Forum >> Szerelőműhely
Wickey29-03-2012 20:13:02 // 38336
mondjuk az elmúlt 5ezret a kislány rakta bele, én meg a 145TD-vel pusztítottam... Támadt is rajta pár érdekes új horpadás. Ebből kiindulva az addig hibátlan kuplungon se kezdek el csodálkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2012 20:08:53 // 38335
ilyen botlábad van? :P
Wickey29-03-2012 20:06:26 // 38333
az jó, mert a sachsnak árult valeom megint kezd gecizni 40k km után. Az előző, nem identitászavaros valeonak árul valeo 80k-t ment el. Tiszta öröm a jtd. :-P
hhhjjjv29-03-2012 18:13:08 // 38332
Hello,nemtudjatok mi jelent az adaptiv hiba ha ratesszuk gépre a vasat??
Joker 15629-03-2012 15:57:05 // 38331
Szevasztok! Vki tud vmi frankó kormánybőrőző helyet? Jó minőség kell, nem baj,ha nem olcsó, csak jó legyen! Előre is köfi! :)
Ferke29-03-2012 13:47:27 // 38330
Ki lett olvasva? Amíg nem, addig szerintem felesleges tippelgetni...
zalan29-03-2012 13:07:56 // 38329
Hi! Volt már olyan nektek, hogy megáll a kocsi simán mintha lefulladna. Ha menet közben vagy álltában. Tökmind1, hogy nincs sebességben vagy tökig a kuplung be van nyomva. Utána világít a motorcontrol lámpa. Valamikor rögtön újraindítok és beindul, motorcontrol lámpa nem ég. De valamikor ég és többszöri próbálkozásra alszik ki és csak forgatja.
Még annyi, h gondokodtam egr szelepen, de az le van falazva(bár még nem volt soha tisztíva általam), vagy akkor is jelentkezhet ilyen hiba?
További jelenségek: valamikor általában lefuladás előtt 1x km-rel lök egyet a kocsi meg nekem is néha, mikor kigyorsítok szakadozik a teljesítmény. Mútkor mikor leállt alatam, a reléket(Fuel pump), mozgattam utána beindult ... dee ez cseppet sem jelenti azt, hogy a relé a hibás.
Kivettem a reléket és úgy nem mutat a motorcontrol lámpa hibát szal tuti nem az :(
Még annyi, h gondokodtam egr szelepen, de az le van falazva(bár még nem volt soha tisztíva általam), vagy akkor is jelentkezhet ilyen hiba?
További jelenségek: valamikor általában lefuladás előtt 1x km-rel lök egyet a kocsi meg nekem is néha, mikor kigyorsítok szakadozik a teljesítmény. Mútkor mikor leállt alatam, a reléket(Fuel pump), mozgattam utána beindult ... dee ez cseppet sem jelenti azt, hogy a relé a hibás.
Kivettem a reléket és úgy nem mutat a motorcontrol lámpa hibát szal tuti nem az :(
Fighter29-03-2012 12:09:06 // 38328
Helló!
Nekem most ilyen probléma miatt van szerelőnél a vas /meg más miatt is/. Elég erősen kell taposni, hogy fogjon és akkor hangos nyikorgó szerű hangot ad. Álló helyzetben, ha benyomom a fékpedált nekem is erősen leesik az alapjárat. Lyukas a fékszervódobom.
Nekem most ilyen probléma miatt van szerelőnél a vas /meg más miatt is/. Elég erősen kell taposni, hogy fogjon és akkor hangos nyikorgó szerű hangot ad. Álló helyzetben, ha benyomom a fékpedált nekem is erősen leesik az alapjárat. Lyukas a fékszervódobom.
süsnye29-03-2012 10:36:28 // 38327
... és szuszogáskor a motor is fulladozik, de (még) nem áll le..
süsnye29-03-2012 10:35:36 // 38326
Halihó..
Fékszervóval kapcsolatban lenne kérdésem.. keresgéltem képeket, de nem találtam jó minőségűt, hogy hogyan is épül fel egy ilyen szervódob..
155ről van szó egyébként..
A tünet:
elkezdem nyomni a féket egy databig fog normálisan, ahogy régen, aztán egy bizonyos pedálállás után már nem növekszik úgy a fékerő, mint kellene (ezt pár hete csinálja).. vagyis a végén sokkal jobban kell taposnom a féket, hogy úgy fogjon, ahogy azt én megszoktam..
Mindeközben folyamatos szuszogás hallatszik.. megvizslattam, a szuszogás belülről jön, vagyis a fékpedál - szervódob csatlakozásánál..
Van ott vmi tömítés ami cserélhető, vagy ez membrán hiba lehet?
Fékszervóval kapcsolatban lenne kérdésem.. keresgéltem képeket, de nem találtam jó minőségűt, hogy hogyan is épül fel egy ilyen szervódob..
155ről van szó egyébként..
A tünet:
elkezdem nyomni a féket egy databig fog normálisan, ahogy régen, aztán egy bizonyos pedálállás után már nem növekszik úgy a fékerő, mint kellene (ezt pár hete csinálja).. vagyis a végén sokkal jobban kell taposnom a féket, hogy úgy fogjon, ahogy azt én megszoktam..
Mindeközben folyamatos szuszogás hallatszik.. megvizslattam, a szuszogás belülről jön, vagyis a fékpedál - szervódob csatlakozásánál..
Van ott vmi tömítés ami cserélhető, vagy ez membrán hiba lehet?
Buksi28-03-2012 23:09:47 // 38325
Erre már írtam választ a gumis topicban! :)
GTPeti28-03-2012 23:04:58 // 38324
Ha valaki, akkor Ferke tudja a módját!
Nekem is ő magyarázta el, mikor Münchenben volt a balesetem és már az útszéli javításban gondolkodtam... (Nem felejtek ám! B)
Nekem is ő magyarázta el, mikor Münchenben volt a balesetem és már az útszéli javításban gondolkodtam... (Nem felejtek ám! B)
Ferke28-03-2012 23:00:05 // 38323
Feltéve,ha ki is lett cserélve anno az a csapágy...márkaszerviz,mi?:-)))
vienna28-03-2012 19:50:07 // 38322
sajnos tovább bonyolódott az ügy. a kuplung mégis k.o. azt hiszem a kinyomócsapágy törött el. Szerencsére márkaszervízben csináltam, és még volt 1 hét az 1 év garanciából, és azt "ingyen" megcsinálták.
Most új a munkahenger, a kuplung, és a főtengely szimmering is.
Mégse bírt a Valeo egy évet se... :(
Most új a munkahenger, a kuplung, és a főtengely szimmering is.
Mégse bírt a Valeo egy évet se... :(
Skodra28-03-2012 18:58:31 // 38321
Sziasztok Urak!
Valaki szedett már le nyomtávrudat (axiálcsukló)a fogaslécről a kormányműben?? Mert semilyen kialakított fogási lehetőséget nem látok rajta,kerek az egész! Köszi !
Valaki szedett már le nyomtávrudat (axiálcsukló)a fogaslécről a kormányműben?? Mert semilyen kialakított fogási lehetőséget nem látok rajta,kerek az egész! Köszi !
hg6idn27-03-2012 22:28:11 // 38320
Eszembe jutott, hogy rádió hallgatás közben (95 % ban CD vagy Alfa motor szól a kocsiba) időnként recseg URH-n. Lehet hogy vmi nagyfesz áthúzás, ez elég csúnya tüskéket tud kreálni a DC-n. Na lesz dolgom ha lesz időm.
GTPeti27-03-2012 22:21:16 // 38319
Az elsőt lefordítom, mert elég elektrós nyelven íródott...
Arról van szó, hogy lehet, hogy a vezérlőegység (ECU) processzora működik hibásan. Ez pl. zavaros "hullámzó" (ripple) tápfeszültség okozza (pl. a fesszabályozó hibájából), vagy a testeléssel van gond.
Törölje a hibát és figyelje, hogy újra jön-e.
(Az ezután következő magyarul írt következtetést nem egészen értem.) Az, hogy a hibakódot valószínüleg egy hibás szenzor okozza... (Az angol szöveg ugyanis nem ezt mondja.)
Arról van szó, hogy lehet, hogy a vezérlőegység (ECU) processzora működik hibásan. Ez pl. zavaros "hullámzó" (ripple) tápfeszültség okozza (pl. a fesszabályozó hibájából), vagy a testeléssel van gond.
Törölje a hibát és figyelje, hogy újra jön-e.
(Az ezután következő magyarul írt következtetést nem egészen értem.) Az, hogy a hibakódot valószínüleg egy hibás szenzor okozza... (Az angol szöveg ugyanis nem ezt mondja.)
hg6idn27-03-2012 21:45:46 // 38318
Reggeli analizálás eredménye
Betárolt hibák:
READING ERROR CODES:
1: P0606 - Vezérlôegység hibás (Microprocesszor)
ECU microprocessor error is indicated. Check that the ECU has ripple free voltage and solid ground supplies.
Clear the code and ensure that it does not reappear.
A hiba oka hogy a vezerlo ervenytelen jelzest kapot a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara nem aktivalodott a hibajelzo lampa.
2: P0420 - 1. katalizátor
Anomaly of the catalyzer functioning being detected in the signal emitted by the two lambda probes that are installed upstream and downstream of the catalyzer itself (with some equipments only);
check with exhaust gas analyzer and oscilloscope gases and signals of both probes before carrying out any replacements.
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
3: P0430 - 2. katalizátor
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
4: P1151 - 2., elöl lévõ lambda-jel (megbízhatóság)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo ervenytelen jelzest kapot a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
5: P0139 - 1., hátsó lambda jel (lassú)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Egy két élő adat:
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: °C
Levegôhômérséklet : 15,0 °C
Befecskendezési idô: 0,851 ms
Levegômennyiség: 26,2 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 14,00 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,411 V
2. lambda-fesz., elöl: 1,533 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,167 V
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: 87,8 °C
Levegôhômérséklet : 15,0 °C
Befecskendezési idô: 0,966 ms
Levegômennyiség: 16,1 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 13,85 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,719 V
2. lambda-fesz., elöl: 2,017 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,035 V
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: 87,8 °C
Levegôhômérséklet : 15,8 °C
Befecskendezési idô: 1,085 ms
Levegômennyiség: 17,0 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 13,93 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,357 V
2. lambda-fesz., elöl: 1,489 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,729 V
Próbálom megálmodni mi legyen a következő lépés...
A csatlakozókat már Kontakt spray-vel kezeltem de megnézem az ECU csatikat is, nagyon tiszta volt a motor vásárláskor...
Betárolt hibák:
READING ERROR CODES:
1: P0606 - Vezérlôegység hibás (Microprocesszor)
ECU microprocessor error is indicated. Check that the ECU has ripple free voltage and solid ground supplies.
Clear the code and ensure that it does not reappear.
A hiba oka hogy a vezerlo ervenytelen jelzest kapot a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara nem aktivalodott a hibajelzo lampa.
2: P0420 - 1. katalizátor
Anomaly of the catalyzer functioning being detected in the signal emitted by the two lambda probes that are installed upstream and downstream of the catalyzer itself (with some equipments only);
check with exhaust gas analyzer and oscilloscope gases and signals of both probes before carrying out any replacements.
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
3: P0430 - 2. katalizátor
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
4: P1151 - 2., elöl lévõ lambda-jel (megbízhatóság)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo ervenytelen jelzest kapot a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
5: P0139 - 1., hátsó lambda jel (lassú)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Egy két élő adat:
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: °C
Levegôhômérséklet : 15,0 °C
Befecskendezési idô: 0,851 ms
Levegômennyiség: 26,2 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 14,00 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,411 V
2. lambda-fesz., elöl: 1,533 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,167 V
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: 87,8 °C
Levegôhômérséklet : 15,0 °C
Befecskendezési idô: 0,966 ms
Levegômennyiség: 16,1 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 13,85 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,719 V
2. lambda-fesz., elöl: 2,017 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,035 V
READ PARAMETERS:
Vízhômérséklet: 87,8 °C
Levegôhômérséklet : 15,8 °C
Befecskendezési idô: 1,085 ms
Levegômennyiség: 17,0 Kg/h
Akkumulátor feszültség : 13,93 V
1., elöl lévô lambda-feszültség: 1,357 V
2. lambda-fesz., elöl: 1,489 V
1., hátsó lambda-feszültség: 0,001 V
2., hátsó lambda fesz.: 0,729 V
Próbálom megálmodni mi legyen a következő lépés...
A csatlakozókat már Kontakt spray-vel kezeltem de megnézem az ECU csatikat is, nagyon tiszta volt a motor vásárláskor...
Hari27-03-2012 20:05:53 // 38317
Na ez az amit szerintem senki nem fog "kölcsön" adni! :)
Hari27-03-2012 20:00:25 // 38316
Nincs egy kiselejtezett mérőszalagod esetleg?! :) ... mert azt akár rá is ragaszthatod az eggyik pálcára. ... de az egyik méretnél megjelölöd alkoholos filccel aztán a másiknál is és a két jel közt megméred! ....akár! :)
alfaromeo3327-03-2012 18:28:30 // 38315
Nálunk egy alu pálca van, kettő inkább, egymásban csúsztatható és rögzítő kontrás csavar van a tetején, valami olyasmi kéne. de ugye itt mm-re számít a pontosság... házilag meg hogy gyártsak olyat?
alfaromeo3327-03-2012 18:24:44 // 38314
a műhelyben egy alu pálca van, kettő inkább, egymásban csúsztatható és rögzítő kontrás csavar van a tetején, valami olyasmi kéne. de ugye itt mm-re számít a pontosság... házilag meg hogy gyártsak olyat...
Hari27-03-2012 17:58:35 // 38313
Na ezt nem így kell!!!
Foksz 2 db 8-10 gömbvasat (kb. 1 m-es darabokat ) 2 vasat egymás mellé fogod és beilleszted a a felni peremére - olyan közép tájon elöl - össze jelölöd aztán a felnihátsó részénél is megcsinálod - kb 180fokkal - ue. az illesztést , jelölést. a két mérés különbségét megméred és tudsz mindent!
Foksz 2 db 8-10 gömbvasat (kb. 1 m-es darabokat ) 2 vasat egymás mellé fogod és beilleszted a a felni peremére - olyan közép tájon elöl - össze jelölöd aztán a felnihátsó részénél is megcsinálod - kb 180fokkal - ue. az illesztést , jelölést. a két mérés különbségét megméred és tudsz mindent!
Ferke27-03-2012 17:52:06 // 38312
ez így felejtős!:-) állítsd be nagyjából egy mérőszalaggal,és irány a futóműves:-)
gabi alfa3327-03-2012 17:25:23 // 38311
Sziasztok! Egy kis segitségre lenne szükségem. 166 2.5 V6 hoz kellene nekem kölcsönbe vezérmütengely rögzitö készlet.n Még fizetnék is érte. Elöre is köszi
Imyx27-03-2012 17:21:51 // 38310
:-). Így tanul az ember, ha ilyen konkrét, hozzáértő válaszokat kap! :). Most már tudom, hogy mit, hol kell nézni, nagy előrelépés :-). Ezer köszönet a válaszért, sokat segített.
alfaromeo3327-03-2012 17:02:30 // 38309
1986-os 33-as Alfán mennyi menetet kell betekerni a kormányösszekötőn, hogy jó legyen az összetartás? nincs futóműállítóm, csak ez alapján tudnám megcsinálni, hogy hány menet látszik ki, és még esetleg ha valaki az összes menetszámát tudná a kormányösszekötőnek...
Hari27-03-2012 17:01:15 // 38308
:) .... itt jön az amikor mindenki nagyon ügyes és mindent meg tud csinálni! ( Ne értsd félre! Én nem akarok senkit bántani, de ha: "nem ismered hogyan működik a rendszer, jobb ha nem nyúlsz bele!")
1. " a lamda ki-be kapcsol!" - integritás vizsgálatnál! Addig jó! (vagy dús, normál, szegény - váltakozva!)
2. az "első" szondák feszültség értéke folyamatosan változik 0,100V és 2,00V között! ( mivel ezek széles sávú szondák! (a hagyományos: 0,10V és 1,00V tartomány)
3. a "hátsó" - diagnosztikai - szondák működése akkor jó (vagyis inkább a katalizátor működése jó!) ha az ideális 0, 45V környékén mozog, vagy inkább be van betonozva. (kis ingadozásokkal) Ennek a szondának csak terhelés ill. gáz elvételkor kell kilengeni. (Persze ez az elmélet!!)
A lényeg az ha az első szondák le-föl szaladgálnak, (diagramos vizsgálatnál) a hátsók pedig nyugiban vannak (egyenletes fordulaton, terhelésnél) akkor ott nincs gond!
1. " a lamda ki-be kapcsol!" - integritás vizsgálatnál! Addig jó! (vagy dús, normál, szegény - váltakozva!)
2. az "első" szondák feszültség értéke folyamatosan változik 0,100V és 2,00V között! ( mivel ezek széles sávú szondák! (a hagyományos: 0,10V és 1,00V tartomány)
3. a "hátsó" - diagnosztikai - szondák működése akkor jó (vagyis inkább a katalizátor működése jó!) ha az ideális 0, 45V környékén mozog, vagy inkább be van betonozva. (kis ingadozásokkal) Ennek a szondának csak terhelés ill. gáz elvételkor kell kilengeni. (Persze ez az elmélet!!)
A lényeg az ha az első szondák le-föl szaladgálnak, (diagramos vizsgálatnál) a hátsók pedig nyugiban vannak (egyenletes fordulaton, terhelésnél) akkor ott nincs gond!
Jack27-03-2012 14:08:27 // 38307
Ha büdös, a katalizátor elégtelen működése miatt lehet(nálam okosabbak mondták). Nekem is ugyan ezt produkálta az autó, lambda ki-be kapcsolgatott, ha megküldtem záptojás szaga volt. Áttértem 98-as benzinre és eltünt a szag is és a hibajel is.
Imyx27-03-2012 13:15:39 // 38306
Az 1. és 2. lambda szonda elsőt, és felsőt jelent? Illetve az 1. az alsó? :)). Továbbá van valakinek infója, hogy melyik lambda milyen értéket kell mutasson meleg motornál?
Imyx27-03-2012 13:14:27 // 38305
hg6idn27-03-2012 07:48:53 // 38304
Ilyen az ember fia/lánya ha szerelmes :)
Ma rádugtam gépre az ECU-t.
Termosztát marad a 70/80 fok ECU szerint 85 Fok. Viszont a két hátsó monitor lambda úgy néz ki elhalálozott. Feszültséget nem igazán adnak, folytatom tovább hétvégén az analizálást.
Ma rádugtam gépre az ECU-t.
Termosztát marad a 70/80 fok ECU szerint 85 Fok. Viszont a két hátsó monitor lambda úgy néz ki elhalálozott. Feszültséget nem igazán adnak, folytatom tovább hétvégén az analizálást.
Piritu - 1.000.00027-03-2012 06:58:20 // 38303
Semmi gond. Az elmúlt években itt az Amorén sokan voltak így ezzel. Többek közt én is :-))
hg6idn27-03-2012 05:57:45 // 38302
Bocsi, lányos zavar....
Talán hétvégén lesz időm a FES-el faggatni online az autót.
Ha jól emlékszem nálam a vonal az 50 és 90 fok között található félúton ebből következtettem a 70-et :)
Talán hétvégén lesz időm a FES-el faggatni online az autót.
Ha jól emlékszem nálam a vonal az 50 és 90 fok között található félúton ebből következtettem a 70-et :)
Piritu - 1.000.00026-03-2012 22:26:26 // 38301
"nem igazán megy 70 fok fölé" - a 90 alatti vonal 80 fokot jelent, nem hetvenet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2012 21:32:51 // 38300
látod nem kell farkast kiabálni egyből :)
vienna26-03-2012 21:25:09 // 38299
alsó kuplung munkahengerem döglött meg. Annyi szerencsém volt, hogy pont a szervíz parkolójában adta meg magát végleg...
ricsi8326-03-2012 20:43:04 // 38298
Sziasztok az egyik pillanatról a másikra elment az egyes kettes fokozat az auton miért lehet:156 1.6 ts
hg6idn26-03-2012 20:23:40 // 38297
Először is üdv mindenkinek!
Köszönöm a kedves fogadtatást!!! :)
Végre eljött a nagy nap:
március 21 óta boldog Alfa 156 SW JTS tulajdonos vagyok :), ez az első Alfám, de eddig is olasz autókat használtam.
Sajnos azért nem fenékig tejföl az élet, szervizes átnézés, diag előzte meg a vásárlást minden ok volt. Viszont tulajdonlásom kb 150 km után kigyúltak a fények:
Chek Engine! :x
Gyorsan rádugtam a FiatEcuScan mindkét felső lambda határon túli érték hibát mutat, illetve volt valami processzor hiba is betárolva. Hiba törlés után az élő adatokban meleg motornál folyamatosan váltogatott a nyílt-zárt ciklus az első lambdáknál.
Amit még tapasztaltam büdös kipufogó gáz szag. Adaléknak még: a termosztát is vacakolhat mivel menetben nem igazán megy 70 fok fölé, városi araszolgatásnál éri csak el a 90 fokot...
Természetesen további 100 km után ismét dekoratív sárga piktogramom van.
Van esetleg vkinek ötlete?
Norbi
Köszönöm a kedves fogadtatást!!! :)
Végre eljött a nagy nap:
március 21 óta boldog Alfa 156 SW JTS tulajdonos vagyok :), ez az első Alfám, de eddig is olasz autókat használtam.
Sajnos azért nem fenékig tejföl az élet, szervizes átnézés, diag előzte meg a vásárlást minden ok volt. Viszont tulajdonlásom kb 150 km után kigyúltak a fények:
Chek Engine! :x
Gyorsan rádugtam a FiatEcuScan mindkét felső lambda határon túli érték hibát mutat, illetve volt valami processzor hiba is betárolva. Hiba törlés után az élő adatokban meleg motornál folyamatosan váltogatott a nyílt-zárt ciklus az első lambdáknál.
Amit még tapasztaltam büdös kipufogó gáz szag. Adaléknak még: a termosztát is vacakolhat mivel menetben nem igazán megy 70 fok fölé, városi araszolgatásnál éri csak el a 90 fokot...
Természetesen további 100 km után ismét dekoratív sárga piktogramom van.
Van esetleg vkinek ötlete?
Norbi
Kareszka198426-03-2012 14:42:57 // 38296
ma délelőtt szabadkán az OMVn, de még nem sípolt, hogy kellene bele, kicsivel az első beosztás felett volt. én is egyből erre gondoltam, ezért is tankoltam bele.
reggel kezdte
reggel kezdte
FRC26-03-2012 14:33:00 // 38295
mikor raktál bele utoljára benzint?
Kareszka198426-03-2012 14:23:39 // 38294
amúgy ha beröffen, akkor már nincs gond
Kareszka198426-03-2012 14:22:43 // 38293
gyanús nekem is valami a benzinellátásnál lehet...én először szűrőre tippelek.
nemtudom, pedig mindig szokott lenni benzin is a kocsiban, amennyinek kell :( egyenlőre elmegyek így, hogy pici gázadásra gyujtok, de hosszú távon orvosolni kell majd
nemtudom, pedig mindig szokott lenni benzin is a kocsiban, amennyinek kell :( egyenlőre elmegyek így, hogy pici gázadásra gyujtok, de hosszú távon orvosolni kell majd
FRC26-03-2012 14:20:00 // 38292
szerintem az üzemanyag szivattyú, mivel gázos az autód: próbáld ki hogy gyújtás ráadás előtt lenyomod a gáz kapcsoló gombját és tartod indítózás közben. ha beröffen akkor valami a benzin ellátással van, mert így azonnal gázra indul az autód...
Kareszka198426-03-2012 14:11:29 // 38291
sziasztok!
akadt egy bibi :(
nemigazán gyullad a kocsi (147, 1.6TS), csakha adok pici gázt, amikor forgassa a motrot :( ezt nem mindig csinálja, csak hosszabb parkolás után :( mi lehet a bibi? mit nézzek meg?
akadt egy bibi :(
nemigazán gyullad a kocsi (147, 1.6TS), csakha adok pici gázt, amikor forgassa a motrot :( ezt nem mindig csinálja, csak hosszabb parkolás után :( mi lehet a bibi? mit nézzek meg?
Ferke26-03-2012 12:55:50 // 38290
Ja, értem:)
Ferke26-03-2012 12:55:08 // 38289
Mennyit ment ez?
Joker 15626-03-2012 11:39:11 // 38287
Szevasztok! Vki próbált már régebbi 156-ból faceliftes elejét csinálni? Teljesen esélytelen, vagy azért nem akkora nagy szívás? Ahogy nézem lökháritó, motorháztető,lámpa csere...No de esetleg még vmi? Előre is kösz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
423
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?