Forum >> Szerelőműhely

EngineCoffeeTables06-05-2011 23:54:18 // 34636
Mükődik így is csak beleér ahova nem kellene. ha megfordítjátok nem fog beleérni és ennyi...
Bár a kormányösszekötő müanyag harmónikáját(amibe belemart) nem baj ha kicserélitek:)
csaszar33806-05-2011 23:41:39 // 34635
ha leszakad az anya(eltörik a csavar), javítható?
zee06-05-2011 22:32:10 // 34634
F@#a. Kerdes,hogy hasznalhato lesz-e a stabrud ha megforditjuk... Koszi mindenesetre a segitseget.
Otto06-05-2011 22:20:03 // 34633
Köszi!
Csöri06-05-2011 22:17:37 // 34632
De nem biztos, holnap reggel megnézem.
Csöri06-05-2011 22:14:55 // 34631
Ha jól emlékszem 0,6, 0,4
Otto06-05-2011 22:09:28 // 34630
Túrós...
Csöri06-05-2011 22:07:52 // 34629
Fordítva van.:-))
Csöri06-05-2011 22:06:44 // 34628
Melyik v6?
Otto06-05-2011 21:43:10 // 34627
Tudja valaki, hogy a V6 motorokon mekkorának kell lenni a szelephézagoknak?
Valaki biztos tudja... :)
EngineCoffeeTables06-05-2011 21:00:32 // 34626
Fordítva van, mi is így raktuk be elsőre, aztán persze csere:)
zee06-05-2011 20:49:53 // 34625
Köszi srácok mindenkinek a segítséget. Eddig nem szólt,vagyis betudtam egyéb futóműkopásból eredő zajnak...
András bácsi06-05-2011 20:36:40 // 34624
Lehet, van a külső részén egy egyenes szakasz, ami szöget zár be a stabrúd többi részével. Ha valaki nem látott ilyet, kiveszi - mondjuk szilentezni - és nem nézte hogy áll, akkor elképzelhető így visszarakni. Viszont a stabkar hossza fix, így láthatóan hülyén fog állni.
Buddha06-05-2011 20:31:34 // 34623
Most, hogy jobban megnézem talán tényleg fordítva van. Van a műhelyben kiszerelve, holnap megnézem, hogy lehet e fordítani! ;-)
András bácsi06-05-2011 20:28:27 // 34622
Az úgy érdekes. Keress valami zárlatot.
András bácsi06-05-2011 20:27:20 // 34621
Szerintem megtekerte 180 fokot a szilenteket, és úgy rakta be.
Buddha06-05-2011 20:26:12 // 34620
Érdekes... Nem csúszott el oldalra a rúd? Mintha a bölcsőbe is beleérne. Nem tűnik épnek és gyárinak.
András bácsi06-05-2011 20:26:10 // 34619
Ez tényleg olyan, mintha fordítva állna.
zee06-05-2011 20:20:57 // 34618
És a kép róla:

Blacky06-05-2011 20:15:06 // 34617
Indítás után 2-3 perccel vágja ki és leáll a motor.
András bácsi06-05-2011 20:07:46 // 34616
Nem lehet, hogy kidörzsölödött a főkábeled és hozzáér valamihez? Mikor vágja ki?
Buddha06-05-2011 19:56:14 // 34615
Anyára gondolsz? Normál, 8-as menet... ;-)
Blacky06-05-2011 19:51:59 // 34614
Önindító és kábelei? Köszönöm.
Valami olyan probléma jobb lenne amit én is meg tudok oldani, mert jelen esetben úgy néz ki, hogy tele kell pakolnom a zsebem biztosítékkal, hogy eljussak szervizbe:-(
András bácsi06-05-2011 19:46:06 // 34613
Asszem az az indítóáram. Önindító, és vezetékei.
Blacky06-05-2011 19:39:37 // 34612
Üdv tőlem jobban hozzáértők!
Kis segítség kellene 156-os elektromos hiba miatt.
A motortéri 30A biztosíték elszáll IGN jelű, ettől pedig az én agyam:-(
Van valakinek ötlete, hogy mitől? AC pumpa, gyújtáskapcsoló?
zee06-05-2011 19:02:35 // 34611
Sziasztok

Mi lehet a gond ha 156-nál a képen jelölt helyen a stab rúd beleér a kormányösszekötő rúdba? A szerelő aki ma nézte azt mondta,hogy lehet fordítva van beépítve a stab rúd!!!?
Lehetséges ez egyáltalán?

mreni06-05-2011 18:55:50 // 34610
205/40, 195/45 vagy 195/40 ami jó rá,de nagyban függ a felni adataitól
mreni06-05-2011 18:54:27 // 34609
nem megy fel normálisan,beleér mindenhova...
szuhi16406-05-2011 16:17:01 // 34608
Üdv!! Ha valaki tud zender spoilert(küszöb,hátsó lökhárító,szárny,első lökhárító) Alfa 164-re az értesítsen az Üzenőfalamon vagy a szuhib007@citromail.hu e-mail címen vagy a 06306307120 -as telefon számon!!Fontos lenne köszönöm előre is a segítségeket!!! Leginkább Használt érdekelne!!!!

http://www.alfascoop.com/wp-content/gallery/alfa-164/alfa164b-zender1.jpg
csaszar33806-05-2011 14:58:40 // 34607
Sziasztok!

A kérdésem a következő: az 1.6-os ts motornál a vezérlés feszítőcsapágyának felfogató csavarja hagyományos, vagy ellentétes irányú menettel van ellátva(balra vagy jobbra csavarva jön le) ?
Kareszka198406-05-2011 11:14:03 // 34606
értem...hát...katalizátor jelen helyzetben nincs...vagyis van, de az üres háza :D szlovén tulaj így oldotta meg az eltömődést :D utánna is van lambda
Dzsozy06-05-2011 11:01:28 // 34605
Vasmagos katalizátort általában a nagyobb köbcentis autókba (2500 feletti) szokták ajánlani, vagy régebben a kétüteműekhez. Nagyobb a benne lévő részecskeszűrők átmérője,gyorsabb az áramlás. De ha hagyod a kipuffot, meg meg magát a csövezést, akkor lehet, hogy visszafojtod. Nem beszélve arról, ha esetleg a kocsidnál a katalizátor után is van lambdaszonda, akkor az nem azt az értéket mérné, amit szerintem kelle, pont a nagyobb áteresztő képessége végett. Lehet, hogy bezavarna a benzin-levegő arányába, aztán mérhetne az Lmm akármit. Szóval azért meggondolandó, de ez csak az én véleményem, mint laikus alfabuhera.
Kareszka198406-05-2011 10:23:53 // 34604
néztem én is ezt a catacleant...jónak tűnik
találtam most fémbetétes katalizátort, annak szerintem nem árt annyira a magasnyomású mosó...persze csak ha lehet...??
Dzsozy06-05-2011 10:12:12 // 34603
A katalizátor tisztításra a CATACLINE angol gyártmányú löttyöt ajánlanám. Nem tudom, hogy magasnyomásúval neki mernék e állni tisztítani, egy-két azért tehet odabent kárt rendesen. Szerintem szétkapná a kerámia betétet mint floki a lábtörlőt.
Kareszka198406-05-2011 10:08:44 // 34602
tél elején láttam pillangószelepem...hát dzsuvás volt kegyetlenül...gyanús én is meglépem ezt a kartecső lekötést
Dzsozy06-05-2011 10:02:12 // 34601
Lényegében ezt csinálta Pl: Totti is, nekem is ez a tervem, és még vannak jó páran akik ezt megtették!!!! Én nem tudok referenciát szolgáltatni, csak arra kell gondolni, hogy valszeg már utána nem kell a pillangószelepházat pucolgatni, a lerakódott olajpára miatt, meg a motor csak oxigént kap az égéshez, olajpárát nem!
Kareszka198406-05-2011 09:34:10 // 34600
sziasztok :)
kerámia katalizátor helyetesíthető vasmagossal bármifélre mellékhatás nélkül? továbbá még mindig él a kérdésem: katalizátor ha úgy adódik mosható magasnyomású mosóval?
Otto06-05-2011 08:31:35 // 34599
Bemegy!
Fogyasztás nő, nem fog menni a kocsi előbb mész futóműalkatrészt venni...
Nem jó semmire a nagy kerék csak kurva jól mutat!:DD
Totti (NagyVad)06-05-2011 07:02:15 // 34598
A lényegen nem változtat!
Tom145ts06-05-2011 00:21:55 // 34597
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. 145-ös alfa alá (99es 1.6 ts) bemenne a 215/40 r 17 -es kerék?Vannak hátrányai?Tapasztalatok?
köszi!
bega198606-05-2011 00:01:46 // 34596
Helló
Jutottál már valamire?
Az FRA valószínűleg a lambda integráló miatt hibás.
A lambda integráló pedig valószínűleg a lambdaszonda miatt.
El tudnád küldeni emailben a képet amin a lambda jelalak van? Mert itt elég rossz minőségben jelenik meg.
DELFIN05-05-2011 23:06:00 // 34594
Tehát ha a kartercsőre egy szürőt rakok, a pillangószelep elötti gumicsövön a lukat ledugózom az már sokat segit az 1.6 ts-emnek????
Kareszka198405-05-2011 21:09:18 // 34593
hehhh :) nála is bentvan a gázcucc :)
Totti (NagyVad)05-05-2011 20:45:04 // 34592
Lényegében teljesen igaza van az öregnek !DE azért nem össze tévesztendő egy 20-on x éves 8 szelepes kopel motor tetézve egy kis gáz üzemmel egy modern akár milyen motorral azért esetünkben nem ilyen drasztikus a helyzet de tény hogy sok xarság vissza megy a motorba minek nem ott lenne a helye ugy a benzinesnél ugy a dejzelnél!
Dzsozy05-05-2011 19:53:48 // 34591
Hihetetlen az öreg: www.videa.hu hho+karterszűrő cím alatt.
Dzsozy05-05-2011 19:27:06 // 34590
Nem tudom! De amit olvastam erről az egészről,azt támasztja alá, hogy nem, sőt! Jobb hatásfokú az égés, hiszen nincs olajpára az égéstérben, pusztán oxigén. Az írások azt taglalják, hogy simább alapjárat, csendesebb motor, és kevesebb fogyasztás. De az olajatzabáló motoroknál nem igen jött be ez a mutatvány. Vannak drágább módszerek a kartergáz lecsapolók, és az olcsóbbak, a kartergáz szűrők. A lecsapolók gyűjtik az olajsarat majd "szelektív hulladékgyűjtőbe öntik". A szűrőknél gondolom meg "elpárolog" az egész cucc, max a motor kartervédőre csepeg egy-két csepp olaj. Elég sok minden van fent a neten erről, ajánlom mindenkinek aki még nem tévedt erre a dologra.
Kareszka198405-05-2011 18:31:45 // 34589
fogyasztásba ez nem szól közbe? :)
Totti (NagyVad)05-05-2011 17:18:07 // 34588
Ja ja szerintem se jó a motornak ezért kötöttem le én is a szívó oldalról ! ! :-) Amugy a V6 nál is úgy van előtte és utána van vissza vezetés !
Dzsozy05-05-2011 16:59:52 // 34587
Kipróbáltam a vasat egy egyszerű megoldással, ami persze nem végleges, de kíváncsi voltam. Volt két régi benzinszűrőm,újak. Beleeszkábáltam a kartervisszavezetőkbe, abával megszorítottam,nehogy fals legyen, és furikáztam, volt egy kis dolgom. Lehet, hogy már ez a vég kezdete, de egész simább volt a kocsi, mind alapjáraton, mind terhelés alatt!!! Hazajövet, meg a fehér szűrő, ami benne volt az, tiszta dzsuva lett! Szóval lehet valami a dologban?!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.