Forum >> Szerelőműhely

Kau25-05-2010 19:53:25 // 30072
Biztosra nem mondhatom, de én azt nézetném meg először! A Bosch kereken 1 év után ment tönkre. Pont lejárt a garanciája. Utána vettem Magneti Marellit (NGK), az 2 évet bírt és pont most vagyok ott, hogy nekem is cserélni kell megint. 7 év alatt 3 elment...
pepel25-05-2010 19:46:24 // 30071
gondolod,hogy az a szar?és ha igen akkor évente csere?
Kau25-05-2010 19:12:52 // 30070
Az nem jelent semmit, hogy 1 éves! Nézesd meg a lambdaszondát, hogy jó-e!
A vez mód csak dízeles hangot ad, de nincs ilyen tünete.
Kau25-05-2010 19:10:08 // 30069
Ne sajnáld a pénzt a szettre! A Valeo jó! Olyan költséges a munkadíj, hogy nem érdemes megkockáztatni, hogy pár ezer km után szerkezetet vagy kinyomócsapágyat kelljen cserélni. Akkor megint ugyanannyi a megbontása :(
pepel25-05-2010 18:00:13 // 30068
helló mindenki,a kérdésem a következő:
mostanában a kocsi 1.6-ts erőtlennek tűnik alacsony fordulaton,aztán 3000-től minden jó,alacsony fordulaton nem annyira gyorsúl mint eddig,viszont sokkal jobban hörög a hangja a motortértől,ötleteket várok!!lambda+lmm 1 éves!Szerintetek a vezmód tud ilyet csinálni?mert az egyre gyakrabban szól
TDI7525-05-2010 15:22:57 // 30067
Sziasztok! 164-ről nincs valakinek motorosan állítható jobbos tükre? Illetve nekem csak a tükör állító motor kéne. Törött is érdekel, csak a motor legyen egyben. A sértetlen ház megmondom őszintén nem kell, mert a 33-asomba készülne a motoros tükör.
Ha valakinek van ne titkolja el. Pici pénzért bármiféle állapotú érdekel.
zsoltee1025-05-2010 15:10:58 // 30066
Sziasztok! Tönkrement a kuplungtárcsám, következő lenne a kérdésem, érdemes megvenni a valeo kuplungszettet, mint csak egy tárcsát? Illetve hidraulikus kinyomót érdemes megvenni?
Tentacle25-05-2010 12:40:47 // 30065
Melyik csavarokat ? :) A környéken már minden csavart kicsavartam :)
Tentacle25-05-2010 12:39:40 // 30064
Na fasza, csak tudnám akkor a manual miért ábrázolja 2 részben, ha nem is jön szét.
András bácsi25-05-2010 12:34:49 // 30063
A gyári ponthegesztve van, így csak vágható.
Kazes☻25-05-2010 12:24:17 // 30062
Persze előtte a csavarokat ki kell csavarni! :)
Kazes☻25-05-2010 12:22:06 // 30061
Még nagyobb kalapács! :)
Tentacle25-05-2010 12:16:43 // 30060
Nem tudja valaki hogy jön szét a sztabrúd szilent tartója ? Nekem nem akart szétjönni sem szépszóval, sem nagykalapáccsal, flexelni meg nem akartam :)

Elvileg 2 darabban van (3-as és a jelöletlen alatta).
Roberto25-05-2010 09:01:41 // 30059
Köszi az infot, sajnos egy trafó is bánta, ahogy jósoltad...
Roberto25-05-2010 08:57:15 // 30058
Köszi az infot, sajnos egy trafó is bánta.
Kareszka198425-05-2010 07:35:18 // 30057
beszéltük 1x a katalizátor fontosságát, hogy milenne, ha nem lenne ott, stb...hát tegnap egy tömítéscsere alkalmával volt szerencsém belelesni a katalizátorba...és mit láttam? na mit? szó szerint semmit :D egy nagy ürességet...előző tulaj nem gondolkodott sokat ezen az egész kerámiakütésen :D
Kau24-05-2010 20:37:07 // 30056
Remélem. Köszi :)
Amúgy jónak tűnik.
Fairlane24-05-2010 20:36:05 // 30055
Nekem a 155ön volt már ilyen párcentivel kisebb/nagyobb szűrő, nem volt gond vele.
Szerintem neked sem lesz :)
Fairlane24-05-2010 20:32:46 // 30054
Van köztünk villanymotor tekercselő?

Vagy esetleg tudna valaki ilyen szakit ajánlani lehetőleg a XVI kerület környékén, aki gyorsan jól és olcsón dolgozik? Vagy legalább a háromból kettő :)
Haro24-05-2010 20:28:17 // 30053
Sziasztok!
Kollégámnak 1.9 JTD-je van (140 lovas) ,kiírta neki,hogy motor controling system és elment az ereje a kocsinak illetve olyan hangja lett ,mint egy igazi traktornak.

Szerintetek mi a baja?????
Kau24-05-2010 19:14:15 // 30052
Urak!
Csináltam egy olajcserét a gépen, de az olajszűrő kb. 1-1.5 cm-vel nagyobb, mint ami rajta volt. Valamint a gumigyűrű is keskenyebb kb. 2 mm-el. Após szerint, ha elfér, akkor jó. A menete megeggyezett.
Eddig nem volt ilyen gondom, mert mindig azonos volt.
Erősítsetek meg, hogy jó! :)
GTPeti23-05-2010 19:59:42 // 30051
Anno én is gyakran tisztítottam.

Viszont a K&N szerint sokkal ritkábann kell tisztítani. Lásd 12. pont.
rémGtv23-05-2010 19:04:07 // 30049
Heló mindenkinek ! Azt mondták ma nekem hogy a sportlégszűrőt 5 ezer kilométerenként kell tisztítani . Ez valóban igaz ? :S
Krisz15623-05-2010 14:18:25 // 30048
Sziasztok át mentem egy kisebb patakon kigyulladt a töltés lámpa meg nem működik a kilométer óra szerintem csak beázott egy kis segítség hova nyúljak mit kell ki szárítani vagy valami vélemény.
Buksi21-05-2010 20:38:17 // 30047
Már erre is gondoltam, csak egy kicsit húzós az áruk!
De majd így lesz: új kéderek + szilikonzsír :-))
GTPeti21-05-2010 20:07:03 // 30046
"hogy az ablak körüli szigetelés ne vizesedjen át!"

Szerintem ezt semmilyen ápolószerrel nem fogod elérni, ott más megoldás kell. (Új kérderek?)
Buksi21-05-2010 19:23:49 // 30045
Akkor eddig 1:0 a szilikonzsír javára? :-)
Buksi21-05-2010 19:23:16 // 30044
Hát ez az, hogy vízben oldódik!!!! Tehát ha glicerint használnék, akkor adnék a sz@rnak egy pofont! Mert pont az lenne a célom, hogy az ablak körüli szigetelés ne vizesedjen át! De akkor ez glicerinnel szinte lehetetlen! :-/
GTPeti21-05-2010 18:48:31 // 30043
A glicerint befagyás ellen szokás felkenni. Az ablaklehúzó gumit max kívülről kened be, és akkor nem keni össze az üveget.

Nekem amúgy nem egyöntetűen jók a tapasztalataim a glicerinnel. (Értsd.: Ugyanúgy befagytak az ajtók, ha nem jobban...)
GTVili21-05-2010 18:48:19 // 30042
A glicerin vízben oldódik.....tehát a felesleg könnyen lemosható.Be kell kenni.....rajtaagyni,majd egy jó félóra múlva lemosni a felesleget az ablakról-kaszniról...
Kareszka198421-05-2010 18:39:25 // 30041
úgyrémlik glicerint mondtak akkor is...
Buksi21-05-2010 16:58:20 // 30040
De azt nem issza be teljesen! Összekeni az ablakot, nem?
GTVili21-05-2010 16:57:03 // 30039
Glicerin.......
Buksi21-05-2010 16:18:44 // 30038
Oké, megpróbálok rákeresni! :-)
Köszi! :-)
Kareszka198421-05-2010 16:12:56 // 30037
1x már valamelyik topic-ban volt szó ilyen gumikezelésről...de sajna nem jut eszembe, hogy itt, vagy a 147-es-ben :( de mintha Csöri javasolt volna valamit :) bocsi, ha tévednék :)
Buksi21-05-2010 16:08:01 // 30036
Halihó!

Kezelte már valaki szilikonzsírral a az autó oldalablakainál lévő gumikédereket? Esetleg tudna ajánlani valaki, hogy milyent érdemes venni? Kicsit befolyik a víz és elég bosszantó! :-/
Kösz előre is a segítséget! :-)
silver20-05-2010 19:35:22 // 30035
Üdv Mindenkinek
166-os üzemanyag szintjelzője vacakol a tankban a jeladó tökéletes, az óra szintén. Némi segítség kellene merre keressem a hibát. A probléma úgy jelentkezik, hogy a jól mutató óra minden előzmény nélkül lemegy nullára majd kigyullad a sárga lámpa, kis idő elteltével visszaáll minden normális értékre. A segítségeteket előre is köszönöm.
mesa20-05-2010 12:28:20 // 30034
Ahogy kiveszem soraidból, semmennyire nem értesz hozzájuk
Az amit te mutattál Nokián, az egy bóvli De sötétben jól mutat :) Azzal nem fogsz kiütni hibakódot, de szerintem kiolvasni sem

Amennyiért te átalakító + BT + telefont + progi kifizeted, annyiért kapsz egy középkategóriát Notebookot

Tessék itt egy ingyenes progi. De ez PC-s
http://www.fiatecuscan.net/

Ezekkal e progikkal elrontani az ECU-t nem tudod. Maximum kárt a csatlakozó, kábel rossz állagával tudsz előidézni
koz20-05-2010 12:20:41 // 30033
Menet közben akarok figyelni amit csak lehet, elsősorban telefonról (az mindig nálam van) + hibakódokat olvasni - törölni. Ez a konkrét cél. Valószínű úgy oldható meg, hogy az a kábel, ami a képen van, meg egy brutuszos interfész. Azért hajlok a brutusz felé, mert nem bízok abban, hogy a telefon tud kommunikálni a saját úesbéjén keresztül egy interfésszel. Lehet, hogy rosszul gondolom, ha tud, akkor nekem az usb is jó. Pláne, mert olcsóbb is. Amit még nem tudok, az az, hogy ezek a telefonos szoftverek mennyire jók. Meg hogy ez az egész szett mennyire beüzemelhető/működőképes/ECUveszélyes full amatőr kezekben.
mesa20-05-2010 11:20:40 // 30032
Nem. Mezei min 300 Mhz-es processzorral szerelt, használtan tízezres értéket képviselni bíró, USB porttal rendelkező Laptopra gondoltam :)
De persze elég lehet soros COM port is, ha ahhoz van kábeled
Neked valami iylesmi kell akkor, lehetőleg USB véggel ?


Ezt a diagnosztikára értem, ha menet közben akarsz mindenféle kiírást, arra a PDA vagy okostelefon lesz a megfelelő :)
koz20-05-2010 11:07:58 // 30031
Body computerre gondolsz? Csak mert olyanom nincs. Az autó AR 145 1,6 TS 2000 évj. Egy átalakító biztosan kell, mert 3 tűs a csatlakozóm.
mesa20-05-2010 09:24:26 // 30030
Sajnos nem. De ha átküldenéd az elérhetőségüket, azt megköszönném!
mesa20-05-2010 09:23:08 // 30029
NEM!
Neked egy ~ 2000 forintos kábelra van szükséged, amit az eBayen megrendelsz, letöltöd a neked tetsző progit pl. AlfaDiag és örülsz :)

Ott van egyértelműen az általad linkelt odlalon, hogy opcionális szoftverekkel, ha kábellel együtt kéred a progit, akkor az csak +65 000 a kábel árán felül :o
koz19-05-2010 21:23:20 // 30028
A telefon fix, esetleg szombat este kiderülhet, hogy más telefont/pda-t veszek (+1 Giuliettát). Meg elég is amit a progi tud, de még nem is másztam bele annyira, lehet, hogy S60-ra is van ennél jobb. A 2. pontot a második linkemre írtad? ezexerint ez kéne, ha usb-zek?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((19-05-2010 21:03:39 // 30027
szabó józsit vagy gerissimoékat tudom ajánlani . ismered őket ?
mesa19-05-2010 20:55:44 // 30026
Vezérlés (szíjak + vízpumpa) csere előtt állok. Minden meg van hozzá (szíjak,feszítők,vízpumpa,tömítés), csak szakember kéne ;-)

Kit ajánlotok, vagy ki vállalja AC előtt ?
mesa19-05-2010 20:53:59 // 30025
1. Ennél vannak jobb progik, amik sima PDA-n vagy Samsung i800-on futtathatok
2. az csak a KKL kábel ára!
SZVSZ
koz19-05-2010 20:28:59 // 30024
Van valakinek tapasztalata smartphone + bluetooth OBD2 interface ügyben? Most akarok venni egy Nokia 5230-t, amin Symbian 9, S60 van. Arra raknék egy OBDScope nevű progit (vagy valami hasonlót), meg vennék egy ilyet. Kell egyáltalán a brutusz, vagy usb-vel is jó? Ez egy picit olcsóbb lenne...
Ferke19-05-2010 14:22:09 // 30023
Jaja:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.