Forum >> Szerelőműhely

Ferke29-02-2012 14:19:41 // 37886
Kezdesz rátapintani:))
Avion29-02-2012 11:29:45 // 37885
Sziasztok,

Mi a különbség a Paraflu 11 és a Paraflu UP között?
147-hez gyárilag az UP ajánlott.


Köszi a segítséget!
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2012 21:30:38 // 37884
hoppsz még is megéri már és van :P
stabrúd
biqci28-02-2012 20:26:09 // 37883
Köszi sokat segítettetek! Akkor van remény, hogy még ételre is jusson! :)
mreni28-02-2012 19:18:32 // 37882
nincs mail,akkor csak fel kell hívnom őket :D
mreni28-02-2012 19:17:23 // 37881
akkor írok nekik egy mail-t napközben nem nagyon van időm telefonálgatni,köszi :)
Hari28-02-2012 19:16:17 // 37880
Az árat hadd ne írjam. (Nem biztos, hogy ugyanazt az árat kapod te is.) Van telefonszámuk fel hívod őket és megkérdezed. Attól is függ mit kell (lendkerék; szerkezet; tárcsa) felújítani és milyenre (gyári; erősített)! Az biztos a gyári szettnek csak a töredékébe került! ... és persze 2 év garancia van rá! :)
(A verseny kuplungra nem vállaltak e féle garanciát! ... de ezt nem is vártam!) :)
mreni28-02-2012 19:05:26 // 37879
és milyen árban van egy felújítás 56hoz,mi tartozik bele,mondjuk a 2.4nél?
Hari28-02-2012 19:00:06 // 37878
Én is nem túl régen cseréltem egy 59-es és egy 56-os (mind 2 :2,4JTD/M) és próba képen felújíttattam az egész kuplung szettet! Eddig úgy tűnik nagyon jó! ... aztán majd az idő megmondja! Az biztos szakszerű és profi munkát végeztek!
(Még az azért ide kívánkozik, hogy versenyautónkhoz is csináltak már szinter és kevlár betétes tárcsát. ... a szinter erősebb lett mint gyárilag!)
mreni28-02-2012 18:47:39 // 37877
erre én is kíváncsi lennék
Wickey28-02-2012 18:45:43 // 37876
ezekkel kapcs. referencia is van, vagy csak a hirdetés? Mert oké, hogy nem egy agyonbonyolított szerkezet ez a DMF, de van, hogy még a gyári felújítottak is kakit érnek.
Wickey28-02-2012 18:44:29 // 37875
Ja. A gyár. Felemás sikerrel. Vegyél újat. Nem lesz olcsó. Érdekel a LUK listaára? Több, mint 400ezer forint. Vicces, mi? :-P
Mondjuk mielőtt kétségbeesnél, hívd fel az elaforgot és az albaalkatrészt alvázszámmal a zsebedben, és kérdezz rá, milyen ötletük van.
biqci28-02-2012 18:09:59 // 37873
Sziazstok! Érdeklődnék, hogy kettős tömegű lendkereket (156 2,4 JTDm-hez) fel lehet újítani? Vki foglalkzik ilyennel?
Válaszokat előre is köszi!
Tom145ts28-02-2012 14:26:07 // 37872
Amugy meg kérdezni is akartam!!Nem értek hozzá de ha nem zabálja az oljat és nem füstöl a motor akkor olyan hatalmas nagy baj nem lehet...nem?csapszeg vagy vmi ilyesmi is lehet akkor.És ha csapágyas lett volna már rég megállt volna alattam én meg azóta már rengeteget használtam!
Tom145ts28-02-2012 14:15:49 // 37871
Először is elviszem olyanhoz aki Alfás aztán majd kiderül mi hogy lesz...
Ferke28-02-2012 11:54:55 // 37870
És ha már ott vagy, akkor ugye nem árt egy kis olajnyomás növeléses beavatkozás, hogy ne kelljen 100ezrenként ezt újra eljátszani:)
Ferke28-02-2012 11:52:41 // 37869
Ha nem füstöl, nem eszi az olajat, akkor miért akarod fúrni???
Legrosszabb esetben főtengely/csapágy probléma lehet ezek szerint, ahhoz meg nemigen kéne bántani a blokkot.
Ferke28-02-2012 11:51:14 // 37868
Szerintem kezdj el a következő alapméretes ts felé gondolkodni, elég durva összeget spórolsz egy szett 1.8-as bontott dugattyúszettel + 1..8 alapméretes gyűrűkkel, mintha az 1.6 túlméreteiben kezdesz gondolkodni.
Fúrhatod akárhányszor, amíg el nem éri azt a méretet, amikor már nincs tovább lehetőség:)
Kismaxi28-02-2012 11:30:40 // 37867
Sziasztok! Van egy 2001-es 156-os Alfa 1.9 jtd a tulajdonomban és a váltóbovdenem vége leugrott. A menet fele elvásott és kellene egy fejrész. Szükségem volna egy ilyenre. 3 félét találtunk: 1. fix(bovdennel egybeépített),2.Három részből álló: bovden,összekötő csavar ellentétes menettel, valamint a kupak. 3. két részből álló: csavarszár és kupak egyben fix, és ez ráilleszthető a bovdenre. Na nekem a 3-dik van. ha valaki tud ilyet kérem jelezze nekem . Köszönettel, Németh Árpád
Hari27-02-2012 22:45:39 // 37866
OK! ... aztán majd meglátjuk! mi sül ki belőle! ... az is lehet, nem olyan nagy a baj! :)
Tom145ts27-02-2012 22:29:33 // 37865
Olyan jó kedvem let h ezt irtad...:DNa..amugy nem eszi az olajat soha nem állt meg alattam huz nem füstöl stb..de a hangja..amugymikor a szerelő szétszedte aztmondta h még össze se kopot normálisan..látszik h fel volt ujitva...csapágyak is jok olajnyomás meg minden..Na hátha meguszom "olcsón"..Akkor elvinném most 10-én hozzád ha lehetne!
Hari27-02-2012 22:11:51 // 37864
:) Nem eszik olyan forrón azt a kását!
(tudok hozzá + 1,00-ás dugót.) .... :))) ... csak kérdés a motor többi része milyen állapotú?!!!
Tom145ts27-02-2012 21:55:00 // 37863
És ha igy lenne akkor kuka?
Hari27-02-2012 21:35:59 // 37862
Az a baj így látatlanban nagyon nem tudok mit mondani. ... lehet, hogy a 2. túlméret van benne! ...?! ... de vajon miért?!
Na igen akkor mit lehet bele rakni? :I ...
Hari27-02-2012 21:31:16 // 37861
A "kondenzátorra" gondolsz -ami a vízhűtő előtt van - akkor egy kicsit.
Első lökh. le. (+ egy két apróság) Utána már hozzá is férni. :) kb. 2 óra az egész. + a feltöltés.
Na nééé' csak!
Tom145ts27-02-2012 21:20:22 // 37860
Azért kérdezem mert állitólag vmi 0.70 es dugattyú van benne..létezik ilyen?mert ahova vitTem szerelőhöz azt mondták nem tudja honnan szereztek iylen dugattyút bele... nem találtak semmien katalógusban ilyet!Elmérhette???????Vagy mi?És ha mondjuk a 2. tulméretet mérte el(tegyük fel hogy a 0.60 van benne)Akkor mit lehet csinálni?
Piritu - 1.000.00027-02-2012 21:18:05 // 37859
Üdvözlet a klubban!
A 159 tulajok nagy része küzd a kormányművel. A topikban többen is írtak már hasonló gondot. Kormánymű csere nagyon is szóba jöhet. A 159 topikban érdeklődj!
Robbye27-02-2012 21:11:31 // 37858
Bocs egy 156 ts
Robbye27-02-2012 21:10:50 // 37857
Estét!!
Klímaradiátor csere mennyire maceráns?
Hari27-02-2012 21:04:43 // 37856
Igen van második túlméret. (STD; 0,40; 0,60) ... de ezt ráér akkor eldönteni amikor már szét van szedve a motor és meg van mérve.
Tom145ts27-02-2012 20:42:50 // 37855
És ha már tulméretes dolgok vannak a motorban attol még fel lehet ujitani azt is?Kétszer lehet felfúrni?Van 2. tulméretes dugattyú?Vagy csak egyszer lehet felfurni a Ts-eket?
lacus3327-02-2012 18:46:20 // 37854
Ok. Köszönöm a segítséget akkor nem maradt más hátra :( Szervíz
Tomice27-02-2012 18:43:19 // 37853
Üdv!Hátsó motortartó bak cserénél illik még valamit cserélni,illetve el lehet-e rontani valamit?Most lett cserélve,viszont nekem valahogy nem tetszik az eredmény.Gázadáskor érzek vibrálást és egy kis búgó hangot is hallat.
Hari27-02-2012 18:40:46 // 37852
Bocs eddig nem néztem milyen autóról van szó. A Ti-nek van egy alapjárat szabályzó szelepe és annak levegő járatai. A pillangószelep oldalán van egy potméter.
Mindenképpen fordulj szerelőhöz! Diagnosztika mindenképpen aktuális!
(Ami ezeknél a típusoknál azért nem egy egyszerű dolog!)
Hari27-02-2012 18:29:08 // 37851
:) ... ha megkérded - elmondom! :) ... de erről igencsak lehetne irkálni. ... ha teljes részletességgel akarod tudni, akkor kb. 2 oldal. Vázlatosan meg :
- motor ki, szét - apró darabokra
- alkatrészek tisztítása
- alkatrészek vizsgálata, mérések, szemrevételezés, - szelektálás
Alapból kell:
- egy teljes tömítés garnitúra
- vezérlésszett + vízszivatyú
- olaj csere szett
Gépi munkák:
- hengerfúrás (12e Ft) - dugattyú + gyűrű + csapszeg, persely
- főtengely köszörülés (12e Ft) - hk. + nyugvó csapágyak + tám
- hengerfej felújítás (10-15e Ft) - szelepvezetők cs.; fészkek jav.
lehetséges + hidró tőkék; + vez.tengelyek
Még ami TS motorok gyenge pontja: - olajszívattyú!
Aztán már csak össze kell szerelni és berakni. :)
(Az alkatrész árakat pedig hadd ne soroljam most itt. ... de nagyon sok webshopban meg is nézheted!)
Morzsi14527-02-2012 18:28:03 // 37850
Sziasztok fényszóró magasságállítót lehet valahogy javítani? Ez a műanyag a legnagyobb hülyeség a világon
lacus3327-02-2012 18:12:34 // 37849
A gond az hogy lassan jön vissza a fordulat még mindig és néha fönnragad 2000-ren majd lassan vissza 1300-ra néha 1000-re. A pilangószelep tengelyén is van valami elektronika az mi azt kéne cserélni?
Hari27-02-2012 18:05:04 // 37848
Aha! Valószínű el volt dugulva az a kis csatorna. Kipucoltad ezért nem ingadozik, viszont az alapjáratot vissza kell állítani. ( diagnosztika - alapjárat visszaállítás) ... ha még igy sem lessz jó akkor csak az alapjárat állító cseréje segít! :(
lacus3327-02-2012 17:13:16 // 37847
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Néha csinál olyat az autó hogy megáll 2000 fordulaton aztán nagyon lassan jön vissza illetve magától felmegy 1500-2000-re plusz még az alapjárat is ingadozik néha. Pillangószelep ház nem igazán koszos de a tetején van egy kis motor vagy nem tudom mi, van rajta 2 lyuk az egyiket elzárja egy kis fül ami mozog azt megpucoltam mert szorult most nem ingadozik az alapjárat de 1300-on pörög a motor és nem igazán akar lejjebb menni van esetleg ötleted mi lehet a gond? Van a pillangószelep házán oldalt is egy kis elektronika a pillangószelep tengelyén de azt nem tudom mi. Előre is köszi a segítséget.
Azóta mentem vele de többnyire 2000 fordulaton áll a műszer. :(
Tom145ts27-02-2012 15:20:57 // 37846
Sziasztok!
Valaki leirná részletesen hogy miből áll egy teljes motorgenerál? És ezeknek a dolgoknak mik az árai kb...?Csak h tudjak számolni.A legroszabb esetet irjátok amikor mindent kell cserélni, fúrni, faragni stb..

Köszi!
Goodboy27-02-2012 14:05:26 // 37845
egr szelep nyitva maradt és nekem sem indult nézd meg azt!
mreni27-02-2012 13:53:56 // 37844
egy diagnosztikával kellene kezdeni a hibafeltárást
tomy650727-02-2012 13:52:22 // 37843
hali.
tud valaki tippet adni?
tegnap menet közben leállt a vas. 147jtd.
előtte tankoltam, kb 10 km mentem.
most ég a szervíz lámpa de nem indul.
az olaj nyomást jelző lámpa viszont nem ég.
találkoztatok ilyenel már?
mreni27-02-2012 13:28:20 // 37842
elöl 20.2mm hátul 9mm a betét pedig 1.5 mm

valószínű,hogy nem érdemes szabályozni
Hermész 8827-02-2012 12:50:17 // 37841
Tudja valaki, hogy az első féktárcsának mennyi a minimum vastagsága? Felszabályoztatnám.
Tozo27-02-2012 11:42:43 // 37840
Szia!
Második problémával kapcsolatban írnék. Milyen a szervó olaj színe? Nekem a pirosat azzonal cserélték tartállyal együtt, hasonló probléma miatt. Állítólag rossz olajat raktak bele a gyárban, hamarabb elveszíti a viszkozitását. Csere óta csandben van a kormányszervóm.
Üdv Zoli
.......................27-02-2012 08:53:31 // 37839
szokott még csúszni a kis ékszíj is,az olyan fémes csiszoló hangot ad,könnyü összetéveszteni a szervoszivattyúval
.......................27-02-2012 08:51:26 // 37838
Igen töltsél rá szervoolajat,egy kicsit a felsö nivo felé,gyárilag is kevés van benne
Izzítógyertya érdekes,nekem is csinálta,valszeg vagy egy kiégett
vagy csak kontakthiba,nekem is az volt
Sotime27-02-2012 08:45:13 // 37837
Szervóolajat ellenőrizted? A legvalószínűbb, hogy csak rá kellene tölteni egy kicsit...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.