Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00001-05-2011 18:47:22 // 34536
Most feljegyeztem mindkét adatot, megyek 100-200 km-t és utána újra megnézem a tárolót. Ha nő a különbség, akkor természetes a jelenség, ha nem óracsere (vagy tekergetés) volt.
Piritu - 1.000.00001-05-2011 18:44:50 // 34535
Oké, de hol? Ahogy olvastam a neten, azt találtam, hogy az FRA az LMM jellel függ össze. Az LMM és a lambda jele "mozog" onnan van jel.
Laosz15601-05-2011 17:35:45 // 34534
Sziasztok...Sopronban vagy környékén tud vki olyan szervizt ahol jol és megbizhatoan dolgoznak?? Első futóművet kellene áttnézni... Elore is koszi
Poló01-05-2011 17:13:16 // 34533
A futott km-t mennyire lehet elhinni, amit a FiatEcuScan mutat? Piritu blogjában olvastam, hogy neki pár tízezerrel többet mutat, mint az autó órája, de szerinte nem volt tekergetve az óra.
Nekem olyan 3000-rel mutat kevesebbet a számítógép, mint az autó.
Nekem olyan 3000-rel mutat kevesebbet a számítógép, mint az autó.
Hari01-05-2011 17:02:19 // 34532
:-) azt, hogy szakadás vagy meghibásodás van jelen, és mivel vissza is írta ... akkor tuti kampeca.
Alfa_156_lapi01-05-2011 14:08:57 // 34531
Cseréltem a gyertyákat, azóta is gyengén jár kicsit alapjáraton pár másodpercig, de utána határozottan javult a helyzet, gondolom az új gyertyák miatt. De legalább javult valamit. A cimborám azt gondolja, hogy a hőmérsékletet nem biztos, hogy jól érzi, hidegen melegnek érzi, és emiatt lahet indításnál a buta alapjárat kb. 15 másodpercig.
Köszi a választ, valamelyest megnyugodtam...:-)
Köszi a választ, valamelyest megnyugodtam...:-)
Piritu - 1.000.00001-05-2011 11:00:51 // 34530
Piritu - 1.000.00001-05-2011 10:10:12 // 34529
Pontosbban az FRA egy helyben áll.
Piritu - 1.000.00001-05-2011 10:07:46 // 34528
Pat01-05-2011 08:38:42 // 34527
Csak egy gondolat: Hideg motornál nem veszi figyelembe a lambda szonda jeleket a motorvez... mivel ezt írtad... hátha segít...
Peti V6 TB30-04-2011 22:55:38 // 34526
Szia, tegnap este kitisztítottam a pillangószelepet, úgy tűnik jó, majd próbálgatom, de ma szépen ment hidegen, melegen. Eleinte nem volt annyira jó, de aztán magához tért és délután már hidegen is szépen szaladt. Majd meglátom. Amikor lehúztam a csatlakozót, a légmennyiségmérőjét akkor sem változott igazán, de azt mondanám, hogy rosszabb lett. Amitől jobbnak tűnt az a lambdaszonda csatlakozónak a lehúzása volt. De végül amikor mindent visszadugtam, akkor volt a legjobb :) Na majd próbálgatom holnap reggel is. Köszönöm a segítséget!
Lacci30-04-2011 22:41:30 // 34525
Ciao mindenki!
Tatabányán vagy környékén tudna nekem valaki segíteni, hibakódot kiolvasni?
Vagy hogy mit kéne tegyek, ma menet közben elkezdett villogni az injector lámpa,
aztán úgy is maradt, nem aludt el.
Azóta a hűtő venti max fordulaton pörög, amint gyújtást adok.
Mi lehet ez? zárlat? relé?
Köszi mindenkinek!
Tatabányán vagy környékén tudna nekem valaki segíteni, hibakódot kiolvasni?
Vagy hogy mit kéne tegyek, ma menet közben elkezdett villogni az injector lámpa,
aztán úgy is maradt, nem aludt el.
Azóta a hűtő venti max fordulaton pörög, amint gyújtást adok.
Mi lehet ez? zárlat? relé?
Köszi mindenkinek!
bega198630-04-2011 17:59:40 // 34524
Köszi, motorvezérlőhöz nekem jobban bejött az elm327(stabilabban megy), az usb-s vag com nem minden autónál stabil. legalábbis az ami nekem van. kár hogy az elm nem jó abs/légzsákhoz.
Hari29-04-2011 23:21:49 // 34523
A Fiat ECU Scan progihoz kell mind a két interfaces!!! (ha nincs valami jobb cuccosod!)
Itt a részletes leírás hogyan kell telepíteni, használni!
- és itt , hogy melyik interfész mikor használandó, és melyik lábon komunikál - mármint ha OBD II csatija van a masinának!
Itt a részletes leírás hogyan kell telepíteni, használni!
- és itt , hogy melyik interfész mikor használandó, és melyik lábon komunikál - mármint ha OBD II csatija van a masinának!
Kau29-04-2011 22:52:10 // 34522
Peti V6 TB29-04-2011 22:21:47 // 34521
Huhh, leszereltem a pillangószelepet, féktisztitóm elfogyott és nem hoztam haza még, pedig csak azzal szabad tisztítani, ugye? Egyébként nem tűnik túl koszosnak a pillangószelep, ettől még lehet, hogy a tisztítás segít? Melyik az LMM csatlakozó? Köszönöm!!!!
Kau29-04-2011 22:16:43 // 34520
A pillangószelep tisztítás ingyen van és hamar kész. Az alapjárat ingadozások nagy része szokott ez miatt lenni, mert elkoszolódik. Szerintem kezd ezzel. Második körben húzd le az LMM csatiját és nézd meg, hogy úgy felpörög-e elsőre. Lehet, hogy azt kell tisztítani. A többi ezután költségesebb.
Liquid29-04-2011 21:34:02 // 34519
a főtengely-fordulatszám-jeladó cserélve lett kb. 2 hete, különösebb előjel nélkül állt le, csak azt vettem észre hogy nem reagál a gázra
a hibatárolóban nem, volt semmi értelmes hiba csak a P1172
a hibatárolóban nem, volt semmi értelmes hiba csak a P1172
Peti V6 TB29-04-2011 21:04:37 // 34518
Sziasztok!
Alfa 145 1.4 TS 1500-nál rángat, alatta, felette minden rendben és amíg hideg a motor addig is jó. Kicsit ingadozik az alapjárat is néha, de annyira nem rossz, hogy egyből tisztítanám az alapjárati motort, bár ki tudja. Gyertyákat most cseréltem, azt gondoltam talán az segít, de ugyanaz. Ha állóhelyzetben erős gázt nyomkodok, akkor olyan mintha kihagyna egy henger hirtelen, aztán felpörög akkor jó. Mi lehet a gond? Számítógépes vizsgálatot csináltassak? Enélkül akartam megoldani. Gondolom folytószelepház tisztítás, vagy trafó csere lesz, de hátha más a gond, help me. Most itt állok a kocsi mellett, szerszámokkal, írjatok, mit szedjek ki.
Alfa 145 1.4 TS 1500-nál rángat, alatta, felette minden rendben és amíg hideg a motor addig is jó. Kicsit ingadozik az alapjárat is néha, de annyira nem rossz, hogy egyből tisztítanám az alapjárati motort, bár ki tudja. Gyertyákat most cseréltem, azt gondoltam talán az segít, de ugyanaz. Ha állóhelyzetben erős gázt nyomkodok, akkor olyan mintha kihagyna egy henger hirtelen, aztán felpörög akkor jó. Mi lehet a gond? Számítógépes vizsgálatot csináltassak? Enélkül akartam megoldani. Gondolom folytószelepház tisztítás, vagy trafó csere lesz, de hátha más a gond, help me. Most itt állok a kocsi mellett, szerszámokkal, írjatok, mit szedjek ki.
bega198629-04-2011 18:25:08 // 34517
Talán:) VAG interfacevel nem túl üzembiztosan ment nekem, néha lecsatlakozott. ELM327-el ment tökéletesen, nemtom neked melyik van. Csak annyi hogy majd a beállításokban meg kell adnod hogy KL vagy elm327 interface, meg hogy mi a száma a virtuális comportnak.
Fairlane29-04-2011 14:57:38 // 34516
Amennyire tudom, menet közbeni leállást relative kevés érzékelő okozhat.
Pl a főtengely fordulatszám jeladó ilyen, esetleg ennek környékén nézelődj, puculás, kontakthiba, csatlakozó ellenőrzése...
Esetleg benzinpumpa haldoklás és nem kapott anyagot?
Hogy állt le a motor? Egyszerre, mint amit elvágtak, vagy dadogva, lassulva?
Pl a főtengely fordulatszám jeladó ilyen, esetleg ennek környékén nézelődj, puculás, kontakthiba, csatlakozó ellenőrzése...
Esetleg benzinpumpa haldoklás és nem kapott anyagot?
Hogy állt le a motor? Egyszerre, mint amit elvágtak, vagy dadogva, lassulva?
Piritu - 1.000.00029-04-2011 14:38:56 // 34515
Piritu - 1.000.00029-04-2011 14:35:11 // 34514
Kau28-04-2011 22:06:25 // 34513
Simán lehet.
Ferke28-04-2011 21:50:39 // 34512
Köszi, jaja, Krecsi is őket mondta, de közben lehet, hogy nem is kell, mert lesz gyári új...de kösziköszi azért!:)
alfaromeo3328-04-2011 21:31:37 // 34511
33-as Alfámat raktuk már rendbe motorikusan...no de van egy baj...az olajszivattyú ugye egy síkban van az ac pumpával és a gyújtás elosztóval. a tengelyt kivettük, az AC-pumpám működik, nyomja a benzint, de a tengely nem akar feljebb menni, a kis pöcök rajta pedig nem jár ki-be, indítózásnál sem, és nem éri a rotor az osztófej fedélnél a pöcköket sem.... valakinek valami ötlet?
Liquid28-04-2011 21:24:24 // 34510
ma volt némi parajelenség a géppel :(
a hibatárolóban csak egy P1172-es hiba van már régóta...
szóval, gyakorlatilag leállt a motor menet közben, (kb. 100 körül mentem) majd gurulva egyszer csak életre kelt, 2 km-rel odébb megállt, leálltam az út szélére, ahol 3-ra elindult, hibajel nem volt a műszerfalon, ez a városba bevezetőn volt, ezután elmentem az irodába, majd onnan haza és a ház előtt 20m-rel ismét leállt, szépen hazagurultam. Vacsora után kimentem kiolvastam a hibatárolót, semmi csak a P1172, szépen indul és megy.
csak egy dolog van, hallok valamit tiktakkolni a műszerfal mögül, valami relé lehet de nemtom mi az. Viszont kezdi elveszíteni a bizalmam. Nincs valami okos ötletetek? Mennyi esélyem van, hogy holnap otthagy az autópályán? Valszeg a Pandát veszem elő...:(
a hibatárolóban csak egy P1172-es hiba van már régóta...
szóval, gyakorlatilag leállt a motor menet közben, (kb. 100 körül mentem) majd gurulva egyszer csak életre kelt, 2 km-rel odébb megállt, leálltam az út szélére, ahol 3-ra elindult, hibajel nem volt a műszerfalon, ez a városba bevezetőn volt, ezután elmentem az irodába, majd onnan haza és a ház előtt 20m-rel ismét leállt, szépen hazagurultam. Vacsora után kimentem kiolvastam a hibatárolót, semmi csak a P1172, szépen indul és megy.
csak egy dolog van, hallok valamit tiktakkolni a műszerfal mögül, valami relé lehet de nemtom mi az. Viszont kezdi elveszíteni a bizalmam. Nincs valami okos ötletetek? Mennyi esélyem van, hogy holnap otthagy az autópályán? Valszeg a Pandát veszem elő...:(
krecsi28-04-2011 21:15:27 // 34509
Én is őket javasoltam. Tényleg mindent megoldanak.
Bluestrain28-04-2011 18:22:49 // 34508
Dunakeszin van egy cég, nekem eddig mindent megoldottak. Héfal kft. Fóti út 45.
Alfa_156_lapi28-04-2011 17:37:50 // 34507
Sziasztok cartársak!
Némi segítség kellene, mert nem tudok mire gondolni...:-) Az autóm hidegen történő indításnál egyenetlenül jár kb. 1-2 percig, olyan mintha csak 3 henger járna ( 156, 2.0 TS). Ha gázt adok, akkor nem pörög fel, erőtlen, olyan mintha le akarna fulladni, de nem teszi. Kicsi melegítés után már egyenes jár, van ereje és szépen jár a motor.
Lehet gyertya probléma?
Előre is köszi.
Némi segítség kellene, mert nem tudok mire gondolni...:-) Az autóm hidegen történő indításnál egyenetlenül jár kb. 1-2 percig, olyan mintha csak 3 henger járna ( 156, 2.0 TS). Ha gázt adok, akkor nem pörög fel, erőtlen, olyan mintha le akarna fulladni, de nem teszi. Kicsi melegítés után már egyenes jár, van ereje és szépen jár a motor.
Lehet gyertya probléma?
Előre is köszi.
Ferke28-04-2011 13:23:46 // 34506
Fékcső legyártására nem tud valaki valamit/valakit pest megye nyugati oldalán?:))
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)28-04-2011 10:47:26 // 34505
Gyakorlatilag is ;)
Öcsém Spider 2.0TS 16V Phase1 .3 végű vezérlőjével tuti ment.
Öcsém Spider 2.0TS 16V Phase1 .3 végű vezérlőjével tuti ment.
Paulóóó26-04-2011 21:55:15 // 34504
Sziasztok valaki tudna segiteni? megoldódott a töltésem egy diódasor kilőtte fesszabályzómat csak egy böki lett mivel hogy aksim levolt merülve rádióm kér kódot esetleg valaki valami tanács?:D előre is köszönöm üdv
Ofi26-04-2011 11:32:43 // 34503
Szia!
A lengőkar felújitó szettet nálunk megkaphatod 6100 Ft áron természetesen számlával.
Üdv
A lengőkar felújitó szettet nálunk megkaphatod 6100 Ft áron természetesen számlával.
Üdv
Buddha24-04-2011 18:18:01 // 34502
Lengőkarcsapágy készlet kell bele. Ha jól emlékszem kb. 10E pénz + a munkadíj. Nagyon be tud korrodálni, néha oldaltól függően a tankot is kell szedni mert képtelenség kihúzni a tengelycsavart. Tipo, Tempra, Punto, stb-ben is ez szokott előfordulni...
mreni24-04-2011 18:03:41 // 34501
kerékcsapágy,vagy lehet kapni lengőkar felújító szettet is,egyik sem túl olcsó.
kerékcsapágy csere az 15perc a lengőkar felújító szettet nekem 1 nap alatt sikerült berakni,nem egyszerű ha be van rohadva:S
kerékcsapágy csere az 15perc a lengőkar felújító szettet nekem 1 nap alatt sikerült berakni,nem egyszerű ha be van rohadva:S
Tom145ts24-04-2011 18:01:12 // 34500
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy ha a 145-ös alfám hátsó kerekei nem egyformán terpesztenek akkor mit kell cserélni?Hátsó lengőkar szilent vagy lengőkarcsapágy vagy mit? és ezeknek az alkatrészeknek hol tudnék utána nézni?Mármint az áraknak....Köszi!
Azt szeretném kérdezni hogy ha a 145-ös alfám hátsó kerekei nem egyformán terpesztenek akkor mit kell cserélni?Hátsó lengőkar szilent vagy lengőkarcsapágy vagy mit? és ezeknek az alkatrészeknek hol tudnék utána nézni?Mármint az áraknak....Köszi!
GTPeti24-04-2011 17:22:33 // 34499
Köszönöm, srácok!
Lehúztam a csövet a hűtőjéről - ahogy Rolcho cartárs tanácsolta -, és kormánytekergetésre kijött a folyadék.
Lehúztam a csövet a hűtőjéről - ahogy Rolcho cartárs tanácsolta -, és kormánytekergetésre kijött a folyadék.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2011 20:05:12 // 34498
59-nél tök egyszerű mivel a vissza jövő ágat lehúzod a tartályról (kéz közelben akik) és egy flakkont húzól rá innen két emberes a játék az egyik tartja a flakkont és tölti az új olajat a tartályba a másik meg beindítja az autót és tekergeti a kormányt lehetőség szerint csáposon :P mikor a friss olaj jön a flakkonba akkor tiszta olaj lesz a rendszerben ....
Pepe14723-04-2011 19:09:47 // 34497
Hali! Így első kőrben a belső kuplung munkahengerre tippelnék.
atesssz23-04-2011 18:25:14 // 34496
Az mitől van, hogy ha be van nyomva a kuplung, és a lábamat azonnal elveszem, nem azonnal ugrik vissza, hanem lassan jön vissza? A szerkezet teljesen új.
'''''23-04-2011 10:59:26 // 34495
Alfi 156 és ErHard is cserélte már kérdezd tőlük.Nekem két hete cserélték ErHardnál.Azóta elmúlt a morgás.Állítólag tiszta fekete volt az olaj.(74000KM-nél)Ja,és azt mondták, járatni kell,hogy az összes olajat kidolgozza.
Rolcho23-04-2011 05:34:03 // 34494
Ja, és azért, hogy biztosan kijöjjön, jobbra-balra tekerték álló motornál a kormányt, ha jól emlékszem.
Rolcho23-04-2011 05:31:46 // 34493
Az utasoldalon a lökhárító mögött találod a szervokormány folyadékhűtőjét, az tartalmazza a folyadék többi részét. Mivel ez a legmélyebb pont, ott engedték le a szerelők az alsó csatlakozó pontnál.
GTPeti21-04-2011 22:06:47 // 34492
Sziasztok! Ma lecseréltem volna a kormányszervó-folyadékot. Megnyitottam a két hozzáférhető csavart a kormányművön, így viszont csak kb. 3deci jött ki. (A teljes feltöltési kapacitás 1,2 liter.) Ennél azért többre számítottam. Van esetleg vkinek tippje, hogy hol/mit lehetne még tenni? (Kormánymű-kiszedés nem játszik. :)
Taxi33™21-04-2011 18:28:50 // 34491
Ok! Megnézem köszi.
EngineCoffeeTables21-04-2011 18:14:52 // 34490
Ez lenne az:
A szürke hütőbordák a szellözőrendszerben vannak, csak a fekete külseje áll ki.
A szürke hütőbordák a szellözőrendszerben vannak, csak a fekete külseje áll ki.
EngineCoffeeTables21-04-2011 18:07:13 // 34489
Szerintem a szellöző motor ellenállása ment tönkre, nekem a 156-onvolt ilyen problémám. A szellöző motor vezetékét nézd, a testet kell követni és azon lesz, vagy a ventillátor fokozatkapcsolójáról a vezetékeket.
Taxi33™21-04-2011 17:57:44 // 34488
Hali!
A belső szellőztető ventillátor csak a legmagasabb 4-es fokozaton üzemel. 1-2-3-ban nem.
Biztosíték Ok. Találkozott már valaki ilyennel?
A belső szellőztető ventillátor csak a legmagasabb 4-es fokozaton üzemel. 1-2-3-ban nem.
Biztosíték Ok. Találkozott már valaki ilyennel?
Alfa GT-Csaba20-04-2011 22:09:48 // 34487
Már megirtam az oldaladra!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?