Nem mondod? :))
Légyszi nézd meg te is az oldal alján, kinek a webshopja ez! :)
Forum >> Szerelőműhely
GTPeti24-09-2011 21:23:58 // 35986
Piritu - 1.000.00024-09-2011 21:23:54 // 35985
Jó kérdés, kinek az oldalán találtad a linket? :-DD
Rolee15624-09-2011 21:21:35 // 35984
Alba-nál egyértelműen jobb az ár, ha a gyári BOSCH-t takar...
GTPeti24-09-2011 21:19:59 // 35983
:)))
Szerinted amit én linkeltem be, az kinek a webshopja? B)
Szerinted amit én linkeltem be, az kinek a webshopja? B)
Piritu - 1.000.00024-09-2011 21:19:24 // 35982
többen próbálkoztak, de végül mindig Bosch lett belőle :-(
Piritu - 1.000.00024-09-2011 21:16:54 // 35981
Rolee15624-09-2011 21:14:04 // 35980
Köszönöm! Gondolom utángyártottat ebből sem tanácsos venni igaz?
GTPeti24-09-2011 21:12:49 // 35979
Rolee15624-09-2011 21:10:48 // 35978
Hát én sem vagyok az, de eddig nem tudtam, hogy az nem oda való... szerelőm nézte meg cikkszám alapján...
Nem teljesítmény növelés céljából van bent (tuti még visszább is vesz)... szerintem így spóroltak egyet.
Cserélni akarom gyárira, de nem tudom mennyi az annyi...
Nem teljesítmény növelés céljából van bent (tuti még visszább is vesz)... szerintem így spóroltak egyet.
Cserélni akarom gyárira, de nem tudom mennyi az annyi...
GTPeti24-09-2011 21:06:00 // 35977
Más karakterisztikájú légtömegmérőt használni nem okos dolog. Akármennyire is megy vele az autó. Mi van, ha a téves légtömeg adat miatt - a kezdeti lambda jel hiánya mellett - pl. túl sok benzint nyom be induláskor? Én nem lennék nyugodt...
Rolee15624-09-2011 21:01:16 // 35976
:((
Olajat nem eszi... annyi, hogy nem gyári (más típusokra való) légtömegmérő van rajta (eddig semmi baja sem volt az autónak, tehát szerintem nem attól van), és szarakodik a vezérlésmódosítóm. Ennyi a panasz...
Olajat nem eszi... annyi, hogy nem gyári (más típusokra való) légtömegmérő van rajta (eddig semmi baja sem volt az autónak, tehát szerintem nem attól van), és szarakodik a vezérlésmódosítóm. Ennyi a panasz...
Lacci24-09-2011 17:23:47 // 35975
Üdv Mindenki!
Van egy problémám, nem tudom, hogy kicsi vagy nagy, remélem meg tudjátok mondani...
Mint sokan írták, hideg indításnál dadogott a kocsi, 156 2.0 TS. lehetetlen volt elindulni vele 2-3 percig.
Szétszedtem a szívó oldalt, megpucoltam a pillangószelepet, illetve alkohollal az LMM-et.
Most megszűnt a dadogás, ez eddig jó, de az alapjáratom, nagyon magas lett!
1800-200 között mozog, benyomott kuplungnál, illetve ha bemelegedett a kocsi, 4es alapjáraton, 50 el megy simán...
Ilyenkor mi a teendő? alapjárati motor?
Hol találom, illetve hogy tudom szétszedni??
Ötleteket várok, vagy Tatabánya közelében segítséget!
Köszi mindenkinek!
Lacci
Van egy problémám, nem tudom, hogy kicsi vagy nagy, remélem meg tudjátok mondani...
Mint sokan írták, hideg indításnál dadogott a kocsi, 156 2.0 TS. lehetetlen volt elindulni vele 2-3 percig.
Szétszedtem a szívó oldalt, megpucoltam a pillangószelepet, illetve alkohollal az LMM-et.
Most megszűnt a dadogás, ez eddig jó, de az alapjáratom, nagyon magas lett!
1800-200 között mozog, benyomott kuplungnál, illetve ha bemelegedett a kocsi, 4es alapjáraton, 50 el megy simán...
Ilyenkor mi a teendő? alapjárati motor?
Hol találom, illetve hogy tudom szétszedni??
Ötleteket várok, vagy Tatabánya közelében segítséget!
Köszi mindenkinek!
Lacci
GTPeti24-09-2011 17:20:06 // 35974
Ennek azért sok oka lehet. :((
A hibakódkiolvasás itt is az első lépés, hátha regél vmit az ECU arról, hogy mit érez. (Mert, hogy amit ő érez, az a valóság csak egy kihatása, legtöbbször. A kettő közötti kapcsolatot a szerelői tapasztalat teremti meg. :)
A tapasztalt szerelő cartársak majd mondanak gyakorlati lehetőségeket.
Az olajat mennyire eszi az autód?
A hibakódkiolvasás itt is az első lépés, hátha regél vmit az ECU arról, hogy mit érez. (Mert, hogy amit ő érez, az a valóság csak egy kihatása, legtöbbször. A kettő közötti kapcsolatot a szerelői tapasztalat teremti meg. :)
A tapasztalt szerelő cartársak majd mondanak gyakorlati lehetőségeket.
Az olajat mennyire eszi az autód?
Rolee15624-09-2011 15:50:22 // 35973
Sziasztok!
Van egy új keletű problémám! Indításkor nem mindig indul be elsőre... Normális hangja van az önindítónak, de csak teker és nem indul. Aztán másodszorra általában minden további nélkül pöccre indul... Ez mitől lehet?
Légy szíves segítsetek választ találni erre!
Előre is köszönöm!
Üdv.!
Van egy új keletű problémám! Indításkor nem mindig indul be elsőre... Normális hangja van az önindítónak, de csak teker és nem indul. Aztán másodszorra általában minden további nélkül pöccre indul... Ez mitől lehet?
Légy szíves segítsetek választ találni erre!
Előre is köszönöm!
Üdv.!
Gomez24-09-2011 09:45:59 // 35972
Köszi a gyors segítséget.
Wickey24-09-2011 08:39:39 // 35971
Persze. Bármelyik értelmesebb fényező felpolírozza neked. :-)
admirális24-09-2011 02:07:26 // 35970
Hát a lakk szokott lejönni róla, nem? Felpolírozzák, aztán újra lakkozzák, de lehet hogy máshogy hívják az eljárást, nem az a lényeg. Ismersz valakit aki ért ehhez gyakorlatban?
Wickey24-09-2011 01:55:41 // 35969
fényszórót lakkozni? :-)
vm23-09-2011 23:36:03 // 35968
admirális23-09-2011 22:12:25 // 35967
Fényszóró polírozását és lakkozását vállaló szakembert keresek Budapesten. Aki ismer ilyet, kérem, szóljon.
Gomez23-09-2011 08:41:19 // 35965
Gyerekek vki s.o.s.ben a varpalotai csori szamat at tudja kuldeni smsben?dolgozok,de sajna nagY a baj. Szamom 30/259 0274 koszi
Kócosw22-09-2011 22:38:06 // 35964
inspektion az a szervizintervallum jelzese. Idöszakos szerviz esedekes az autonal.
Sümi Z22-09-2011 22:20:21 // 35963
Sziasztok!
Tudnátok mondani vmit, hogy mi lehet a baj?
Mentem a kocsival (145 1.6TS 198,3ekm) 2esben egyszer csak lefulladt vagy csak magától megállt a motor, ráadásul épp gyorsítás közben. A km óra napi számlálója lenullázódott, valamint azóta nem működik a fordulatszám mérő. Az autó rendesen megy, nem érzek különösebb bajt. Mondjuk csinált már korábban is olyat, hogy lenullázódott a napi számláló, de a fordulatszám mérővel nem voll baj. Lehet, hogy vmi kábel van megtörve vagy valami ilyesmi? Volt már valakinek ilyen problémája? Villamossági szerelőhöz vigyem? Esetleg a motor fordulatszám jeladó ment tönkre? Ha igen akkor abból is a bosch a jó mint a lambda szondából?
Remélem nem lett sok kérdés ez így egyszerre, válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
Tudnátok mondani vmit, hogy mi lehet a baj?
Mentem a kocsival (145 1.6TS 198,3ekm) 2esben egyszer csak lefulladt vagy csak magától megállt a motor, ráadásul épp gyorsítás közben. A km óra napi számlálója lenullázódott, valamint azóta nem működik a fordulatszám mérő. Az autó rendesen megy, nem érzek különösebb bajt. Mondjuk csinált már korábban is olyat, hogy lenullázódott a napi számláló, de a fordulatszám mérővel nem voll baj. Lehet, hogy vmi kábel van megtörve vagy valami ilyesmi? Volt már valakinek ilyen problémája? Villamossági szerelőhöz vigyem? Esetleg a motor fordulatszám jeladó ment tönkre? Ha igen akkor abból is a bosch a jó mint a lambda szondából?
Remélem nem lett sok kérdés ez így egyszerre, válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
Piritu - 1.000.00022-09-2011 19:45:55 // 35962
Ki kell olvastatni a hibatárolót.
A túlolajozott sportlégszűrőről leváló olaj pikk-pakk hazavághatja az LMM-et. Az olaj jót tesz a felhevített platinarétegnek :-(
A túlolajozott sportlégszűrőről leváló olaj pikk-pakk hazavághatja az LMM-et. Az olaj jót tesz a felhevített platinarétegnek :-(
Tompi22-09-2011 19:40:28 // 35961
Sziasztok, olyan problémám van, hogy a héten 2x kaptam a következő üzenetet (eddig nem volt): MOTOR CONTROL FAILURE. Leállítom a kocsit, utána semmi. Mindkét alkalommal előzéskor, 3000-es fordulat körül jött a hiba. Ma nem állítottam le azonnal, mert nem tudtam ott megállni, a kocsi kb. 3000-ig pörgött, majd 3000-nél egyszerűen megállt a fordulatszám. Leállítottam, újra, ismét nincs hiba.
Mi lehet a gond, lambda szonda vagy egyéb?
Mennyire merjek vele holnap elmenni dolgozni? Délután mindenképp megpróbálom elvinni szervízbe, hátha tudnak mondani valamit. Ja, annyi történt 2 hete, hogy nem gyári légszűrőt kapott, hanem K&N sportlégszűrő lett belerakva. Összefügghet a dolog, lehet, hogy valami rosszul lett visszatéve esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget!
Mi lehet a gond, lambda szonda vagy egyéb?
Mennyire merjek vele holnap elmenni dolgozni? Délután mindenképp megpróbálom elvinni szervízbe, hátha tudnak mondani valamit. Ja, annyi történt 2 hete, hogy nem gyári légszűrőt kapott, hanem K&N sportlégszűrő lett belerakva. Összefügghet a dolog, lehet, hogy valami rosszul lett visszatéve esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget!
skot22-09-2011 15:43:56 // 35960
sziasztok segítség kéne a turbó nem kap olajat, de az olajszivattyú jó, nyomás van rendesen de a turbóig nem jut el az olaj tud valaki segíteni hol keressem a problémát?
Kareszka198422-09-2011 09:50:17 // 35959
megtudja nekem mondani valaki 105 lovas, 1,6TS, 147-es felső (katalizátor előtti) lambdájának a számát (bosch)?
Kareszka198422-09-2011 08:48:03 // 35958
amúgy nem egy leányálom kikapni a klímapanelt :-/ legnagyobb izzadást a pohártartós egység okozta nekem...csak óvatosan :)
Kareszka198422-09-2011 08:47:12 // 35957
ez a videó egy etalon a 147 tulajok között :D
Gomez21-09-2011 22:52:55 // 35956
Helló mindenki.Bocsi a hülye kérdésért de mi az az inspektion? mert ezt mutatja az autó indulás elött néha.És az olaj csere után ,hogy kell lenullázni a kompjutert a szervíz miatt.Elörre is köszi
dév21-09-2011 20:11:02 // 35955
sziasztok! valaki megtudná mondani 156os (98)as alfának a hátsó kerék összetatrásának mennyinek kell lenni (mm)-ben?
Szabi621-09-2011 19:21:58 // 35954
FÚÚ köszike. Ez pöpec.
Csabo2221-09-2011 19:11:28 // 35953
Szabi621-09-2011 18:29:31 // 35952
Sziasztok. Kiégett az egyik izzóm a hőfok állító tekerentyűm megvilágítója, hogy tudom kicserélni alatta az izzót ? 147-es.
Előre is kösz.
Előre is kösz.
süsnye21-09-2011 11:32:51 // 35951
Egy elektronyos gonddal kapcsolatban kérnék segítséget. 155 8V
A jelenség, h az óra egység háttérvilágítás intenzitása változik:
- amikor indexelek (a villogás ütemében, villanáskor halványul)
- szellőztető motor forulatszámánák növekedésekor folyamatosan halványul
- rüki lámpa kapcsoláskor a kapcsolás pillanatában elhalványul
- e-ablak használatakor
Amikor halványul, akkor a töltés kontrollámpa meg erősödik. Gondolom ez a kontrollámpa a háttérvilágítás betápja alapján "dolgozik", azért változik.
Megnéztem a manualban, ugyanazon biztositékhoz (services) tartozik az óraegység , rüki lámpa, e-tükör meg talán az e-ablak (az indexek nem).
Az óraegység csatiján mérve a feszt, számszerűleg is látható a változás, indexelésnél 0,5-1V -otingadozik a fesz. Szellőztető motornál szintén folyamatosan csökken. Szóval az óraegység elvileg jó.
Mértem az akksin is a feszt ilyenkor, ott elhanyagolható az ingadozás (1-2 század V).
Ami furcsa, h ha kiveszem az ominózus biztosítékot és feszt mérek a biztosíték foglalaton, akkor az egyik "sarun" alapból van 0,5V (test az egyik kormány alatti csavar). Itt mérve a feszt (test a csavar), az ingadozás kb. itt is olyan, mint az óraegység csatijánál.
Ha a bizti nincs bent, akkor persze nincs háttérvilágítás ill. nincsenek kontrollámpák, kivéve a tompítottét és az indexét. Ilyenkor a tompított kontrollámpán semmilyen ingadozás nem látszik indexelésnél, sem a szellőztető motor használata során.
Tehát sztem azt megállapíthatjuk, h a services biztosítékos körben van vmi gebasz.
Csak az a kérdés, hogy mi? Test probléma?
A jelenség, h az óra egység háttérvilágítás intenzitása változik:
- amikor indexelek (a villogás ütemében, villanáskor halványul)
- szellőztető motor forulatszámánák növekedésekor folyamatosan halványul
- rüki lámpa kapcsoláskor a kapcsolás pillanatában elhalványul
- e-ablak használatakor
Amikor halványul, akkor a töltés kontrollámpa meg erősödik. Gondolom ez a kontrollámpa a háttérvilágítás betápja alapján "dolgozik", azért változik.
Megnéztem a manualban, ugyanazon biztositékhoz (services) tartozik az óraegység , rüki lámpa, e-tükör meg talán az e-ablak (az indexek nem).
Az óraegység csatiján mérve a feszt, számszerűleg is látható a változás, indexelésnél 0,5-1V -otingadozik a fesz. Szellőztető motornál szintén folyamatosan csökken. Szóval az óraegység elvileg jó.
Mértem az akksin is a feszt ilyenkor, ott elhanyagolható az ingadozás (1-2 század V).
Ami furcsa, h ha kiveszem az ominózus biztosítékot és feszt mérek a biztosíték foglalaton, akkor az egyik "sarun" alapból van 0,5V (test az egyik kormány alatti csavar). Itt mérve a feszt (test a csavar), az ingadozás kb. itt is olyan, mint az óraegység csatijánál.
Ha a bizti nincs bent, akkor persze nincs háttérvilágítás ill. nincsenek kontrollámpák, kivéve a tompítottét és az indexét. Ilyenkor a tompított kontrollámpán semmilyen ingadozás nem látszik indexelésnél, sem a szellőztető motor használata során.
Tehát sztem azt megállapíthatjuk, h a services biztosítékos körben van vmi gebasz.
Csak az a kérdés, hogy mi? Test probléma?
Csabo2221-09-2011 10:55:15 // 35950
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni a következőben:
Adott egy gyári alkatrész (mondjuk vezérmű szíij), ami rendelkezik egy gyári cikkszámmal. Ha ezt az alkatrészt több gyártó is készíti, akkor a különböző gyártók ugyanazzal a cikkszámmal látják el a terméket, mint a gyári? Vagy mindannyian a saját cikkszámukat használják?
Köszönöm
A segítségeteket szeretném kérni a következőben:
Adott egy gyári alkatrész (mondjuk vezérmű szíij), ami rendelkezik egy gyári cikkszámmal. Ha ezt az alkatrészt több gyártó is készíti, akkor a különböző gyártók ugyanazzal a cikkszámmal látják el a terméket, mint a gyári? Vagy mindannyian a saját cikkszámukat használják?
Köszönöm
Ferke21-09-2011 10:29:45 // 35949
Még szép, hogy nyomtékkulcsot használ, de ez így tényleg kevés, ez egy negyedgenerálra is kevés:)
Ferke21-09-2011 10:28:34 // 35948
Hehe:) Pont ezt leírtam a másik topicban, nem láttam, hogy megelőztél:))
Martin21-09-2011 10:15:58 // 35947
Szerencsére eddig még nem volt gond a munkájával. A hengerfejet nyomatékkulccsal szereli ezért is szólt, hogy a csavarokat is cseréli.
Föckös21-09-2011 09:29:24 // 35946
te figyi én nem beleugatni akarok, de milyen kontár az, aki gyűrűket cserél, de már nem hónoltat, és még hajtókart is kell cserélni?
szted Csöri viccből írta?
a "sok szerencsét" kb azt fogja jelenteni, h olcsó húsnak híg a leve, tényleg kidobod a pénzt.
de ha hiszel a szerelődnek, akkor uccu.
ne lepődj meg , ha a hengerfejet is légkulccsal húzza majd le....
szted Csöri viccből írta?
a "sok szerencsét" kb azt fogja jelenteni, h olcsó húsnak híg a leve, tényleg kidobod a pénzt.
de ha hiszel a szerelődnek, akkor uccu.
ne lepődj meg , ha a hengerfejet is légkulccsal húzza majd le....
guarding21-09-2011 09:11:56 // 35945
Köszönöm a tanácsokat, megpróbáljuk akkor a vízpumpa felöl megközelíteni a dolgot!
Üdv mindenkinek
Üdv mindenkinek
Martin20-09-2011 22:04:14 // 35944
Az is cserélve lesz de persze a hajtókart akartam írni:))
Föckös20-09-2011 21:48:58 // 35943
a lengőkarnak mi köze ehhez?
mizooo20-09-2011 21:35:08 // 35942
Illetve: Nekem is azt mondták, hogy a henger jó állapotban van, de azért hónolták. kop kop Szuper lett a motor :) de ugye ehez gépműhely kellett.
Hari20-09-2011 21:29:23 // 35941
Szia! (Nem egyszer találkoztam már hasonló problémával.) A leírásod alapján 2 dolog az ami szóba jöhet!
1. - A vízszivattyú lapátja elfogyott - ezáltal nem forgatja megfelelően a vizet. (...esetleg dugulás valamelyik fő csőben.)
2. - A vízhűtő nem tudja ellátni a feladatát - vízkövesedés, berakódás! (Egy 166-os hűtővel jártam úgy, hogy melegedett. Elvittem kitisztították, nem sok javulás! - Raktam bele újat, és jó lett!
:-)
1. - A vízszivattyú lapátja elfogyott - ezáltal nem forgatja megfelelően a vizet. (...esetleg dugulás valamelyik fő csőben.)
2. - A vízhűtő nem tudja ellátni a feladatát - vízkövesedés, berakódás! (Egy 166-os hűtővel jártam úgy, hogy melegedett. Elvittem kitisztították, nem sok javulás! - Raktam bele újat, és jó lett!
:-)
Csöri20-09-2011 21:16:34 // 35940
Vízpumpát néztétek. Gyakran megreped a műanyag lapát és el tud fordulni a tengelyen.
Csöri20-09-2011 21:14:26 // 35939
Ok, legyen szerencséd.:-)
guarding20-09-2011 20:53:45 // 35938
Sziasztok! Egy probléma megoldásában kérem a segítségeteket. Van egy alfa 166 V6TB autó, ami nem kicsit melegszik. Úgy kezdődött a dolog,hogy először csak akkor melegedett túl ha ment a klíma, késöbb már klíma nélkül is melegedett, de ha bekapcsoltam a fűtést visszahült. Mostanra melegszik, bekapcsolom a fűtést és nem melegszik tovább. Ezt kb két hónap alatt sikerült elérnem vele. Ekkor kicseréltem a thermosztátot, gyári olaszra, a hiba ugyan az maradt. Ekkor kiszereltük a hűtőt és kimosattam szakszervízben, ahol azt mondták, hogy kimosták, de nem ez volt a hiba! Most ott tartunk, hogy semmi javulás, a tartályba a visszafolyón folyik a víz, és forr benne, a hűtő tetején lévő csőben forró a víz, a középső visszatérő (alsó) csőben csak langyos a víz és a hűtő is hasonló hőmérsékletű. A tartályba nem látszik, hogy beledolgozna a motor, az olaj nem vizes, és nem fogy a víz menet közben! Hosszú országúti menet alkalmával nem jelentkezett a hiba, de ahogy beértem a városba rögtön melegedni kezdett. A ventillátorok természetesen úgy működnek ahogy kell! Kérlem ha valakinek volt már ilyen hibája, vagy szerelő és van ötlete akkor szívesen venném ha segítene. Előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.00020-09-2011 20:51:15 // 35937
Felni ET-je jó? Az oldaladon lévő képen nem gyári felni van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?