Forum >> Szerelőműhely

perdix15510-08-2005 16:22:25 // 7786
Sziasztok Cartársak! A következő probléma lépett fel: olajnyomás mérőműszere a 155 ben jobb felül van: Eddig hidegen 4-5 bar, melegen alapjáraton 2, melegen pörgetve 3-4 bar. Ma vettem észre, már üzemmeleg hőmérsékleten, hogy alapjáraton 0-n van, pörgetev is csak a 2 barig megy fel, és ekkor az olajnyomás mutató is vibrál egy kicsit.....Mi lehet a problem??? Az olajpumpa?, éa ha az akkor csere? Hogy lehet megállapítani?? Vagy az érintkező? De azt nem hiszem, mert vmit csak mutat, vagy az olajgomba szaraxik? Az szokott ilyet csinálni??? Egy kicsit eszi az olajat.....Segítséget előre is köszönöm!
10-08-2005 05:52:35 // 7785
Nekem e kettőtől megszünt a hiba, passz. www.szamosi.hu vagy valaki más.
tom16410-08-2005 01:08:25 // 7784
Az én problémám is a párás ill. esős időhöz kötődik. Nevezetesen az alapjárat vagy felmegy magától 5000-ig, vagy éppenhogycsak pöfög. Érdekessége, hogy ha leveszem a gyújtást és azonnal visszateszem, akkor indítozás nélkül is beáll normál értékre az alapj. Vasárnap a kopjuter csatlakozásait birizgáltam meg és az ott levő relék egy részét (amiknek darabját fél óra alatt lehetett kiszedni) csiszolgattam meg, mert tuti valami kontakthiba lesz. Most érdeklödve várom a következő esös napot....
cessna09-08-2005 23:51:09 // 7783
NA, ELEGEM VAN !!!!!! Ma voltam egy motorelektronikus mágusnál (nagyon jó hely !! www.injektor.hu ) Számítógép hibát NEM jelez, vizhőgomba kimérve, hidegen-melegen, TÖKÉLETES ÉRTÉKEK, lambda szonda TÖKÉLETES ÉRTÉKEK, LMM múlt héten cserélve. Bosszantó, de azt hiszem ennél több pénzt és időt nem áldozok rá. Kicsit bosszús vagyok, mert még csak ötletem sincs, mi okozhatja ezt a hibát.
cessna09-08-2005 23:45:59 // 7782
Köszönöm az útbaigazításodat
bb1809-08-2005 18:39:10 // 7781
nekem versenyen ugy felmelegedett hogy leégett rola a festék. ezután soha többet gabriel.
Fritzee09-08-2005 14:50:45 // 7780
Ja és 2,4 JTD.
swan09-08-2005 14:38:55 // 7779
Én is pont ezért nem mertem ki menni múlt évben a sajátommal. Helyette vittem a céges opelt.
Fritzee09-08-2005 14:30:57 // 7778
Sziasztok! Mint páran tudjátok, nemrég Erdélyben voltunk apám 166-osával. A kocsit eléggé megviselte az út, aminek egyik eredménye az olajteknő megrepedése. Most szervízben van a kocsi, már kétszer meghegesztették, de még mindig folyik az olaj, mindig megreped valami új helyen. Ennek folyományaként SOS keresek 166-oshoz olajteknőt. (e-mail: fritzee@vipmail.hu , tel: 06-30-640-9739) u.i.: Tudom, hogy az adok-veszek kategóriába ezt már beírtam, csak gondolom sokan nem nézik mindkettőt párhuzamosan.
FRC09-08-2005 13:02:01 // 7777
Ki tudja mekkora kell, hogy legyen a 164 2.0TS-nél a hengerek kompressziója?
swan09-08-2005 12:38:23 // 7776
Ez igaz.Próba!
09-08-2005 11:36:59 // 7775
Nem feltétlenül. Ha a lambda teljesen döglött beáll egy közép értékre és azt veszi figyelembe a komputer. Egyszerűen ellenőrizheted húzd le a lamdbat és meglátod a különséget vagy sem.
kertecs09-08-2005 08:53:02 // 7774
Gondolom a 156-ban lévő 1.8 TS detto az enyémben lévővel. Szemben állva a motorral, a jobb oldalán, legalább 4 vízcső megy rá: termosztát. A termosztátba becsavarva is van egy jeladó és mellette is.
swan09-08-2005 08:33:57 // 7773
N most ha lambda szonda akkor az alapjárat is ingadozna nem? Az pedig jó, ráadásul múlt évben a műszaki vizsga előtt lett cserélve. Érdekes módon ma reggel nem jelentkezett. Ne nevesetek, de lehet ennek köze a párás isdőhöz. Mert ha most visszagondolok az elmúlt héten mindig akkor jelentkezett amikor esett vagy eső után indultam el.
cessna08-08-2005 16:05:41 // 7772
Ezek szerint én keverem a szezont a fazonnal !! Hol a TERMOSZTÁT és hol a GOMBA ?? LMM-et cseréltem, holnap megyek kinullázni a sz.gépet.
08-08-2005 14:21:55 // 7771
Ua. mint cessna esetében LMM vagy lambda szonda. Próbáld meg egy hajszálnyit lenyomott gázpedállal a hideg indítást. Gyorsabban megtalálja a megfelelő keveréket a komputer "vész" progija. Utána még fulladozhat hidegen mert túl dúsítja a keveréket de melegen "elmúlik". Ami persze nem teljesen igaz de lagalábbis nem annyira észrevehető.
08-08-2005 14:18:10 // 7770
Az üzemi hőfok 90 fok körül van. Ezt függetlenül a külső hőmérséklettől tudnia kell. Ha ilyen alacsony akkor az termosztát hiba lehet. Csere után májd fogod látni az üzemszerű működést. Nálam ez úgy néz ki, hogy 90 fok fölött nyit, visszahül 80 körülire (a vízhőfok műszer szerint!). Onnan folyamatosan melegszik majd 90 fok fölött újra nyit. De lehet a gomba is de nem hinném. A ventilláror elvileg nem kapcsolbe csak ha muszály, lehet hogy klíma miatt megy mert a klíma hűtő melegszik rendesen. Dús keverék pedig az LMM illetve lambda szonda hibája miatt lehet. Ki kell mérni, nekem LMM volt először majd lambda
cessna08-08-2005 13:56:14 // 7769
Köszönöm szépen, megnézem hol és mennyiért adnak ilyet.... ugye jól gondolom, hogy ez a termoszát a levegőcső alatt, majdnem a levegőmennyiségmérő alatt van és egy 2 pólusú csatlakozó a "feje" ?
swan08-08-2005 12:19:12 // 7768
sracok! Mitől lehet az, hogy hidegen hideg időben 1500-2000 között rángat párat ésnem is akar pörögni. Ha elérte a 2000-t megindul mint rendesen de addig nyöglődik. Kicsit melgszik és megszűnik a probléma. Ja és mondon most jött elő a hideg beköszöntével melegben nem csinálta.
Atek08-08-2005 11:21:09 // 7767
Üzemi hőfok 90 C . A 70-75 C alacsony nekem is alacsony volt a hőfok.Termosztátot kellett kicserélni mert megszorult nyitóba.
Metacarpus08-08-2005 10:51:03 // 7766
Srácok! Vélemény?? 120 EURO

cessna08-08-2005 09:48:01 // 7765
Sziasztok, Szeretnék infókat kapni, hogy nektek mennyi az "üzemi" vízhőfok menet közben ?? Nekem még melegben sem kúszik fel 70-75 C fölé. Sőtt, hideg motornál is beindul a ventillátor. Gyanítom a jeladó nem szolgátat pontos infót és ezért sem megy a hidegindítás reggelente. Arra gondolok, hogy a jeladó azt jelzi, hogy meleg a motor, ezért nem dúsít így akár le is fullad :(( a reggeli indításoknál.
brien08-08-2005 08:38:33 // 7764
Üdv! Ismét gondok: tegnap egy kátyúba való beledörrentésnél a kuplungpedálom beesett, és mintha kiakadt volna a gázbowdenem (vagy rudazatom), csak pörgeti a motort tiltásig. Ha rudazat akkor valaki nyomhatna egy robbantott ábrás rajzot hogy hol keressem :)) Egyébként mintha valaki már mondott volna itt hasonló problémát. 145-ös 1.6 boxer Jah, és kigyulladt az a kis porlasztócsúcsos lámpám is :) Még szerencse hogy 2 hete hoztam el az autót egy nagygenerálról...
Marklar15507-08-2005 23:22:42 // 7763
Rendben...
Bg.07-08-2005 22:10:30 // 7762
Kérdés: 2.0TS MY2000 váltó, a négyes (és csak a négyes) néha elnehezül, és nem akar bemenni, majd nehéz is kivenni... Ha bowden lenne, akkor godolom, nem egy "középső" fokozat játszana velem.
Blacky06-08-2005 03:36:24 // 7761
Csörrenj rám hétfőn, adok majd telefonszámot (GYÁLON).
Marklar15505-08-2005 23:40:02 // 7760
tud valaki úgy vizsgáztattni, hogy rsz/forgalmi van ott? off opelről lenne szó. Műszakilag rendben van, csak lejárt 16. án a papírja, a tulaj csajnak(örökösnek) nincs jogsija, és lemerűlt az aksi is. 1,7TD B Vektra. Jöhet magánban is.
EDDI05-08-2005 21:57:05 // 7759
sziasztok! Segítség kellene: az autó 2.5 TD 1995-ös alapjáraton sokszor dadógósan megy, és néha magasabb fordulaton is. Ilyenkor bevillan a műszerfalon a porlasztócsúcsos lámpa. Az autón elektromos adagoló van. Mi lehet a probléma okozója?
giovanni05-08-2005 15:30:51 // 7758
OK szerda jó..... :))) Katának majd szólok hogy vegyen vissza ;-)
granturismo05-08-2005 15:27:50 // 7757
Kedden dolgozom tovább. Szerdán du. jöhettek kipróbálni. Kata is viheti egy körre ha megígéri, hogy nem fog olyan kézifékeseket csinálni amilyeneket szokott:-)))))))))))))))))))))))))))))))
giovanni05-08-2005 15:24:42 // 7756
Majd kiprobálom :)))))
granturismo05-08-2005 15:23:05 // 7755
6 hengeres. Megy mint állat.:-)))))))
granturismo05-08-2005 15:21:20 // 7754
2002 őszén cseréltem ki őket, azóta semmi gondom vele egyébként.
giovanni05-08-2005 15:20:46 // 7753
Milyen a 164 BOXER ???? :))))))))))))))))))))
granturismo05-08-2005 15:19:01 // 7752
Csak azért mert én is azt vettem a Boximra, de az egyik Gabriel dobozban Boge Automatic gátló volt. Gondolkodtam, hogy visszamenjek-e reklamálni, mert hát ugye a Boge egy jóval nagyobb márka, de aggasztott, hogy az egyik gátlóm így Boge a másik Gabriel. Viszont gyanúsan egyforma volt a 2 gátló. Az üzletben azt a választ adták, hogy semmi gáz, ma már egyik cég sem gyárt az összes autóhoz gátlókat, csak egy részükhöz, a többit másik gyártótól veszi és átcimkézi a saját márkájára. Cserébe pedig ő is ad át a saját gyártásából olyat amit meg a másik nem gyárt. Nos az én Boge gyártmányú gátlóim egyikét elfelejtették átcímkézni.... így van nekem most 2 db Boge Automatic első gátlóm a 164 boxeren amit Gabrielként vettem. Elgondolkodtató viszont, hogy valaki esetleg Boge gátlót vesz és valójában Gabrielt kap helyette.
FRC05-08-2005 15:18:38 // 7751
lehet a lengés csillapító gumi persely, nállam vol már olyan... locsold le vízzel és menj egy kört.... vagy a másik ami nállam nyikorgott az alsó gömbcsukló...
Viktor8505-08-2005 15:12:03 // 7750
Majd mindjárt kiderül h. jó-e hozzá.
Viktor8505-08-2005 15:11:21 // 7749
Azt hoztak a Sudhoz:)
granturismo05-08-2005 15:08:04 // 7748
Gabriel? 164-es Alfán gyárilag az volt. Mire kellene?
Viktor8505-08-2005 14:58:47 // 7747
Hi! Van vkinek vmilyen tapasztalata a Gabriel márkájú lengéscsillapítókkal?
Balu05-08-2005 13:34:47 // 7745
Sziasztok, 2.0TS-hez keresek olajdeknit. SOS előre is köszi!
Gábor16604-08-2005 19:56:19 // 7744
SN: Azt használtam a 164-ban. Nagyon jó volt! Hidegen picit gyengébb, de sokat végig próbáltam (írtam már róla itt-ott), és ez volt a nyerő. Persze sok más is lehet jó...
kando.04-08-2005 14:25:07 // 7743
Na igen, ha nem tudok beszerezni külön, akkor marad vmi ipari megoldás, ami talán tartósabb is lesz a műanyagnál :-))
a04-08-2005 11:45:31 // 7742
Minden szilent cserélve lett? Meg kell nézni alolról. Így neten keresztül eléggé nehéz diagnosztizálni a dolgot. De attól ne tarts, hogy a féltengely ment volna ki. Mondom, az nem nyöszörög, hanem ropog, kitekert keréknél.
a04-08-2005 11:44:08 // 7741
Én meg a saját tapasztalataimra :))))))
beeep14604-08-2005 11:41:35 // 7740
Ropogás nincs, nyikorgás-nyöszörgés van. Viszont március végén lettek cserélve elöl a szilentek. Vagy ezek a remek magyar utak ennyire eszik.. ?
granturismo04-08-2005 11:40:47 // 7739
Én is mindig Textar betétet használok (előző autókon is) és soha nem szólalt még meg.
Charlie 16604-08-2005 11:37:42 // 7738
Én alapvetően Gombócra hallgatok, az Ő tippjei eddig bejöttek.
a04-08-2005 11:32:18 // 7737
Textar nekem sosem szólt még. Persze ez nem jelenti azt, hogy sosem szól, csak én nem tapasztaltam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.