Forum >> Szerelőműhely
a07-07-2005 18:25:10 // 6779
Őszintén szólva féltem, hogy a kompresszornak is van baja, de nem :) Szerencsére :)
a07-07-2005 18:24:29 // 6778
Igen? Mert szerintem 10 +-0,5 a normális.
9,4 fokot? Az alulról veri a felső határt ....
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-07-2005 14:13:59 // 6775
bb
tudtam,hogy rád számíthatok ;-)
a "vas" direkt volt idézőjelbe, tudom hogy réz,úgy értettem " nem fémes elem "
vagy 1- 1,5 éve végigbogarásztam minden kábelt,akkor mintha még mindegyik réz lett volna.
nemtom hogy került bele a négyesbe,talán Csáton tették bele tavasszal.
a legnagyobb baj egyébként az volt vele,hogy a "bél" gyakorlatilag független volt a sarutól :-)
nem is tudom hogy volt ott gyújtás, márpedig alapjáraton ment minden henger ,úgy emlékszem :-(
bb1807-07-2005 13:39:28 // 6774
ez kutyaközönséges silicone kábel. amugy sem vas hanem réz. a réz a hagyományos gyujtáshoz, a silicone az elektronikushoz valo. ha összekevered akkor nem tökéletes. azon belül számit a belsö ellenállás is, azt a manual megadja.
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-07-2005 10:25:08 // 6773
sziasztok!
érdekesség: a 4 gyújtáskábelem közül egyiknek nem "vas" a belseje.
hanem valami műanyagszerű puha "valami" .
amúgy működik
mi ez? karbonszálas tuning sportverseny -kábel? :-)
a07-07-2005 10:22:29 // 6772
No megint hideg van a kocsiban :)
Az eheti gyógyítás meghozta gyümölcsét, reggel visszakaptam a megforrasztott hűtőmet, gyorsan be is raktam, feltöltötték és máris 9,4 fokot fúj :)
Ancsi3307-07-2005 10:12:57 // 6771
SOS
sziasztok!
Valaki hozzá értő kérem írja meg az oldalamra, hogy mi a különbség az újabb 33-as (1990, 1,8 TDI) lököse és a 16V-s lököse között, mert én kívülről nem látok semmit, szerintetek könnyen lehet a régimet lecserélni a 16 V-ére???? Nagyon fontos lenne, aki ért hozzá kérem írjon az oldalamra. :)
Köszke
kando.06-07-2005 22:33:21 // 6770
:-) köszi, ez jó helynek tűnik! (Amigás ember nem rossz ember ;-) ).
Viktor8506-07-2005 21:10:36 // 6768
Innen tudsz letölteni Alfákhoz.
pa_feri06-07-2005 20:52:26 // 6767
Konkrétan mindig keresek valamit :-) Amúgy kiváncsiságból is szeretem az ilyen alkatrész CD-ket. Itthon van egy rakás szám.tech újság/CD is az elmúlt
15 évről. Nemhiába, aki bélyeget, lepkét, modellvasutat gyűjtött, az már beteges :-)
pa_feri06-07-2005 20:48:49 // 6766
Rákoshegyen születtem és laktam kb. 28 évet, aztán el kellett adni a házat.
Budaörs, megint R.hegy és most Mende, de Győr környéke izgat éppen.
kando.06-07-2005 20:25:21 // 6765
Hi! Engem is érdekelne esetleg ez a CD/DVD, ha tényleg van rajta hasznos(ítható) infó a 33-asokról (is).
Ha már van egy ilyen vasam, tudni szeretném, mi van belül, hol van az, milyen az :-)
/így tovább oszlik talán a költség is.../
Cselentano06-07-2005 20:21:38 // 6764
most annyira nem volt nagy meleg, mire megjött a tréler és beértünk a szervízbe addig eltelt min. 2 óra, és sajna ott sem indult
bb1806-07-2005 20:20:12 // 6763
anno volt olyan gyári hibájuk, hogy tulmelegedett valami panel a motortérben, és csak várni kellett hogy lehüljön azután ment megint rendesen. ez leginkább nagy melegben jött elö.
bb1806-07-2005 20:17:42 // 6762
én is beszállok, bár jobban szeretném ha cd-n lenne de ha nem akkor dvd. akár sopronban rendezhetjük is. ha van több féléhez az is érdekel. off is.
Gabriel06-07-2005 20:17:10 // 6761
szia... másolás nem gond de az eddigi CD-n lévő tételek közt is megnézhetem neked az alkatrészt, de mit is keresel? az összeg attól függ mennyien szálltok be. egyben 1500 de ha csak ketten lennénk akkor már 750 Ft, szóvan nem gáz...
bb1806-07-2005 20:15:42 // 6760
csak nem rákoshegyi vagy?
Gabriel06-07-2005 20:10:57 // 6759
akkor majd talin vaaaaaaaagy postai küldeménz banxámlás fizetés? Zebegény és Sopron nálam kilőve sajna :-(
pa_feri06-07-2005 20:09:59 // 6758
Gabriel! Nekem mindegy melyik CD/DVD-t veszed meg. Meg kéne kuksolni, hogy a Wadarr-féle darab tényleg ugyanaz-e. Nekem csak az a lényeg, hogy a
33-asok benne legyenek, az újabb típusok meg jók lesznek majd később :-)
Írd meg majd, mennyi pénzzel jövök, aztán lerendezzük valahogy.
Viszont én nem tudok jelenleg DVD-t másolni, mert csak CD íróm van.
pa_feri06-07-2005 20:05:01 // 6757
Na látod, én a Wartburggal törött váltókarnyakkal kettesben mentem haza a Petőfi hídtól Rákoshegyre :-))) Igaz van vagy 10 éve, de a család nagyon élvezte.
Cselentano06-07-2005 19:21:18 // 6756
nem a motor állt le előbb, de az is csak a hibaüzenet kiírása után/alatt.
Onnantól nem ment semmi...
amúgy nem vagyok elkenődve még :-)
Ez van, holnap már többet tudok.
wwwSentinelwww06-07-2005 19:07:22 // 6755
Ahhhh részvétem. Én sejtem mi lesz ebből. Elment a szervoszivattyú, ami magával vitte a vízpumpát is igy beálltak a görgők és leállt minden. Ha ezt elolvasod rájöhecc hogy gőzöm sincs a dologról :-)))) Próbállak felvidítani csak, reméljük nem lesz semmi komoly. :)
Előbb a szervó állt meg és utána motor?
Cselentano06-07-2005 17:27:58 // 6753
Na ma megállt a 147 útközben valahol Zsámbék és Esztergom között , tréler hozta vissza Halásztelekre :-(
Menet közben két falu között kiírta egy motorhibát és kirakott egy ikon a kijelzőre, leállt a motor , elment a szervo.... stb.
Ráadásul egy kanyarban, gurultunk még egy kicsit, és ennyi.
Holnapra többet tudok, hogy mi baja van.
W06-07-2005 17:12:30 // 6752
Szoktam menni persze :) Ha valaki intez egy 700 mb-os tarhelyet felrakhatom. Vagy el is vihetem ha lesz tali :)
Gabriel06-07-2005 17:10:05 // 6751
Wow azt gondolom megköszönné mindenki. Vagy jössz valami talira?, mert nekem nem sürgős mondjuk...
W06-07-2005 17:03:42 // 6750
En vagyok eltunve... mi ? :)
explosive06-07-2005 17:02:47 // 6749
Te még élsz eltünt ember?
W06-07-2005 16:55:14 // 6748
Hali.... ez a DVD nekem megvan. Meg a regebbi 6 CD-s valtozat is ami Lancia, fiat, Innocenti, stb. Ebbol egy CD az Alfak, mellesleg sokkal jobban hasznalhato mint ez a weboldalas okossag. Az se rossz csak olasz, ugyhogy azt nem hasznaltam. Bar teny, hogy abban benne vannak a legujabb modellek is. MEgprobalhatom valami FTP-re felpakolni.
Ancsi3306-07-2005 16:45:19 // 6747
sziasztok!
Valaki hozzá értő kérem írja meg az oldalamra, hogy mi a különbség az újabb 33-as (1990, 1,8 TDI) lököse és a 16V-s lököse között, mert én kívülről nem látok semmit, szerintetek könnyen lehet a régimet lecserélni a 16 V-ére???? Nagyon fontos lenne, aki ért hozzá kérem írjon az oldalamra. :)
Köszke
Vega06-07-2005 16:42:25 // 6746
ok...ha megtalalom, este berakom!
nem jon valaki holnap a ringre? en megyek delelott a szabadnapra...tolunk par kort :D
Gabriel06-07-2005 16:42:09 // 6745
Amint leírtam az 1500 Ft lenne. Ez egy DVD de persze az ár az osztófik annyi felé amennyien vagyunk. 4 személynél már megállhatunk de persze minél többen vagyunk annál jobb :-)
W06-07-2005 16:35:39 // 6743
Elkepzelheto de ehhez nagyon elvetemultnek kell lenni :) KEresd meg a kepet ha lehetoseged van ra
Saughassy06-07-2005 16:34:57 // 6742
En is lattam mar, de nem neztem meg tuzetesebben. Lehet photoshop?:)
Vega06-07-2005 16:30:54 // 6741
ja es hidd el...esku elokeresem valahonnan azt a kepet...egy provat 145-os fan oldal volt...egy lila gepbe votl belerakva...a kep alapjan azt kell mondanom siman...maskulonben nem jott volna ezt az otlet :)))
W06-07-2005 16:23:05 // 6739
Honnan tudod, hogy az ember nem 120 kg-os mint pld en ? :)))
W06-07-2005 16:21:46 // 6738
Hat.... megneznem azt a fotot ahol a 145-be 3.0 V6 van. A 166 orra kb ketszer hosszabb, es a motorterbe igysem tudok egy szoget se leejteni. Tudsz belinkelni ilyen kepet ?
Paco06-07-2005 15:58:11 // 6737
Nagyon egyszerű: nézd meg egy 155 2.0TS8V és egy 155 2.5V6 közötti súlykülönbséget. A kasztni majd minden része ugyanaz, a különbség nagy része a motorból adódik. (130 kg) legyen mondjuk a motor +80 kiló
Ezután fogj két 40 kilós homokzsákot, és tedd be a motorteredbe előre majd menj el egyet autózni.
Készítsd fel magad arra hogy a cserétől ezzel a súlyeloszlással kell majd élned.
kando.06-07-2005 14:49:41 // 6736
Köszönöm az infót, persze, még aktuális. Holnap megyek konzultálni a szerelőhöz, akkor megmondom neki, cseréljük le ezt is, meg ami olajat még kell. Akkor kiszereléstől függően 5-6 litert veszek... (a suliban vákuumos szivattyúval elvileg teljesen leszívják..., ami a váltónál sem hátrány talán :-) ).
Az üzemanyagszint-jelző nálam is akkor villant be, mikor hirtelen megálltam, vagy ráléptem a gézra, valóban. Még nem világít folyamatosan, így vittem el hozzá, aztán majd kiderül, hogy kell-e tankolni a szervizben, vagy utána is ráér. Leüríteni nem akarom semmiképpen...
Zoli06-07-2005 14:26:19 // 6735
Nehéz dolog ez az átépítés, egy biztos: nagyon aprodolgokon el lehet csúszni, és a verda soha sem lesz tökéletes mindig szét fog menni valami, akárholcsináltatod gari sehol sem leszrá... lehet hogy megveszed a motort x-ezerért de még a munkadíjon kívül is mégegyszerannyit rá kell költeni..., mi a közelmúltban csináltunk egy b' corsa 1.4 helyére egy 2.0 gsi motort, és látszólag minden stimmel de mikor szétborítod akkor jönnek az apródolgok mint tartóbakok, váltórudazatok, felemás féltengelyek... stb stb
a06-07-2005 14:24:54 // 6734
Azért az a 100-150 kg az igen nagy különbség, mivel a TS moci kereszben van a 45-ben, és ráadásul eléggé hátra is van tolva, hogy minél jobban a két kerék közé essen a súlypont.
A V6 is keresztbe van, de mivel V, eléggé hosszú előre is, és ráadásul a súlyának eléggé nagy része is kerül előre. Így erőteljesen előre, az első kerék elé kerül a motor súlyának nagy része.
Ez meg kanyarban mint a parittya viszi el a kocsi orrát.
Saughassy06-07-2005 14:23:59 // 6733
En egy 2.0as Alfetta óta minden mast orrneheznek erzek. :)
kapeka (Nagyvad)06-07-2005 14:12:17 // 6732
Ha még érdekel a motorolaj mennyisége: Minimumszint: 3,2kg/3,6liter, Maximumszinthez: 4,6kg/5,25liter.
Láttam, kérdezted az üzemanyagszint-jelzőt: nálam (és minden 33-asban) a gázadásra és a fékezésre nagymértékben bemozdul a mutató, az első fékezéskori sárgalámpás villanásnál még 20 liter is lehet benne, nyugalmi állapotban ha világít, akkor még 5-6 liter biztosan van. De soha ne várd meg, hogy a tank leürüljön, mert olyan dolgokat képes beszippantani a rendszer, hogy csudákat látsz! :-PPP
Vega06-07-2005 13:44:25 // 6731
Igen, SN is ugyen ezt mondta :) Na elso korben legalabbis megvarok egy arajanlatot, ha gyalazatos lesz akkor marad a regi projekt, a mostani Ts megpiszkalasa.
De egyebkent nehez elkepzelnem ,hoyg a V6-os annyival nehezebb legyen ,hogy annyira felni kelljen a sulyabol fakado valtozasoktol!
A ket auto kozott 100 kg differencia van...mas forrasok szerint 150. Na most hasonlitsatok ossze kulsore egy 164-eset meg egy 145-ost...joforman csak a kasztni 2x akkora...a motor sulya elenyeszo..SZERINTEM!! de nem tudom...mondom, megerdeklodom...de ha nem szoltok ezt elhibazhattam volna...
Na mindegy, erdeklodom aztan ha tudok valami konkretat akkor informallak titeket, mar csak erdekesseg miatt is!
bb1806-07-2005 09:52:18 // 6730
az a baj hogy ez igen nehéz kérdés. nekem volt már néhány átépitésem, de ha valaki nem csinált még ilyet akkor nagyon nehéz korrekt árat mondani. ilyeneket inkább mindenki magának csinálja. ha bejön vmi gixer azt is jobban meg tudod magyarázni magadnak. igazábol kb árat sem mernék irni. min látni kéne minden darabot ami kell bele, +az eredetit összenézni. és ezek után még lehet mindig sok apro probléma ami lehet hogy anyagilag vagy munkában nem is annyira apro. amugy sok szerencsét hozzá, és informálj a fejleményekröl.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?