A140-re írtam,hogy sok, de nyilván nem 77,azért annál több.
Naja, évente kb 4-5x esik be hozzánk is olyan 156-os,amin egyszerre minden cserés,van ilyen is, de elég ritka.
A nagy átlagban a helyzet általában olyan,mint ami a blogomban olvasható,5-6 évre oszlik el egy ilyen összeg.Az meg teljesen normális.
A másik téma is eléggé összefügg ezzel: össze lehet rakni a 156-os futóművet úgy,hogy elmenjen 100ezret, csak ennek megvan a módja, olyan szerelő kell,aki ezt gariban vállalja (vannak ilyenek!), és máris nem megy el kétévente 100ezer....és ez csak 1 példa.
Forum >> Szerelőműhely
Ferke25-02-2012 14:10:00 // 37786
Wickey25-02-2012 11:07:23 // 37785
ezt magyarázom én is. Ha összejönnek a dolgok nem sok az a fél misi. Erre mondtam azt mindig is, hogy a 156 bizony egy relatíve drága játékszer, közel se tartható fent fillérekből úgy, mint mondjuk egy 145/146. Ámbár azokból a TS-ek azért tudnak ugyanúgy meglepetést okozni.
Wickey25-02-2012 11:04:16 // 37784
örülök. És gratulálok. Akkor a tied múzeumi darab lesz, merthogy ezzel egyedül lehetsz.
Az én autómban közel 350ezer km van, és vallásos tisztelettel cserélgetem őket legalább kétévente, sőt, az is csoda, ha kibírnak 70ezret. A budapesti utakat meg hadd ne mutassam be, a közlekedési stílusomról meg hadd ne nyilatkozzak. Maradjunk annyiban, hogy még úton lennék valahol a világban, ha a nagykönyv szerint mászkálnék mindenfele.
Az én autómban közel 350ezer km van, és vallásos tisztelettel cserélgetem őket legalább kétévente, sőt, az is csoda, ha kibírnak 70ezret. A budapesti utakat meg hadd ne mutassam be, a közlekedési stílusomról meg hadd ne nyilatkozzak. Maradjunk annyiban, hogy még úton lennék valahol a világban, ha a nagykönyv szerint mászkálnék mindenfele.
Wickey25-02-2012 11:01:04 // 37783
a 88 meg a 77 valóban nem 140 ezer. Én ugyanis a kéttömegű + kuplung szett árára gondoltam, ha eddig nem lett volna gyanús. :)
Mellesleg EGYBEN nem költöttem rá 600k-t az autóra. De mondjuk egy év alatt kb. igen, ami erősen egybennek számít. Szerintem.
Van, amikor összejönnek a dolgok. Kezdődött azzal, hogy elfosta magát a valeo kuplungszett kiemelőcsapágya. Kuplungszettcsere. Akkor -ha már piszkáljuk az elejét- alsó-felső lengőkarok, stabrúdszilentek, stabrúdpálcák, kormányösszekötő (külső-belső), gumiharangok kormányműre és féltengelyre (ha lúd, kövér alapon). Főtengelyszimmering, ha már kuplungozunk. Esedékes volt a nagyszervíz, vezérléscsere, vízpumpástól mindenestől. Négy fék, elöl-hátul ugye. Hátsórugó, és két hátsógátló. Előre pedig kellett két új kerékagy és kerékcsapágy, ettől szűnt meg végleg a féktárcsafelhullámosodási problémám. Jó, vonjuk ki az egyenletből a négydugós fékeket és a 305ös tárcsákat előre, elvégre az tyúning, a 16os felni felújítást és a négy vadi új goodyear UG8-ast, mert hát azért ezt is lehetett volna "okosabban" intézni pl. leszarni a karcos és padkázott felnit oszt rádobni "99%-os" használt gumit féláron, és akkor máris nem mittudomén 5-600k hanem csak 350-400, de az se kevés.
Mellesleg EGYBEN nem költöttem rá 600k-t az autóra. De mondjuk egy év alatt kb. igen, ami erősen egybennek számít. Szerintem.
Van, amikor összejönnek a dolgok. Kezdődött azzal, hogy elfosta magát a valeo kuplungszett kiemelőcsapágya. Kuplungszettcsere. Akkor -ha már piszkáljuk az elejét- alsó-felső lengőkarok, stabrúdszilentek, stabrúdpálcák, kormányösszekötő (külső-belső), gumiharangok kormányműre és féltengelyre (ha lúd, kövér alapon). Főtengelyszimmering, ha már kuplungozunk. Esedékes volt a nagyszervíz, vezérléscsere, vízpumpástól mindenestől. Négy fék, elöl-hátul ugye. Hátsórugó, és két hátsógátló. Előre pedig kellett két új kerékagy és kerékcsapágy, ettől szűnt meg végleg a féktárcsafelhullámosodási problémám. Jó, vonjuk ki az egyenletből a négydugós fékeket és a 305ös tárcsákat előre, elvégre az tyúning, a 16os felni felújítást és a négy vadi új goodyear UG8-ast, mert hát azért ezt is lehetett volna "okosabban" intézni pl. leszarni a karcos és padkázott felnit oszt rádobni "99%-os" használt gumit féláron, és akkor máris nem mittudomén 5-600k hanem csak 350-400, de az se kevés.
.......................25-02-2012 10:42:45 // 37782
Biztos tud valaki itt segíteni,milyen vonóhorog szerelhetö most a törvény szerint,
Györ környékén tudtok valakit aki nem vág át?
Györ környékén tudtok valakit aki nem vág át?
Piritu - 1.000.00025-02-2012 10:12:08 // 37781
Kösz a tippet. csapágylehúzót tudok szerezni, a forrasztás meg nem probléma :-)
Ferke25-02-2012 09:42:53 // 37780
Tényleg nem nagy ügy, a legnehezebb része maximum az, hogy a csapágyakat le kell húzni (ehhez kell spc szerszám), meg hogy a régi hidat le kell forrasztani, az újat meg rá. (ehhez jó ha van egy minőségibb forrasztód).
Én konkrétan a pár utcával odébb lévő autovill. kisboltban szoktam lerendelni, vagy a budaörsi kelle-nél (kelle.hu) de szerintem bármelyik boltban lerendelhető, akár neten is, mert szépen összegyűjtik a generátor száma alapján a hozzávalókat.
Én konkrétan a pár utcával odébb lévő autovill. kisboltban szoktam lerendelni, vagy a budaörsi kelle-nél (kelle.hu) de szerintem bármelyik boltban lerendelhető, akár neten is, mert szépen összegyűjtik a generátor száma alapján a hozzávalókat.
Piritu - 1.000.00025-02-2012 09:19:24 // 37779
Az enyém anno pont fordítva volt. Mínuszban nem mutatott semmit, aztán ahogy felmelegedett beindult.
Piritu - 1.000.00025-02-2012 09:17:30 // 37778
Hol van ez a bárhol? A Spider generátorának felújításán gondolkodom. Ha otthon is meg tudom csinálni elszöszmötölnék vele. Télen van idő ilyesmire.
pb_25-02-2012 00:01:09 // 37777
A hobbi mondjuk az, hogy kipingálod fosződre, + nem szpoatod + magad a horganyzott csavarral. De ez , % mondjuk 25, 30%. Ettől még mondjuk a fesszabot, a csapágyat, szénkefét, csúszógyűrűt, nem úszod +. Már persze, ha tiszességel magad mögöd akarod tudni a dolgot.) Naja ha lehet tegnap Lőttre kéne, és lehetőleg 10 HUFból legyen benne 1 makulátlan motor, ami termeli a benzint. Na persze, + faxom.D
Ferke24-02-2012 23:19:52 // 37776
Na ja,de az a más az nálad is inkább hobbi. A hobbira költést össze se akarom számolni. Lehet,hogy mától a lentebbi árakon kéne vállalni, csak a vicc az,hogy itt ezt mindenki normális árnak gondolja,amikor meg begurul az autó,hirtelen a 25 is sok,meg jó lesz bele az utángyártott is,mert az 3ezerrel kevesebb...meg csúszógyűrűt ne is,mert az még bírja...ki a fene érti ezt,ami itt van!?:-)))
Rizzo24-02-2012 22:57:00 // 37775
Hello
Lehet hogy tévedek de én akárhány ilyen kijelzőt láttam mind ezt produkálta.
Az enyém is pixeles lesz melegben és gondolom a 18 ezres is.
"Tisztelet Alfás társaim!
Nem tudtok segíteni abban hogy hol tudok olcsóbban kijelzőt kapni vagy megcsináltatni a kijelzőm? 2002-es alfa 156 2.0 JTS középen ami mutatja a fogyasztást, dátumot és miegyéb információt. hidegen hibátlan, de mikor bemelegszik már nem látni semmit csak pirosan világít. Eddig bontóban 18.000-ért ajánlottak nekem."
Lehet hogy tévedek de én akárhány ilyen kijelzőt láttam mind ezt produkálta.
Az enyém is pixeles lesz melegben és gondolom a 18 ezres is.
"Tisztelet Alfás társaim!
Nem tudtok segíteni abban hogy hol tudok olcsóbban kijelzőt kapni vagy megcsináltatni a kijelzőm? 2002-es alfa 156 2.0 JTS középen ami mutatja a fogyasztást, dátumot és miegyéb információt. hidegen hibátlan, de mikor bemelegszik már nem látni semmit csak pirosan világít. Eddig bontóban 18.000-ért ajánlottak nekem."
pb_24-02-2012 22:56:42 // 37774
Ferke24-02-2012 22:25:51 // 37773
A tuti az lenne,ha egy járó motorú autóból tudnád megvenni.
Ferke24-02-2012 22:22:37 // 37772
Nem az alfa a hibás azért,mert 40-et költesz egy generátorra.Ebből lesznek azok az urbanlegendek,hogy az alfa egy drága autó. Bárhol megkapod a felújító szettet a generátorhoz 15-ért, ami tizesért kicserélhető,beépítve. Messze nem 40....
Ferke24-02-2012 22:17:03 // 37771
Most ezekre az árakra mit mondjon az ember?:-)Múltkor egy kollegára 90-ért sóztak egy lmm-et. Így hamar összejön a 600 valóban!:-)
mreni24-02-2012 21:16:42 // 37770
130ért csak a "csupasz" motor???? az qrva sok de te tudod
én 100ért adtam volna minden cuccával együtt és húzgálta a száját pár ember,végül csupaszon ment el 75ért
én 100ért adtam volna minden cuccával együtt és húzgálta a száját pár ember,végül csupaszon ment el 75ért
Rolee15624-02-2012 20:54:37 // 37769
Szét nem fogjuk szedni, egy-két új tömítés maximum... ha valami nem klappol akkor kiszedjük és megy vissza... jobbat nem tudok. A srác azt mondta ha nem jó visszaadják a pénzt. Persze akkor lefixálom vele azt is, hogy útiköltség, szerelési költség, stb... Remélem ez így is világos számára, hiszen nem egy szarért akarok kiadni 130-at, úgy, hogy semmit nem adnak hozzá, csak a motor maga... 100-130-ért meg mindennel együtt kapni lehet a neten máshol. Szóval gondolom patent a motor.
mizooo24-02-2012 20:49:09 // 37768
Ez nem rossz választás szerintem, de belenéztek a beépítendő motorba? Vagy lesz ami lesz :). üdv
Rolee15624-02-2012 20:29:30 // 37767
Sziasztok!
Szeretném mindenkinek megköszönni a hasznos tanácsokat az 1.6-os hajtókarcsapágyas motorom sorsát illetően!!!
A döntés végül az lett, hogy veszek egy másik 1.6-os TS motort, és a régi simán ki, a másik pedig be, és ennyi... sem papírozás, sem bonyolultabb procedúra a beépítés körül.
A motort a tatai olasz autóbontóban vásárolom majd, mert azt mondták egyedül, hogy teljesen megbízható. Így is félek kicsit, de olyan helyről nem igen szeretnék vásárolni, amiről semmi info-t nem tudok!
Még egyszer köszönöm mindenkinek!
Üdv.: Roland
Szeretném mindenkinek megköszönni a hasznos tanácsokat az 1.6-os hajtókarcsapágyas motorom sorsát illetően!!!
A döntés végül az lett, hogy veszek egy másik 1.6-os TS motort, és a régi simán ki, a másik pedig be, és ennyi... sem papírozás, sem bonyolultabb procedúra a beépítés körül.
A motort a tatai olasz autóbontóban vásárolom majd, mert azt mondták egyedül, hogy teljesen megbízható. Így is félek kicsit, de olyan helyről nem igen szeretnék vásárolni, amiről semmi info-t nem tudok!
Még egyszer köszönöm mindenkinek!
Üdv.: Roland
Robbye24-02-2012 19:32:08 // 37766
Hello
98-as évjáratú klíma radiátor megegyezik a 2001-es évjáratéval? hol tudok radiátort forrasztatni?
98-as évjáratú klíma radiátor megegyezik a 2001-es évjáratéval? hol tudok radiátort forrasztatni?
Imyx24-02-2012 12:10:36 // 37764
Lambdaszondát, hátsó kipuffot nem is említettem, amit cserélnem kell, és nem jó kedvemből :)) + 70K. Mindannyian tudjuk milyen az Alfa...
Imyx24-02-2012 11:45:49 // 37763
Összeszedtem az elmúlt 1 év "nagyobb" tételeit, amit az autón kellett megeszközölni. (A kisebb tételek is szerepelnek a blogomban, az extrákkal természetesen ne foglalkozzunk).
- Futómű 125K
- LMM 37K
- Kuplung 70K
- Vezérlés (összes szíj, feszítők) 120K
- Xenon 44K
- Generátor 40K
436K
ebben fék nincs pl....ha van akkor a végösszeg kb 520K
Soknak minősül, nem?
Ezeket a szervizeket hogy tudtam volna elkerülni? Sehogy. Persze ebben benne van a munkadíj is. Legfeljebb a vezérlésen tudtam volna spórolni 50K-t. Tehát, elég közel vagyunk a 600K-hoz egy 56-al...
- Futómű 125K
- LMM 37K
- Kuplung 70K
- Vezérlés (összes szíj, feszítők) 120K
- Xenon 44K
- Generátor 40K
436K
ebben fék nincs pl....ha van akkor a végösszeg kb 520K
Soknak minősül, nem?
Ezeket a szervizeket hogy tudtam volna elkerülni? Sehogy. Persze ebben benne van a munkadíj is. Legfeljebb a vezérlésen tudtam volna spórolni 50K-t. Tehát, elég közel vagyunk a 600K-hoz egy 56-al...
Ferke24-02-2012 08:55:47 // 37762
Nem fogok árparádézni, de leírad Te is, hogy nem 140 egy szett, ez így elég is.
A másik bibi: végképp nem a múltról beszélünk, a 159-hez most 250 egy szett nagyon nagyon alsó hangon, de nyilván ha a 159 10-12 éves lesz, akkor nem ennyibe fog kerülni, szóval a 156-hoz se a 4 évvel ezelőtti árakat nézzük.
Maradjunk már az eredeti témánál továbbra is: ésszel vásárolva, és egy kis szerencsével kizárt, hogy egy 10 éves 156-ra 600-at kellene rálocsolni.
Ez ésszerűtlen, gazdaságtalan, és szerintem még hülyeségre is vall, hacsak nem veteránig akarja megtartani a tulajdonosa.
Te költöttél már 600at egyben a 156-ra? Nem amióta megvan összesen, és nem gumikkal, meg átírással, wunferbaummal, fejegységgel meg felnikkel, hanem mondjuk 1 év alatt csak a kopó alkatérszekre, motorra.
Erről szólt az eredeti kérdés!
Az árakhoz meg nem kell cselesnek lenni, ha hülye hozzá az ember, akkor egy olyan szerelő kell, aki ésszel vásárol, és tudja, hogy mi a jó bele, nem biztos, hogy a gyári vagy a dárgább lesz a jó, mert pl. a factory refurbished cuccosból nem tudom megszámolni, hogy hanyadikat dobtuk ki a vasakból 50ezer km után, tudok mutatni 159-es kettőstömegűt, ami 40 ezret futott, pluszban lemezelt, egy rakás szar. Lett helyette valeo, ami teljesen hibátlan.
A másik bibi: végképp nem a múltról beszélünk, a 159-hez most 250 egy szett nagyon nagyon alsó hangon, de nyilván ha a 159 10-12 éves lesz, akkor nem ennyibe fog kerülni, szóval a 156-hoz se a 4 évvel ezelőtti árakat nézzük.
Maradjunk már az eredeti témánál továbbra is: ésszel vásárolva, és egy kis szerencsével kizárt, hogy egy 10 éves 156-ra 600-at kellene rálocsolni.
Ez ésszerűtlen, gazdaságtalan, és szerintem még hülyeségre is vall, hacsak nem veteránig akarja megtartani a tulajdonosa.
Te költöttél már 600at egyben a 156-ra? Nem amióta megvan összesen, és nem gumikkal, meg átírással, wunferbaummal, fejegységgel meg felnikkel, hanem mondjuk 1 év alatt csak a kopó alkatérszekre, motorra.
Erről szólt az eredeti kérdés!
Az árakhoz meg nem kell cselesnek lenni, ha hülye hozzá az ember, akkor egy olyan szerelő kell, aki ésszel vásárol, és tudja, hogy mi a jó bele, nem biztos, hogy a gyári vagy a dárgább lesz a jó, mert pl. a factory refurbished cuccosból nem tudom megszámolni, hogy hanyadikat dobtuk ki a vasakból 50ezer km után, tudok mutatni 159-es kettőstömegűt, ami 40 ezret futott, pluszban lemezelt, egy rakás szar. Lett helyette valeo, ami teljesen hibátlan.
Bilux24-02-2012 07:17:05 // 37761
200178Km van a kocsiban gyári lengőkarokkal, bocs a jobb felső cserélve lett pár tízezerrel előbb. Én nem szeretnék 2 évente lengőkart cserélni. :)
Wickey24-02-2012 00:20:54 // 37760
Mi olyan vicces ezen?
Igen, amikor én vettem, még 88k volt a factory refurbished kéttömegű Ofiéknál elég durva kedvezménnyel. Úgy, hogy a cseredarabot kérték vissza. Most sem hiszem, hogy 80k-nál olcsóbb lenne egy akármilyen DMF. Az akkori listaárára meg ne legyél kíváncsi. 2-essel kezdődött.
A szar csótány Valeo kuplungszettre meg direkt megnéztem neked: az utcai ára Unixnál per pillanat 77ezer forint. Rendben, hogy mondjuk Erhardnál ha jól emlékszem 50ezer körül is volt a múltkor valami, de akkor most te jössz, nevettess meg: mennyi mostanában egy kéttömegű, meg egy kuplung? UTCAI ÁRON! Mert az rendben van, hogy te milyen cseles és okos fiú vagy, aki még a vécépapírt is 35% kedvezménnyel veszi a Bárditól házhoz szállítva, és asszem nem árulok el nagy titkot, amikor megsúgom, hogy én se fizetek többet érte, de ez a többségre gondolom nem teljesen igaz.
80 ezer meg miért is lenne horror összeg négy tárcsára és négy betétre? Csak saccoljunk, legutoljára ÉRTELMES féktárcsát hűtöttben nem nagyon láttam 17-18ezer per darab ár alatt előre, de láttam már 30 fölött is, hátra is 10 fölött kezdődött az, amivel érdemes foglalkozni, akkor - ha jól számolom - az 55 ezer csak a négy tárcsára. Oké, a betét nem kerül vagyonokba, lehet 80 helyett 70 a fék, na akkor most sokat tévedtem? Írj hozzá két kézifékkötelet mittudomén kábé 15-ért a párat, máris ugyanott vagy.
Igen, amikor én vettem, még 88k volt a factory refurbished kéttömegű Ofiéknál elég durva kedvezménnyel. Úgy, hogy a cseredarabot kérték vissza. Most sem hiszem, hogy 80k-nál olcsóbb lenne egy akármilyen DMF. Az akkori listaárára meg ne legyél kíváncsi. 2-essel kezdődött.
A szar csótány Valeo kuplungszettre meg direkt megnéztem neked: az utcai ára Unixnál per pillanat 77ezer forint. Rendben, hogy mondjuk Erhardnál ha jól emlékszem 50ezer körül is volt a múltkor valami, de akkor most te jössz, nevettess meg: mennyi mostanában egy kéttömegű, meg egy kuplung? UTCAI ÁRON! Mert az rendben van, hogy te milyen cseles és okos fiú vagy, aki még a vécépapírt is 35% kedvezménnyel veszi a Bárditól házhoz szállítva, és asszem nem árulok el nagy titkot, amikor megsúgom, hogy én se fizetek többet érte, de ez a többségre gondolom nem teljesen igaz.
80 ezer meg miért is lenne horror összeg négy tárcsára és négy betétre? Csak saccoljunk, legutoljára ÉRTELMES féktárcsát hűtöttben nem nagyon láttam 17-18ezer per darab ár alatt előre, de láttam már 30 fölött is, hátra is 10 fölött kezdődött az, amivel érdemes foglalkozni, akkor - ha jól számolom - az 55 ezer csak a négy tárcsára. Oké, a betét nem kerül vagyonokba, lehet 80 helyett 70 a fék, na akkor most sokat tévedtem? Írj hozzá két kézifékkötelet mittudomén kábé 15-ért a párat, máris ugyanott vagy.
Wickey24-02-2012 00:09:03 // 37759
nem extrém esetben meg nem 30 hanem 100ezer km alatt, de minden előjön. Van, ami többször is. Mert mondjuk első futóműhöz 100k alatt vagy kétszer tuti hozzá kell nyúlni. :)
Liquid23-02-2012 21:58:23 // 37758
nekem Selénia 20K AR van benne, mióta nálam van, nem kajálja
Csöri23-02-2012 21:42:33 // 37757
Akkor szinte bármit beletehetsz. Én aTS-be Racing-et öntök.
Robbye23-02-2012 21:15:33 // 37754
Estét!
Milyen olaj kell a 2.0 ts 114kw 160000km alfába mi ajánlott?
Milyen olaj kell a 2.0 ts 114kw 160000km alfába mi ajánlott?
mreni23-02-2012 21:14:48 // 37753
azért mondom,hogy több féle van,de ilyen árkategóriában van mondjuk brembo is meg ezer más.
mreni23-02-2012 21:12:05 // 37752
jtd-hez is van hűtött,tudtommal
vm23-02-2012 21:10:54 // 37751
Én a kommerszre gondolok, sárga dobozzal, amit a sarki vegyesbolt is tart ;-)
Meg mi is...
Az kemény, és a saját tárcsája kivételével mindent gyorsan megkajál.
Meg mi is...
Az kemény, és a saját tárcsája kivételével mindent gyorsan megkajál.
Liquid23-02-2012 21:09:05 // 37750
hol nézted? én is ott akarok vásárolni :)
mondjuk az elfeledtem, hogy a JTD-re sima tárcsa kell, az meg valszeg olcsóbb
mondjuk az elfeledtem, hogy a JTD-re sima tárcsa kell, az meg valszeg olcsóbb
Liquid23-02-2012 21:07:10 // 37749
mert első hátsó fék cak-pak valami értelmes nemhiszem hogy sokkal olcsóbban megoldható, nekem az első BremboMax tárcsák+betétek kerültek 66e-be, nagyon akciósan, de ha tudsz olcsóbbat, osszad meg velünk
mreni23-02-2012 21:03:50 // 37748
textarból is van vagy 3 féle...
vm23-02-2012 20:40:30 // 37747
Ja! Igen!
Persze ;-)
Persze ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2012 20:32:02 // 37746
had kopjon meg görbüljön, fogyjon a cucc :P
vm23-02-2012 20:30:29 // 37744
Az jó választás, mert a Textar pont egy kemény betét, A Brembo Max sport meg pont egy puha tárcsa ;-)
mreni23-02-2012 20:27:54 // 37743
jaja,tesómé 900 volt friss műszakival,új téligumival átírással
Ferke23-02-2012 20:25:59 // 37742
Nekem mondjuk kékkel mázlim volt, mert kép alapján vettem,azt sem tudtam,hogy mi van a géptető alatt,de átírással lett kb 500-ban,és 1éve nem nyitottam ki az elejét.
Egyébként az sem mindegy hogy mit számolunk a rálocsolásra, mert pl gumit mindenképp vesz az ember,ez ugyanolyan tétel,mint az átírás,van és kész.
Egyébként az sem mindegy hogy mit számolunk a rálocsolásra, mert pl gumit mindenképp vesz az ember,ez ugyanolyan tétel,mint az átírás,van és kész.
mreni23-02-2012 20:11:14 // 37741
most néztem épp ~65e egy szett fék,textar betéttel brembo max tárcsákkal
Ferke23-02-2012 20:10:43 // 37740
Most visszaolvasva az előzmény az autóvétel utáni ráköltés volt. Nyilván lehet venni egy rakás szart is, fék,kuplung,futómű nélkül,de akkor azt nyilván nem is a piaci áron fogod megvenni.Akinek meg egy csöpp esze van, átnézi rendesen,vagy visz valakit ,aki ért hozzá,így azért elég nagy az esélye,hogy a faton ne egy olyan szart vegyen, amire 600k-t kell költeni.
Ezen túl azt továbbra is tartom, hogy a leglepukkantabb ts-re is minimum árhülyének kell lenni+egy lehúzós szerelővel kell rendelkezni, hogy rámenjen 600ezer.jtd esetén ez meg hatványozottan igaz.
Ezen túl azt továbbra is tartom, hogy a leglepukkantabb ts-re is minimum árhülyének kell lenni+egy lehúzós szerelővel kell rendelkezni, hogy rámenjen 600ezer.jtd esetén ez meg hatványozottan igaz.
GTPeti23-02-2012 20:03:37 // 37739
Miért te hol vásárolsz? (Mert ezekszerint én is drága helyen.. :)
mreni23-02-2012 20:03:27 // 37738
most néztem a táblázatomat,
5hónap 10e km alatt 360e lett ráköltve a jtd-re,ebben benne van egy garnitúra 17es kerék egy nagy két kis szervíz,teljes futómű csere,szerintem ez nem vészes egy 250ezret futott tizenéves "frissen" vásárolt autónál.
5hónap 10e km alatt 360e lett ráköltve a jtd-re,ebben benne van egy garnitúra 17es kerék egy nagy két kis szervíz,teljes futómű csere,szerintem ez nem vészes egy 250ezret futott tizenéves "frissen" vásárolt autónál.
Ferke23-02-2012 20:02:21 // 37737
Te hol vásárolsz???? 140 egy kuplung+2tömegű a 8v-re? meg 80egy szett fék??? :-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?