Forum >> Szerelőműhely
ALFI15617-07-2007 20:41:52 // 16392
Szerintem az egyik izzitod elhányta magát.Gépet nem dugtatok még rá?
Szvazy17-07-2007 20:39:46 // 16391
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy mitől lehet az hogy amikor beinditom az autot utana még villog az izzítás jelző lámpa vagy tizet?! Kerestem a kézikönyvben de olaszul sajnos nem tudok tehát az kilőve.
Ha tudja valaki akkor légyszi írjon mert nagyon idegesít.
166 2.4JTD
Nem tudjátok hogy mitől lehet az hogy amikor beinditom az autot utana még villog az izzítás jelző lámpa vagy tizet?! Kerestem a kézikönyvben de olaszul sajnos nem tudok tehát az kilőve.
Ha tudja valaki akkor légyszi írjon mert nagyon idegesít.
166 2.4JTD
Don Gombóc17-07-2007 20:38:45 // 16390
Persze. :))
Bánk17-07-2007 20:37:35 // 16389
danke schön alles personen!!
Tresor17-07-2007 20:35:34 // 16388
Keresd meg admirális nevű usert! 24 ezerért tud gyári Boscht! ;)
Grando17-07-2007 20:33:17 // 16387
1,2? Akkor én az univerzálisra emlékeztem, annak asszem 90 centi volt, de az is fölért visítva. :))
ALFI15617-07-2007 20:31:56 // 16386
Mivagy te alkatrésznepper?Nekem kéne egy baloldali gumiharang.Belső.Tudsz ingyen?
Grando17-07-2007 20:31:42 // 16385
Fel kell vezetni, a csatlakozó a motortérben van. A kábel majd' 1 méter, de nem emlékszem pontosan. ;))
Don Gombóc17-07-2007 20:31:26 // 16384
Utóbbi. De nekem a turbó elől van és a közös elmenő kis katalizátornál van a Lambda szonda és felmegy a tűzfalhoz a motor mögé. A kanóc 1,2 méter hosszú.
admirális17-07-2007 20:25:46 // 16383
Milyen hosszú ennek a csatlakozója? Lent lehet összekötni, vagy fel kell vezetni a motortérbe?
Don Gombóc17-07-2007 20:23:32 // 16382
Don Gombóc17-07-2007 20:18:35 // 16381
Szerintünk igen de ne gyári megrendelésként hanem a Bosch Hungárián keresztül és keress valami kereskedőt aki segít a kedvezményt illetően.
Bánk17-07-2007 20:13:44 // 16380
köszönöm...
akkor gyárit vegyek mindenképpen
akkor gyárit vegyek mindenképpen
Don Gombóc17-07-2007 20:12:15 // 16379
András bácsi17-07-2007 20:11:44 // 16378
Jó szöveg. :)))
Grando17-07-2007 20:08:49 // 16377
Áhh! Túrós egy darab nem volt az év elején , meg tavasszal. Csak 1-2 csoffadék... :(( Pedig értékeltem volna nagyon. ;)))
(Naná, hogy tudom, milyen gépe van a Donnak, csak visszabaxogattalak... ;))) )
(Naná, hogy tudom, milyen gépe van a Donnak, csak visszabaxogattalak... ;))) )
Don Gombóc17-07-2007 20:07:11 // 16376
Hiába mi tuggyuk hogy nem jó középszerűnek lenni. :))
András bácsi17-07-2007 20:05:16 // 16375
Nem figyelsz! Milyen motorja van a Padrének?
Don Gombóc17-07-2007 20:04:23 // 16374
0 258 006 190 lambdaszonda
Helyettesít: 0 258 006 021
Gy. évtől 12/1997 Gy. évig 09/2000
Lambdaszonda Szabályzó szonda
- Ajánlott váltásintervallum 160.000 km; (fűtött lambda- szonda)
Ezt írja róla a Bosch Ecat katalógus és ez a valós adat. egyébként megegyezik a V6-okéval és a 2,0 Ts-ével is
Helyettesít: 0 258 006 021
Gy. évtől 12/1997 Gy. évig 09/2000
Lambdaszonda Szabályzó szonda
- Ajánlott váltásintervallum 160.000 km; (fűtött lambda- szonda)
Ezt írja róla a Bosch Ecat katalógus és ez a valós adat. egyébként megegyezik a V6-okéval és a 2,0 Ts-ével is
Don Gombóc17-07-2007 20:00:37 // 16373
Megnézném a Bosch ecatban. Egyébként azért is igaz mert kevés van belőle. :) Bár ez a Fekete kocsija volt és vigyázva volt rája. :)
Grando17-07-2007 20:00:35 // 16372
Hogy az univerzális nem jó? Vagy mit? :))
Bánk17-07-2007 20:00:03 // 16371
MOTORKÓD: AR322011276853
Grando17-07-2007 19:59:16 // 16370
Miiiilyen nóóórmáális motorúút??? Mi a bajod a V6-tal? Vagy már átállítottad magad a dízelre mentálisan? :)))))
Don Gombóc17-07-2007 19:59:01 // 16369
Apád ezt már lediagnosztizálta előre a járműállat viselkedéséből kiccsávó. :)
András bácsi17-07-2007 19:58:44 // 16368
Az 1.8 a legjobb 16 voltos TS.
Don Gombóc17-07-2007 19:57:09 // 16367
Mi a kocsi motorkódja?
András bácsi17-07-2007 19:56:12 // 16366
Látod, ahelyett, hogy egy normális motorút kerestél volna. Mint például nagy tanítónk, Don Padre. :)
Bánk17-07-2007 19:55:32 // 16365
értem!
tehát akkor univerzálisat akkor nem.
tehát akkor univerzálisat akkor nem.
Grando17-07-2007 19:53:07 // 16364
Én a V6-ban most cseréltettem szondát (is). Először megpróbáltuk univerzális bosch-sal. Egy kalap xart produkált! Rosszabb volt, mint a döglődő régi.
Bánk17-07-2007 19:50:43 // 16363
a számát nem tudom mert holnapra nézi meg Haro, hogy van e az autómhoz....
Don Gombóc17-07-2007 19:50:00 // 16362
Ja és az a Bosal ami 9500 az az uniniverzális, mert a típus spec Bosal az 25 ezer. A gyári az 38-40 között mozog, ha sikerül kedvezményt szerezni ebből le lehet tornázni 30 %-ot.
Bánk17-07-2007 19:49:52 // 16361
BOSAL = BOSH?
Don Gombóc17-07-2007 19:47:50 // 16360
Mi a száma? Mármint a Bosch száma.
Bánk17-07-2007 19:45:50 // 16359
a gyárit 38000ért tudok
ez a bosal 9500 forint.
ez a bosal 9500 forint.
Don Gombóc17-07-2007 19:39:55 // 16358
Nem!!! Alkatrész kereskedő barátom szerint van amikor tízből öt szar, de minimum hét, és van amikor nem sokáig bírja. És 5-6 ezer forint a különbség. Sajna a Boscht szereti a rühes talján. :)
Bánk17-07-2007 19:36:37 // 16357
156osom van és úgy néz ki hogy rossz a lambdaszondám
a BOSAL univerzális lsz-t megéri megvenni egy kicsit olcsóbb mint a gyári:)
a BOSAL univerzális lsz-t megéri megvenni egy kicsit olcsóbb mint a gyári:)
Bánk17-07-2007 19:30:15 // 16355
hy skacok!
van itt valaki:)
ha van akkor lenne egy kérdésem lambdaszonda ügyben...
van itt valaki:)
ha van akkor lenne egy kérdésem lambdaszonda ügyben...
Wickey17-07-2007 15:45:35 // 16354
nade biztos nem dugóban araszolástól...
Ferke17-07-2007 14:52:54 // 16353
Jaa, mert most használtam megint a vasat, és eszembejutott..pontosabban megint hallottam.:(
Ferke17-07-2007 14:51:43 // 16352
Nincs sehol olaj, és síkban vannak, különben már rég megkajálta volna a szíjat.
Ferke17-07-2007 14:50:25 // 16351
Kééne, már csak azért is, mert nem tudok másra gondolni. Elvileg csak ez lehet...
TtK17-07-2007 12:54:24 // 16350
Síkban van az összes görgő/tárcsa? Nem üt valamelyik? Nem csúszik a szíj (olaj/zsír valahol)?
András bácsi17-07-2007 10:18:13 // 16349
Az. Kell egy? :)
pb_17-07-2007 10:15:39 // 16348
Kuplungtárcsa, kapcsolóvilla, és esetleg a hidraulika lehet gyanús.
Bálesz17-07-2007 09:57:36 // 16347
Félre ne értsetek Cartársak. A váltó nem a váltás pillanatában recseg és csörög, hanem, miután felengedem a kuplungot és elindul a masina. A sebességet veszi csak nehezebben, aztán amikor megy rendes tempóban akkor már semmi gondja sincs... De így akkor meg kell nézetnem a váltót az a legbiztosabb. Felújítva az előtt volt mielőtt hozzám került. Előző tulaj beszélt róla és elítette a tárcsa cseréjét is, a többi nem emlékszem.
pb_17-07-2007 09:16:20 // 16346
Még mindig ezzel küzdesz?)
pb_17-07-2007 09:15:51 // 16345
A rudat nem igazán tudod cserélni külön, mert az a munkahenger része. Max külön csináltat6sz hozzá, méretre.
pb_17-07-2007 09:10:37 // 16344
Amúgy a boxereknek hajlamos túlmelegedni a váltója, ezért már a 45/6-ban igen szépen teleaggatták a váltóházat, és a deknit is hűtőbordákkal.
pb_17-07-2007 09:08:40 // 16343
"En is csereltem mar a 33-asomon, azzal nem volt gond, pedig ott 4 vezermutengely van :) (igaz 2 szij is van hozza)."
És elég könnyű elrakni a vezérlést, ha az ember 1 kicsit nem figyel oda.)
És elég könnyű elrakni a vezérlést, ha az ember 1 kicsit nem figyel oda.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
554
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?