Forum >> Szerelőműhely

summer01-10-2008 10:34:51 // 22036
Nekem meg szép kékes füstje van, 3000-es ford-tól felfelé, de csak időnként 10-20 mp-ig, de akkor akkora, hogy nem látok hátra szó szerint semmit. Most megyek majd, méretek egy kompressziót, ha nem jó az érték, akkor a gyűrűzést rontották el, vagy ovalitás van, amit egyszerű gyűrűzéssel nem lehet megoldani, hanem fúrni kell... :(
De... hallottam olyat is, hogy esetleg a szelepvezetőkkel lehet még gond ilyenkor, mert hiába az új szimering, a szelepszár el tudja azt húzni annyira, hogy egye az olajat.
Hunor01-10-2008 10:26:55 // 22035
Az enyém nem füstöl,kormól de gondolom azért mert a katalizátorom ki van!
summer01-10-2008 10:19:47 // 22034
Ugyanez van az én 1.6-osommal is, csak hozzájön még egy jó adag füst is, de az nem állandó. Senki sem tudja, hogy mi van vele...
Hunor01-10-2008 10:17:31 // 22033
Állítólag igen!Megbízom a szerelőmben de fogalma sincs,hogy hol veszi még fel az olajat!Szimeringek ki lettek cserélve,be lettek állítva a szelepzárások,új gyertyákat kapott,és nem lett azóta szétpörgetve!
András bácsi01-10-2008 10:06:43 // 22032
Biztos, hogy jó lett a felújítás és az összerakás?
Hunor01-10-2008 09:54:19 // 22031
Egy kis segítség kellene!2.0Ts 8v motor meg lett gyűrűzve ill. a hengerfej rendbe lett rakva túlzott olajfogyasztás miatt!5000 km van benne azóta de ugyan úgy eszi az olajat!Hol eheti még az olajat?
Norc30-09-2008 22:15:05 // 22030
Hali mindenkinek.
Egy kérdés lenne ami sztem már nem először hangzik el. Adott a 155-öm 2.0ts 16v Érdemes e direkszűrőt feltenni? Érezhető változást hoz e? Gondolok itt arra hogy pl alacsony fordulaton hoz e egy kis plussz nyomatékot? És fogyasztásban normál vezetés mellett? Ja és ami a lényeg bántja e valóban a légtömegmérőt?
Ferke29-09-2008 10:34:30 // 22029
Azaz. Axiális csukló. Most cserélem én is. Siess, mert megeszi a gumikat.:(
pe-Ti28-09-2008 21:00:53 // 22028
Hali!
Tegnap voltam Pesten és szomorúan konstatáltam, hogy egyre romlik a gépem egyenesfutása már a szegedi taliról hazajövet feltűnt a kormány középállásában érzéketlen mintha megnőtt volna a holtjáték a kormányműben lehet valami vagy a kormány-axiális csukló kopott?! Van valaki aki cserélt mostanában? Mi volt az észrevétel mit csinált az autó??? Minden szilent, stabipálca új gömbfejek nem lógnak!
Vikking 31128-09-2008 13:14:23 // 22027
Hmmm...

Valaki tudna segíteni? Fel lett tölve az akksi még tegnapra, aztán ment el kerékcsapágycserére a vas, úgyhogy nem foglalkoztam vele.

A riasztó nem műxik. Utólagos Laserline riasztó, a ledet a fényszórómagasságállító mellé rakták, és folyamatosan ég amióta vissza lett rakva a saru.

Valaki tipp?
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:54:47 // 22026
alkatrészt nem tudok gyártani,de mindenhol vannak jó barátok:-DDa szerelést meg egy haverom megcsinálja,vagy elviszem itt a mesterhö,aki az enyémet is ápolgatja,az fillérekért dolgozik.komolyan én szégyenlem magam amikor kifizetem,hogy ennyiért hideg vizet sem kap:-DDDDDDD
Goodboy28-09-2008 12:52:12 // 22025
miért tudsz gyártani otthon alkatrészeket mint Errorhard?? ja és ezt én szereltem össze kivétel a moci,gondold el mit fizettem volna ha szerviz csinállja ,1 mill
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:50:25 // 22024
ja........én nem számolok alufelnit,meg ilyesmiket.ugyis csak megpadkázná az asszony:-DDDDDegy egyszerű véhatot akar,de azt nagyon,gondoltam kap egyet:-Dde tényleg semmi faxni,csak a motorja legyen ok.a többit megoldom.
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:47:19 // 22023
persze ez benne van,de ez mindegyiknél igy van.Amikor az elöző autómat vettem,gyanús volt,de belevágtam.Hát mit mondjak......az egyik legjobb autóm volt.De neked nem kellett:-DDDDDDiletve még bejárattad a vasad addig eladtam,sajnálom is szegényt:-D
Goodboy28-09-2008 12:44:55 // 22021
vettem én is tuti motort ami telj felujitott volt innen Amorérol,azt 200 km ert birt !! gari meg one,na ez az olcso husnak hig a leve,nem tudsz a mocirol semmit ,ez igy gáz
Grando28-09-2008 12:44:50 // 22020
Van olyan is... :(((
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:44:23 // 22019
de ugye nem bántottalak meg?:-Dnem hiányzik még1 ellenség:-DDDDD
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:42:39 // 22018
de Te koplett motor felujítást csinálál,én meg ugy kalkulálok hogy pár "apróság",és kész a vas.persze utólag lehet bármi,de az nálad is előjöhet.Na mind1 csak keresem az olcsóbb megoldást,tudod kispénzű vállalkozó vagyok:)....ha meg nem jön össze,akkor veszek az asszonynak vmi 1.8 v.2.0 TS-t
Goodboy28-09-2008 12:42:22 // 22017
semmilyet,HSfat gernyozik csak azt azt gondoja ingyen van minden ebben az országban
Goodboy28-09-2008 12:41:23 // 22016
hengfej felujit stb ,nem is számolom ink ezt tova mert mindj sirok
Grando28-09-2008 12:40:59 // 22015
Hadd kérdezzem már meg, hogy milyen gépet árulsz. ;)))
Goodboy28-09-2008 12:37:42 // 22014
na nézzük 1 1röpke számolás!
-130 k a vas
-75 k a müszakim,
- 25k 4db felni görgözve
-20 k festve felni
-40 k 4db gumi 205/45 16 10k/db
-15k olaj castrl edgesport
- 10 k fékolaj ,szervo olaj, váltolaj (és vagy 3 szor cseréltm azota)
-15 k csövek ,bilincsek
-112 k gyürü garnitura(ERRhardnál asszem ,ja ez titok)
-40k csapágyak
- 30 k szimeringek tömités
-40 k fötengely
30 k motorösszefüz
- asszem ze 500 k és nem számoltam egy csomo csipp csup 5ezres tétlt ,utánajárás trailer stb
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 12:24:28 // 22013
tudok olyat,nyugi:-D,de a lényeg hogy ha vmi szar van vele akkor sincs 500K-ba
András bácsi28-09-2008 11:34:08 // 22012
Hol veszel 40-ért olyan motort, amit csak úgy be kell tenni?
Goodboy28-09-2008 11:25:19 // 22011
na ugyanezt gondoltam én is ,130 k volt az auto ,és mire igy kész lett van 500000k ba,sok sikert
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 11:18:06 // 22010
nem.én arra gondoltam,hogy veszek egy akármilyen izét,aminek fos motorja.egy két kilóból megvan.majd veszek egy véhat motort,kb 40 ért lehet venni.munkadíjjal együtt sincs 300K-ba.
Goodboy28-09-2008 11:16:24 // 22009
ja azt mire rendbe teszed rájössz h máris 5 kilo a vége ddddd olcso husnak........
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 11:14:58 // 22008
nem cinkelem,csak alkudozok:-DDde ha nem,hát nem.akkor keresek vhol vmi olcsóbbat.
Goodboy28-09-2008 11:13:25 // 22007
én nem akarlak megverni ,távol áll tölem ink a retkes nem idén barnultakat gyilkolászom,de te tényleg kihuzod a gyufát ha cinkeled a vasat!! 500000 ft alatt ne is gondolj rá,ja és 93 11 havi
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 11:06:25 // 22006
illetve nem nekem hanem a nejemnek kell.Most azt akarod hogy ő is rámszálljon?nem elég nekem ez a köTSög potás itt?mivan itt?mindenki engem akar megverni?.DDDDDD
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 11:04:25 // 22005
mert éhes vagyok,és portásokat eszem:-DDDDDDD......de most mér?nem korrekt az ajánlatom?:-DDD92-es már 16 éves,nincs alapjára se.nekem meg kell még egy véhat:-DD
Goodboy28-09-2008 11:02:13 // 22004
miért kell neked még egy portást magadraharagitani aki ráadásul jártas pár pofozkodossprtban,ddddddddd
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 10:47:31 // 22003
teeeee,hát nem jó az alapjáratod se!!hidegen rángat,meg fulladozik?!!250,és itt ülök a kocsiban.Na?inditsam a motort?húúú...most nézem.......milyen zsír az alapjáratom:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Goodboy28-09-2008 10:43:32 // 22002
teeeee hát mit merészelsz megint mi?!! ez nem baj csak még nem foglalkoztam vele,tegyél még hozzá 300000 et azt jöhetsz
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 10:40:29 // 22001
add el a piTSába:-D most indulok,viszek 2 kilót:-D
BMW forever!!!!!!!!28-09-2008 10:38:05 // 22000
az enyém meg hibátlan.))))
Goodboy28-09-2008 10:37:07 // 21999
az én v6 om is ezt csinállja ,néha hidegen nem akarja a gázt ,ink leáll azt legközelebb meg megmutatom a kulcsot neki azt semmi hiba,no meg meleg mocinál megemeli a fordulatot önmagátol,utánna egyeletle ,szerintemv légtömeg mérö v alapjárati moci
AlfaMore28-09-2008 08:40:26 // 21998
Hali,

köszi a tanácsokat, ezt megnézem, és reménykedem, hogy nincs nagy gond. 1-2 héten belül pedig eljut a gép szervízbe...
Ha már itt tartunk, szerintetek így 144000 km környékén (óra szerint) V6 moci esetében mit kell mér rajta felújíttatni, helyretenni? Vezérműszíj +görgők és egyebek 90000-nél voltak cserélve, azt 150-nél fogom (akkor pénzem is lesz rá:-), de műszaki most jön Olyan dolgokra gondolok, amik nem feltétlen hibásak, csak kopnak, stb.
Amit egyébként hibajelenségként érzek, az indításnál néhány mp-ig kopogó hang, illetve hidegen mintha néha nem menne minden henger, néha fullad az autó, gázadásra nem reagál illetve elvételnél nagyon visszaesik a fordulat. De 1-2 perc után már minden ok. (nem tudom, gyertyák mikor voltak cserélve, illetve milyen minőségűek vannak benne...február óta van nálam a gép).

köszi,
Szabi
GT Ɨ|ѯ27-09-2008 18:09:54 // 21997
vedd meg donornak:-)
Magoo27-09-2008 17:08:12 // 21996
Koszi en is ijen arakat kapram itten szegden szal meg is rendletem kozoltek hoat ez ugy meg hogy 2 het varakozas mig olaszbol meg jon cumo vagy honnan szal most piihi van most hogy igy szet van kapva moci meg mdien elgondolkodok egy kis tuningon de majd meg nezem penizeleg menyire futja :)))
Magoo27-09-2008 17:06:53 // 21995
Koszi utanan zek kakor lehet szukseg lesz rajuk :)))
twin27-09-2008 15:46:20 // 21994
sziasztok!
gőzborotvával leverettem a motorteremet,és beázhatott!a gyertyáknál állt a víz,azt kitakarítottam,de még mindíg olyana kocsi,mintha két henger menne csak-155 2.0 TS 8V kérnék egy hozzáértőt,h miket kellene megnéznem a víz miatt!köszönöm szépen!
TSiga ( I am the TSIG)27-09-2008 14:09:33 // 21993
Szia!
Nekem nincs V6-om, de ha elviszed egy kompressziómérésre, akkor ki lehet szűrni, hogy melyik henger fúj ki a víztér felé. Ha leveszed a hűtőfoladék-tartály fedelét és ott kipufog az autó, akkor 100%, hogy HF-es. Meg nem árt megnézni az olajpálcát, hogy az meg vizes-e. Egy javítás nem nagy mutatvány. Egy gépműhelyben meg lehet nézetni, hogy sík-e a HF alja. Ha nem, akkor negcsinálják.
Laca6227-09-2008 13:48:19 // 21992
Megyek próbálkozom tovább.Még mielőtt rámsötétedik.
satya27-09-2008 13:45:33 // 21991
a "művész" ujjaddal tartsd a helyén, a másik kettővel meg tedd a helyére azt a baszt.
Laca6227-09-2008 13:39:10 // 21990
Igen látom az izzót,hogy a helyére megy,csak amikor a biztosító rugót akarom a helyére tenni az mozdítja el.És ha az izzó nincs a helyén,nem is lehet bekasztani a biztosítót.
ZOI27-09-2008 13:33:43 // 21989
Próbálkozzál tovább sztem! Kis tükör lámpa + 1 segítő ha végképp nem megy :)))) Az első lámpa levételéhez le kell venni a lökőst is! :((((
satya27-09-2008 13:31:47 // 21988
na ne bontsd már szát az autód 1 izzó miatt. az égő pöcke felfelé áll. a biztositó biszbaz meg a helyére megy ga a jobb oldalit jobbra és előre felé nyomd a bal oldalit meg balra és előre felé. ha az égő a halyen van / kívülről ha belenézel a lámpába akkor látod. pont ma de cseréltem, ha ráérzel a mozdulatra kb 5 perc az egész
Laca6227-09-2008 13:26:39 // 21987
Üdv mindenkinek !
Ha valaki tudja hogyan kell kivenni a 156 első lámpatastet az kérem ossza meg velem.Egyszerű izzócserének indult a dolog,de nem vagyok képes az új izzót a helyén rögzíteni a rugóval.Már 3 órája szenvedek.Talán ha kiveszem az egész lámpát,jobban hozzáférek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.