Forum >> Szerelőműhely

GTVili27-06-2007 19:57:17 // 16101
Tudja valaki hogy hány foknál kéne bekapcsolni a hűtőventillátornak?...2.0TS motorrol van szó....
bb1827-06-2007 19:38:44 // 16100
csak csöndben kérdem :

Ki volt az az elmeháborodott aki ennyi maszatot kent minden tömités alá ? És minek ha uj tömitésekkel kell összerakni amugy is.
bb1827-06-2007 19:35:25 // 16099
én is 1.7-re szavazok, 8 szelep ( ahoz minden van mindig ha kell ), 2 dellorto karbi, és minden ok.

Utána ha nagyon akarod akkor szét lehet dobni, és az igényektöl függöen veztengely, karbi, hengerfej, kipfogo rendszer, miegyéb nyulkálás.

Nézd meg az oldalam hátha okosodsz belöle..
Hari27-06-2007 19:05:30 // 16098
Nóó meg a kérdés az, hogy menyit szeretnél rá locsolsz?!!
327-06-2007 18:50:05 // 16097
Wickey-nek igaza van,de hogy ne keljen sokat szenvedni az elektromos cuccal szerintem az 1,7 8 szelepes is elég már :) de persze a döntés a te kezedben van :)
Wickey27-06-2007 18:48:07 // 16096
vegyél bele komplett bontott 1.7 16V-t 100ezerért :)
kaibinger8427-06-2007 17:29:25 // 16095
Sziasztok segítsetek 33 as 1,3 as motort szeretnék tuningolni minden megoldás érdekel írjatok a falamra vagy emailt kszi
matesz2127-06-2007 15:55:16 // 16094
Selmak, ezer hála a magyarázatért és a képért!!!!
Csöri27-06-2007 15:27:14 // 16093
Szerintem a dugattyú miatt ne parázz.
Cgo27-06-2007 15:09:25 // 16092
mivel nem magyarorszagi szerviz, felesleges rola beszelni
Cgo27-06-2007 15:08:48 // 16091
azert kuldtem ket kepet - azert ha egymas melle rakod a ket dugattyut, latszik a kulonbseg. nem akarok nagyobb bajt, mint van, csak arrol van szo, hogy zavar, ha valamit elinteznek egy legyintessel, hogy ez csak egy kis kopp. repedesvizsgalat vagy akarmi szerintem mindenkepp kell.
Csöri27-06-2007 14:46:40 // 16090
Legtöbbször nem a dugattyú, hanem a hajtókar viszi el a balhét. Több TS motorban vezérműszíjszakadás után a hajtókar is elmegy. Az viszont szépen ki tudja lyukasztani a blokk oldalát.
András bácsi27-06-2007 14:39:01 // 16089
Megnéztem: nagyítva sem tűnik veszélyesnek. Azért ha ven lehetőséged, egy repedésvizsgálat nem árt.
Ferke27-06-2007 14:38:46 // 16088
Bakker, remélem sikerül visszaszerezned az anyagi ráfordítást. Melyik szervíz volt ez? Vagy nem publikus?
Ferke27-06-2007 14:37:46 // 16087
Ezt nem is figyeltem, hogy az első szelepnél így elintézte a tőke körül az öntvényt. Vagy ez a akkor sérült, amikor ki lett szedve a tőke?
Azért ez talán még javítható sérülés, nem? Igazából a tőke legalsó részénél van anyaghiány, ami mé talán pótolható, viszont egy bontott HF nem túl olcsó.:(
Az viszont tény, hogy ezzel valamit csinálni kell, gondolom erre mondott a szerelő is valamit....
Cgo27-06-2007 14:35:37 // 16086
igen, a hengerfej az mindenkepp cseres.
Ferke27-06-2007 14:32:26 // 16085
Persze, azonnal észreveszi, ki is dobta a motorhibát. És szívta is a levegőt rendesen + ettől kormolódott le a turbo is.:(
Selmak27-06-2007 14:12:23 // 16084
Azokat kell cserélni?
Hari27-06-2007 14:12:19 // 16083
A dugatyúban az a sérülés (amit a szeleptányér okozott) az nem annyira gáz, inkább azt nézd meg, hogy amikor ezt a dudot teljesen FHT van akkor nincs -e alacsonyabban a másiknál (vele 1-re mozgó) ,mert akkor a hajtókar zsugorodott és ->csere. (A dugatyut ki kell venni és a gyürűket is alaposan megvizsgálni - törés, - gy.horony méret, - gy.horony elválasztó repedése.) Egyébként ha nincs más sérülése, akkor OK.
Ami sokkal aggasztóbb az a hengerfej - amint a képen is látszík az első szelep tőkéje alaposan széttört, és ez nagyon összeverte a HF-t. (A javaslatom inkább csere mint javítani.)
RÉSZVÉTEM!
Selmak27-06-2007 14:11:17 // 16082
Hát ha farsot nem is szív de elmegy a nyomás. Ezt is észreveszi az ECU?
kertecs27-06-2007 14:09:40 // 16081
Jááj, van amelyik kép fájdalmas : ( Kívánom, h ezt ne kelljen lenyelned!
Ferke27-06-2007 14:08:27 // 16080
Ez sima korongos.
Ferke27-06-2007 14:04:57 // 16079
Sztem ennek nincs jelentősége, ezért felesleges kicserélni a dugattyút. Bakker, az a szelepkorong rendesen kapott, durván néz ki..:(((
András bácsi27-06-2007 14:04:55 // 16078
Sejtem. Küldd!
András bácsi27-06-2007 14:04:55 // 16077
Sejtem. Küldd!
András bácsi27-06-2007 14:02:14 // 16076
Eszek, azt' hívlak.
Selmak27-06-2007 14:00:23 // 16075
Azok a henger alakú valamik hidrotőkék?
Ferke27-06-2007 13:59:51 // 16074
Áááálj, mielőtt máshoz nyúlnál, ellenőrizd az IC csöveit! Nagyon jól nézd át, mert ha egy hajszálrepedés van is rajta, akkor falsot szív, és elvész az erő! Pont ezt a hibát dobta nekem is, csak már kész volt a vas, és a hibát üttettem ki. Mondta a szerelő, hogy a szelepet akkor kicseréljék? Mondtam, hogy köszi, kopj leee..., csak a hibát üsd ki:)))
Selmak27-06-2007 13:56:59 // 16073
a sematikus rajz ugyan a 146 motorjáról készült de nagy eltérés nincs a tidehez képest.

6. a CR pumpa
12. a nyomástartó szelep
8. az elosztócső vagy CR cső kinek mi tetszik
14. az üzemanyag nyomás szenzor.

Na valszeg ez nyiffanhatott ki nálad.
Trombozis27-06-2007 13:53:40 // 16072
Az enyém ott ment, de ott is kapott cigire pénzt a csávesz. :-)
csocsi27-06-2007 13:51:18 // 16071
Én sem vittem sehova csak a műszakira.
Néztam az előbbi linket és látom Szekszárdon van.
Cgo27-06-2007 13:50:00 // 16070


ma szedtuk szet, 2 hetig fog tartani, mig az szakemberek elkeszitik a szakvelemenyt.

a letorott csavart a szerviz veletlenul elveszitette...
Cgo27-06-2007 13:47:22 // 16069
a bal oldalon belecsapott a szelep, latni a felso perem lejjebb van 3/4 mm-t, mint a masik oldalon. kuldjem mailben az eredeti nagysagu kepet?
Selmak27-06-2007 13:46:14 // 16068
Az felhajlás a dugó szélén élettani jelenség?
kertecs27-06-2007 13:45:38 // 16067
Most megnyugodtam, h nem vagyok talán akkora láma : ) Vagy már ketten vagyunk? : )))

(régen értekeztünk, h mi a helyzet., csak Balage pletykál holmi 166-okról...)
kertecs27-06-2007 13:42:33 // 16066
Erre (Pécsen) az un ZT-k (zárt technológiás vizsga) kerülnek kb 15-be. Mondjuk abba benne van, hogy nem viszed el vizsga előtt fék-lengéscsillapító mérésre, meg talán átnézés. Ha ilyenre elvinnéd külön, itt olyan 5E lehet. Én nem is vittem, átment, az enyém egy jó autó ezek szerint : )))

Meg ZT-n azért ugye elnéznek ezt-azt...
Selmak27-06-2007 13:30:37 // 16065
Az legjobb tudomásom szerint a nyomástartó szelep CR pumpában van, a nyomászenzor meg logikusan utána a közös nyomócsőben. A CR nyomászenzor alapján dönti el az ECU hogy nyomástartó szelepen mennyit nyisson illetve zárjon.
András bácsi27-06-2007 13:29:19 // 16064
Hol látsz ezen hibát? Nekem rossz a szemem, de nem látom mit kell látni.
kertecs27-06-2007 13:26:41 // 16063
Én ugyan még nem láttam pont ilyen sértetlen dugattyút, de a képen nem látom hol ért bele.

A szervíz elismerte a hibájukat és bevállalta végülis a javítást?
csocsi27-06-2007 13:26:04 // 16062
Köszi, ezután igyekszem észben tartani. Bár most 2 évig nem kell. De erről nem tudtam semmit.
Vajon miért lehet ott olcsóbb minden?
kertecs27-06-2007 13:22:13 // 16061
Az enyém áprlis közepén volt, igen KPM-nél. Pláne 7800+cimke talán?

Jááj, új honlapjuk is van... Nemzeti Közlekedési Hatóság A régi honlap, szerintem egyszerűbb: kff
Marty27-06-2007 13:20:18 // 16060
Ezen mit kell nézni?????:)))))))
csocsi27-06-2007 13:19:29 // 16059
Vaze, én laikusként dobnám a kukába.
Cgo27-06-2007 13:18:30 // 16058
[img1]

szerintetek ez a dugattyu nagyot kapott vagy semmiseg? csere?
Cgo27-06-2007 13:18:21 // 16057


szerintetek ez a dugattyu nagyot kapott vagy semmiseg? csere?
csocsi27-06-2007 12:32:20 // 16056
Ez komoly??
A KPM-re gondolsz?
matesz2127-06-2007 12:31:31 // 16055
Ez végülis a nyomásszabályzo szelep vagy ez más? Ezt lehet cserélni vagy megint komplett szivattyú? Beindul, megy is csak gyenge, sokat fogyaszt meg nem megy.
Selmak27-06-2007 10:22:50 // 16054
Nem működik normálisan a CR nyomásszenzor. Lehet kontakt hiba de lehet döglött szenzor is. Gondolom be se indul a motor?
matesz2127-06-2007 10:14:33 // 16053
Sziasztok, tudja valaki hogy JTD nél mit jelent a "nyomócső nyomás/teljesítmény érzékelő hiba" a diagnosztikánál???
kertecs27-06-2007 10:12:24 // 16052
Jó autó miért nem a Felügyeletre megy? : ) Az azt hiszem 8E Ft alatt van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.