Forum >> Szerelőműhely

gazsilaszloo14-04-2016 23:00:47 // 51586
Sziasztok! A 156 topikban már tárgyaltuk, de hátha itt többen jártok :) a szituáció hogy van egy 156 '05 sw-m, amihez csak egy sima kulcsom van, nem a távirányítós. Az autóban benne van a kp-i vevő egység a jobb hátsó kerékjárat felett, tehát tudná a távirányítós nyitás/zárást, de nincs ilyen kulcsom :( az álmom, hogy valahol készítsenek nekem egy távirányítós kulcsot. kulcs másolás, immo chip klónozás vagy feltanítás, távir. feltanítás a gyári rendszerre. Nem szeretnék közel százezret otthagyni egy márkaszervízben, de univerzális kp-i zár egységet is kerülném ha lehet. Bárki tud olyat, aki foglalkozik ilyennel kérem ossza meg velem! Bármilyen véleményt szívesen meghallgatok! Köszönöm!
Peti156Sw14-04-2016 21:18:16 // 51585
"115 lovas 1.9 JTD"
Peti156Sw14-04-2016 21:14:56 // 51584
Sziasztok! 156-os 1.9 8v-ből a hűtő jó 2.4 20v-be?
Rolee4614-04-2016 21:04:44 // 51583
Senki nem tudja!?😂😂
indi6914-04-2016 19:20:31 // 51582
szia. ez gyári, mindenki ezt veszi, én is. után gyártott nem is létezik. üdv
HoGyi14-04-2016 15:10:02 // 51581
Tutto! :) Ez jó hír! Köszönöm!
JulesTS14-04-2016 15:06:08 // 51580
13 hónap 18ekm működik, nincs vele problémám...
HoGyi14-04-2016 14:25:35 // 51579
Még annyi kérdés, hogy mikor tetted be és hogy muzsikál? :)
HoGyi14-04-2016 14:10:55 // 51578
Ez igazán kecsegtető, mert én 55-ért találtam, ami azért 10-zel több ugye. :)
Remélhetőleg valóban ugyanaz, amit a gyár is beépít és megbízható lesz!

Köszönöm szépen Jules!
HoGyi14-04-2016 12:37:47 // 51576
SZiasztok!

Nos egy kivétellel mindent sikerül lassan megrendelni, viszont vezérlésmódosítót nem találtam ott ahonnan a többit rendelem, így nyitott a piac.
A kérdésem, hogy honnan és milyet érdemes rendelni? Felújítókészletet nem akarok. A gyári lenne gondolom az igazi.
Mit javasoltok? Keressek rá a neten és amit találok rendeljem meg, vagy menjek be az első márkakereskedésbe és rendeljem meg ott?
Amúgy ezeket találtam:
http://fiat-selenia.hu/category/alfa-romeo/147/1-6-ts-aca/vezerles-acau
http://albaalkatresz.hu/vezerlesmodosito-alfa-romeo-145-146-147-155-156-166-gt-gtv-spider-p-29.html
http://www.autotorino.hu/vezerles-modosito/alfa-romeo-vezerlesmodosito/vezerles-modosito-alfa-romeo-147-1-6-ts-detail

Előre is köszi!
Gyimi
Csabo2214-04-2016 10:20:59 // 51575
Tény, h én a gyári cikkszámokat néztem az eperben, utángyártottakat nem. a gyári is skf ha minden igaz.
swan14-04-2016 08:03:39 // 51574
Köszi! Lehet mindkettőt agyat elhozom és összenézem. Bár attól még zavar, hogy minden alkatrészesnél úgy van írva az évjárat, hogy a drágább jó 2001-2010 közöttihez, míg az olcsóbb (ami ugyanaz a márka pl SKF) fele annyiba kerül és azt csak 2004-2010 közé írják. Nyomatékkulccsal felkészültünk :)
Csabo2213-04-2016 23:48:34 // 51573
Asszem nincs semmi különbség 2001-2010ig a hátsók között. Agyat kell cserélni amúgy, nem csapágyat. és tudomásom szerint 320 Nm-rel kell a muterkát lehúzni utána, szal készüljetek fel egy nagyobb méretű nyomatékkulccsal is ;)
Itt lehet puskázni: fiat eper
swan13-04-2016 22:37:40 // 51572
Sejtheted hogy ezzel kezdtem :) De sajnos csak az fl előttire hoz méreteket az fl utánira nem. Pontosabban csak egyet ami 1mm-t eltér. De sajnos nincs több adat :( Ráadásul mintha az évszámokból az derülne ki hogy az fl előtti csapágy jó az fl utániba míg visszafelé ez már nem igaz. Úgyhogy tanácstalan vagyok.
Kimis11113-04-2016 19:09:50 // 51571
miért nem nézed meg mondjuk a Bárdi Webshopban,hogy melyikre mit hoz. Ott vannak méretek stb.
swan13-04-2016 18:33:08 // 51570
Megkérdezem másképpen is. A 2004 előtti 147be be lehet tenni a 2004 utáni hátsó kerékcsapágyat. Vagy esetleg fordítva?
Buksi13-04-2016 11:12:06 // 51569
Nincs mit. 😊
HoGyi13-04-2016 10:37:22 // 51568
Vettem, köszönöm! :)
Rolee4612-04-2016 21:18:00 // 51567
Sziasztok!
Meg tudna valaki mondani,hogy a kep kb kozepen lathato szilent mit tarthat?Mert nekem nem volt bent semmi,de eleg viseletes az allapota.Ez a 2.0ts 16v Gtv-en van.




roli15612-04-2016 21:10:21 // 51566
Nem hinném, hogy bak volna... bár hasonló érzés. Szerintem a motorvezérlésnek kellene valami átmenetet biztosítani a két üzemmód között.. Motorfék és hajtás között, de köszi az ötletet, utána nézek.
VV612-04-2016 20:46:03 // 51565
Tud valaki olyan klímást, aki megoldja a régi ('95 előtti) klíma töltését?
Buksi12-04-2016 19:42:18 // 51564
Én a helyedben 4:3 arányban adagolnám. Mármint 4 liter Paraflu és 3 liter deszt.víz. Legalább is a 155-nél 8,3L a hűtőfolyadék kapacitása és azt 5:3 arányban kevertem a Paraflu javára. :-)
HoGyi12-04-2016 17:54:50 // 51563
Akkor még egy kérdés.
A hűtőfolyadék max. kapacitása 6,9 liter. Ezt megtaláltam. És azt is, hogy Paraflu kell bele. A kérdés csak annyi, hogy ezt milyen arányban kell a desztvízhez adni?
Csak hogy mennyit kell venni egy újrafeltöltéshez a paraflu-ból.

Köszönöm előre is!
Gyimi
swan12-04-2016 17:25:13 // 51562
Valaki tud segíteni, hogy mi a különbség 147-nél a hátsó kerékcsapágy között? A 2004 előttihez dupla annyiba kerül mint a 2004 utánihoz. Mit tud az fl-es hogy csak fele annyi hozzá a csapágy? És miért nem lehet feltenni egyiket a másik helyére? Más is változott?
HoGyi12-04-2016 16:07:14 // 51561
ohh... elnézést a figyelmetlenségért!

Köszönöm a visszajelzést és a segítséget! :)

szép napot mindenkinek! :)
Gyimi
Buksi12-04-2016 15:49:16 // 51560
51554. hsz. 😉
HoGyi12-04-2016 13:35:08 // 51559
Valaki esetleg ezügyben?
Piritu - 1.000.00011-04-2016 22:20:29 // 51558
Általában ha felmelegszik, akkor nem jó. Ha kihűl újra megy.
ZoliNix11-04-2016 22:18:55 // 51557
Van olyan hogy hol jó hol nem? (De főleg nem)
Piritu - 1.000.00011-04-2016 22:14:36 // 51556
Főtengely jeladó?
ZoliNix11-04-2016 22:12:42 // 51555
Sziasztok srácok!
Tudom látatlanban nehéz, de hátha járt így már valaki.
Motorgenerál után, kb 100 km-rel nem indul. Hibaüzenet nincs. Ma reggel elsőre beindult, fèl órával későbbi indításnál egyet röffen aztán semmi, és azóta is ilyen.
Akksi jó, nyomásszabályzó szelepet cseréltünk (bontott). A csatlakozókat kontakt tisztítóval átfujkáltam. Valami tippje valakinek?
159 1,9 jtd 16v

Előre is köszi!
vm11-04-2016 21:29:57 // 51554
Szesz

Dayco, Ina, SKF.
berobbantam11-04-2016 21:20:39 // 51553
Szia
Esetleg motortartó bak?
roli15611-04-2016 21:08:28 // 51552
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni. Az autóm, 156 1.6 TS gázelvételnél és gázadásnál ránt egyet, tehát terhelésváltásnál. Ha folyamatosan gyomom a gázt vagy motorfékezek semmi baj, csak a kettő közötti váltáskor. Elég zavaró ...
Légyszi segítsetek, hogy mi okozhatja !
Köszönöm !
HoGyi10-04-2016 22:13:01 // 51551
Sziasztok!
Abban kérnem a segítségeteket, hogy milyen márkájú alkatrészt kell venni vezérlés cseréhez?
1,6 TS 120 le.
Időszerű egy vezérlés, vízpumpa, es ha mar szét van szedve, vezerlesmódosító es olajcsere.
Szeretnem ha jo lenne es a nem megfelelő minőségű cuccok miatt ujra szét kelljen szedni!
A Bárdinál viszonylag jo kedvezményunk van, tehát jo volna onnan beszerezni a cuccokat, de nem tudom mit es milyen markát kell kerni. Egyedül az olajat tudom, hogy az csak selenia lehet de pl mar azt sem hogy abból mennyi kell.
Meg tudja valaki mondani esetleg konkrétan hogy ezt es ezt a vezmodositot, ennyi olajat es ilyen vezérlés szettet kell megvenni? Nyilván ha mindenki azt mondja hogy csak a markakereskedeseben rendelhető gyári alfa cuccot vegyem, akkor az lesz, de ha jol tudom, legtöbbször ok is a Barditol rendelnek.

Elore is köszönjük!
Gyimi
Erhard 242 (Pure Energy)10-04-2016 20:36:12 // 51550
90%-ban mindenki azt csomagolja... szerencsére a sok év alatt nálunk nem ment tönkre egy sem
Totti 14610-04-2016 20:20:27 // 51549
Elméletileg gyári feszitö koyo csapággyal.
Legközelebbi szabad hétvégén cserélem öket külön-külön.
:S
Totti 14610-04-2016 20:17:41 // 51548
Ahan, ismerös is tippelt a szijra. :S
Ferke10-04-2016 20:14:07 // 51547
Lehet a szíj is, de a feszítő is lehet szar....ruville feszítőből kettő nálunk már széthullott, szerencsés kimenetellel, szóval ruville nálunk már felejtős...
berobbantam10-04-2016 19:51:13 // 51546
Ha csere előtt nem csinálta akkor szar a szíj.Valamelyik fogközben van egy dudor.Offoson contitechnél már láttam ilyet.
Totti 14610-04-2016 18:49:25 // 51545
Ciao!
Ts mocinál találkoztatok olyannal,hogy a feszitö görgö jelzö tüskéje alapjáraton ugrál.
Jelzem,hogy gyári új vezérlés szettet kapot,s azóta csinálja.
Javitásképpen azóta lett cserélve vezmod, szivo+kipufogo veztengely és hidrotökék.
Persze sablonnal lett beállitva a szinkron, de csak ugrál a feszitö.
OFF :(
Csabo2210-04-2016 16:20:39 // 51544
Melegen csak elvétve volt füst, ebből a szempontból az akksi állapota nem tényező. Feltételezem azt a gázolaj minősége okozta, nem mindig jutok külföldi naftához, és az se mindig egyformán jó.
Inditáskor új akkuval eltűnt a füst, igen.
dev16609-04-2016 18:05:22 // 51543
új akkuval teljesen elhagyta füstöt hidegen, melegen?
Csabo2209-04-2016 16:03:18 // 51542
Én azt vettem észre, h 1 fáradtabb akksival többet teker inditásnál és ekkor fel is száll 1 kis felhő. Mióta bent van a friss akksi és lead elég hideg inditó áramot nyilván hamarabb beindul a kocsi és semmi füstöt nem látok/érzek. De nyilván még van kismillió tényező ami az inditáskori füstölést befolyásolja, nekem ez az 1 emlitett dolog ragadta meg a figyelmem.
krisz.v09-04-2016 11:00:47 // 51541
Nekem a sárga Koni sport van alatta, ami állítható, de még soha nem szóltak érte műszakin.
PistaFR08-04-2016 22:14:26 // 51540
Szerintem minden dízelmotor üzemanyagfelesleggel indul, ezért a füst. legalábbis a nyagy része. :)
dev16608-04-2016 18:19:23 // 51539
A másik lehetőség a nagyon tökéletlen dízelégés, ami szintén járhat kék füsttel, ez esetben injektor vagy EGR gond is okozhatja az indítási kék füstöt.

Mechanikai hiba (szelepszárszimmering, gyűrű) nem lehet, mert akkor nem csak indításkor füstölnének kéken vagy fordulaton elfedi a fekete füst? hmmm
dev16608-04-2016 18:02:15 // 51538
Ha rákerestek a youtube-n arra, hogy jtd start vagy multijet start 1-2 videót fogtok találni, amin nagyon kevés fekete füsttel indulnak a jtd-k, az összes többin viszont masszív kékkel, ami pár mp alatt eloszlik, tehát indításkor valahogy olaj jut az égéstérbe szinten minden jtd-n. Tudja erre valaki a magyarázatot?

Az oké, hogy a turbó miatt az egész szívórendszer (csövek, cooler, szívósor, leállítószelep) tocsog az olajban, de ennek a jelenségnek sztem nem ez áll a hátterében (mivel az enyém most makulátlanul tiszta, EGR off és új a turbó, mégis maradt egy nagyon kevés szürkés füst indításkor), hanem a motorszellőztető rendszer. Kérdés, hogy hogyan és mit lehet ellene tenni.
Bati08-04-2016 17:09:06 // 51537
SZIASZTOK
most jövök a villamosságistol megcsinálta a távirányítós kulcsot de nem nyitja a GTV-t szerinte újra kell tanítani és mikor mondtam hogy ahoz gyári gép kell azt mondta hogy ennél van valami módszer hogy gép nélkül is lehet de ö nem tudja hogy hogy esetleg te halottál ilyesmiről ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.