Csak nagyjából emlékeztem!:)))
viszont nem más a tárcsa a kettős tömegű lendkerék miatt?
Forum >> Szerelőműhely
Ferke23-07-2007 11:45:47 // 16605
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 11:44:33 // 16604
ne tegyél rá egy ötöst :)))
146 jtd szett 54e valeo, 156jtd ua...mivel hogy ugyan az kell bele :))))
146 jtd szett 54e valeo, 156jtd ua...mivel hogy ugyan az kell bele :))))
András bácsi23-07-2007 11:30:25 // 16603
Tescoban. :D
De tényleg bármely autósboltban lehet venni javítószettet pár ezresért. Viszont egy új komplett munkahenger is kijön kb. egy ötösből.
De tényleg bármely autósboltban lehet venni javítószettet pár ezresért. Viszont egy új komplett munkahenger is kijön kb. egy ötösből.
Benőke23-07-2007 11:23:01 // 16602
Help me :D
Van egy lájtos problémám :)
Szóval tegnap hirtelen megnőtt a kuplunkom holtjátéka.
Ma reggel alánéztem, hogy mi a bibi.
Szóval a pedál és a kuplung munkahenger (azthiszem ez a felső) csatlakozna, ott
a munkahengerben van egy gumi O gyűrű, na most ez esett ki és szakadt el :)
Honnan lehet ezt beszerezni. Állítólag Tesco -ban vagy akárhol lehet kapni :)
Felhívtam egy boltot és ott kapásból 2 hetet mondtak rá :D
Hát elég nevetséges, egy ilyen kis gumi vacakra.
Van egy lájtos problémám :)
Szóval tegnap hirtelen megnőtt a kuplunkom holtjátéka.
Ma reggel alánéztem, hogy mi a bibi.
Szóval a pedál és a kuplung munkahenger (azthiszem ez a felső) csatlakozna, ott
a munkahengerben van egy gumi O gyűrű, na most ez esett ki és szakadt el :)
Honnan lehet ezt beszerezni. Állítólag Tesco -ban vagy akárhol lehet kapni :)
Felhívtam egy boltot és ott kapásból 2 hetet mondtak rá :D
Hát elég nevetséges, egy ilyen kis gumi vacakra.
Ferke23-07-2007 11:05:14 // 16601
Sachs 63-ért? Azért az durva! A 156 jtd-be 50k a szett. Sztem a 146 jtd-be jóval alatta kell, hogy legyen, mert abban még nem is a kettős tömegű lendkerék van benne.
Ferke23-07-2007 11:02:40 // 16600
Bocs, 146-ost. De végülis tökmindegy.:)
Ferke23-07-2007 11:02:17 // 16599
Az is menjen a fenébe, aki 25-30-ért kuplungoz egy 156-ost.:(( Ilyenkor mindíg rájövök, hogy milyen jó szerelője is van a boxeres brigádnak.:)))
Cgo23-07-2007 11:00:35 // 16598
van valakinel e-per installalva? azt kene tudni, hogy a 156 SW csak egyfele hatso ablaktorlo motorral keszult vagy van kulonbseg? koszi
Kau23-07-2007 10:47:19 // 16597
Á. Azért ennyire nem spórolok. Mondom, inkább kihagyom vmelyik programot v programokat. Azt eldöntöttem, hogy Valeo megy bele. Eléggé igénybe van véve.
Köszi.
Köszi.
pb_23-07-2007 00:56:48 // 16595
A GST felejtős, zörög-csörög, mint az állat, de az összes többi nonames is hasonló cipőben jár. Ha kuplung akkor, Sachs, Borg & Beck, Valeo, vagy LUK.
VaG23-07-2007 00:28:47 // 16593
Sajnálom....
a google-ban hirtelen ezt találtam....
http://www.carglass.hu/ourservices/default.asp
a google-ban hirtelen ezt találtam....
http://www.carglass.hu/ourservices/default.asp
Zsifi23-07-2007 00:22:27 // 16592
Ma elrepedt a szélvédőm.
Valakinek van-e javaslata, ötlete hol és mennyiért lehet orvosolni a jelenséget?
Viszonylag sűrgős!
Valakinek van-e javaslata, ötlete hol és mennyiért lehet orvosolni a jelenséget?
Viszonylag sűrgős!
Wickey22-07-2007 22:27:27 // 16591
Szintén nem javaslom.
Valami komoly gubanc van ott.
Kau: az a rossz hírem van, hogy meg kell bontani a kuplungodat a pontos diagnózishoz mindenképp. A kuplung le/fölszerelését úgyis ki kell fizetned, akkor pedig nem érdemes mondjuk 15ezer forintért tárcsát venni, 25-30ezerért berakatni, majd két hónap múlva újra 25-30ezerért kicseréltetni a szerkezetet és/vagy a kinyomócsapágyat.
A Bárdinál van valami csudálatos GST gyártmányú kuplungszett 28ezerért, a semminél több... Ismeri ezt egyáltalán valaki? :)))
Gondolom nem éppen egy Sachs minőség, de legalább ocsó.
Ha ocsóságot akarsz, akkor rakasd bele azt, két-három évet kihúz ez is minimum.
Van persze Sachs is 63ezerért, az nyilván más kategória...
Valami komoly gubanc van ott.
Kau: az a rossz hírem van, hogy meg kell bontani a kuplungodat a pontos diagnózishoz mindenképp. A kuplung le/fölszerelését úgyis ki kell fizetned, akkor pedig nem érdemes mondjuk 15ezer forintért tárcsát venni, 25-30ezerért berakatni, majd két hónap múlva újra 25-30ezerért kicseréltetni a szerkezetet és/vagy a kinyomócsapágyat.
A Bárdinál van valami csudálatos GST gyártmányú kuplungszett 28ezerért, a semminél több... Ismeri ezt egyáltalán valaki? :)))
Gondolom nem éppen egy Sachs minőség, de legalább ocsó.
Ha ocsóságot akarsz, akkor rakasd bele azt, két-három évet kihúz ez is minimum.
Van persze Sachs is 63ezerért, az nyilván más kategória...
Kau22-07-2007 22:15:41 // 16590
Köszönöm a tanácsokat.
Sajna valami(ke)t ki kell hagynom :(
Azért a kocsi az elsőbb.
Sajna valami(ke)t ki kell hagynom :(
Azért a kocsi az elsőbb.
falcokc22-07-2007 22:07:47 // 16589
azt nem ajánlom személy szerint!
sztane22-07-2007 22:04:17 // 16588
ha már szétszeded, látni fogod, hogy a szerkezet kiemelővillái is meg lesznek kopva, vagy esetleg eltörve,s a kinyomócsapágy is kukás közeli állapotban lesz, nincs arányban az anyagköltség megtakarítás a munkadíjjal illetve az újabb bosszúsággal
sztane22-07-2007 22:01:41 // 16587
komplett szett csere volt , tárcsa +szerkezet+kinyomócsapágy
Kau22-07-2007 21:56:53 // 16586
És mi a vélemény csak tárcsa cserén? (Ha az a baj).
Mert a jövő hónapban terv szerint sok lenne a kiadás...
11-én EVO, 12-én Rep.nap Kecskemét, 18-án Rábaring Győr...
Mert a jövő hónapban terv szerint sok lenne a kiadás...
11-én EVO, 12-én Rep.nap Kecskemét, 18-án Rábaring Győr...
Kau22-07-2007 21:54:33 // 16585
Köszi szépen mindenkinek!
A kuplung most visszajön alaphelyzetbe. (De mitől esett be?)
Az autósboltban nálunk múltkor 46-ért mondták a Valeo szettet a szerelés meg vidéki áron mozog. Remélem 15-ből megcsinálja a srác.
A múltkori kuplungfőmunkahenger csere anyaggal + hidraulikaolaj + munkadíjj + jatt 15 ezer volt. Csak olyannal megyek máshoz, amit nem bíznék rá, pl. vezérlés v. tuning.
A kuplung most visszajön alaphelyzetbe. (De mitől esett be?)
Az autósboltban nálunk múltkor 46-ért mondták a Valeo szettet a szerelés meg vidéki áron mozog. Remélem 15-ből megcsinálja a srác.
A múltkori kuplungfőmunkahenger csere anyaggal + hidraulikaolaj + munkadíjj + jatt 15 ezer volt. Csak olyannal megyek máshoz, amit nem bíznék rá, pl. vezérlés v. tuning.
Wickey22-07-2007 21:50:01 // 16584
Rugót nem cserélgetünk a tárcsán. Komplett tárcsát veszünk legalább, hiszen az gyárilag új rugókkal (nem megfáradt régiekkel!) van szerelve, és ki is van balanszírozva. Esetleg nem fogja szétrázni az egész miskulanciát :))
Wickey22-07-2007 21:48:27 // 16583
Az alfaszerelőt főbelőni. Ha jár a motor akkor az forgatja is a főtengelyt, onnantól már a vezmódosítónak kurvasok köze nincs a mechanikához...
Kuplung mechanika lesz, főleg ha a kuplungpedál visszatér alaphelyzetbe.
Alaphelyzetben a kuplung MINDIG zárva van. Ha lenyomod a pedált, akkor a kapcsolatot szünteted meg a motor főtengelye és a kuplung kihajtás között.
Ha ez a kapcsolat állandóan szünetel, akkor a kuplungtárcsával vagy a szerkezettel lesz valami.
A unixnál 50,000 HUF a Valeo kuplungszett az autódhoz, ebben benne van az összes kritikus kuplungalkatrész: kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, kuplungtárcsa.
Erre jön rá a munkadíj. Saccra 70-80ezer forint körüli összeggel kell számolnod.
Ha ennél több, akkor hívd fel Robit, és mutasd meg neki az autót. Nem akarom az ő faszával verni a csalánt, de úgy gondolom, hogy ő megcsinálja 80ból a komplett kuplungozást a fent említett Valeo szettel.
Kuplung mechanika lesz, főleg ha a kuplungpedál visszatér alaphelyzetbe.
Alaphelyzetben a kuplung MINDIG zárva van. Ha lenyomod a pedált, akkor a kapcsolatot szünteted meg a motor főtengelye és a kuplung kihajtás között.
Ha ez a kapcsolat állandóan szünetel, akkor a kuplungtárcsával vagy a szerkezettel lesz valami.
A unixnál 50,000 HUF a Valeo kuplungszett az autódhoz, ebben benne van az összes kritikus kuplungalkatrész: kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, kuplungtárcsa.
Erre jön rá a munkadíj. Saccra 70-80ezer forint körüli összeggel kell számolnod.
Ha ennél több, akkor hívd fel Robit, és mutasd meg neki az autót. Nem akarom az ő faszával verni a csalánt, de úgy gondolom, hogy ő megcsinálja 80ból a komplett kuplungozást a fent említett Valeo szettel.
Kau22-07-2007 21:40:45 // 16582
Ez érdekes. És, hogy orvosoltad? Rugó vissza vagy csere? Gondolom nem érdemes csak az egyiket cserélni, hanem kompletten tárcsa, szerkezet, kinyomó triót, nem?
Jó lenne, ha nem :))
Jó lenne, ha nem :))
Ferke22-07-2007 21:40:04 // 16581
Ez tuti az lesz, amit sztane mondott.
Kau22-07-2007 21:38:36 // 16580
A vezmódot én is ilyen értetlenkedve fogadtam.
Szerintem is a kuplungnál van valami, de, hogy mi, ez csak a jövő héten derül ki szétszedéskor. Addig csak érdeklődök.
Járó motornál sem történik semmi. Berakom mint máskor, felengedem és semmi. De sebességbe van. Mindegy melyikben. Kicsit keményebben fog a kuplung.
Szerintem is a kuplungnál van valami, de, hogy mi, ez csak a jövő héten derül ki szétszedéskor. Addig csak érdeklődök.
Járó motornál sem történik semmi. Berakom mint máskor, felengedem és semmi. De sebességbe van. Mindegy melyikben. Kicsit keményebben fog a kuplung.
Ferke22-07-2007 21:36:34 // 16579
Igen, tényleg, valszeg ez lesz! Végülis kinyomott állapotban halt meg, ezért nem történik semmi a váltáskor.
falcokc22-07-2007 21:35:08 // 16578
vez modosítót felejsd el, mert semmi köze hozzá
le kell venni a váltót és megnézni a kuplungot, mert ott lesz a hiba
le kell venni a váltót és megnézni a kuplungot, mert ott lesz a hiba
Ferke22-07-2007 21:34:34 // 16577
Vez módosító miatt nem veszi a sebességeket??? Ez sztem sehogy sem logikus. A kuplung sem stimmel, mert ha szétesett a szerkezeted, akkor járó motornál egyetlen sebességébe sem tudhatod berakni!
Járó motornál tudod a sebessgéeket pakkolni, és nem történik semmi?????
Járó motornál tudod a sebessgéeket pakkolni, és nem történik semmi?????
sztane22-07-2007 21:29:31 // 16576
nekem is volt ilyen problémám tavaly, ha álló motornál sebességbe raktam, akkor hiába nyomtam be a kuplungot indításra hajtott a motor, a hiba a következő volt, a kuplungtárcsában lévő csillapító rugók közül egy kibújt a fészkéből és kitámasztotta a szerkezetet.
Kau22-07-2007 21:21:44 // 16575
Gondoltam beírom ide is. Ti mit gondoltok?
Májusban volt egy hiba. Beesett a kuplungom, de utána felkeményedett és tudtam vele menni. Utána ki lett cserélve a kuplung főmunkahenger. Reméltem, hogy jó lett. De nem! Valamelyik nap ismét ugyanez a hiba, csak felkeményedés után már hiába volt sebességbe az autó, gázadásra csak a motor bőgött, mintha üresben lenne. Látszólag bevesz minden sebességet, csak nem mozdul. Mi mehetett tönkre. Persze most van idő hezitálni rajta, mert az autószerelő srác nyaral, a géppel máshová menni meg nem tudok. 2 hét kényszerszünet :((
Eddig hallottam kuplungtárcsa hibát. Azt, hogy esetleg eltört a szerkezet. És nem tudom, hogy kapcsolódik ide, de szóba jött a vezérlésmódosító is. Ez is lehetséges lenne? (Alfa szerelőtől hallottam ezeket).
Májusban volt egy hiba. Beesett a kuplungom, de utána felkeményedett és tudtam vele menni. Utána ki lett cserélve a kuplung főmunkahenger. Reméltem, hogy jó lett. De nem! Valamelyik nap ismét ugyanez a hiba, csak felkeményedés után már hiába volt sebességbe az autó, gázadásra csak a motor bőgött, mintha üresben lenne. Látszólag bevesz minden sebességet, csak nem mozdul. Mi mehetett tönkre. Persze most van idő hezitálni rajta, mert az autószerelő srác nyaral, a géppel máshová menni meg nem tudok. 2 hét kényszerszünet :((
Eddig hallottam kuplungtárcsa hibát. Azt, hogy esetleg eltört a szerkezet. És nem tudom, hogy kapcsolódik ide, de szóba jött a vezérlésmódosító is. Ez is lehetséges lenne? (Alfa szerelőtől hallottam ezeket).
Cgo22-07-2007 21:08:29 // 16574
sziasztok, megtalaltam vegre miert villagit a kiegett izzo visszajelzo... 3 napig tartott!! a hamutarca megvilagitasa volt a hunyo... vazzz...
nagyobb gond a hatso ablaktorlo, valoszinuleg viz kerult bele, ugy nyikorog, mintha nulla kenese lenne. gondolom zsirozni nem lehet, csak cserelni... nem tudja valaki, hogyan kell leszedni a muanyag boritast a 156 SW-n? kiszedtem 500 csavart, de ugy nezem hogy meg 4 muanyag lab tartja, de ketto jobbra enged, 2 balra, ugyhogy max. letorni lehet :((
erdemes egyaltalan foglalkoznom vele? vagy csere es kesz?
nagyobb gond a hatso ablaktorlo, valoszinuleg viz kerult bele, ugy nyikorog, mintha nulla kenese lenne. gondolom zsirozni nem lehet, csak cserelni... nem tudja valaki, hogyan kell leszedni a muanyag boritast a 156 SW-n? kiszedtem 500 csavart, de ugy nezem hogy meg 4 muanyag lab tartja, de ketto jobbra enged, 2 balra, ugyhogy max. letorni lehet :((
erdemes egyaltalan foglalkoznom vele? vagy csere es kesz?
Jata22-07-2007 13:40:50 // 16573
Na ezért nem lesz mostanába traktorom.Maradok a benyánál!!!
Epy22-07-2007 13:28:36 // 16572
Köszönöm, és bocsi. A kezelési útmutató is a 200 at írja én csak azt akartam tudni ez mennyire valós.
András bácsi22-07-2007 13:27:39 // 16571
Hát igen, játszani jó csak vele.
András bácsi22-07-2007 13:27:12 // 16570
A mienk is szarakodik, ne izgulj. A kályha már csak ilyen. :)
GT Ɨ|ѯ22-07-2007 13:22:48 // 16569
Hívd fel Scully-t:-))))
Nem az elektronikusan vezérelt ajtónyitás óta van így??:-))
Nem az elektronikusan vezérelt ajtónyitás óta van így??:-))
pb_22-07-2007 13:03:46 // 16568
Ennyire azért nem 1xű a dolog, hogy +fúrjuk, és rárakunk 1 16v hfejet, aztán kész dolog. A sallangok cserjével jó nagyot lehet szívni. Amúgy 1.8-ra nemigen fúratod fel, bár biztos + lehetne csinálni, sőt 2.0 is csináltak belőle angol földön, de nem hiszem, hogy ezt itthon nagyon sokan bevállalnák(sztem senki).
pb_22-07-2007 12:59:45 // 16567
Szívott vele eget, és még most sem tökéletes.(
Jata22-07-2007 12:45:05 // 16566
Sziasztok! Ha vkinek van otthol a zsufniba egy garrett turbója akkor jelezze kedves éccsapámnak! Mer már én nemtudom elhallgatni mijen hangok jönnek ki szegény JTD-böl.
Grando21-07-2007 15:02:04 // 16565
Ja, bocs, aszittem itt vagy még... ;)
Grando21-07-2007 14:39:01 // 16563
Itt vannak adatok. ;)))
Epy21-07-2007 14:21:07 // 16562
hali valaki megtudná mondani mekkora lehet a végsebessége egy 97' 156 1.6 ts-nak?
Lujo21-07-2007 14:10:31 // 16561
Hello,
Alapjáraton hallható "kattogó" hang a motortérben mi rosszat jelent?
Alapjáraton hallható "kattogó" hang a motortérben mi rosszat jelent?
Hari20-07-2007 21:25:02 // 16560
Ühümm-hümmm. Nem is olyan eccerüüüü, ahogy az hangzík.
Nó akkor kezdjük csak szép sorjában. - először is kell egy rakás cuccos,olyanok mint: - 2 jó HF, JÓ veztengelyekkel, - 1 garnitura dugatyú, - Vezszíjak + görgöket, - tömítéskészlet, - nó meg a főtengely is. Azonkivül egy csomo buhera, idő, meg sokk-sokk lóvé. (Mínímum 150 ropi) Ja és ne feledjük ERÖS idegzet!
Nó akkor kezdjük csak szép sorjában. - először is kell egy rakás cuccos,olyanok mint: - 2 jó HF, JÓ veztengelyekkel, - 1 garnitura dugatyú, - Vezszíjak + görgöket, - tömítéskészlet, - nó meg a főtengely is. Azonkivül egy csomo buhera, idő, meg sokk-sokk lóvé. (Mínímum 150 ropi) Ja és ne feledjük ERÖS idegzet!
sty20-07-2007 20:33:56 // 16559
a moci cserével 1 a gondom egy 1.7 16v mociban már biztos lesz egy jópár Km,az enyém tavaj volt totál felujitva most még nagyon zsir akkor kellet volna megfuratni legalább 1.7 vagy 1.8-ra és akkor rárakni egy 16v-és hengerfejt de hát késö bánat
András bácsi20-07-2007 20:20:12 // 16558
Szerintem a legegyszerűbb, ha rögtön granturismo mestert kérdezed.
Én biztos nem tenném, max vennék bele egy másik motort.
Én biztos nem tenném, max vennék bele egy másik motort.
sty20-07-2007 20:10:50 // 16557
srácok kérnék egy kics tanácsot,ha a 8v-s boximat 16v-re szeretném átalakitani miket kell kicserélnem?és mit tudna akkor a moci?
Cs.Alfa20-07-2007 19:59:47 // 16556
Írtam Néki DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?