Forum >> Szerelőműhely

GTPeti25-05-2010 21:47:07 // 30082
Nem hülyeség ami írtál. A turbónyomás tényleg arányos* a fordulatszámmal.
(*: Nem egyenesen.) Nem tudom milyen állapotú a csöved, én az alsót kicseréltem prevenciós okból.
[k i z z o]25-05-2010 21:36:59 // 30081
Zárófelületek, menet legyen OK, akkor nincs baj.
[k i z z o]25-05-2010 21:35:11 // 30080
Nincs mit, vigyázz. amelyiken a viz állt, előbb utóbb kiesik, nehogy olyan helyen tegye veled, ahol nincs lehetőség félreállni, mert az elégetlen üanyag pillanatok alatt odavág egy üzemire melegitett katalizátornak. Trafó a kesztyűtartóba :)
_ÁRPÁD_25-05-2010 21:16:22 // 30079
Lehet hogy hülyeséget írtam a turbónyomással?
_ÁRPÁD_25-05-2010 21:12:19 // 30078
Szia Peti! Arra tippeltem én is, csak hátha valami mást is meg kéne néznem, de nincs itt a "szerszámosládám" mert új helyre jöttem hétfőn. És kicsit "siettem" néha 200 felett. Ezért kérdeztem hátha nem csak a cső eresztette el, bár akkora fordulatnál viszont már megnő a turbónyomás is rendesen és ha eddig nem szivárgott, akkor most volt alkalma "elfolyni" :(
GTPeti25-05-2010 21:04:46 // 30077
Szerintem a csőtől jön...
_ÁRPÁD_25-05-2010 21:00:26 // 30076
Szép estét mindenkinek! Lenne egy kérdésem... mitől olajos az aksi teteje? eldurranhatott a coolertől jövő gumicső? Előzménybe annyit,hogy előttegyorszervízbe a turbótól a coolerig be lett bandázsolva mert nem volt kéznél másik és mennie kellett az autónak. Tankolásnál feltöltöttem az ablakmosó tartályt és átnéztem a másik oldalra , azt kicsit elhültem.... állt az olaj a aksi tetején :(
A gumicső lehet a ludas vagy esetleg valami más?
Kau25-05-2010 20:13:38 // 30075
Persze.
pepel25-05-2010 20:08:37 // 30074
köszi srácok,ezek jó hírek,és attól lehet,hogy alacsony fordulaton ilyen tompa?
Liquid25-05-2010 19:56:01 // 30073
nemfeltétlenül évente csere, hanem akkor ha elromlik, normális esetben azért jóval többet kell bírnia
Kau25-05-2010 19:53:25 // 30072
Biztosra nem mondhatom, de én azt nézetném meg először! A Bosch kereken 1 év után ment tönkre. Pont lejárt a garanciája. Utána vettem Magneti Marellit (NGK), az 2 évet bírt és pont most vagyok ott, hogy nekem is cserélni kell megint. 7 év alatt 3 elment...
pepel25-05-2010 19:46:24 // 30071
gondolod,hogy az a szar?és ha igen akkor évente csere?
Kau25-05-2010 19:12:52 // 30070
Az nem jelent semmit, hogy 1 éves! Nézesd meg a lambdaszondát, hogy jó-e!
A vez mód csak dízeles hangot ad, de nincs ilyen tünete.
Kau25-05-2010 19:10:08 // 30069
Ne sajnáld a pénzt a szettre! A Valeo jó! Olyan költséges a munkadíj, hogy nem érdemes megkockáztatni, hogy pár ezer km után szerkezetet vagy kinyomócsapágyat kelljen cserélni. Akkor megint ugyanannyi a megbontása :(
pepel25-05-2010 18:00:13 // 30068
helló mindenki,a kérdésem a következő:
mostanában a kocsi 1.6-ts erőtlennek tűnik alacsony fordulaton,aztán 3000-től minden jó,alacsony fordulaton nem annyira gyorsúl mint eddig,viszont sokkal jobban hörög a hangja a motortértől,ötleteket várok!!lambda+lmm 1 éves!Szerintetek a vezmód tud ilyet csinálni?mert az egyre gyakrabban szól
TDI7525-05-2010 15:22:57 // 30067
Sziasztok! 164-ről nincs valakinek motorosan állítható jobbos tükre? Illetve nekem csak a tükör állító motor kéne. Törött is érdekel, csak a motor legyen egyben. A sértetlen ház megmondom őszintén nem kell, mert a 33-asomba készülne a motoros tükör.
Ha valakinek van ne titkolja el. Pici pénzért bármiféle állapotú érdekel.
zsoltee1025-05-2010 15:10:58 // 30066
Sziasztok! Tönkrement a kuplungtárcsám, következő lenne a kérdésem, érdemes megvenni a valeo kuplungszettet, mint csak egy tárcsát? Illetve hidraulikus kinyomót érdemes megvenni?
Tentacle25-05-2010 12:40:47 // 30065
Melyik csavarokat ? :) A környéken már minden csavart kicsavartam :)
Tentacle25-05-2010 12:39:40 // 30064
Na fasza, csak tudnám akkor a manual miért ábrázolja 2 részben, ha nem is jön szét.
András bácsi25-05-2010 12:34:49 // 30063
A gyári ponthegesztve van, így csak vágható.
Kazes☻25-05-2010 12:24:17 // 30062
Persze előtte a csavarokat ki kell csavarni! :)
Kazes☻25-05-2010 12:22:06 // 30061
Még nagyobb kalapács! :)
Tentacle25-05-2010 12:16:43 // 30060
Nem tudja valaki hogy jön szét a sztabrúd szilent tartója ? Nekem nem akart szétjönni sem szépszóval, sem nagykalapáccsal, flexelni meg nem akartam :)

Elvileg 2 darabban van (3-as és a jelöletlen alatta).
Roberto25-05-2010 09:01:41 // 30059
Köszi az infot, sajnos egy trafó is bánta, ahogy jósoltad...
Roberto25-05-2010 08:57:15 // 30058
Köszi az infot, sajnos egy trafó is bánta.
Kareszka198425-05-2010 07:35:18 // 30057
beszéltük 1x a katalizátor fontosságát, hogy milenne, ha nem lenne ott, stb...hát tegnap egy tömítéscsere alkalmával volt szerencsém belelesni a katalizátorba...és mit láttam? na mit? szó szerint semmit :D egy nagy ürességet...előző tulaj nem gondolkodott sokat ezen az egész kerámiakütésen :D
Kau24-05-2010 20:37:07 // 30056
Remélem. Köszi :)
Amúgy jónak tűnik.
Fairlane24-05-2010 20:36:05 // 30055
Nekem a 155ön volt már ilyen párcentivel kisebb/nagyobb szűrő, nem volt gond vele.
Szerintem neked sem lesz :)
Fairlane24-05-2010 20:32:46 // 30054
Van köztünk villanymotor tekercselő?

Vagy esetleg tudna valaki ilyen szakit ajánlani lehetőleg a XVI kerület környékén, aki gyorsan jól és olcsón dolgozik? Vagy legalább a háromból kettő :)
Haro24-05-2010 20:28:17 // 30053
Sziasztok!
Kollégámnak 1.9 JTD-je van (140 lovas) ,kiírta neki,hogy motor controling system és elment az ereje a kocsinak illetve olyan hangja lett ,mint egy igazi traktornak.

Szerintetek mi a baja?????
Kau24-05-2010 19:14:15 // 30052
Urak!
Csináltam egy olajcserét a gépen, de az olajszűrő kb. 1-1.5 cm-vel nagyobb, mint ami rajta volt. Valamint a gumigyűrű is keskenyebb kb. 2 mm-el. Após szerint, ha elfér, akkor jó. A menete megeggyezett.
Eddig nem volt ilyen gondom, mert mindig azonos volt.
Erősítsetek meg, hogy jó! :)
GTPeti23-05-2010 19:59:42 // 30051
Anno én is gyakran tisztítottam.

Viszont a K&N szerint sokkal ritkábann kell tisztítani. Lásd 12. pont.
rémGtv23-05-2010 19:04:07 // 30049
Heló mindenkinek ! Azt mondták ma nekem hogy a sportlégszűrőt 5 ezer kilométerenként kell tisztítani . Ez valóban igaz ? :S
Krisz15623-05-2010 14:18:25 // 30048
Sziasztok át mentem egy kisebb patakon kigyulladt a töltés lámpa meg nem működik a kilométer óra szerintem csak beázott egy kis segítség hova nyúljak mit kell ki szárítani vagy valami vélemény.
Buksi21-05-2010 20:38:17 // 30047
Már erre is gondoltam, csak egy kicsit húzós az áruk!
De majd így lesz: új kéderek + szilikonzsír :-))
GTPeti21-05-2010 20:07:03 // 30046
"hogy az ablak körüli szigetelés ne vizesedjen át!"

Szerintem ezt semmilyen ápolószerrel nem fogod elérni, ott más megoldás kell. (Új kérderek?)
Buksi21-05-2010 19:23:49 // 30045
Akkor eddig 1:0 a szilikonzsír javára? :-)
Buksi21-05-2010 19:23:16 // 30044
Hát ez az, hogy vízben oldódik!!!! Tehát ha glicerint használnék, akkor adnék a sz@rnak egy pofont! Mert pont az lenne a célom, hogy az ablak körüli szigetelés ne vizesedjen át! De akkor ez glicerinnel szinte lehetetlen! :-/
GTPeti21-05-2010 18:48:31 // 30043
A glicerint befagyás ellen szokás felkenni. Az ablaklehúzó gumit max kívülről kened be, és akkor nem keni össze az üveget.

Nekem amúgy nem egyöntetűen jók a tapasztalataim a glicerinnel. (Értsd.: Ugyanúgy befagytak az ajtók, ha nem jobban...)
GTVili21-05-2010 18:48:19 // 30042
A glicerin vízben oldódik.....tehát a felesleg könnyen lemosható.Be kell kenni.....rajtaagyni,majd egy jó félóra múlva lemosni a felesleget az ablakról-kaszniról...
Kareszka198421-05-2010 18:39:25 // 30041
úgyrémlik glicerint mondtak akkor is...
Buksi21-05-2010 16:58:20 // 30040
De azt nem issza be teljesen! Összekeni az ablakot, nem?
GTVili21-05-2010 16:57:03 // 30039
Glicerin.......
Buksi21-05-2010 16:18:44 // 30038
Oké, megpróbálok rákeresni! :-)
Köszi! :-)
Kareszka198421-05-2010 16:12:56 // 30037
1x már valamelyik topic-ban volt szó ilyen gumikezelésről...de sajna nem jut eszembe, hogy itt, vagy a 147-es-ben :( de mintha Csöri javasolt volna valamit :) bocsi, ha tévednék :)
Buksi21-05-2010 16:08:01 // 30036
Halihó!

Kezelte már valaki szilikonzsírral a az autó oldalablakainál lévő gumikédereket? Esetleg tudna ajánlani valaki, hogy milyent érdemes venni? Kicsit befolyik a víz és elég bosszantó! :-/
Kösz előre is a segítséget! :-)
silver20-05-2010 19:35:22 // 30035
Üdv Mindenkinek
166-os üzemanyag szintjelzője vacakol a tankban a jeladó tökéletes, az óra szintén. Némi segítség kellene merre keressem a hibát. A probléma úgy jelentkezik, hogy a jól mutató óra minden előzmény nélkül lemegy nullára majd kigyullad a sárga lámpa, kis idő elteltével visszaáll minden normális értékre. A segítségeteket előre is köszönöm.
mesa20-05-2010 12:28:20 // 30034
Ahogy kiveszem soraidból, semmennyire nem értesz hozzájuk
Az amit te mutattál Nokián, az egy bóvli De sötétben jól mutat :) Azzal nem fogsz kiütni hibakódot, de szerintem kiolvasni sem

Amennyiért te átalakító + BT + telefont + progi kifizeted, annyiért kapsz egy középkategóriát Notebookot

Tessék itt egy ingyenes progi. De ez PC-s
http://www.fiatecuscan.net/

Ezekkal e progikkal elrontani az ECU-t nem tudod. Maximum kárt a csatlakozó, kábel rossz állagával tudsz előidézni
koz20-05-2010 12:20:41 // 30033
Menet közben akarok figyelni amit csak lehet, elsősorban telefonról (az mindig nálam van) + hibakódokat olvasni - törölni. Ez a konkrét cél. Valószínű úgy oldható meg, hogy az a kábel, ami a képen van, meg egy brutuszos interfész. Azért hajlok a brutusz felé, mert nem bízok abban, hogy a telefon tud kommunikálni a saját úesbéjén keresztül egy interfésszel. Lehet, hogy rosszul gondolom, ha tud, akkor nekem az usb is jó. Pláne, mert olcsóbb is. Amit még nem tudok, az az, hogy ezek a telefonos szoftverek mennyire jók. Meg hogy ez az egész szett mennyire beüzemelhető/működőképes/ECUveszélyes full amatőr kezekben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.