki! Az izzó tuti jó benne....! Szervizbe vigyem vagy van valami ötletetek rá mit kell ilyenkor csinálni?

Köszi!
hg6idn22-05-2012 21:10:10 // 39143
Szép estét!
Tudja valaki, mennyi a normális levegő fogyasztása kb 20 Celsiuson, alapjáraton egy 2003, 2,0 JTS motornak? FES-sel nézve nálam 20 Kg/h körüli értéket mutat.
Köszi!
( eLearnba nem találtam infót róla :( )
Hellomilo22-05-2012 21:09:04 // 39142
Sziasztok. Tudtok e valamit tanácsolni nekem. A gt-m most úgy gondolta hogy kicsit bebandzsít mert a bal oldali lámpájának a magasság állító funkcióra érzéketlen.... A kérdés hogy ha tompítottra teszem a világítását egy kerregő motor hang szivárog ki az égő testből, de csak a bal oldaliból ami rossz helyre vetíti ki a fényét. A jobb tök halk és jól működik. Belenéztünk a lámpa mögé de az emelő szerkezet ami mozgatja a magasság állítást nem csinál semmit sem és mintha kissé másképp helyezkedne el mint a jobb oldali jól működő egység...

Ami zavar hogy kerregő hangot ad ki ha tompítottra teszem a világítást bal oldalon.
Nem egy helyre esik a jobb és a bal világítása. ...(nem egy szintre)
Tipp hogy esetleg a szakemberen kívül mi a megoldás még?
GTPeti22-05-2012 19:09:38 // 39141
"a 145-ről beszélünk!" Jól van, bennem ez még nem tudatosult. :)
Nálam Wickey=156JTD (meg egy GTV).
B)
alfarosso22-05-2012 18:07:32 // 39140
Szasztok!
Nem tudjátok,hogy 156 Selespeeden miért nem megy a hűtő ventillátor 2-es fokozat?Dirrektben,1-esen megy.Van valami érzékelője?Köszönöm előre is a segítséget.
Wickey22-05-2012 10:16:00 // 39139
Nade az én autóm (a 145-ről beszélünk!) öregebb, mint a Pentium MMX, biztos hogy van benne mindenféle eszcájg? Én komolyan elcsodálkoztam a lenti feature list-en is. Aszittem két relé meg három nyomás, hő meg egyéb kapcsoló max. aszt csókolom. :-)
FRC22-05-2012 08:26:07 // 39138
Olaj rendben van mert pont a hétvégén ellenőriztem. Selenia Gold-ot használok amióta nálam van. Egyébként én is a Turbóra gyanakszom.
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2012 07:13:07 // 39137
szerencsére elég jól megy az Alba dolog nem is piszkálom őket :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.