Forum >> Szerelőműhely
Bg.22-08-2005 18:08:23 // 7986
Egy lapján van az összes gond.... Most elmegy szatyorban egy váltó szerelőhöz -valami tárnoki szakember - , aki állítólag csak váltókat szerel. Darabokra szedi, majd mond vmi okosat - én pedig kifizetem... Ha kell veszek rá új elemeket... passz, majd nálam hozzá értőbb...
giovanni22-08-2005 17:57:07 // 7985
Tudom hogy neked kell :))
Csak kölföldön akarsz faragtatni valamit az autód alá.. :)) ne cheat-elj szólj ha tucc valamit.
bb1822-08-2005 17:54:45 // 7984
akkor azt a házat talán el is lehet dobni. vagy inkább hegesztés?
GPti(V6)22-08-2005 17:50:40 // 7983
Sziasztok!Kérdésem:146Ti a hütőventilátor 97 foknál bekapcsol de kb 5 másodperc múlva ki is kapcsol.Igy a motor állandóan 95-és 97 fok között dolgozik.A hőgomba új,a termosztát jó, most direktre van kötve igy városban sem megy 75fok fölé,hol lehet a bibi?
Bg.22-08-2005 17:40:10 // 7982
Első felületes diagnózis a váltómról: két lyuk és egy repedés a burkolaton.
Ollah22-08-2005 16:24:28 // 7981
Szasztok!
Külföldre kellene help, plíz:
"I need the dimensions of the standard GTV shocks. Diameter and length
(travel mabie too?)."
A 916-os GTV-ről vanik szó.
Előre is köcce!
TtK22-08-2005 13:54:37 // 7980
gybiro:
A 7424-ben leírtam mit láttam mikor szétszedtem a légtömegmérőt. Csináltam pár képet is van egy link hozzá. Az egy vastagréteg elektronika, szerintem esélytelen javítani.
raga:
A 156 hátsó futóművét lehet állítani a keresztlengőkarok bekötési pontjainak mozgatásával. Ez ugyan az összetartást változatja, de valószínűleg viszi a dőlést is.
ubi 156sw22-08-2005 09:53:36 // 7979
Sziasztok!
Segítséget kérnék hátha volt már valakinek ilyen probléma a járművével.
Megálláskor általában üzemmelegen kuplung kinyom és lefullad a motor. És legtöbbször 3.-4. próbálkozásra indul csak újjra! Meglehetőssen bosszantó ez kereszteződésben v. egy kanyarban! Alapjárat álló helyzetben tökéletes nem fuldoklik. Légtömegmérő frissen cserélve.Ja amotor 2000. év 2,4jtd.
Köszönettel ubi
csocsi21-08-2005 19:27:14 // 7977
HAli! Nekem és pár 156-os tulajdonossal beszélve 90 körül áll be. Viszont erős terheléskor, például mikor az osztrákoknál a Hohe Wand-on voltunk "ez egy hegyecske" nekem 105körül mozgott. Előtte 155-m volt ott is kb ez volt a helyzet. De ettől függetlenül beszélj szakemberrel.
Rvin21-08-2005 17:55:19 // 7976
Hétvégén próbálgattam az autót.
Sajnos nem csak hideg motornál tud hibat produkálni.
Úgy tűnik meleg motornal az alsó fordulatszám tartományban (700-2500) gyengébb a korábbbiaknál és mintha kissé lustábabn reagálna gázadásra. Ez hiba sem mindig jelentkezik néha tökéletesen működik. 3000 fordulat fölött semmi hibát nem észlelek.
Ez magyarázat a meleg indításkor nem jelentkező rángatásra.
Szerintem nem. Az alacsony hőmérseklet termosztát hibára utal.
misi21-08-2005 15:40:30 // 7973
Nekem is volt ilyen próblémám.eltört és lecsúszott az egyik hőgombám csatija, ami az automataszivatóval van kapcsolatban!Visszadugtam és azóta semmi gondom.:)))
GEORGE21-08-2005 15:27:00 // 7972
Szekszárdra megyek hétfőn, igaz kéne Érdre is de, az szerintem kedden vagy szerda délután lesz.
Miért is??? Sefgíthetek valamiben?
Poló21-08-2005 13:43:11 // 7971
Szia Stevenson! Nekem is fel szokott menni a vizem 100 körülire. Hosszútávon meg 70 fok körül marad. De nem tudom én sem hogy normális -e, úgyhogy érdekelne engem is.
Rvin21-08-2005 11:47:23 // 7970
Hosszas hibamentességet követően úgy tűnik- visszaolvasva a topikot - makacs hiba jelntkezett nálam is néhány hete.
Kezdődött 5000 fordulat feletti gyengeséggel, majd egyre gyekrabban hidegindíttási gondokkal. LMM csere hatására visszatért az ereje, de a hidegindítás egyre nehezebb. Le ugyan még nem állt, de az első két percben 500-1000/min fordulat között lassan ingadozva egyenletlenül, erőtlenül jár. Ha bemelegszik semmi gond. A hiba csak 8-10 óra állás után jelentezik újra.
Ahogy olvasgatom masok is küzdenek hasonló problémákkal különböző motoroknál.
Várom a tapasztalatokat, hátha van megoldas...
Rvin
raga19-08-2005 21:31:16 // 7969
SZVSZ 100 az soknak tünik állandóan, nekem dugoban araszoláskor megy 90 fölé.
bb1819-08-2005 20:51:57 // 7968
ez elsöt ne vedd figyelembe, kész életveszély, csodálom hogy meg mertem csinálni.
bb1819-08-2005 20:51:20 // 7967
nagyon gány dolog ( talán 80 körül csináltam utoljára ) beül és ráül annyi haver ahány tud, és összekötni a rugót egy vagon drottal.
viccen kivül. 2-3 ezerért lehet kapni rugoösszehuzot és az a biztos. igaz van 40-50 ezerért is. :-)))
Stevenson19-08-2005 17:06:46 // 7966
Sziasztok! Meg tudnátok mondani mennyi az üzemi vízhőmérséklete a 2.0TS motoroknak??? Normális ha állandóan 100 fok körül van a vizem?
Csöri19-08-2005 15:35:03 // 7965
Rugó összehuzatóról hallottál már?:)
Azzal.
Gabi8619-08-2005 15:32:03 // 7964
Üdv márkatársak. Nem tudja valaki megmondani hogyan lehetne 33-as alfában toronycsapágyat cserélni ugy hogy a rugó ne ugorjon szét? Van ennek valami titka?
granturismo18-08-2005 12:38:48 // 7963
George
Hétfőn mész Érdre?
cessna18-08-2005 12:27:01 // 7962
Nem, az nem csúszik, megnéztem.....
GEORGE18-08-2005 10:48:22 // 7961
Pénteken még gyurunk egyet rajta Pirivel!!
Midenképpen rajthoz állok ha nem lesz tökéletes akkor is.
Kiváncsi leszek mit tud a hasonló gépekkel és majd legalább tudok viszonyitani ha már azt mondja a Piri, hogy GEORGE most úgy megy ahogy vártam töle:-))))
Na és a veled beigért futamtól sem akarok meghátrálniiiii :-)
A nem akarok húzni befulladok jelenség jelen pillanatban nagy mértékü javulást mutat!!! :-)))) egyre jobban bizakodok a teljes javulást illetöen de sajna csak hétfön lessz a mérés!!! :-((
joe7518-08-2005 10:43:07 // 7960
Nem lehet hogy csúszik a klíma ékszíj? És hol fogja a motort hol nem?
cessna18-08-2005 09:59:11 // 7959
Szasztok, az elmúlt hetek időjárásában, nem sűrűn használtam a légkondit és egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. A fordulatszám ingadozásom nem jelentkezik, ha a légkondi ki van kapcsolva !!! Ha megy akkor ingadozás van 500-1500 között..... Ennyire leterheli a motort a kondi ?? Van ötletetek ???
Köszi Bence
p.s. ha van kedvetek nézzétek meg az oldalam, vannak új képek, az új futóművel, látványos változás :)))
joe7518-08-2005 08:51:42 // 7958
No. Ezek jó hírek. Akkor 20.-án akár rajthoz is állhatsz vele....!? :)
GEORGE17-08-2005 23:58:40 // 7957
Általában előszokok fordulni a talikon :-))))))))))) úgyhogy figyelj máskor is:-)))
GEORGE17-08-2005 23:54:22 // 7956
majd meglátjuk mi lessssz :-)
Alfa 15917-08-2005 23:38:58 // 7955
Szevasztok! Sajna rövid időre meg kell, hogy váljak az Én kis Alfámtól. Anyagi okok miatt eladó!!! Ha valakit érdekel kérem, hogy írjon a chipet@vnet.hu címre. Üdv mindenkinek: Laci
kando.17-08-2005 22:22:52 // 7954
Igen, ez talán kevésbé fájdalmas és macerás :-)
Egy ,,jó'' vezérlővel összehasonlítani a Tiédet, érdemes, és célravezető lehet, persze kérdés, a kiértékelés mennyire lesz hosszú, de sok sikert!
Szép ez az autó nagyon, kár, hogy rakoncátlankdik... Ez volt a biztos pont, mikor felértem a talira, meg az, hogy megláttalak mellette :-) Az első ismerős arc és autó! ;-))
GEORGE17-08-2005 22:12:20 // 7953
Óriási macera!!!!!! Inkább nem vállalom!!
Hétfön lesz egy nagyon komoly mérés sorozat párhuzamos mérés vagy mi fene!!
Ott vizsgálni fogják milyen parancsokat ad ki a vezérlő egység és azt is ,hogy az a parancs végre is hajtodik -e???
Azt mondták hosszadalmas lesz de tuti megmondják mi a gond!!
Kiváncsian várom a hétfő reggel 07:00 órát!!!! :-)
kando.17-08-2005 22:07:33 // 7952
Macerás lenne gondolom, de talán mégis érdemes néhány napra kamputert cserélni benne... Igaz, nem ismerem, mennyi áramkör van benne (egy helyen van a vezérlés vagy több kisebb ,,fekte doboz'' van összekábelezve), de érdemes lenne vagy a központi egységet cserélni, próbára vagy azt a részt, amelyik a motor üzemét vezérli (az alapjárati motor vezérlő áramkör).
Ilyennél mégrtem a bosszúságodat, ehhez tényleg kevés egy autószerelői vizsga és tapasztalat, olyan ember kell, aki ért a mikroszámítógépekhez és az autók vezérléséhez, netán az Alfánál dolgzik :-)
GEORGE17-08-2005 22:02:33 // 7951
Sajna nem cirka egy éve fenn áll de mostanra romlott sokat:-(((((((
kando.17-08-2005 21:59:26 // 7950
Én meg egész megéheztem, megyek, eszek vmit... :-)
GEORGE:
Ez a ,,hiba'' véletlenszerűen jön elő vagy márerendszeres?
MErt ha időközben csinálja csak, még ha ütemesen is, mégis csak vmi elektronikai hiba lehet... Lehet, hogy vmelyik proci induláskor nem resetelődik vagy benne marad vmi ,,hülyeség'' és nem képes rendesen vezérelni az adagolást alapjáraton... Még ha évekig nem is csinálta de most előjött ez, lehet, hogy az IC megmelegedett vmikor, vagy érte vmi külső zavar és mostanra kezd ,,megbolondulni''
?
GEORGE17-08-2005 21:56:24 // 7949
Azért kiváncsi lettem volna a zsaruk arcára mit gondolhattak!!!
A kanyar után szoktak állni ök!
Mi elötte megfordoltunk majd állórajtal megfutottuk ama bizonyos távot!
Ezt mind jól hallották a zsaruk, csak mi pont távolodtunk tölük.:-)))
Gábor16617-08-2005 21:53:28 // 7948
Egyelőre előttem is rejtély. Alulról és elölről nem juthatott be. Ahhoz pedig túl nagy, hogy egy macsek vonszolná oda. Kutya viszont nem fér be. Mióta utoljára szervizben volt az autó, atóta már vettem le a lemezt. Szóval :-o a részemről.
GEORGE17-08-2005 21:52:53 // 7947
No!!! ugynézki javulgat a betegecske ti-m!!!:-)))))
Megkapta az új légtömeg menyiségmérőt és egy új lambda szondát és mostmár végre elindult, illetve nagyságrendekkel jobb mint eddig!
Atec-al testelgettük kicsit amig az övét vezetve egy bizonyos szakaszon 0-ról 182-185 ig gyorsult fel addig az enyém 190-ig ment el!! :-))
Határozottan javul a dolog.
De még mindig sajna leáll nincs alapjárat rendesen :.-((((((
Még azért előjön egy kis betorpanás is :-(((
.
.
.
.
.
.Jaaaa és leporoltam Atec gépén a 190-es feletti osztásokról a port egészen 206-ig :-)))))))))))
Azért nem tovább mert jelezték a szembejövök a Trafit!!!!!
wwwSentinelwww17-08-2005 21:48:57 // 7946
Ajjjjjj, kicsit eltértünk a szerviz témájától nem? :) hehe, na szó ami szó én biza egy kiló kenyérrel meg hagymával megyek le a kocsihoz holnap reggel, és a bicskámmal vágok egy darab kóbászt ( legalábbis remélem) és jóllakok végre :) Tudjátok V6 mellett nélkülözni kell a kaját, meg hát hamarabb is füstölődik a dolog. Egyszer átmentem valami vaddisznó féleségen, akkor szerintem nagyon sok hús lehet lenn. Kis szerencsével, füstölt oldalast is szelhetek. :)))) ( na jó befejeztem )
András bácsi17-08-2005 21:36:59 // 7945
Esetleg az anyagmegmaradás törvénye szerint az egykor elütött állat a hő hatására kolbász formátumúvá alakult. :-)
kando.17-08-2005 21:33:35 // 7944
Hát igen...
Holnap lehet, én is megnézem a vasat, igaz is, megy műhelybe, majd kifaggatom a szerelőket, nem találtak-e ott vmi kolbászt, sajtot vagy más füstölhető élelmiszert ;-))
No meg teli hassal a munka is könnyebben megy :-)
tom16417-08-2005 21:33:27 // 7943
Aki jól él, arra mondják hogy kolbászból van a kerítése is.
Mit mondjunk arra, akinek kolbászból van az autója.....?
wwwSentinelwww17-08-2005 21:30:04 // 7942
LoooooooooL, hát igen, ha megnézed a kolbász piaci árát, akkor bejön a dolog mert simán tankolhacc az árából :)))))
kando.17-08-2005 21:23:09 // 7941
Na, majd nézem a retek klubbot, hátha adják...
Még reklámnak is jó, minden Alfa kolbászt terem ;-))
Cacho17-08-2005 21:17:55 // 7940
Vazzeeee, ez naggyon durva :DDD
wwwSentinelwww17-08-2005 21:15:44 // 7939
Bazz imádom a kolbászt, holnap megnézem az én kocsim is hátha lesz benne :)))))
Derítsd ki hogy került oda és benne lehetsz a Fókuszban :-DDD LOL
veteranviking17-08-2005 20:59:42 // 7938
Haláli, rejtett kolbász!Kiváncsi lennék a hites történetre,hogy is került oda:)
András bácsi17-08-2005 20:58:57 // 7937
Kutyád nincs, aki esetleg jó rejtekhelynek gondolta?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?