Forum >> Szerelőműhely

danniiy31-05-2012 18:52:23 // 39286
Köszi a választ!
mreni31-05-2012 18:39:12 // 39285
EZ vagy ennek a kapcsolós változata,illetve egy 3pin-es FIat/Alfa/Lancia OBD átalakító.
danniiy31-05-2012 18:06:06 // 39284
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM

Ezek közül tudja valamelyiket?
mreni31-05-2012 17:55:25 // 39283
"milyen interfészes a komputere" mire gondolsz?

sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
danniiy31-05-2012 17:51:42 // 39282
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy az Alfa Romeo 146 2.0 ti 1996-os évjáratú autómnak milyen interfészes a komputere? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném
W.31-05-2012 17:27:02 // 39281
Urak! Janó-dob kft- vel kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Milyen munkát végeznek? Megbízhatók-e? Köszönöm!
Piritu - 1.000.00031-05-2012 16:23:50 // 39280
Úgy néz ki, hogy másokat is foglalkoztatnak az emelt fényű izzók. Érdekes az eredmény :-(
klatty
DanZoli31-05-2012 09:19:00 // 39279
Sziasztok!

Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)

FES_3.6.zip

Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.

Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.

.net framework is kell hozzá!
.......................31-05-2012 07:23:55 // 39278
na ne b**sz ,már ezt is hamisítják,és Milyen márkanév alatt fut?
miket még?
hg6idn31-05-2012 05:21:43 // 39277
Ma délutánra okosabb leszek a + 500 Km után, egyébként csodálkoztam mert az érzékelő része megszólalásig úgy néz kint az eredeti...
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2012 21:39:35 // 39276
az a baj hogy ez ennél összetettebb egy új kínai LMM-ő több kárt csinál mint egy haldokló gyári
hg6idn30-05-2012 21:33:10 // 39275
Remélem azért tovább bírja, viszont szemérmetlen ára miatt teszt miatt is megérte. Az autómba levő Bosch bontott példány volt, megy a polcra vész eseti megoldásnak ...
GTPeti30-05-2012 21:30:54 // 39274
Bíztató szavak. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2012 21:29:53 // 39273
adok neki pár hetet és kukás lesz
hg6idn30-05-2012 21:27:51 // 39272
Ma este végre beszereltem az új LMM-et (vmi Unixos darab, Bosch szervizes szomszéd intézte elég olcsó volt) Holnap lesz egy miskolci utam kíváncsi leszek mit produkál! Ma mentem egy pár kilométert dinamikusabb volt az autó :) Remélem a horrorba illő katalizátor hibát ez okozta...

Ui: kinyomtattam az AlfaCity jegyet :)))
zee30-05-2012 17:53:54 // 39271
Véleményt nem tudok róla mondani,de egy kézi mechanikus tisztítás szerintem biztosabb.
Elvileg ezeket a turbókat a Garrett nem is engedélyezi felújítani...
De nagyon szívesen! :)
Candy8330-05-2012 17:07:47 // 39270
és ezt használta már vki? érdemes ennyiért megvenni? amúgy köszi :)
zee30-05-2012 16:17:56 // 39269
Ez elvileg direkt erre a célra van:

Innotec Diesel Turbo Cleaner Kit
Candy8330-05-2012 15:02:04 // 39268
megy megy bőven kint is és "nehéz láb" alatt :) hát már nem is vagyok biztos benne hogy a turbó, de este visszajövök egy okosabb segítséggel és elolvassa ami ötleteket adtaok és akkor cska kiderül mi is lehet. köszönöm a segitségeket és ötelteket. :)
Jorjie30-05-2012 14:58:33 // 39267
Üzemanyagba öntve max. a porlasztócsúcsokat tisztítod :-) Mechanikus tisztitás vagy "ki kell kormolni". Városban használod inkább? Főút vagy autópálya szokott lenni? És igen, András bácsi nagyszerű kérdése: biztosan a turbó?
DieselManiaco(NagyVad)30-05-2012 14:57:36 // 39266
katalizátor van alatta? nem volt erőtlenség miatt szerelőnél,aki esetleg átütötte rajta a pajszert? ha nincs kat akkor gyári rendszerrel is fütyül.persze hátulról hallhatóan... geometria valóban leragadhat,de én a tisztító folyadékot nem biztos hogy erőltetném.ettől nem feltétlen van nagyobb töltőnyomás alapjáraton,mivel függ a gázmennyiségtől,de fütyülhet másképp,mivel ilyenkor más szögben kapja a gázt a turbinakerék...
András bácsi30-05-2012 14:51:45 // 39265
Hát adalék a geometriát nem tisztítja, mert egyszerűen nem jut oda. Az csak szétszedve megy: a lerakódott kormot kell leszedni.
András bácsi30-05-2012 14:50:20 // 39264
Az is lehet, hogy nem is a turbo hangját hallod. Általában egy normál cucc olyan 200e km-t, vagy még többet is elmegy, rendes olajjal használva. Így látatlanban inkább azt mondom, hogy más nyekereg, és csak próbálkoznak.
Candy8330-05-2012 14:45:59 // 39263
na igen, ez már nekünk is eszünkbe jutott, meg vki vmi tisztitófolyadékot is emlegetett hogy az üzemanyagba kell önteni az kitisztitja stb. de most akkor melyik okosra hallgasson az ember? :):)
Jorjie30-05-2012 14:44:46 // 39262
Hmm, egy gondolat. Mi van a ha geometria ragadt le "fordítva", és már alapjáraton is pörög a turbó ezerrel, és ezért fütyül? Nem értek hozzá, csak egy ötlet, valaki szóljon hozzá, hogy ne beszéljek hülyeséget! :-)
Jorjie30-05-2012 14:35:56 // 39261
András bácsival értek egyet, amíg működik rendesen, addig felesleges bolygatni. Dudiszabi-nak is fütyült a 2.5-ön a turbó, király hangja volt :-) Valahol olvastam régebben, hogy a kopás jele is lehet a fütyülés, de amíg tölt rendesen,szerintem ne költs rá.
Másik kérdésedre a válasz: csere és felújítás is szóba jöhet. Csere esetén egy új turbót veszel, majd egy az egyben cseréled. (sok píz) Felújítás esetén kiszerelés, szétszedés, felújítókészlet (csapágyak vagy teljes középrész) majd centírozás és mehet vissza. (kevesebb píz) Felújítás csak profi helyen, nem a szomszéd utcában Pista bá-nál!
Candy8330-05-2012 14:32:38 // 39260
sajna sztem egyre hangosabb, ha már én a lakásból hallom hogy kiállnak vele, és főleg hogy már alapjáraton is, mikro még elvileg nincs turbó-nyomás. olajat nem láttunk, ereje van. Főleg alacsony fordulaton feltűnőa hang. Hát pont ettől félek hogy valaki nem épp hozzáértő szerelő csak rávágja hoyg csere én meg elhiszem neki... :(
András bácsi30-05-2012 14:24:20 // 39259
Valamennyire minden turbó fütyül, nem feltétlenül rendellenes az a hang. Van más jelenség is? Pl. erőtlen, nyomja az olajat.
Különben minden turbó csapágyas, hiszen csapágy nélkül nem működne, hanem megállna, mint a szög. ;) Oké, a zöme siklócsapágy. :)
Candy8330-05-2012 14:16:20 // 39258
segítség!! még mindig a fütyülő turbóm a probléma. továbbra sem tudjuk a baját. A cső rendben, nem lyukas. Rámijesztettek olyasmivel hogy csapágyas, meg hasonlók, de jó lenne ha vki segítene akinek már volt konkrétan problémája a turbóval. Alapjáraton is van elvileg turbónyomás.Csere esetén mire számítsak? LEhet más megoldás is?
Ilike30-05-2012 11:43:55 // 39257
Köszönöm! :)
GTPeti29-05-2012 21:58:28 // 39256
Jobboldalt a "Keresés" alatti mezőbe beírod, hogy "szervízCD", beállítod, hogy hozzászólásokban keressen és alulról a negyedik találatban ott lesz a link.
Ilike29-05-2012 21:34:24 // 39255
S.O.S. Segítsetek légyszi! Nagyon fontos lenne!
156 2.5 V6-os Alfához kellene nekem kapcsolási rajz..
Honnan tudnék szerezni?
Előre is köszi a segítséget!
DieselManiaco(NagyVad)29-05-2012 13:23:28 // 39254
Urak!
Valakinek nincs véletlen olyan ismerőse aki kisteherautókkal foglalkozik? Iveco Daily-hez kéne,hidraulika kihajtás.Valaki valami közelebbit nem tud?
ervin29-05-2012 10:50:56 // 39253
Sziasztok!

2.0 TS-hez keresnék gyertyakábelt, 97-es évjáratú 145-höz. Van valakinek ötlete, hol lehet olcsón beszerezni?
Köszi
Ervin
[k i z z o]28-05-2012 22:18:56 // 39252
Hi,

ez a motorod időzítésének az alapja. Ebből számít gyújtási és befecskendezési időket. Ez a szenzor olvassa a 60/2 -es tárcsádat, amely megmondja, hogy hol tart a főtengely. Ha ez működik, akkor min. semi - seq. üzemben elindul a rendszer.
GTPeti28-05-2012 22:08:55 // 39251
Mondhatnál párat, hogy tanuljunk is vmit. Thx! :)
Ferke28-05-2012 21:04:12 // 39250
Pedig van egy pár...át kell nézni azt a motort rendesen.
R.Krisztián28-05-2012 19:45:08 // 39249
Ez engem is érdekelne, mert nálam is ugyan ez a jelenség és én is féltengelyre tippelek... viszont még én se jutottam el a szerelőmhöz, a héten tervezem... de ha te előbb akkor jelezd légy szíves a diagnosztikát :)
GTPeti28-05-2012 19:35:49 // 39248
OT=Oberer Totpunkt =felső holtpont
[k i z z o]28-05-2012 19:16:41 // 39247
TDC szenzorra gondolsz?
Piritu - 1.000.00028-05-2012 19:12:20 // 39246
...ez engem is érdekelne, mert vagy egy napot dobtam rá, de nem sikerült. Az ülőlap elejét állítólag valami műanyag pöcök tartja, amit csak törni lehet. Nekem nem sikerült, mert nem volt szívem pajszerral feszegetni.
mreni28-05-2012 17:39:36 // 39245
valamelyik tartóbakra tippelnék
nörpi28-05-2012 10:37:12 // 39244
Kérdésem lenne a 159 hátsó ülésének kivételéről,pontosabban,hogyan lehet kivenni a hátsó ülést. Előre is köszia választ.
Robbye27-05-2012 11:30:50 // 39243
Kérdésem a szakiktól.Az milyen jelenség hogy amikor gyorsulok remeg a kocsi eleje illetve a sebességválto?Én gondoltam a féltengelyekre de ez csak gondolat mivel még a szerelőig nem jutottam el vele.
Robbye27-05-2012 11:28:48 // 39242
Reggelt vagy mit:) Az OT Sensor-nak mi a dolga?
dev16627-05-2012 11:28:38 // 39241
Sziasztok! Alfa 164 bőrülést szeretnék profin újrafestetni. Ajánlanátok valakit, aki jó munkát végez (szép felület, nem fog a festék utána, stb.)? Előre is köszönöm.
DieselManiaco(NagyVad)27-05-2012 08:22:47 // 39240
túl sok nincs esetleg szelepszár szimering lehet még...
DieselManiaco(NagyVad)27-05-2012 08:20:29 // 39239
hát nem volt benne semmi konkrétan,csak leírták a konszernek fospisztoly motorjait,amitől hála istennek jó messze állunk..
GTPeti26-05-2012 21:50:51 // 39238
Pedig olyan túl sok egyéb hely nem biztos, hogy van, ahonnan olaj kerülhet a kipufogórendszerbe. Mindenesetre nem egészséges állapot... Nagyon nem. :(
Torpe15526-05-2012 21:15:19 // 39237
Szevasztok! A 2.4 jtd-men turbócsere után is csöpög az olaj a kipufogóból. A turbó biztosan jó,nem értem mi lehet a gond!!!!! A segitségeteket előre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.