Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00018-03-2012 16:22:10 // 38186
Tudna nekem ajánlani valaki Bp-en boltot, ahol ilyen bilincseket lehet venni?

Kelenföldi Pu környéke és Békásmegyer, ill. a kettő közti úton útba eső bolt előnyben.
alfaromeo3318-03-2012 16:19:54 // 38185
33-as Alfán, Dupla Weber karburator. 32 IDF. Oldalán van két csavar, az egyik, vagy atlán mindkettő rugós. És srégont a gyújtáselosztó felőli oldalon is van egy csavar. Ezzel a három csavarral állítom a befecskendezést, a levegőt, alapjáratot, stb., de én nem tudom, melyik melyik. Légy szíves írjátok le, hogy hogyan kell beállítani a csavarokat, nagyon fontos! Köszönöm!
Ferke18-03-2012 08:43:53 // 38184
Nem vészes...miért lenne lehetetlen??:-)
Lali7518-03-2012 08:10:30 // 38183
Valaki tud segíteni?
Robbye18-03-2012 08:02:24 // 38182
Jó reggelt ALFA hímek !!
Kérdésem az lenne mennyire bonyolult és persze lehetséges-e 156-ban a kormánycsere ?
Wickey18-03-2012 06:22:50 // 38181
Hamburg bakker ne is mondd. Az messze van. Onnan lássukcsak, mit is vettünk eddig? Spider keménytetőt, Alfa 164-est (kompletten), 18-as Zender Siena felniket... még mindig sajnálom, hogy a 164-ből az elektromosan állítható sportfutóművet nem vettem ki, valahogy csak bele kellett volna varrni a gtv-be. Vagy akár a 156ba. :D
Wickey18-03-2012 06:20:00 // 38180
ne idegeljél fel, F-astra kombinátban hoztam el a gtv6-ba a motort. Az pedig akárhogy számolom, V6-os. :)
GTPeti18-03-2012 05:30:33 // 38179
Nem azt írtam, hogy motort cserélek, hanem, hogy gondolkozom, hogy beszerzek egyet (tartaléknak). B)
Liquid17-03-2012 23:33:08 // 38178
mi baja az UNO-nak, hogy motort cserélsz?
GTPeti17-03-2012 21:13:30 // 38177
Lentebb betettem a linket, de itt van újra.

Van még egy másik szempont is. Nem biztos, hogy olcsóbb nekem Hamburg oda-vissza (sacc-per-kb. 1000km, NEM Pestig, hanem ahol lakom), mint spedícióval, aki esetleg amúgyis megteszi hetente a Hamburg-Bp útvonalat. Biztosan nem tudom, ezért érdeklődök.
Simon2317-03-2012 21:12:05 // 38176
ez egy jó hír köszi löksi meg gondolom müanyagos azt kész
Poló17-03-2012 21:09:51 // 38175
Amúgy meg a teherautóból is ki kell valahogy venni. Ha nincs targonca, akkor ugyanúgy kézzel.
Ferke17-03-2012 21:09:22 // 38174
Ja hogy egyben van a kettő? pár csavar,és lejö a váltó. egyébként az uno motor nincs szerintem 60kiló sem, most ugrik be,hogy legutóbb 30métert vittem egy ilyet,és végül beemeltem az swbe,szóval gyerekjáték:-) ...de ahogy gondolod!:-)
GTPeti17-03-2012 21:09:02 // 38173
Simán helyre lehet kalapálni, szerintem.
Simon2317-03-2012 21:07:47 // 38172
történt egy kis baleset és a faszgeci nem hagyott számot, ugyhogy az én saram lesz parkoló alfámat összetörték kicsit.
kérdés hogy ez kalapálhato e vagy elemcsere
GTPeti17-03-2012 21:03:20 // 38171
Srácok, ismerem a határaimat. És egy blokk váltóstól messze meghaladja azt, még úgy is, hogy nem vagyok egyedül. Az autómba beférne, de a fenti okból nem kivitelezhető.
Ferke17-03-2012 20:58:18 // 38170
Peti,néha megdöbbentesz:-))) Ahyog Erhard is mondja, a váltó 30kg. Az uno motor kb 60-70kg, kicsit felfújod az arcod,és bent van...de ha nem,akkor megkérsz valakit,hogy segitsen bedobni...:-) De tőlem kereshetsz rá futárt..:-)))
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2012 20:51:26 // 38169
bakker egy váltó 30-40kg egy kézzel is beemelem ha nagyon akarom ... tessék gyúrni :) egyébként simán befér a kettő az SW-be minek fizetnél érte külön?
GTPeti17-03-2012 20:36:14 // 38168
Hát nem tudom. Azért minimum 150kg így együtt. Én még a váltót sem tudnám felemelni... Ez az opció nem igazán játszik.

Szóval a kérdésem továbbra is fennáll.
Ferke17-03-2012 20:21:47 // 38167
Teljesen komolyan! Azt hittem, hogy valamiért külön kell jönnöd:-) Röhögve befér az swbe, ne viccelj már.:-) Vagy az a baj, hogy koszos?:-)
Piritu - 1.000.00017-03-2012 20:20:28 // 38166
Nem mondod, hogy egy SW-be nem fér be? A Spider váltója "lötyögött" a csomagtartóban, még az ülés se volt ledöntve. Egy kis kerülőt megér.
Lali7517-03-2012 20:19:33 // 38165
Egyszerűen fogalmazva:Benyúlok egy kiscsavarhúzóval a reteszes részéhez a csőbe szemből,megmozgatva ott marad-e,vagy visszaugrik egy pozícióba,illetve lezár-e teljesen?
GTPeti17-03-2012 20:13:12 // 38164
Ez most vicc volt, vagy komolyan gondoltad?
Ferke17-03-2012 20:10:57 // 38163
Csomidba nem fér be,ha jössz hazafelé?:-)
Lali7517-03-2012 19:54:03 // 38162

Egy kérdés:Ennek az alapjárati szelepnek a szabályzó része rugó ellenében dolgozik-e,vagy oda-vissza dolgozik-e folyamatosan?(ill.ahogy a vezérlő ir.)
GTPeti17-03-2012 17:36:29 // 38161
Srácok nem tud véletlenül vki egy szállítót, aki Észak-Németországból elvinne nekem Pestre egy motorblokk+váltó kombót? Egy 80x120-as raklapon van most.
(A blokk nem túl nagy, Uno-ba való.)
Piritu - 1.000.00016-03-2012 22:38:00 // 38160
Talán ebbe a topikba illik a leginkább: Hogyan tegyük tönkre az autónkat?
Jók a kommentek is, érdemes elolvasni :-))
Gonosztevő16-03-2012 19:47:04 // 38159
Sziasztok!
Keresek 166 2.0 V6 TB-hez szervó csövet!
Nem azt ami a lökhárító elejénél megy,hanem ami a szivattyú tetejére megy rá!
Lacci16-03-2012 03:53:31 // 38158
Azt tudoom, hogy a hengerek közti különbség a nagyobb gond, utánanéztem a dolognak, értem, hogy mi, mire utal.
Arra lettem volna kiváncsi, hogy milyen praktikák vannak a mérésre.
Meleg motorral, nyitott és zárt torokkal is terveztünk mérést.
leginkább meleg motorral, mert akkor már van felhordott olaj.

Köszi!
Ferke15-03-2012 22:22:54 // 38157
azért nem ilyen egyszerű. külön értékek vannak hidegen/melegen, nyitott/csukott toroknál,és van még pár trükk ezeken kívül is.A hengerenkénti differencia pl nagyobb gond, mint a gyári adat alatti érték.
0Balazs15-03-2012 22:15:05 // 38156
Sziasztok!

Hatvan környékén tud valaki 1.6TS-hez vezérműszíj cseréhez vezérműtengely rögzítő szerszámot kölcsön (esetleg bérbe) adni?
Lacci15-03-2012 22:13:15 // 38155
Mivel van hozzá eszköz, magam szeretném csinálni. (ráadásul több autónál is...)
Gond szerintem nincsen a motorral, legalábbis az enyémmel, csak kíváncsiság.
Cirka 260 ezer km van az autóban, emiatt érdekelnének az adatok.
De akkor várok valakit aki csinált ilyet, hogy adjon tippeket.

(mielőtt itt kérdezősködtem, azért rákerestem én is, szóval az általad linkelt oldalt már végigolvastam.)

Azért köszi a választ!
Piritu - 1.000.00015-03-2012 22:06:37 // 38154
Tuti csináltak itt már többen is, csak épp nincsenek itt.
Miért nem viszed olyan emberhez, akinek van rutinja benne? Ha gond van segítene feltárni az okot is. (Várpalota pl egy szép kirándulás lenne.)
Lacci15-03-2012 22:00:17 // 38153
Ezt néztem én is, köszi, csak biztos akartam lenni, nehogy elrontsak valamit... :)
Hátha van tapasztalt cartárs aki már csinált ilyet.
Piritu - 1.000.00015-03-2012 20:54:06 // 38152
A gugli jó barát, nekem pl ezt dobta elsőre
Lacci15-03-2012 20:17:45 // 38151
Hali mindenki!

2.0 TS-en szeretnék kompressziót mérni.
Ha levettem a trafósort, maradhatnak a gyertyák nem? természetesen, mindig azzal az 1 kivétellel, ahol mérek...

Vagy ez nem ilyen egyszerű?illetve mi lenne az ideális érték? azt tudom, hogy minimum 10bar-nak lennie kell...
ha e felett van, akkor jó vagyok?

Köszi az infókat!
vm14-03-2012 19:51:08 // 38150
Kicsomi után a könyvtárat állítsd be virtuális meghajtónak, és menni fog.
Quick14-03-2012 17:39:17 // 38149
Találtam egy "cardisc"-et a 164 hez, nem tudod mi ez, mert letöltöm, aztán kicsomagolja a windows, de nem ismeri fel, csak a bitképeket......?
Ferke14-03-2012 15:24:29 // 38148
Jaja, a 45/46-ban a B oszlopban van, elvileg nincs semmi trükk, de azért csak óvatosan:)
ervin14-03-2012 14:19:36 // 38147
sajnos a 45-ben az oszlopban van
Piritu - 1.000.00014-03-2012 14:18:33 // 38146
A "piro" egység az ülés alatt van a csatnál. A visszahúzó rugó meg valahol a B oszlopon, ahová visszamegy az öv. Két különböző hely, tehát nem kell hozzányúlnod a "piro" egységhez.
ervin14-03-2012 14:12:21 // 38145
Sziasztok!

Pirotech övfeszítős öv szerelésénél van valami okosság?
Ahhoz, hogy az öv rugóját megnézzem, miért nem húz vissza, hozzá kell nyúlni a piro egységhez?
Köszi, Ervin
Quick14-03-2012 09:10:16 // 38144
Igen, közben kigugliztam.....:) Ráadásul vennem is kell egy ilyet, mert ez ugye nem szétszedhető, és teljesen a tövénél szakadt el, úgyhogy alig tudtam megforrasztani, még egyszer már biztosan nem fog sikerülni.... Valószínűleg valahol majd találok használtan egyet.....
vm12-03-2012 20:27:48 // 38143
Huppsz... nyomi laptop... ;-)
vm12-03-2012 20:27:02 // 38142
Innen ;-)fordszám jeladó len

Amúgy amiről írsz, mintha a fordszámjeladó lenne...
Quick12-03-2012 19:26:47 // 38141
Külön köszönet a kapcsolási rajzért! esetleg nincs valakinek komplett autóra vonatkozóan ilyen, amiben benne vannak a biztosíték kiosztások, stb?? vagy honnan a bánatból lehet ilyet szerezni! Azért is érdekes volna, mert bármilyen műanyagot lebontok az autón, tuti, hogy minimum 1 relé megbújik mögötte......:)
Quick12-03-2012 19:24:03 // 38140
Nagyon szépen köszönöm a segítséget nektek is, egy mindentől tökéletesen független zárlat a motortérben okozta a galibát! Akit érdekel, a motor jobb alján van egy valamilyen érzékelő ( L alakú, az egyik fele teljesen fém, és bele van dugva a motorba, egy imbuszcsavar rögzíti) nos ennek a valaminek a kanócai a tövében elszakadtak, és jó eséllyel összeértek!! Ezt a valamit megforrasztottam, és már jó is, igaz sürgősen cserére szorul, mert olyan öregek a kábelek rajta, hogy eltörnek......
Rizzo12-03-2012 18:46:07 // 38139
Köszi .Szerszámom az van csak azt nem gondoltam hogy csak a rugó feszíti és nincs lefixálva feszes állapotában.Meg persze sötét van ott és betakarja a kosz.
Egyébként a vezető görgőm csapágyas.
Ferke12-03-2012 16:31:17 // 38138
33-as 1,8td-hez szerintem már csak mosókefét kapni...hengerfej biztosan nincs, bontottban meg csak hulladékok vannak...én is a javításra szavaznék.
vm12-03-2012 12:36:42 // 38137
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.