Forum >> Szerelőműhely
pb_06-01-2012 21:00:23 // 37035
Akkor csak kell 1 jó kis hegesztő cucc.D Az áthidal6ó.D
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2012 21:00:20 // 37034
kevés a nyomaték az 59 tudja ezt produkálni igaz csak a fehér nedves betonon :P
Simon2306-01-2012 20:41:48 // 37033
alfa 156rol van szó
Simon2306-01-2012 20:41:23 // 37032
mitöl akadhat meg a motor hátra felé?? Elöre tudom tekerni hátra felé már nem! Ez vezérműszíj csere után keletkezet. Te lehet tudod vagy az alfa oldalon! Egyépként 1.6 ts motorol van szó 1999.12-havi. Nem merem vissza rakni mig nem tom mi lehet enek oka! Pedig minden oké a motorral!!
mreni06-01-2012 20:08:20 // 37031
ez nem feltétlen igaz :P
EngineCoffeeTables06-01-2012 20:06:56 // 37030
Kuplung csuszik. A kerekek esoben kanyarodaskor, indulaskor porognek ki ha tobb az ero mint a tapadas.
Imyx06-01-2012 19:56:44 // 37029
:))))), hát ja. Ezt még egy 3.2-es motor sem tudja produkálni :), bár tudná.
mreni06-01-2012 19:35:01 // 37028
csúnya lenne ha ezt tudná egy széria 1.9 jtd :)))
GTVili06-01-2012 18:47:52 // 37027
Pláne ötödikben....
mreni06-01-2012 17:58:49 // 37026
leginkább a kuplungot csúszik el,a kerék biztos nem....
Nándi06-01-2012 17:55:22 // 37025
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, vettem egy 146-ost 1,9jtd 195 gumik vannak rajta és az a problémám hogy nedves úton 5.ben 2700-3200 fordulat szám tartományban elpörög a kerék és csak gáz elvételkor kapom vissza a húzó erőt! De ez száraz úton nem jelentkezik! Mi lehet a probléma??
Köszi előre is!
Lenne egy kérdésem, vettem egy 146-ost 1,9jtd 195 gumik vannak rajta és az a problémám hogy nedves úton 5.ben 2700-3200 fordulat szám tartományban elpörög a kerék és csak gáz elvételkor kapom vissza a húzó erőt! De ez száraz úton nem jelentkezik! Mi lehet a probléma??
Köszi előre is!
jati15906-01-2012 16:21:23 // 37024
Sziasztok!
Nekem egy 159 2.4 Jtdm automata (6 seb. AISIN ) alfám van.
Volt valakinek panasza a váltóra?
Cserélt már valaki olajat a váltóban?
Előre is köszönöm!
Nekem egy 159 2.4 Jtdm automata (6 seb. AISIN ) alfám van.
Volt valakinek panasza a váltóra?
Cserélt már valaki olajat a váltóban?
Előre is köszönöm!
GTPeti06-01-2012 14:27:12 // 37023
Ha a +fűszerezés nálad a valótlant állítást jelenti, akkor ezt a magam részéről visszautasítom.
Dévid06-01-2012 12:41:50 // 37022
Ha összeraknám a család autóit, pont meglenne a modern és takarékos V8-hoz elegendő hengerszám, mivel az egyik hengersor épp le van kapcsolva.
Sajna most V8-as Alfát nem tudok venni, sem 8C-t sem Montrealt, de ennek csak anyagi okai vannak. :D
Sajna most V8-as Alfát nem tudok venni, sem 8C-t sem Montrealt, de ennek csak anyagi okai vannak. :D
Dévid06-01-2012 12:32:54 // 37020
Ha fenn tudnék tartani két autót, az egyik biztos dízel lenne, de így, hogy egyet is alig, így jobb a benzines. :) Sok közlekedési szituációban jól jönne a nagyobb nyomaték. :)
pb_06-01-2012 12:32:51 // 37019
Persze, azt 1 kicsit +fűszereznétek, hogy az biztos anyaghiba, felhasználó ökörsége, + ilyenek miatt történt.))
Dévid06-01-2012 12:30:29 // 37018
Akkor jól emlékeztem. :)
pb_06-01-2012 12:30:07 // 37017
A sportdízelek mindent kibírnak.D
András bácsi06-01-2012 12:29:10 // 37016
Lapítás, fogaskerék. Valahogy azt jobbnak látom.
A 2.4-nél azért alakult így, mert a másik lánckerék egyes blokkoknál hajtott egy kiegyenlítőtengelyt is.
A 2.4-nél azért alakult így, mert a másik lánckerék egyes blokkoknál hajtott egy kiegyenlítőtengelyt is.
Dévid06-01-2012 12:28:25 // 37015
Gyors. Ajtó kinyit, háromszög kipattint, pár csavar kiteker, és lenn is van. :)
Kell segítség? Átmenjek? :D
Kell segítség? Átmenjek? :D
Dévid06-01-2012 12:26:34 // 37014
Én fogaskerékre emlékszem. Tudod, anno az olajpumpa is beállt. :(
Poló06-01-2012 12:17:45 // 37013
A TS-re gondoltam.
András bácsi06-01-2012 12:17:11 // 37012
Melyiknél? A tényleges hajtás mindenhol úgy van, hogy a főtg-en van egy lapítás, amire rámegy a hajtás (pl. lánckerék)
András bácsi06-01-2012 12:15:59 // 37011
Neked nem 2.4 van, így nem kell aggódni. :)
Kócosw06-01-2012 12:15:48 // 37010
srácok a külső visszapillantó leszerelése mennyi időt vesz kb igénybe? És főleg hogy történik?
Köszi!
Köszi!
Poló06-01-2012 12:10:22 // 37009
Mivel kapcsolódik a főtengely a pumpához? Fogaskerékkel?
GTPeti06-01-2012 12:09:05 // 37008
Jó, erről asszem már lekéstünk. :)
András bácsi06-01-2012 12:08:25 // 37007
Tervezőasztalon. :)
András bácsi06-01-2012 12:07:53 // 37006
A TS direkt hajtású a főtengelyről, a V6-nél láncos hajtás.
GTPeti06-01-2012 12:06:55 // 37005
Értem.
Akkor hogyan lehet megelőzni a problémát?
Akkor hogyan lehet megelőzni a problémát?
András bácsi06-01-2012 12:05:41 // 37004
Nem. Főleg, hogy bontottban szinte mind szar, újban meg valami 70-80e között rémlik a szivattyú. Ráadásul a cseréhez karter le, ami a 2.4-nél zömmel együtt jár a segédkeret levétellel.
Poló06-01-2012 12:03:59 // 37003
A TS-nél és a V6-nál hogy van meghajtva az olajpumpa?
GTPeti06-01-2012 12:00:03 // 37002
Igen. Ha konkrét esetekről tudnék, mindenképpen. B)
GTPeti06-01-2012 11:58:37 // 37001
Szóval pl. vezérléscserekor ezt is illik cserélni?
András bácsi06-01-2012 11:58:28 // 37000
Te mondanád, hogy az éppen sztár motor sem mindig jó? ;)
András bácsi06-01-2012 11:57:42 // 36999
Az, ráadásul nem lehet feszíteni, hanem egy műanyag vezetőben fut. Ez kicsit megnyúlik, meg elkoptatja a vezetőt. Külön jót tesz neki a kormos olaj.
Gtaati06-01-2012 11:26:20 // 36998
Ha jól tudom állítólag a 2.4 jtd-k olajpumpáját külön lánc hajtja meg és azokkal szokott baj lenni, ha igaz látni még nem láttam!
GTPeti06-01-2012 11:22:49 // 36997
Értem. Ilyenekről itt a fórumon még nem sok szó esett, vagy csak én nem figyeltem.
András bácsi06-01-2012 11:13:02 // 36996
Hát azért vannak kenéshibás 2.4-esek pl.
András bácsi06-01-2012 11:12:24 // 36995
Nehéz rekonstruálni, de nagy valószínűséggel túlmelegedett, befeszült a gyűrű. Sima nyolcszelepes 1.9, de pontosabban nem emlékezem már.
GTPeti06-01-2012 10:58:54 // 36994
Nem reprezentatív, de hosszú évek alatt ez az első eset, amiről hallok. :PPP
Gtaati06-01-2012 10:57:52 // 36993
Ahogy nézem az egyik gyűrűgát is elkezdett körberepedni ahogy látom, ehez nagy nyomás kell vagy detonációs égés! De az is lehet h a megszorulás erőhatásai csinálták!
Dévid06-01-2012 10:51:22 // 36992
Szerintem ezek TS dugók, olyan nincs, hogy egy 1.9 JTD motorja elromlik. A turbo, vagy a kuplung esetleg, de a blokk... :D
GTPeti06-01-2012 10:44:05 // 36991
Mondj már légyszi egy picit többet erről az esetről! Thx!
Gtaati06-01-2012 10:27:01 // 36990
Helló! Lehet tudni illetve publikus h melyik jtd motorban voltak ezek a dugók és mi volt az előélete illetve mi vezetett ide h így néznek ki? Köszönöm!
Ferke06-01-2012 08:16:32 // 36989
ejjha, ez igen...
András bácsi05-01-2012 21:42:36 // 36988
Aha. Kicsit megmelegített motorból.
VMate05-01-2012 21:42:20 // 36987
egyébként mennyire lehet "mókolni" a jtd, gondolok itt olyanra, hogy főtengelyt köszörülni, vagy blokkot fúrni ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?