Forum >> Szerelőműhely
Longman05-09-2011 09:54:31 // 35785
Én már tegnap olvastam.
Borzasztó hülyék az emberek, nem csak az Alfás rész miatt.. :S
Borzasztó hülyék az emberek, nem csak az Alfás rész miatt.. :S
Tentacle05-09-2011 09:09:25 // 35783
Motor/váltótartó bak a lehetséges ok, legalábbis nekem a 155ösön nagy terhelésre beleért a belső féltengelycsukló a lengőkar szilentjébe, az karistolt. Az elmozdult váltó is megmagyarázhatja, hogy nem veszi a sebességet (már ha a 156-oson rudazat van, nem bowdenes) . Persze lehet kuplung is, hallani kellene a hangot, hogy érdemben hozzá tudjunk szólni.
Menő05-09-2011 08:50:13 // 35782
Nekem van főtengelyem, mennyit adnál érte?
Menő05-09-2011 08:49:01 // 35781
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, 156-os 2.0 Ts alfámról van szó megjártunk vele 2000km-t, leálltunk a ház elé, másnap mikor indulni akartam nem vette a sebességeket, leállítottam a kocsit megmozgattama váltót és vette a sebességeket, azóta nincs vele baj, valaki tudja-e hogy itt kuplung probléma lesz-e vagy ne aggódjak??? A másik probléma folyamatos sebességen haladok hirtelen rálépek a gázra, 2másodperces karistoló hangot ad, ez mi lehet??
Várom válaszaitok! Köszönöm a segítséget!
Egy kis segítségre lenne szükségem, 156-os 2.0 Ts alfámról van szó megjártunk vele 2000km-t, leálltunk a ház elé, másnap mikor indulni akartam nem vette a sebességeket, leállítottam a kocsit megmozgattama váltót és vette a sebességeket, azóta nincs vele baj, valaki tudja-e hogy itt kuplung probléma lesz-e vagy ne aggódjak??? A másik probléma folyamatos sebességen haladok hirtelen rálépek a gázra, 2másodperces karistoló hangot ad, ez mi lehet??
Várom válaszaitok! Köszönöm a segítséget!
Andrewxy04-09-2011 21:54:11 // 35779
köszönöm a segítséget!! üdv.
mreni04-09-2011 21:30:40 // 35778
Andrewxy04-09-2011 21:28:00 // 35777
nem tudod vmi ftp-re feldobni?
mreni04-09-2011 21:24:44 // 35776
meg van,160mega kb,hová küldjem?
Andrewxy04-09-2011 21:24:38 // 35775
akkor az lenne az igazi:)
mreni04-09-2011 21:19:34 // 35774
de valahol megvan :D
Andrewxy04-09-2011 21:18:54 // 35773
ez elég szegényes, nincs meg neked vmi normal, pdf-ben?
mreni04-09-2011 21:13:24 // 35770
megpróbálom előkeresni:)
Andrewxy04-09-2011 21:12:17 // 35769
pont az kellene:P
mreni04-09-2011 21:11:27 // 35768
nekem 16v turbóhoz van valahol... az is jó?
Andrewxy04-09-2011 20:57:20 // 35767
Sziasztok!
Nincs vkinek fiat cuope-hoz manualja?
köszi.
Nincs vkinek fiat cuope-hoz manualja?
köszi.
mreni04-09-2011 19:43:11 // 35766
aktívszéntartály :D megvan:)
mreni04-09-2011 19:33:24 // 35765
dede,csak mi annak a neve?:D
GTPeti04-09-2011 19:30:19 // 35764
Nem a benzingőz elnyelő rendszer tartálya? (Csak tipp.)
Zotya 16404-09-2011 19:27:41 // 35763
mreni04-09-2011 19:25:21 // 35762
nem:D
nem jut eszembe a neve annak a sz@rnak:D
üzemanyagcsövek csatlakoznak bele
nem jut eszembe a neve annak a sz@rnak:D
üzemanyagcsövek csatlakoznak bele
Zotya 16404-09-2011 19:24:28 // 35761
Az ablakmosó tartályrara gondolsz?
mreni04-09-2011 19:20:25 // 35760
Srácok!
Annak a tartálynak mi a neve ami az utas jobb első sárvédő alatt van?
Annak a tartálynak mi a neve ami az utas jobb első sárvédő alatt van?
Fighter04-09-2011 18:54:23 // 35759
Akkor az most a fékfolyadék tartály alatt van? :-)
Fighter04-09-2011 16:32:43 // 35757
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy 164-esen hol található a fék szervódob és az hogy néz ki?
Köszi
Meg tudnátok mondani, hogy 164-esen hol található a fék szervódob és az hogy néz ki?
Köszi
emmzolee04-09-2011 14:53:45 // 35756
Hello
Alfa Romeo 146 TwinSpark-hoz keresek főtengelyt. Az autó 1997-es évjáratú, a motor 1.6 16 szelepes 88KW-os.
Annyi kiderült már, hogy a főtengely Nagy csapos. A kis csapos tengely nem jó hozzá.
Kérem ha tud valaki ilyen főtengelyt jó állapotban szerezni, írjon vissza.
(esetleg új is szóba jöhet ha nincs más megoldás)
Köszönöm.
Alfa Romeo 146 TwinSpark-hoz keresek főtengelyt. Az autó 1997-es évjáratú, a motor 1.6 16 szelepes 88KW-os.
Annyi kiderült már, hogy a főtengely Nagy csapos. A kis csapos tengely nem jó hozzá.
Kérem ha tud valaki ilyen főtengelyt jó állapotban szerezni, írjon vissza.
(esetleg új is szóba jöhet ha nincs más megoldás)
Köszönöm.
Zsuzska03-09-2011 17:11:55 // 35755
Igen az volt az első!
GTPeti03-09-2011 17:05:32 // 35754
Elemet már cseréltél a kulcsban?
Zsuzska03-09-2011 16:44:26 // 35753
Sziasztok!
166-os afám van.
Olyan problémám lenne, hogy a központizáram kulcsal tökéletesen nyit-zár viszont a kulcson lévő gombbal nem akarja nyitni.
nem tudjátok mi lehet a probléma.
köszi a segítséget
166-os afám van.
Olyan problémám lenne, hogy a központizáram kulcsal tökéletesen nyit-zár viszont a kulcson lévő gombbal nem akarja nyitni.
nem tudjátok mi lehet a probléma.
köszi a segítséget
Menő02-09-2011 19:33:57 // 35752
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, 156-os 2.0 Ts alfámról van szó megjártunk vele 2000km-t, leálltunk a ház elé, másnap mikor indulni akartam nem vette a sebességeket, leállítottam a kocsit megmozgattama váltót és vette a sebességeket, azóta nincs vele baj, valaki tudja-e hogy itt kuplung probléma lesz-e vagy ne aggódjak??? A másik probléma folyamatos sebességen haladok hirtelen rálépek a gázra, 2másodperces karistoló hangot ad, ez mi lehet??
Várom válaszaitok! Köszönöm a segítséget!
Egy kis segítségre lenne szükségem, 156-os 2.0 Ts alfámról van szó megjártunk vele 2000km-t, leálltunk a ház elé, másnap mikor indulni akartam nem vette a sebességeket, leállítottam a kocsit megmozgattama váltót és vette a sebességeket, azóta nincs vele baj, valaki tudja-e hogy itt kuplung probléma lesz-e vagy ne aggódjak??? A másik probléma folyamatos sebességen haladok hirtelen rálépek a gázra, 2másodperces karistoló hangot ad, ez mi lehet??
Várom válaszaitok! Köszönöm a segítséget!
Rolee15602-09-2011 11:22:02 // 35751
:) Értem. Köszönöm szépen a segítséget! ;)
Kareszka198402-09-2011 10:44:30 // 35750
lambdaszondát lehet pucolni? ezen az oldalon pl benzinnel mossák át
mizooo01-09-2011 19:38:42 // 35749
Kiszedtem a zárat nagy nehezen, kinyomtam a brezont a végén, le is jött a zárásért/nyitásért felelős kar. Viszont innen, hogyan tovább? Ha jól látom le kellene venni a gombnyomásához tartozó kart is, hogy kijöjjön a betét, csakhogy annak a stiftjének a vége el van nyomva. Le lehetne vágni és utána kellene csinálnom egy másik stiftet :(
Ferke01-09-2011 18:38:47 // 35748
Az bizony:) És nem ártana vezérléssel együtt cserélni. Általában nem is nagyon vállalja senki új vezérlés felrakása nélkül, mert az eredetivel összerakva ha 2 nap után elszáll, akkor ugye oda viszed vissza, ahol legutoljára csinálták:)
Hardy01-09-2011 12:48:51 // 35747
Mondjuk en is ezt valasztanam.Ha nem fordul el ne szedd szet. Fektisztito wd40 ezeket valtogasd es kozbe folyamatosan ki be a kulcs. A lamellak ragadtak meg. A kosztol eleg ha csak az egyik nem jon teljesen vissza mar nem fordul el.
Hardy01-09-2011 12:41:59 // 35746
Igazabol nekem is ugy ajanlottak. Akkor marad a 2. 3.pont.
Rolee15601-09-2011 12:37:32 // 35745
Szia.
Inkább kopogós, mint egy diesel hangja... persze annál azért jóval halkabb. Az indítás utáni hang megegyezik egy diesel motor hangjával hangerőre is, de az csak pár másodperc, és elhalkul.
Tehát akkor ez vezérlés módosító lesz?
Inkább kopogós, mint egy diesel hangja... persze annál azért jóval halkabb. Az indítás utáni hang megegyezik egy diesel motor hangjával hangerőre is, de az csak pár másodperc, és elhalkul.
Tehát akkor ez vezérlés módosító lesz?
mizooo01-09-2011 12:23:26 // 35744
Köszi, szét fogom szedni a zárakat kipuccantani mert el sem fordul. És fogok másoltatni egy gyári kulcsot akár 30ért is, nekem megér ennyit a nyugalom. Köszi :)
Ferke01-09-2011 11:01:17 // 35743
Jatényleg, bocs, félreolvastam:) De az immo kikötés sajnos nem egy jó dolog, 10-ből 9 esetben később parák szoktak lenni vele.
Hardy01-09-2011 10:43:24 // 35742
Irtam en ilyent? A kulcsmasolas kerul 6000 ft-ba nem az immo kikotes. De van itt aki megcsinalja, nekem is ajanlottak. Meg olyan is aki mar regota igy jar.
Ferke01-09-2011 10:28:05 // 35741
Megadhatnád a számát annak, aki 6ezerért köt ki immot, garanciával, úgy, hogy nem hal be az ecu 2 hét múlva:))
Hardy01-09-2011 09:52:17 // 35740
Ha nem hasznalod a zarat jarhatsz igy. Nekem is mukodott aztan ket evig nem hasznaltam utanna el se fordult a kulcs. Ha viszont elfordul a zarba mukodni kellene, mert akkor mar forditja a rudazatot. Ha taviranyitoval megy akkor valami mechanikai gondja van.
Masolt programozott kulcs eleg draga. 20000-30000 ft. Lehetosegek:
1. Immot kikotod eleg csak kulcsot masolni. Kb.6000 ft. /ha el akarjak vinni nem ez miatt nem fogjak/
2. Kulcsot szetszeded immot kiszeded es fixre a kormanyhoz teszed. Viszont akkor az erededi kulcs is kuka. Nehez roncsolasmentesen kiszedni. Szinten eleg csak kulcsot masolni. De immo igy alkandoan aktiv. Akkor mar az eloző, igy nem szivsz az immoval, mert neha szokott rosszalkodni. Paran mar szenvedtunk vele.
3. kulcsot masolsz felprogramozod a kodkartya alapjan. Ez meg draga. 20.000-30.000 ft.
Masolt programozott kulcs eleg draga. 20000-30000 ft. Lehetosegek:
1. Immot kikotod eleg csak kulcsot masolni. Kb.6000 ft. /ha el akarjak vinni nem ez miatt nem fogjak/
2. Kulcsot szetszeded immot kiszeded es fixre a kormanyhoz teszed. Viszont akkor az erededi kulcs is kuka. Nehez roncsolasmentesen kiszedni. Szinten eleg csak kulcsot masolni. De immo igy alkandoan aktiv. Akkor mar az eloző, igy nem szivsz az immoval, mert neha szokott rosszalkodni. Paran mar szenvedtunk vele.
3. kulcsot masolsz felprogramozod a kodkartya alapjan. Ez meg draga. 20.000-30.000 ft.
Hardy01-09-2011 09:37:36 // 35739
En epp most szamolgattam ki hogy 100 km alatt kb. 1500 ft a kulonbseg a diesel javara. Tehat 10.000 alatt 150.000 ezer.
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2011 07:20:46 // 35738
nem szoktál lódítani ismerlek jó pár éve :) vannak triviális esetek persze de pont az alfánál oly ritka az a 3as combo hiba hogy ezeket fel sem szoktam sorolni mint hiba lehetőség ...
Hari01-09-2011 07:07:55 // 35737
Szia!
Ha marad a "csattogó" (Kérdés, hogy élesen csilingel, vagy kopogós ?) hang egy pár perc után is, akkor két lehetséges hibaforrás van!
1. a hidrotökék közül valamelyk beadta az unalmast. ( Ajánlott egy olajnyomás mérés!) - következménye lehet: - a veztengelyek elkopása!
2. a vezmódosító hangoskodik. - igen ebben az esetben ajánlott a teljes vezérlés cseréje! (Hacsak nem pár ezerrel előtte volt cserélve!) + szelepfedél tömítés + szimeringek.
Ha marad a "csattogó" (Kérdés, hogy élesen csilingel, vagy kopogós ?) hang egy pár perc után is, akkor két lehetséges hibaforrás van!
1. a hidrotökék közül valamelyk beadta az unalmast. ( Ajánlott egy olajnyomás mérés!) - következménye lehet: - a veztengelyek elkopása!
2. a vezmódosító hangoskodik. - igen ebben az esetben ajánlott a teljes vezérlés cseréje! (Hacsak nem pár ezerrel előtte volt cserélve!) + szelepfedél tömítés + szimeringek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?