Forum >> Szerelőműhely
Csabo2209-04-2016 16:03:18 // 51542
Én azt vettem észre, h 1 fáradtabb akksival többet teker inditásnál és ekkor fel is száll 1 kis felhő. Mióta bent van a friss akksi és lead elég hideg inditó áramot nyilván hamarabb beindul a kocsi és semmi füstöt nem látok/érzek. De nyilván még van kismillió tényező ami az inditáskori füstölést befolyásolja, nekem ez az 1 emlitett dolog ragadta meg a figyelmem.
krisz.v09-04-2016 11:00:47 // 51541
Nekem a sárga Koni sport van alatta, ami állítható, de még soha nem szóltak érte műszakin.
PistaFR08-04-2016 22:14:26 // 51540
Szerintem minden dízelmotor üzemanyagfelesleggel indul, ezért a füst. legalábbis a nyagy része. :)
dev16608-04-2016 18:19:23 // 51539
A másik lehetőség a nagyon tökéletlen dízelégés, ami szintén járhat kék füsttel, ez esetben injektor vagy EGR gond is okozhatja az indítási kék füstöt.
Mechanikai hiba (szelepszárszimmering, gyűrű) nem lehet, mert akkor nem csak indításkor füstölnének kéken vagy fordulaton elfedi a fekete füst? hmmm
Mechanikai hiba (szelepszárszimmering, gyűrű) nem lehet, mert akkor nem csak indításkor füstölnének kéken vagy fordulaton elfedi a fekete füst? hmmm
dev16608-04-2016 18:02:15 // 51538
Ha rákerestek a youtube-n arra, hogy jtd start vagy multijet start 1-2 videót fogtok találni, amin nagyon kevés fekete füsttel indulnak a jtd-k, az összes többin viszont masszív kékkel, ami pár mp alatt eloszlik, tehát indításkor valahogy olaj jut az égéstérbe szinten minden jtd-n. Tudja erre valaki a magyarázatot?
Az oké, hogy a turbó miatt az egész szívórendszer (csövek, cooler, szívósor, leállítószelep) tocsog az olajban, de ennek a jelenségnek sztem nem ez áll a hátterében (mivel az enyém most makulátlanul tiszta, EGR off és új a turbó, mégis maradt egy nagyon kevés szürkés füst indításkor), hanem a motorszellőztető rendszer. Kérdés, hogy hogyan és mit lehet ellene tenni.
Az oké, hogy a turbó miatt az egész szívórendszer (csövek, cooler, szívósor, leállítószelep) tocsog az olajban, de ennek a jelenségnek sztem nem ez áll a hátterében (mivel az enyém most makulátlanul tiszta, EGR off és új a turbó, mégis maradt egy nagyon kevés szürkés füst indításkor), hanem a motorszellőztető rendszer. Kérdés, hogy hogyan és mit lehet ellene tenni.
Bati08-04-2016 17:09:06 // 51537
SZIASZTOK
most jövök a villamosságistol megcsinálta a távirányítós kulcsot de nem nyitja a GTV-t szerinte újra kell tanítani és mikor mondtam hogy ahoz gyári gép kell azt mondta hogy ennél van valami módszer hogy gép nélkül is lehet de ö nem tudja hogy hogy esetleg te halottál ilyesmiről ?
most jövök a villamosságistol megcsinálta a távirányítós kulcsot de nem nyitja a GTV-t szerinte újra kell tanítani és mikor mondtam hogy ahoz gyári gép kell azt mondta hogy ennél van valami módszer hogy gép nélkül is lehet de ö nem tudja hogy hogy esetleg te halottál ilyesmiről ?
osee_selespeed08-04-2016 15:25:56 // 51536
Én le fújnám feketére. :) Tavalyi műszakin a piros rugókba kötöttek bele. :P Amúgy én is narancs Koni-t szeretnék majd idővel.
HoGyi08-04-2016 11:34:11 // 51535
Sziasztok!
Köszönöm a visszajelzéseket nektek! Meg vagyok nyugtatva :)
Köszönöm a visszajelzéseket nektek! Meg vagyok nyugtatva :)
Dévid08-04-2016 11:02:19 // 51534
Szervusztok!
Van valakinek tapasztalata (narancssárga) KONI STR.T lengéscsillapítókkal?
Főleg a műszaki vizsga része érdekelne, hogy azokkal vizsgaképes-e a járművem, mivel ezt az adatot sehol sem találom.
Köszi! D.
Van valakinek tapasztalata (narancssárga) KONI STR.T lengéscsillapítókkal?
Főleg a műszaki vizsga része érdekelne, hogy azokkal vizsgaképes-e a járművem, mivel ezt az adatot sehol sem találom.
Köszi! D.
berobbantam06-04-2016 20:43:05 // 51533
Szia
Ez a lengőkar téma elég érdekes.Az előd félig offnál is ezt olvastam folyton.A drágább minőségibb bir 40000 kilómétert.Nos én mentem 60 ezret az autóval amiben most van 160000.Lengőkart még nem kelett cserélnem benne,és köszöni jól van.De nem is sokat járok vele pesten.Dizelböl amit én tudok az 1.9 jtd 8v.Amit itt elvisz mondjuk a kettős tömegű az a ts-be kell mondjuk vez módosítóra gyertyára lmm-re.Nincs itt olyan nagy difi szerintem.Inkább a dizelre ritkábban kell nagyobb össszeg,míg a benyásra kisebb ugyan de sűrűbben.A fűtésben viszont a benyás a király.A jtd télen elég lasan melegszik.Jah és még valami.Nekem 156-om van 1.9 jtd.A multkor kíváncsiságból bekapcsoltam,hogy mutassa a pillanatnyi fogyit.(tudom nem pontos)Tempomattal 90-nél 3.8,100-nál 4.2-4-3.Ha lepadlóztam 8,7 volt a max amíg elmentem.Szerintem ez sem elhanyagolható :)
Ez a lengőkar téma elég érdekes.Az előd félig offnál is ezt olvastam folyton.A drágább minőségibb bir 40000 kilómétert.Nos én mentem 60 ezret az autóval amiben most van 160000.Lengőkart még nem kelett cserélnem benne,és köszöni jól van.De nem is sokat járok vele pesten.Dizelböl amit én tudok az 1.9 jtd 8v.Amit itt elvisz mondjuk a kettős tömegű az a ts-be kell mondjuk vez módosítóra gyertyára lmm-re.Nincs itt olyan nagy difi szerintem.Inkább a dizelre ritkábban kell nagyobb össszeg,míg a benyásra kisebb ugyan de sűrűbben.A fűtésben viszont a benyás a király.A jtd télen elég lasan melegszik.Jah és még valami.Nekem 156-om van 1.9 jtd.A multkor kíváncsiságból bekapcsoltam,hogy mutassa a pillanatnyi fogyit.(tudom nem pontos)Tempomattal 90-nél 3.8,100-nál 4.2-4-3.Ha lepadlóztam 8,7 volt a max amíg elmentem.Szerintem ez sem elhanyagolható :)
Liquid06-04-2016 20:34:25 // 51532
Annyit fűznék hozzá, hogy:
- ha gyári minőségű cuccokkal rakod össze a futóművet és nem rallycrossozol vele, akkor bírja. Az ebayről, vateráról fillérekért rendelt szarok alapozták meg a futómű rossz hírét, meg persze az olcsójánosok.
- a vezérlésmódosító se fossa szét magát annyiszor, mint amit megénekelnek a különböző internetes mindentudók. Ha rendes olaj (Selénia 20K) van benne, mindig maxxon, és cserélve 10-15erenként, akkor nincs baj. (Hangsúly az olajszinten, és a megfelelő minőségen van ezesetben)
A saját tapasztalatom ezügyben az, hogy 55e km alatt egy darab bal felső lengőt cseréltem, illetve kb. a nálam töltött idő harmadától volt dízelhangja 1-2 másodpercig, hosszú állás után, de ez nem súlyosbodott. (a legproblémásabbnak mondott 2.0 TS-em volt)
- ha gyári minőségű cuccokkal rakod össze a futóművet és nem rallycrossozol vele, akkor bírja. Az ebayről, vateráról fillérekért rendelt szarok alapozták meg a futómű rossz hírét, meg persze az olcsójánosok.
- a vezérlésmódosító se fossa szét magát annyiszor, mint amit megénekelnek a különböző internetes mindentudók. Ha rendes olaj (Selénia 20K) van benne, mindig maxxon, és cserélve 10-15erenként, akkor nincs baj. (Hangsúly az olajszinten, és a megfelelő minőségen van ezesetben)
A saját tapasztalatom ezügyben az, hogy 55e km alatt egy darab bal felső lengőt cseréltem, illetve kb. a nálam töltött idő harmadától volt dízelhangja 1-2 másodpercig, hosszú állás után, de ez nem súlyosbodott. (a legproblémásabbnak mondott 2.0 TS-em volt)
dev16606-04-2016 20:20:24 // 51531
ja igen, a vez. módosító a legtipikusabb hiba a szíjas TS-eknél.
LMM= légmennyiségmérő.
A sűrű lengőkarcserének több oka is van: sportos karakterű autó lévén nem igazán bírják a gömbfejek és a szilentek a hazai utakat, viszont ezeket külön cserélni nem lehet. A gyárban beszerelt alkatrész minősége sokszorta jobb, mint bármi, amit utólag vehetsz hozzá, így a cserélt lengőkarok nem fognak sokat bírni, főleg, ha a legolcsóbbat veszi az ember.
LMM= légmennyiségmérő.
A sűrű lengőkarcserének több oka is van: sportos karakterű autó lévén nem igazán bírják a gömbfejek és a szilentek a hazai utakat, viszont ezeket külön cserélni nem lehet. A gyárban beszerelt alkatrész minősége sokszorta jobb, mint bármi, amit utólag vehetsz hozzá, így a cserélt lengőkarok nem fognak sokat bírni, főleg, ha a legolcsóbbat veszi az ember.
HoGyi06-04-2016 19:57:32 // 51530
Köszönöm a valaszt!
Az LMM mit jelent?
Leginkabb arra panaszkodott az ismeros hogy többször is vissza kellett vinni meg gatancialisan az autót vezérlés módosító hiba miatt. Es az injektorral is voltak gondjai. Es meg említette azt is hogy sűrűn kell lengő karokat cserélni. Ez is széria hiba lenne?
Az LMM mit jelent?
Leginkabb arra panaszkodott az ismeros hogy többször is vissza kellett vinni meg gatancialisan az autót vezérlés módosító hiba miatt. Es az injektorral is voltak gondjai. Es meg említette azt is hogy sűrűn kell lengő karokat cserélni. Ez is széria hiba lenne?
dev16606-04-2016 19:48:11 // 51529
a 145 ős JTD-je egy örök darab, de azért azzal is lehetnek gondok (pl EGR, turbó, injektor, 2tömegű), hiszen 15-20 éves autókról beszélgetünk. Senki ne várja el, h nem kell majd szervizre költeni.
A TS-sel inkább motorikus bajok szoktak lenni (+LMM). Sok mindent alulméreteztek abban a blokkban és a hosszú élet csak gondos gazda mellett garantált. A TS pártiak szerint egyébként az 1.8 a legjobb.
A TS-sel inkább motorikus bajok szoktak lenni (+LMM). Sok mindent alulméreteztek abban a blokkban és a hosszú élet csak gondos gazda mellett garantált. A TS pártiak szerint egyébként az 1.8 a legjobb.
HoGyi06-04-2016 18:16:52 // 51528
Sziasztok!
Az 1.6 TS (120LE) tulajok és ismerőktől szeretném megkérdezni, hogy mennyire kell félni ettől a motortípustól?
Ilyet készülünk venni, de egy szerelő és egyben volt 145 1.6 tulaj azzal ijesztget, hogy folyton csak baja volt ezzel a motorral és jó volna nem az ő 1 darab rossz tapasztalatára hagyatkozni.
Érdemesebb dízelt keresni, vagy azzal sincs kevesebb gond?
Előre is köszönöm!
Gyimi
Az 1.6 TS (120LE) tulajok és ismerőktől szeretném megkérdezni, hogy mennyire kell félni ettől a motortípustól?
Ilyet készülünk venni, de egy szerelő és egyben volt 145 1.6 tulaj azzal ijesztget, hogy folyton csak baja volt ezzel a motorral és jó volna nem az ő 1 darab rossz tapasztalatára hagyatkozni.
Érdemesebb dízelt keresni, vagy azzal sincs kevesebb gond?
Előre is köszönöm!
Gyimi
Coyote05-04-2016 20:33:32 // 51527
Köszönöm majd akkor szét szedem az ajtót és meg nézem mi a bibi. Remélem hogy semmi komoly. Köszi mégegyszer.
127_sud05-04-2016 19:45:21 // 51526
Én is cseréltem lambda szondát de előtte és utána ugyanúgy jelen van a hiba. Mondjuk a régi szonda valóban rossz volt de lehet ez se tökéletes. Én nem univerzálisat tettem bele.
JulesTS05-04-2016 16:17:10 // 51525
Nekem is volt ilyen. A lambda szondám halott volt, cseréltem egy új univerzális NGK/NTK-ra. Látszólag jól működött, de az ECU nem szerette mert jött ez a FRA hiba. Az E85power logja szerint sem indult el a lambda szerinti szabályozás... Aztán vettem egy bontott gyári szondát és azóta jó...
127_sud05-04-2016 13:11:04 // 51524
Lehet én is így jártam ezzel a hibával mint te de ezért zavar. Nem ez a normális állapot. Lehet érdemes lenne egy hosszú ideig tartó áramtalanítást kipróbálni bár nem hiszek ebben.
127_sud05-04-2016 13:08:45 // 51523
Köszi az infót! Én mindig benzinnel járok úgyhogy valami más nyűgje lehet (ha van egyáltalán). Azért érdekes mert nem érzékelhető/mérhető az autón semmi probléma, persze ettől lehet még valami hibás. Nem is fogyaszt sokat szerintem (városban 10l) de reggel azért "büdös" benzines szaga van induláskor a garázsban de ezek ilyenek sajnos. Legalábbis az újabb benzinesekhez képest. Próbálkozom azért hátha kiderül mi nem kerek.
Piritu - 1.000.00005-04-2016 12:39:43 // 51522
Gyanúm, hogy egy tanknyi szarabb benzin is kiakaszthatja egy jó időre...
(Utána teszteltem, E85 ment bele és rögtön visszajött.)
(Utána teszteltem, E85 ment bele és rögtön visszajött.)
Liquid05-04-2016 12:37:48 // 51521
Nekem is volt ilyen problémám a TS-sel (TRA). Minden érzékelő rendben volt, nem volt semmi gondja, csak zavart a hiba a comp-ban. Abban maradtunk csörivel, hogy hagyjuk, majd csak lesz valami "kézzelfoghatóbb", nem lett, így adtam el sok1000 km-rel később.
Piritu - 1.000.00005-04-2016 12:35:21 // 51520
Anno sokáig kerestem a Spidernél is az okot. Az jött ki a sok utána járás után, hogy a bemenő paraméterek alapján elvár a comp bizonyos kimeneti adatokat. A kettő közötti összefüggés ez a bizonyos TRA/FRA szám. Ha ezt nem tudja valamiért beállítani, jön a hibaüzenet. Nekem az E85 használata miatt volt, másképp reagált, mint a benzin és gyanítom erre nem volt beprogramozva. Amit elhagytam elmaradt a hibaüzenet. Anno végignéztem az LMM-től a lambda szondáig az összes érzékelőt.
127_sud05-04-2016 09:09:02 // 51519
Köszi. Azt én is értem, hogy nem fut le az önellenőrzés csak kérdés mi lehet az oka. Hátha valakinek volt hasonló gondja. A 05-ös hibakódra inkább a főtengely jeladót találtam mert ez ugye OBDI-es. Ez még ugye régi "buta" rendszer.
PistaFR04-04-2016 19:52:59 // 51518
A hibakód leírása szerint az önkalibrációt (?) nem tudja futtatni a vezérlő, mióta valami paraméter limiten volt. Másik hibakódot, fals levegőt, kipufogó kifújást említ lehetséges oknak, ezeken kívül a magasnyomású üzemanyagrendszer átvizsgálását javasolja. Már ha stimmel az angolom. :)
PistaFR04-04-2016 19:48:27 // 51517
A belső kilincsre sem dobja fel a gombot? Akkor lehet hogy szétakadt a rudazat valahol, nem? Vagy beakad valamibe?
127_sud04-04-2016 13:59:12 // 51516
Üdv mindenkinek,
Van egy állandóan megjelenő/visszatérő hibakód az autómban amit nem tudok megoldani. Szinte mindent hibát kijavítottam az autón ezt nem tudom egyértelműen lokalizálni. 66-os a hibakód és az FRA önbeállítási paraméter a problémás. Persze sok minden miatt lehet de alapvetően kimértem szinte mindent és nem találtam semmi problémát. A gyári manual szerinti ellenállás értékeket mutat a főtengely jeladótól kezdve a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőn keresztül a folytószelep állás érzékelő és az alapjárat állító is. Amúgy autó teljesen jól működik de valami biztosan nem kerek. Bármikor pöccre indul és jól megy, nem rángat vagy hasonló bajai nincsenek. A 05-ös hibakód persze valószínű összefügg ezzel de az nem mindig van jelen és nem tudom mit takar mert többféle infót találtam erről a kódról. Az autó egy 145 Boxer 1,7 16V de a képen ez látszódik. Ha valakinek volt hasonló esete vagy van ötlete megköszönném a segítséget.
Van egy állandóan megjelenő/visszatérő hibakód az autómban amit nem tudok megoldani. Szinte mindent hibát kijavítottam az autón ezt nem tudom egyértelműen lokalizálni. 66-os a hibakód és az FRA önbeállítási paraméter a problémás. Persze sok minden miatt lehet de alapvetően kimértem szinte mindent és nem találtam semmi problémát. A gyári manual szerinti ellenállás értékeket mutat a főtengely jeladótól kezdve a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőn keresztül a folytószelep állás érzékelő és az alapjárat állító is. Amúgy autó teljesen jól működik de valami biztosan nem kerek. Bármikor pöccre indul és jól megy, nem rángat vagy hasonló bajai nincsenek. A 05-ös hibakód persze valószínű összefügg ezzel de az nem mindig van jelen és nem tudom mit takar mert többféle infót találtam erről a kódról. Az autó egy 145 Boxer 1,7 16V de a képen ez látszódik. Ha valakinek volt hasonló esete vagy van ötlete megköszönném a segítséget.
blackbird0004-04-2016 11:19:00 // 51515
Szerintem a motor halt meg benne. Még nem szedtem szét Alfáét, de OFFnál van, hogy lehet tisztítani. Néha az is segít. Ha nem, csere.
Ez csak egy ötlet, bármi lehet!!
Ez csak egy ötlet, bármi lehet!!
Coyote04-04-2016 10:59:54 // 51514
Sziasztok.
Lenne egy kis gondom központi zár téren. A bal hátsó ajtom zárja rosszalkodik.
Ha a táviranyitóval zárom be vagy a kulccsal sehogy sem zár be a központi zár, rögtön vissza is nyílik. Emiatt nem tudom bezárni a kocsit. Ha viszont kézzel le nyomom a kis gombot az ajtóban akkor betudom zárni a kocsit viszont a bal hátsó ajtót nem lehet kinyitni csak ha nagy nehezen kézzel vissza húzom a gombot.
Mi lehet a gond? Tud segíteni valaki?
köszönöm előre is. Sziasztok.
Lenne egy kis gondom központi zár téren. A bal hátsó ajtom zárja rosszalkodik.
Ha a táviranyitóval zárom be vagy a kulccsal sehogy sem zár be a központi zár, rögtön vissza is nyílik. Emiatt nem tudom bezárni a kocsit. Ha viszont kézzel le nyomom a kis gombot az ajtóban akkor betudom zárni a kocsit viszont a bal hátsó ajtót nem lehet kinyitni csak ha nagy nehezen kézzel vissza húzom a gombot.
Mi lehet a gond? Tud segíteni valaki?
köszönöm előre is. Sziasztok.
deportivo03-04-2016 09:13:36 // 51513
Sziasztok.
A Valeo vagy a Sachs a jobb megoldás kuplung szett terén?
A Valeo vagy a Sachs a jobb megoldás kuplung szett terén?
Tomi7402-04-2016 12:19:08 // 51512
Üdv cartársalk !
145,a központi zár,egyszer mükszik,egyszer nem.Valakinek ötlet?
Megköszönöm !!!
145,a központi zár,egyszer mükszik,egyszer nem.Valakinek ötlet?
Megköszönöm !!!
Taxi33™01-04-2016 21:50:12 // 51511
Mázlista! A ragasztó hiánycikk. De azért elraktam az összes darabot. Hátha egyszer sikerül kiraknom.
Taxi33™01-04-2016 21:47:41 // 51510
Ilyen kis tasakosat adott a Holland csávó. Azóta nem tudom azt két sárkánygyíkot kiűzni a hátsó ülésről..
emGéza01-04-2016 21:43:58 // 51509
Van hozzá fehér por is? Mert annélkül mit sem ér!
Forsberg01-04-2016 21:40:27 // 51508
Nekem van, nagyon jó dolog! Régen szettben adták a törött szélvédő mozaik ragasztóval.
Akkor vettem őket.
Akkor vettem őket.
Taxi33™01-04-2016 20:58:41 // 51507
Kinyílt légzsák javítókészletet használt már valaki? Jó áron ajánlották.
indi6931-03-2016 16:29:23 // 51506
sziasztok. 156 ts felső motortartóját jobbra balra tekergetem nem nagy erővel. Ez így normális vagy csere? köszi
blackbird0031-03-2016 13:38:51 // 51505
Szvsz mindegy, csak a fizikai méretei, és a Nm egyezzen meg. Ha erősebbet veszel orrba vág, ha gyengébbet, nem nyílik.
Én már cseréltem az SW csomagtérajtaján, és tökéletes lett.
Én már cseréltem az SW csomagtérajtaján, és tökéletes lett.
Skodra31-03-2016 12:09:39 // 51504
Sziasztok! 156 berlina-hoz csomagtér gázrugót milyet ajánlotok,és hol tudnám beszerezni! Köszönettel!
Forsberg29-03-2016 12:11:16 // 51503
Sziasztok!
Olyan emberkét keresek, aki tud segíteni a multikormány bekötésében?
Elmondja mi kell hozzá és a bekötésben is segít. Természetesen nem ingyen szeretném.
Köszönöm szépen!
Olyan emberkét keresek, aki tud segíteni a multikormány bekötésében?
Elmondja mi kell hozzá és a bekötésben is segít. Természetesen nem ingyen szeretném.
Köszönöm szépen!
Szabi625-03-2016 17:37:48 // 51502
Szevasztok. Mi okozhat olyan problémát, hogy minden sebességet bevesz szépen a verda csak a 4.-et nem?!
Jozso5323-03-2016 08:38:42 // 51500
SZia !
Pontosan ott van ahol gondolod egy 6-os imbuszfejő csavar fogja.A másik vége szivotorok felett egy sárgás -barna csatlakozo.
Pontosan ott van ahol gondolod egy 6-os imbuszfejő csavar fogja.A másik vége szivotorok felett egy sárgás -barna csatlakozo.
pe-Ti22-03-2016 19:34:22 // 51499
Ciao!
1.6 TS-ben merre találom a főtengely holtpont jeladót? A kuplungharang közelében a tűzfal felől a blokk hátsó oldalán? Mert ott van egy jeladó csak nem vagyok biztos benne.
1.6 TS-ben merre találom a főtengely holtpont jeladót? A kuplungharang közelében a tűzfal felől a blokk hátsó oldalán? Mert ott van egy jeladó csak nem vagyok biztos benne.
gyurma21-03-2016 22:53:49 // 51498
Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan hibája, hogy a bal első ablak nem működik? Nem kapcsoló, nem vezeték hiba. A csomtartóban van a fekete doboz oda bemegy a jel a kapcsolótól, de nem jön ki nem jön ki a motorhoz. Ha ott adok rá áramot akkor szépen megy le-fel az ablak. Gondoltam hogy a fekete doboz rossz. Van egy másik ilyen dobozom, rádugtam és azzal sem megy, Csakis a bal első!!
Volt-e már valakinek olyan hibája, hogy a bal első ablak nem működik? Nem kapcsoló, nem vezeték hiba. A csomtartóban van a fekete doboz oda bemegy a jel a kapcsolótól, de nem jön ki nem jön ki a motorhoz. Ha ott adok rá áramot akkor szépen megy le-fel az ablak. Gondoltam hogy a fekete doboz rossz. Van egy másik ilyen dobozom, rádugtam és azzal sem megy, Csakis a bal első!!
forrasr21-03-2016 22:13:37 // 51497
Sziasztok, 2,4 jtd 10v 100kw nál lendkerék csavarok cserélendőek szétszerelés után? elearnben nincs előírva. Köszi a választ!
rain91x21-03-2016 19:02:34 // 51496
Sziasztok
Laikus kérdés
2.4 JTD 10V
Az mennyire gáz, hogy vezérműszíj cserénél rozsdásak a régi alkatrészek elég rendesen? Például alul a tárcsánál nincs is burkolat, de úgy láttam hely sincs kialakítva neki, ez ilyen gyárilag? Meg 1-2 helyen vannak centis lyukak ahol be lehet látni.
Mert előző offos autómnál szépen körbe volt burkolva mindenhol a szíj ház és az nem is volt rozsdás.
Laikus kérdés
2.4 JTD 10V
Az mennyire gáz, hogy vezérműszíj cserénél rozsdásak a régi alkatrészek elég rendesen? Például alul a tárcsánál nincs is burkolat, de úgy láttam hely sincs kialakítva neki, ez ilyen gyárilag? Meg 1-2 helyen vannak centis lyukak ahol be lehet látni.
Mert előző offos autómnál szépen körbe volt burkolva mindenhol a szíj ház és az nem is volt rozsdás.
speer21-03-2016 16:55:20 // 51495
Sziasztok, ma a parkoloban megadta magát a technika, nem indul el a szivattyú. 156 selespeed. Valami tipp?
Ricsi 14721-03-2016 10:42:21 // 51494
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy a turbóm megadta magát a 159-en. 1500/2500 fordulat között, szép "síró" hangja van vasárnap óta. A hétvégén tervezzük haverommal, hogy levesszük. Ha egy másik turbót rakunk rá akkor mi a menete a dolognak, esetleg mit nézzünk át ami bezavarhatott neki? Ha jól tudom olajat is illik lecserélni. Ezt, hogy csináljuk levesszük a régi turbót, leengedjük az olajat utána az új turbó fel és mehet bele az új olaj? Vagy még esetleg azon gondolkozom, hogy a középrészt kicserélnénk, azt otthon meg lehet oldani ha igen, hogy? Vagy mindenképp el kellene küldeni turbó félújítóhoz?
Úgy néz ki, hogy a turbóm megadta magát a 159-en. 1500/2500 fordulat között, szép "síró" hangja van vasárnap óta. A hétvégén tervezzük haverommal, hogy levesszük. Ha egy másik turbót rakunk rá akkor mi a menete a dolognak, esetleg mit nézzünk át ami bezavarhatott neki? Ha jól tudom olajat is illik lecserélni. Ezt, hogy csináljuk levesszük a régi turbót, leengedjük az olajat utána az új turbó fel és mehet bele az új olaj? Vagy még esetleg azon gondolkozom, hogy a középrészt kicserélnénk, azt otthon meg lehet oldani ha igen, hogy? Vagy mindenképp el kellene küldeni turbó félújítóhoz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
423
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?