Forum >> Szerelőműhely
Kareszka198412-05-2010 19:21:39 // 29922
ha fussa időböl, holnap elviszem a vasat diagnosztikára...fény derül mindenre...azért bízom benne, komoly hibát nem fog jelezni...szorítsatok
mizooo12-05-2010 18:59:48 // 29921
Hali reggel észrevettem mikor egyenesbe szedem a kormányt, néha bevillog egy sárga légzsák lámpa a km órában... A középső Légzsák hibajelzőm is világít egy ideje lehet a kormányban kontaktos vmi?
Ill. ha igen valaki le tudná írni mire figyeljek szétszedésnél????
pl.: akksisaru levétel stb.
Köszi, üdv
Ill. ha igen valaki le tudná írni mire figyeljek szétszedésnél????
pl.: akksisaru levétel stb.
Köszi, üdv
admirális12-05-2010 12:45:13 // 29920
Visszatérnék erre a kipufogó dob javításra, amit ajánlottatok nekem pár napja. Ma voltam egy kipufogósnál, de ők nem csinálnak ilyet, ők dobot cserélnek 15E-ért. Megállapították hogy nem fúj ki. Viszont már ilyen levél szerűen válnak le a rozsdás darabok.
A lényeg a lényeg, tud valaki Bp-en műhelyt, ahol "befoltozzák"? Elsősorban 14-13-3. kerület viszonylatán.
A lényeg a lényeg, tud valaki Bp-en műhelyt, ahol "befoltozzák"? Elsősorban 14-13-3. kerület viszonylatán.
Lacci11-05-2010 11:37:49 // 29919
Igen, arra gondolok.
Köszi!
Köszi!
Kareszka198411-05-2010 09:48:18 // 29918
nem fér be a mancsom :D minimum nőgyógyásznak kell lenni hozzá :D esetleg megpróbálom 1x, hogy vagy lekapom a lökhárítót, vagy a sárvédő müanyag borítást...bár jó lenne, ha lenne egyszerübb megoldás is rá...
mesa11-05-2010 09:46:16 // 29917
Ha a motortér burkolatra gondolsz, akkor igen!
De az nem fogja megvédeni a kartert
De az nem fogja megvédeni a kartert
admirális11-05-2010 09:38:17 // 29916
Az is a motortér irányából jön ki, az ablakmosó tartály előtt van. Csak le kell húzni a 4 vezetéket és kicsavarni a 2 csavarját.
Kareszka198411-05-2010 08:36:00 // 29915
s ez a program mit ír "sziréna (duda) kioperálásról"? :P
Lacci11-05-2010 01:48:39 // 29914
Ciao mindenki!
Kartervédőt szeretnék feltenni 156 -ra...
Van ehhez a manőverhez extra csavarra szükségem, vagy csak a meglévőket kiszedem, feldobom a lemezt és csavarok vissza?!
Köszi előre is a választ!
Kartervédőt szeretnék feltenni 156 -ra...
Van ehhez a manőverhez extra csavarra szükségem, vagy csak a meglévőket kiszedem, feldobom a lemezt és csavarok vissza?!
Köszi előre is a választ!
admirális10-05-2010 22:09:47 // 29913
A gyári program úgy írja hogy felfelé ki lehet venni, csak a hűtő kiegyenlítő tartályát kell hozzá arrébb tenni. Gyakorlatilag nekem eléggé szorult, kicsit feszegetni kellett, de semmi baja nem lett tőle. Mondjuk az enyém csak sima, nem fényszóró mosós, az kisebb méretű.
GTPeti10-05-2010 22:04:42 // 29912
Nekem annyit mondtak a vizsga után, hogy korrodált a dob, cseréltessem ki. Mondtam, jó. :)
GTPeti10-05-2010 21:55:53 // 29911
És miből állt volna két lukat fúrni rá??? :)
frensz10-05-2010 21:54:19 // 29910
amúgy nem adtam volna el csak a szervízben rossz lököst rendeltek . az nem volt fényszorómósós . nekem meg kellett a kocsi . nem tudtam rá várni még két hetet mire jön mósós:S
frensz10-05-2010 21:53:22 // 29909
majd megnézem holnap .köszi
frensz10-05-2010 21:52:57 // 29908
feldobtam adok-veszekbe ,és pár perc múlva jött is az üzenet ,hogy töröljem is :D 15 ezret kapot érte :D meglepődtem picit :D de amúgy nagyon sok helyen lehet kapni 10 ezer körül újat . igaz ,hogy nem gyári :D meg nincs benne relé ,csővek :D de 20-ból ki lehet hozni ..
Kareszka198410-05-2010 21:37:20 // 29907
hát ha ugyanott van, ahol a 147-ben, akkor sárvédő le, tartály ki...vagy sárvéfő müanyag burkolat ki, tartály detto ki...más alternatíva esetleg? :)
GTPeti10-05-2010 21:33:36 // 29906
Eladtaaad? Uhh. Az nagy hiánycikk - mivel a xenonlegalizálás szubsztanciális összetevője - , természetesen én is vennék olyat és bárki más is. :)
frensz10-05-2010 21:30:12 // 29905
nekem sincs kedvem :D csak eladtam a fényszorómósómat és kell hozzá a tartály is ,mert abban van a szívattyúja ...
Kareszka198410-05-2010 21:29:39 // 29904
járó motornál befogod a tenyereddel hátul a csövet és ha kifúj valahol, hallani lehet + nem tolja el annyira a tenyered :)
GTPeti10-05-2010 21:28:23 // 29903
Nehezen, nagyon nehezen. :))
(Amúgy sosem próbáltam még úgyhogy fog.sincs. :)
(Amúgy sosem próbáltam még úgyhogy fog.sincs. :)
frensz10-05-2010 21:26:55 // 29902
ablakmosótartályt 156-ból hogyan lehet kiszedni ?:)
admirális10-05-2010 21:26:10 // 29901
Mozaik u-ba viszem, akkor ott jobban járok ha nem kockáztatok.
Csak akkor lyukas, ha üvölt, ugye?
Csak akkor lyukas, ha üvölt, ugye?
admirális10-05-2010 21:24:59 // 29900
Az jó lenne! Gondolom kipufogós műhelyben meg bírják csinálni. Nem tudod, mennyit kóstál egy ilyen nagyságrendileg?
Totti10-05-2010 21:19:51 // 29899
Kpmnél igen ! De ha nem jukas és nem fuj ki akkor szanszos hogy átt engedik!
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 21:19:30 // 29898
bele...le kell húzni a külső héját és ok...
admirális10-05-2010 21:13:19 // 29897
Hátha valaki tudja...
Műszakin bele köthetnek egy korrodált végdobba?
Műszakin bele köthetnek egy korrodált végdobba?
Kareszka198410-05-2010 21:04:38 // 29896
ha rászánom magam, én is 99%, hogy gyárit fogok cserélni benne...csak előbb valahol kikéne olvastatni, hogy az alsó, vagy a felső ment gallyra :)
Hétvégén egy kipufogó leömlő-hengerfej közti pakolás-csere vár rám, lekapom az egész leömlőt is, hogy belekukantsak a katalizátorba...fogjátok a csipiszt, hogy megtaláljam benne a letört kerámia darabokat -amiktől csörög a cuccos- s azokat ki is tudjam halászni :P
Hétvégén egy kipufogó leömlő-hengerfej közti pakolás-csere vár rám, lekapom az egész leömlőt is, hogy belekukantsak a katalizátorba...fogjátok a csipiszt, hogy megtaláljam benne a letört kerámia darabokat -amiktől csörög a cuccos- s azokat ki is tudjam halászni :P
Dzsozy10-05-2010 20:10:02 // 29895
Na csak hogy én is közbeszóljak. Szarrá ment tavaj a lambdaszonda a vasba. Vettem bele egy közép ár kategóriás NGK-t. Mentem vele egy darabig, de valahogy nem volt az igazi. Folyamatosan vissza kellett váltogatnom gyorsításkor,fogyasztás is nőtt de nem jelentősen. Kimérettem autó vill szerelővel, diagnosztikára tették és igen tág tartományban "mozgott". Nem akkor dúsított, szegényítette a keveréket mikor kellett volna. Asszem egy huszas volt. Na de aztán beszartak a gyertyák, ennek hatására. Erhárd segített ki. Megint autó vill. szerelő tett bele egy Bosch-t de nem gyárit, univerzálisat. Na ez alsó fordulaton szegényítette a keveréket, de magas fordulaton túl dúsított. Ez is egy huszas volt, pláne, hogy zöld karin megbukott! Ugye ezt is kétszer fizettem ki!! Aztán mint oly sokszor, Erhard küldte a gyári szondát! Na azzal már szaggattam az aszfaltot. Ha jól tudom kb: (javíts ki ha tévedek) 35-40 körüli az ára. Na de mennyit dobtam ki az ablakon? A két szonda, a kimérések, a két zöldkari, meg a többletfogyasztás, és egy komplett gyertyacsere. Na melyik az olcsóbb. Természetesen a véleményem szubjektív!!!
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 14:34:24 // 29894
igen japcsi autókba tökéletes :P
Kareszka198410-05-2010 13:54:03 // 29893
alvázszám szerint kerestem rá azthiszem. Mondjuk találkoztam már olyan lambdaszondával is, aminél a vezetékek színei voltak megadva egy olyan szöveggel, hogy "minden hasonló vezetékszínü autóhoz" :D ezen jót mosolyogtam :)
Tentacle10-05-2010 13:51:35 // 29892
Ez a "kiégészítő beszerelési költséget igényel" felirat szerintem azt takarja, hogy a csatlakozója (már ha van egyáltalán, és nem csak egy hasonló darab van a képen) nem stimmel az autóhoz. Ennyiért egyébként még nem is olyan vészesen drága.
GTPeti10-05-2010 13:50:31 // 29891
OK, az NTK-ról még el tudom képzelni, hogy működik is. Nem hülyék a japcsik sem. :)
(A Denso-nál viszont már rezeg a léc.)
(A Denso-nál viszont már rezeg a léc.)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:49:35 // 29890
alvázszám függő mi kell bele..
GTPeti10-05-2010 13:49:17 // 29889
Véleményem szerint Bosch-on belül az számít, hogy 1V-os, vagy 5V-os, illetve az, hogy fűtött vagy sem. Ha ezek megegyeznek az autód gyárijával, akkor szerintem működik a dolog. De ez csak egy magánvélemény.
Tentacle10-05-2010 13:47:41 // 29888
Ezt én is csak megerősíteni tudom, a BOSAL az alkalmatlan lambdaszondának (öcsém találkozott velük párszor a szervízben, nem sokáig bírták).
Viszont az NTK-NGK típussal nincs baj (általában), ezt idáig az én esetem is igazolni látszik.
Viszont az NTK-NGK típussal nincs baj (általában), ezt idáig az én esetem is igazolni látszik.
Kareszka198410-05-2010 13:42:04 // 29887
akkor amit az Unix-nál találtam mi a baj? :) BOSCH gyártmány... (lejebb van kép/ek róla)
még 1x mondom: nem értek hozzá, vélemények érdekelnek :)
még 1x mondom: nem értek hozzá, vélemények érdekelnek :)
pb_10-05-2010 13:32:07 // 29886
Nem is arra írtam.) De, ha van 1 jó motorvezérlőd, akkor annak még Lszonda sem kell.))
GTPeti10-05-2010 13:26:25 // 29885
Én csak Bosch szondákról beszéltem. A Bosal a gagyi minősége miatt nem jó, leginkább.
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:21:08 // 29884
ha így van akkor miért nem jó pl a Bosal univerzális lambda? vagy miért nem jó a 342 a 190-es helyett?
GTPeti10-05-2010 13:11:32 // 29883
Ja... egyet megtanultam: ha lambdaszonda, akkor természetesen csakis (eredeti) Bosch.
Ebben tuti egy véleményen vagyunk. :)
Ebben tuti egy véleményen vagyunk. :)
GTPeti10-05-2010 13:10:04 // 29882
Annak a 120 cikkszámúnak a belseje SZVSZ pár csoportra bontható összesen. A többi különbség a csatlakozó és az ár.
(Az hogy, mekkora a fűtés teljesítménye nem túl nagy jelentősségű.)
(Az hogy, mekkora a fűtés teljesítménye nem túl nagy jelentősségű.)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:08:11 // 29881
2-5e ft között ..
Kareszka198410-05-2010 13:06:05 // 29880
s az ilyen diagnosztika mien árfekvésben mozog? csak azért kérdem, mert gyanús a hetekben 1 hétvégén megyek bablátogatóba székesfehérvárra :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:05:14 // 29879
én nem de van itt egy pár autószerelő aki igen :D
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:04:41 // 29878
bosch a gyári
Kareszka198410-05-2010 13:03:43 // 29877
közben a válasz is megjött...köszi :) Te amúgy rátudsz erre mérni?
Kareszka198410-05-2010 13:03:03 // 29876
végülis a gyári csak nem árthat...node "mien a gyári? mien márkájú?" :) amúgy ilyenkor mindkét szondát kell cserélni? vagy elég a "4 veztékes"-t?
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 13:00:32 // 29875
azt kell cserélni amelyik a rossz ....ezt pontosan kimérik diagnosztikai műszerrel :) régi ki új be és mehetsz tovább.....
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2010 12:58:13 // 29874
aham akkor poénból gyártanak pl 4 vezetékes lambdából 120 fajtát :P elmondom neked hogy a gyárinak más az ellenállása mint az univerzálisnak lehet fog vele működni csak nem tökéletesen ami azt eredményezi hogy nem jól dúsítja a keveréket ez által hosszú távon szétég a gyertya az előkatalizátor (ha van) meg a normál katalizátor...stb
én nekem mind1 ki mit vesz meg azok akik próbálkoznak az olcsóbbal általában vissza jönnek és megveszik a hozzá valót is pár hónap múlva....nekem csak jó :P
én nekem mind1 ki mit vesz meg azok akik próbálkoznak az olcsóbbal általában vissza jönnek és megveszik a hozzá valót is pár hónap múlva....nekem csak jó :P
Kareszka198410-05-2010 12:53:57 // 29873
nálam nem lehet csak úgy kidobni, mert kettő szonda van...1 a katalizátor előtt, 1 meg utánna...úgytudom fogyasztáson tud meglátszódni, ha kifingik alambdaszonda...node ezt majd egy szakértő megmondja :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
757
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?