Forum >> Szerelőműhely

Hari26-12-2011 15:15:30 // 36886
De igen az "olajkályhákat" szabályzásig ki kell forgatni! A korlátozási tartomány ellenőrzése miatt! ( Én már láttam amikor a bömös mocija belehullott az aknába! ... iszonyatos hang, csörömpölés ... és egy hatalmas csattanás következtében!) :-) .... de a műszaki vizsga állomáson ki van függesztve, hogy semmilyen felelősséget nem vállalnak!
Azt mondják: " Ha jó a motor, akkor ezt simán ki kell, hogy bírja!" ..... :-)))
'''''26-12-2011 13:34:51 // 36885
Nekem eddig műszakin mindig ott parkolt az autóm ahol hagytam.Biztos figyelnek rá,hogy ugyan oda és ugyan úgy álljanak vissza. :-)
mreni26-12-2011 13:16:22 // 36884
én olyat még nem láttam hogy tiltásig pörgetik műszakin :)))
GTPeti26-12-2011 13:01:24 // 36883
Srácok, jan. elején viszem műszakira az autót. Nyugtassatok meg, hogy a tiltásig való pörgetésből nem szokott baj származni.
(Lenne egy-két keresetlen szavam ahhoz, aki kitalálta ezt...)
süsnye19-12-2011 14:33:44 // 36882
jah, ha esetleg van diag topix, akkor bocs.. átrakhatjuk oda a témát..
süsnye19-12-2011 14:33:05 // 36881
s, hogy csatlakozzak a marginális ismereteűekhez.. :))

épp' azt nézegetem, h mennyiért lehetne venni vmi diag csomagot (interfész + sw)..
155 8Vhez kellene, de ahogy nézem a kínálatot, ez ilyen sw-ek kizárólag DOS-os alapúak és két soros csatiti igényelnek..

van esetleg tapasztalat?
Döme7918-12-2011 15:45:16 // 36880
Azért mentek el a lovak mert világít a motor lámpa ilyenkor átáll vészüzembe és nem engedi terhelni a motort! Legalábbis az enyém ilyen! Amíg nem olvasatod, és nem törlöd ki a hibát addig gyenge lesz!
GTPeti17-12-2011 21:09:34 // 36879
Két véglet van: aki nem olvas ki hibát, pedig kéne és aki pedig nekiesne, pedig ismeretei marginálisak... :)
Föckös17-12-2011 21:09:33 // 36878
ilyen dolgokra ao fórumon is map cserét javasoltak
Wickey17-12-2011 21:09:12 // 36877
a 8V jtd nem hisztizik egér miatt. Nekem három éve kontakthibás a csatlakozója, ha érted miregondolok, és a hibakódot beírja, de MIL (piroslámpa) nincs, mellesleg jobban is megy picit nélküle.
Wickey17-12-2011 21:07:58 // 36876
E: a D majdnem jó, a kartergáz ver bele az indexbe.

amúgy HIBAKÓDOLVASÁS bakker, anélkül nehéz okosnak lenni. De így látatlanban azt mondom, készülj fel egy MAP szenzor cserére.
Csaba17-12-2011 20:15:40 // 36875
Egr?
Rodoman17-12-2011 15:28:18 // 36874
Szóval sokat néztem régebben a Vágó Pityu műsorát és úgy döntöttem kérem a közönség segítségét! Alap felállás: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2002, 116 LE
A kérdés: Pár napja a ménest képviselő lovakból úgy 60 elment. Nem húz az autó! És világít motordiagnosztikai kontroll lámpa. Aztán vissza jönnek a pacik, és újra elmennek. Az autót üresen sem tudom 3000 fölé pörgetni. És baromi lassan gyorsul fel. Volt már valakinek hasonló élménye? Mi lehet a gond?
A: üzemanyagpuma B: Üzemanyagszűrő C: Valami relé vagy ilyesmi D: Irányjelző

Valakinek konkrét ötlete?
mreni17-12-2011 09:45:53 // 36873
Volt ilyen öcskösnek is,havonta egyszer eljátsza hogy első gázadásra alszik csak ki a töltés visszajelző,hidegen "nyüszög" valami,annak ellenére,hogy az összes szíj és görgő cserélve lett 3-4e km-el ezelőtt.
Zselé17-12-2011 01:53:43 // 36872
Na ez király, akkor megnyugodtam! A görgőket úgyis cserélni akartam a szíjjal együtt, a szénkefe meg nem nagy gond azért :)
téglaci16-12-2011 19:49:27 // 36871
Szia!
Nekem volt ilyen gondom.A visitás az a feszitő görgő csapágya volt.
A gázfröccsre megjövő tőltést a generátor szénkefe elfogyása okozta.
üdv.
téglaci
Forsberg16-12-2011 14:50:57 // 36870
Köszönöm, akkor Neked is az a tipped.
Zselé16-12-2011 14:34:26 // 36869
Köszi, akkor megnézetem azt előbb! ;)
süsnye16-12-2011 12:46:11 // 36868
én generátorra tippelnék..
fisch16-12-2011 12:24:27 // 36867
Eléggé esélyes. :S
Zselé16-12-2011 12:15:48 // 36866
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék, hogy mi lehet a hiba: ma másodszorra fordult elő, kb. egy hónap után, hogy indítás után nem aludt el a töltésjelzőm.. kis gázfröccsre elalszik, és a műszerfal fényein is látszik, hogy megjött a töltés.. Amikor hideg a motor pici ütemes "sírás" hallatszik halkan a motor felől, aztán pár másodperc múlva abba hagyja.. gondoltam illene már cserélni a hosszbordásszíjat, meg a görgőket, mert az még nem volt..
Van-e valami tippetek, mert nem tudom, hogy ez most autóvillamossági baj a generátornál, vagy akárhol, vagy elég lenne a görgőket/szíjat cseréltetnem?
Forsberg16-12-2011 10:17:32 // 36865
Sziasztok!
Bal első futómű felől hallok egy folyamatos ütemes hangot, kb. 30 km/h felett. Sebesség növelésével egyre gyorsabb lesz az ütemes hang. Kerékcsapágy probléma lehet? Nem kattogás, inkább búgás. Előre is köszönöm a válaszokat!
Rolee15615-12-2011 21:48:19 // 36864
Azért köszi!
Rolee15615-12-2011 21:47:49 // 36863
Köszönöm, de itt sincs küszöb... :(( Legalábbis én nem látom.
Liquid14-12-2011 20:40:44 // 36862
sajna nemnagyon, mert a fényező intézte a lakatosmunkát is, és mindez vagy 3 éve volt...
Imyx14-12-2011 19:34:40 // 36861
Tud valaki Pesten jó villamossági szerelőt? Az egyik gyári xenon újra megadta magát, valószínűleg valamelyik trafó, az előző szerelő elég sokat bohóckodott vele, amire kicserélték..
Bluestrain14-12-2011 18:08:51 // 36859
Klokkerholm-katalógus csak motortetőt meg sárvédőt hoz, küszöböt sajna nem .Lehet hogy utángyártottba nem fogsz kapni, csak gyáriba, vagy bontóban kell lefúrkálni.
Rolee15614-12-2011 18:06:26 // 36858
Értem. És nem tudsz rákérdezni nála esetleg, hogy honnan szerzett be küszöböket?
Nagyon megköszönném... Egyenlőre fogalmam sincs honnan fogok szerezni... érthetetlen számomra miért nem lehet kapni gyári vagy utángyártott karosszéria elemeket 156-hoz... :S
Diny14-12-2011 17:38:51 // 36857
na megvan a műszaki:) persze a szervíz nem marad el, de legalább már nem sürget az idő a szombati lejárat miatt. újabb 2 év nyugi
mreni14-12-2011 17:33:04 // 36856
Tudom, a 147 is 8 éves volt és 3 karaktert sikerült kibogozni :D :D
Ferke14-12-2011 16:54:40 // 36855
Persze, hogy nem, egyiknek sem olvasható 8 év felett, ez a tapasztalat:))
Ferke14-12-2011 16:54:06 // 36854
És ha egyáltalán nem olvasható, akkor mit mond a tudomány?:))))
mreni14-12-2011 15:46:41 // 36853
én eddig egyik autómnak sem tudtam kiolvasni a motorszámát,a bontottaknak sem... :D
Wikicica14-12-2011 14:37:52 // 36852
köszi szépen mindkettőtöknek, megint okosodtam :-) javítom a blogomat...
zee14-12-2011 14:31:07 // 36851
Igen. Vezérmű tengely rögzítő sablonnak hívják. Ezekkel rögzítik a tengelyeket vezérlés cserénél/beállításnál.
.......................14-12-2011 13:47:53 // 36850
A motorszám esö résszének egyezni kell,egyébként nem megy át a viszgán,vagy csak nehezen
Wikicica14-12-2011 13:46:20 // 36849
Mármint az a szürke egy célszerszám, aminek a tetején két csavar van? :-S
Ferke14-12-2011 13:42:25 // 36848
Milyen macera van papírokkal?:)
Liquid14-12-2011 13:37:42 // 36847
célszerszám a vezérlés cseréhez. Ezzel lehet rögzíteni a vezérműtengelyeket
Liquid14-12-2011 13:37:03 // 36846
90Le? 105Le az 1.6Eco, én is kicserélném a "rendes" 1.6-ra vagy inkább 1.8-2.0-ra és azt mondanám ez egy ugyanolyan 1.6 Eco :)
Wikicica14-12-2011 13:31:47 // 36845
sziasztok
mi ez a képen?
Trifoglio14-12-2011 13:18:40 // 36844
sziasztok. az érdekelne hogy ha az autómban 1.6os benzines motor van 90LE és motort kell mindenképp cserélni benne mit kell tennem ha nagyobbat akarok bele tetetni. 120LE-et. ugyan ez a kocsi van gyárilag a nagyobb motorral is. Lehet-e bele nagyobbat tetetni. Úgy vagyok vele ha már úgyis lesz a macera az új motor miatt a papírokkal akkor már legyen benne erősebb. Véleményeket várok.
Liquid14-12-2011 12:33:51 // 36843
én javíttattam bal küszöböt, a hátsó kerékjárati ívnél, szét volt rohadva, de a lakatos intézte...
Rolee15614-12-2011 12:23:26 // 36842
Most tényleg senki sem tud mondani valami okosat küszöb ügyben?
Liquid14-12-2011 00:32:16 // 36841
úgylegyen :)
a motor (kip-kop) rendben van, most már a fék is kiváló, szal annyira nem veszett fejsze...:)
Dévid14-12-2011 00:24:32 // 36840
Igaz. Remélem gyorsan, könnyen és olcsón orvosolható a hiba a kocsidnál, mert azért szeretném, ha egy kisebb találkozón legalább egy jó 2.0 TS lenne a csapatban, mivel én még off-al járok egy ideig. :)
Liquid14-12-2011 00:21:39 // 36839
van amikor nemárt ha kemény, de akkor nem feltétlenül a kuplung van a középpontban :)
Dévid14-12-2011 00:19:54 // 36838
Néha én is úgy érzem keményebb, de nekem bejön az érzés... :D
Liquid14-12-2011 00:15:14 // 36837
valami furcsaság van a váltó-kuplung páros körül...
hidegen (indítás után egy rövid ideig), nehezen lehet sebességbe tenni,
és néha úgy érzem keményebb, illetve sokkal "beljebb" fog a kuplung
kezdi megadni magát valami?
Nemrég volt a váltóban olajcsere (1 hónapja), erre viszont 1 hete kezdtem felfigyelni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.