Forum >> Szerelőműhely

AlfaGabor8208-09-2005 12:08:29 // 8336
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki tud valami jó Alfa szervízet Szegeden a márkaszervízen kívül? Félreértés ne essék, eddig semmi gondom nem volt a márkaszervízzel, csak hát nem éppen a legolcsóbbak :)
Bálint3308-09-2005 11:35:33 // 8335
Sziasztok! Gondoltam ide is beírom hátha nem olvassa mindenki a boxer-es topicot: Valószínűleg szívátültetést hajtunk végre az autómon és ehez kéne megfelelő kondícióban lévő donor (csak motor), persze emberi áron. Ha valaki tud ilyenről kérem ne tartsa magában... Köszi!
SzJ08-09-2005 10:53:34 // 8334
Én is most cseréltem 80k-nál a Fiat-ban gyertyát. NGK volt benne, az is lett. A könyv 80k-nál írja a cserét, de a Fiat forumban azt írták 40k-nál kell cserélni. Egyébként 1950 HUF volt az ára a BKR6EKC-nak.
Rumi08-09-2005 10:39:17 // 8333
mint irtad 98-astol semmi baja, akkor azt kell bele tenkolni, a motornak szerintem semmi baja, csak nagy kompresszioju (lehet chippelt) es ezert csörög a 95-östöl. ennyi
TtK08-09-2005 09:00:32 // 8332
Én 100k-nál cseréltettem az NGKimat NGKkra és semmi különbséget nem tapasztaltam. Ugyanolyan jól ment előtte, mint utána.
GEORGE07-09-2005 22:52:30 // 8331
Mennyi?? milyen állapotvan vannak?? ugyértem nincsenek kiülve??? Csak érdeklödöm! :-)
Rizzo07-09-2005 22:50:35 // 8330

AR 155 2.0 8V TS-em van .A gondom az hogy ha 2-3000 fordulat között gyorsitani akarok akkor becsörögnek (szerintem a szelepek)de se 2000 alatt se 3000 fölött nem csinálja.Nem csörög akkor se ha már 1000-es fordulatszámtól gyorsitok és akkor sem ha 98-as benzint tankolok.
A motornak amúgy szép a hangja ezért nem gondolok mechanikai hibára
hanem inkább valami vezérlési gondra ,pl:előgyulytás szabályozás
,vez.modositó,légtömegmérö,vagy csak 4 gyertya ad szikrát a 8-ból...?
Ha valakinek van ötlete az légyszi irjon.
Poló07-09-2005 22:16:19 // 8329
A Brisk gyárt sportgyertyát is. Itt hírdetik
Alfati07-09-2005 20:35:24 // 8328
Sziasztok!
Ez a két gyönyörű ülés eladó! 3 éve újra lett kárpitoztatva, először a 75-ösömben volt, utána a Sprintben, és szeretném ha Alfában lenne ismét! Mackó alkatúaknak nem ajánlott, egyébként nagyon kényelmes, és jól tart! Sínek, bizti öv csati rajta van!...
raga07-09-2005 15:57:21 // 8327
Brisk = PAL
raga07-09-2005 15:54:58 // 8326
A mostani szettbe már fém fogaskereket adnak, a gyakori szakadásoba a müanyag kerék játszott. A Szamosiéktól hallottam. Gyertya: SZVSZ aki hosszútávra gondolkodik megéri a NGK.
mszabika07-09-2005 15:43:38 // 8325
ja igen, de az még drágább lenne :) 18k-ba lesz kb
András bácsi07-09-2005 15:30:13 // 8324
Hát igen, városi kisautó. :-)
a07-09-2005 15:24:40 // 8323
No ezaz... De mondjuk egy 145 1,4 TS autópályás használata szerintem rendkívül csekély a városi km-ekhez képest :)
András bácsi07-09-2005 15:22:57 // 8322
Oké, nem város volt a zöme. Egyébként jól ment, emisszió is jó volt.
a07-09-2005 15:20:51 // 8321
Vagy csak észre sem vetted, hogy mennyivel rosszabb már, mint ha új lenne benne. Nem? Minden esetre szerintem ha az ember városban jár túlnyomórészt, az NGK sem megy 100k-t...
András bácsi07-09-2005 15:18:25 // 8320
Nekem pl. a 146-ban 97e-t simán kibírt, aztán eladtam a gépet.
András bácsi07-09-2005 15:17:11 // 8319
Nem olyan sok pénz az. És nem a csapágy megy tönkre, hanem a csukló.
a07-09-2005 15:15:51 // 8318
Igen, szerintem vagy én, vagy Robi volt az, aki már másoknak is ajánlotta. Amúgy a 16v TS-ekbe Ervin már régóta Briskeket rak, ha a tulaj nem kéri kimondottan az NGK-t.
kertecs07-09-2005 15:04:17 // 8317
Jól emlékeztem, hogy Tőled olvastam a Brisk-et. Nincs vele tapasztalatom, nem is mondtam róla rosszat. Ez inkább sznobéria nálam, hogy én NGK-t fogok bele tenni, majd kiizzadom az árát. De tény hogy minimum csak fele árat kell a Brisk-ért adni.
zee07-09-2005 15:02:42 // 8316
Szerintem is olcsó volt.Pécsen csinálta az Ábel autoház egyik szervíztechnikusa privátba a műhelyében.Vezérműszíj egy műanyag fogaskerék,egy feszítő megy egy vezérlésmódosító csere=38eHUF + átnézte kicsit a verdát. :)
mszabika07-09-2005 14:48:51 // 8315
De a baj az, hogy még mennem kell vele 200km biztosra :( remélem nem kap koszt, és nem cseszi szét a csapágyat :(
mszabika07-09-2005 14:47:43 // 8314
vészesnek nem az, de sok pínz :(:(:(:((((( mind a 4et kiakarom cserélni, ne keljen még1szer szétkapni.
a07-09-2005 14:44:31 // 8313
Még nem tudok róla... De mondjuk kevés az az NGK is, amelyik gond nélkül megy 100-at... Azt is érdemes 80 körül kidobni. Észre sem veszi az ember a romlást, csak amikor bekerül az új, hogy mennyivel jobban megy a gép... Szóval ha a Brisk 60-at elmegy (és szvsz miért ne menne?), akkor az korrekt. Átlag János 60k km-t 3-4 év alatt tesz meg...
András bácsi07-09-2005 14:40:21 // 8312
mentmár = ment már
András bácsi07-09-2005 14:39:59 // 8311
És valaki mentmár vele 80-at?
a07-09-2005 14:33:55 // 8310
A Brisket meg 80k km-enként, és feleár, vagy kevesebb... Nem olyan rossz az a Brisk szerintem. Persze ha versenyezni akarsz a vassal, akkor kijön a gyengébbsége...
Balage07-09-2005 14:33:15 // 8309
Ne okoskodj! :-)))
a07-09-2005 14:32:54 // 8308
Ja... Többen járnak a csapatból a Brisk által gyártott TS 16v-be való gyertyákkal, és eddig senki semmi negatívat nem tapasztalt, pedig van, aki már több, mint 20k-t belenyomott a gyertyákba a csere óta. És asszem 20-25k körül van a komplett szett.
kertecs07-09-2005 14:31:06 // 8307
Amúgy ezzel én is egyet értek. Az NGK-t százezrenként kell cserélni és asszem 50k HUF körül van. És azért a Brisk, mint márka nem egy NGK szvsz
kertecs07-09-2005 14:26:04 // 8306
pontosabban rövidebb a csereperiodus...
András bácsi07-09-2005 14:25:57 // 8305
Én nem raknék bele mást. Lehet, hogy időlegesen spórolsz, de hosszú távol nem. A használtautó.hu-n valaki már egy ideje árul egy készlet gyári gyertyát.
András bácsi07-09-2005 14:24:37 // 8304
Az nem vészes.
kertecs07-09-2005 14:24:31 // 8303
A BRISK típusú gyertyát hallottam eddig, olcsóbb, de sűrűbb a csereperiódus
mszabika07-09-2005 14:04:45 // 8302
Gumiharangokat kell cserélnem :(((((
Larini07-09-2005 13:08:23 // 8301
Elég olcsón megúsztad... Komplett vezérlés+ vezmódosító csere 38 rúpia? Magadnak csináltad?
CERO07-09-2005 13:03:30 // 8300
Sziasztok! Sajnos gyertyát kellene cserélnem az alfámban (1.4 TS Alfa 145)! Az lenne a kérdésem, hogy NGK platina gyertyán kívül mely típusok jöhetnek számításba? Nem kifejezetten ehhez a típushoz való (de méreteiben azzal teljesen azonos, FIAT-LOTUS-LANCIA típusokhoz) gyertya okozhatja-e a motor károsodását, vagy teljesíményének csökkenését?
András bácsi07-09-2005 10:25:57 // 8299
Ez csücskös, mert a kormányműhöz igen sok mindent le kell bontani, segédkeretet leengedni stb. A hátsó telókhoz is le kell engedni a futóművet. Szerintem aki ennyi idő alatt vállalja, annak nincs munkája, de van műhelye...
zee07-09-2005 10:01:45 // 8298
Megvan a gépem! Gyönyörű hangja lett,semmi dízeles ketyegés. 38000-be fájt,de megérte. :)
zee06-09-2005 17:45:15 // 8297
Ha minden igaz ma este kész lesz a kicsikém! Komplett vezérléscsere+vezérlésmódosító.Remélem kimegy belőle a dízelhangú betegség!!! :))
Stevenson06-09-2005 17:31:47 // 8296
Sziasztok! Van itt olyan szaki, vagy tudtok ajánlani , aki péntekig ki tud cserélni 1 kormányművet, 2 hátsó gátlót, 8TS gyertyát+ egy két apróságot egy 145QV-ben?
06-09-2005 09:40:38 // 8295
Ilyen javított szélvédőm nekem is volt. A srác aki csinálta azt javasolta, hogy műszaki előtt cserélni kell mert nem megy át. Persze. :)
swan06-09-2005 09:40:38 // 8294
Elvileg meg tudják fogni, de látam már olyat amelyiket nem sikerült. Nekem is elrepedt pont műszaki előtt csere, majd egy hónap múlva megint repedt. Nem volt a látómezőben így hagytam csináljon amit akar. Végig is repedt fölül, de megvártam a kövi műszakit a cserével, hátha kapok megint egy követ. Így olcsóbb volt.
ystuc06-09-2005 09:34:13 // 8293
Na, akkor csak van megoldás... Az új szélvédőre én sem szeretnék most áldozni, mert ahogy nézegettem a neten, 45-50ezer körül van, és arra most nem fussa...
isa15606-09-2005 09:31:17 // 8292
Visszatérve a szélvédőrepedésre. Amikor megvettem az autómat, az M7-en hazafele egyből akkora követ kaptam hogy fél óra alatt átlósan átrepedt az egész. Két nap alatt megvolt a csere, és egy hónap múlva az újabb kavics is. Kis pötty, miből 5 sugár irányú repedés indúlt el. Kb 2 cm hosszúak, és úgy láttam hogy nőnek is.A repedések végeit megfúrták, belenyomtak valami spéci ragacsot ami UV lámpa hatására 10 perc alatt megkötött. Már több mint egy éve hogy javították (8000 Ft) és azóta is jó.
GEORGE06-09-2005 00:15:29 // 8291
Neked is jó éjszakát, s Alfás álmokat :-))))
Charlie 16606-09-2005 00:13:50 // 8289
Valahogy így gondolom én is. Bár aki lop, az a gyufát is viszi ha nincs lebetonozva. Bocsi srácok, megyek mert gyúrnom kell a C. opcióra.
pb_06-09-2005 00:08:27 // 8288
D, madebyself, a bombabiztos dolog. A pecsétet pedig el lehet intézni.
kando.06-09-2005 00:07:57 // 8287
Esetleg lehet még, hogy az olajszűrőt nem cserélték, és kijöttbelőle a fáradt olaj.. De akkor is gebasz a dolog... Nem vagyok vegyész, de még biztos van más mód is megnézni a mostani elegy összetételét egy ,,gyári'' (új) olajhoz képest...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.